Kamala muoti-ilmiö!

kakkupala

Nyt kerron tämän hetken kuumimmasta ja ällöimmästä muoti-ilmiöstä: farkkulegginssit, eli farkkukalsarit. Vihaan niitä!
1. ne on kalsarit (legginssit) ja niitä käytetään housuina.
2. Ne ovat luonnottoman näköiset
3.pissikset vetävät ne korviin asti ja ylle tiukan vyön
4. Ne vaan ovat hirveän näköiset.

Tänne vaan luettelemaan mielipiteitä näistä ja muista monituisista muoti-ilmiöistä (tai hirviöistä)

13

1405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

Joskus kun näkee naisia leggareissa ulkona vain paita yläosanaan, tulee heti mieleen, jäikö housut kotiin?

• gfgfgf

Kyl mun mielestä miestenkin olisi saatava lupa (ja hyväksyntä) kulkea pitkissä kalsareissa julkisilla paikoilla, kuten naiset nyt jo tekevät. Näyttää nimittäin kummalliselta.

Toinen, mikä näyttää typerältä on löysien vaatteiden käyttäminen. Jotain perunasäkkejä tulee kadulla vastaan. Tytöt näyttävät pojilta ja päinvastoin.

• \\\\\\\\\\\\

ei farkkulegginsit ole rumat!

• -----

Musta löysät vaatteet on ihania. Kaikilla meillä kun ei ole täydellistä vartaloa, eikä täten voida pitää jotain ihonmyötäisiä trikoopukuja... Löydät paidat peittävät mukavasti ainakin mulla pömppiksen ja siihen kaveriksi vähän tiukemmat housut tasapainottamaan kokonaisuutta, ettei tule kuitenkaan täysin "perunasäkki"-efektiä.

• ...

Karmeinta noissa farkkuleggareissa lienee se, että ne roikkuvat ja pussittavat perseen kohdalta. Etenkin ne paksumpaa kangasta olevat, kuminauhavyötäröiset ja takataskulliset mallit näyttävät erityisen hauskalta pienikokoisen ja laihan teinitytön päällä. Leggarit ovat muuten tiukat ja ihonmyötäiset mutta perseen kohdalla on karmea pussi, näyttää kuin olisi paskat housuissa...

Mielestäni farkkuleggarit ovat talvella ihan kätevät pitkän tunikan ja saappaiden kanssa.

• lavenderbath

Noh, mulla on sellaset normifarkkujen ja farkkuleggingsien yhdistelmät. Eli siis aika normaalia farkkukangasta, normifarkkuvyötäröllä, mutta vain joustavampaa kangasta. Olen meinaan sen verran hoikkajalkainen, etteivät normaalit pillifarkutkaan ole lahkeista tarpeeksi kireät. Ne ryppyyntyvät rumasti. En ole siis täysin tikkujalkainenkaan, vaan minulla on sirot, kauniinmuotoiset pohkeet.

• nannahi
        lavenderbath kirjoitti:

Noh, mulla on sellaset normifarkkujen ja farkkuleggingsien yhdistelmät. Eli siis aika normaalia farkkukangasta, normifarkkuvyötäröllä, mutta vain joustavampaa kangasta. Olen meinaan sen verran hoikkajalkainen, etteivät normaalit pillifarkutkaan ole lahkeista tarpeeksi kireät. Ne ryppyyntyvät rumasti. En ole siis täysin tikkujalkainenkaan, vaan minulla on sirot, kauniinmuotoiset pohkeet.

maailman rumimmat housut on taskuttomat farkut.

• voc0¨å

Ei ku pitää kato tehdä ihan mitä tahansa joku muotilehti tai varsinkin saman luokan tytöt tekee. Sellanen ihminen joka menee vaan muiden perässä on tosi cool.

• ......

Pakko kysyä: Mitä vikaa farkkulegginsseissä on, jos pitää jotain pitkää paitaa siinä päällä? Eihän siitä edes erota onko kyseessä farkut vai legginssit kyseessä. En itse käytä legginssejä ja farkkujakin todella harvoin, mutta mietityttää vain. Lyhyen paidan kanssa ymmärrän yskän, mutta mites näin muuten?

• ...

Ei niitä välttämättä erota pillifarkuista, jos on pitkä paita ja näin talviaikaan vielä pitkävartiset saappaat.

Liian monet teinit ja hieman vanhemmatkin käyttävät leggareita housuina, mikä on dorkan näköistä. Vaikka kaupat ovatkin pullollaan takataskullisia sekä "farkkuprintillä" varustettuja leggareita niin niillä ei todellakaan voi korvata housuja...

• woerjadfzcx

Itse käytän leggareita sis. farkku, mutta yks kyllästyttävimmistä ja ärsyttävimmistä tyyleistä on just nää legginsit, uggit ja toppaliivi eikö kukaan osaa mitää muuta pistää päälleen ! eikä unohdeta valkosia huulia ja miljoonan kerroksen meikkivoide kerrosta !

• hourglass

Farkkulegginssit, harvinaisen tyhmän näköinen vaatekappale. Jos niitä voi edes vaatteeksi sanoa, eihän ne tosiaan mitään housuja korvaa.

• tyttö14w.
        hourglass kirjoitti:

Farkkulegginssit, harvinaisen tyhmän näköinen vaatekappale. Jos niitä voi edes vaatteeksi sanoa, eihän ne tosiaan mitään housuja korvaa.

Kyl mä viel ymmärrän et jos joku käyttää farkkulegginnsejä housuina ja siin o vaik tunika päällä (itse käytän ihan normi farkkuja, toisis o slim malli ja toisis boyfriend cut malli ja sit käytän kaikkia yli-isoja college haaremihousuja liikkatunneilla ja niiku joku tääl jo sanokin ni mustakin farkkulegginsit o kätsät talvella pitkien saappaiden kanssa) mut sit tää villitys mikä alko meidän ja rinnakkaisluokan tytöillä... Ei herranjumala, toiset käyttä mustia verkkosukkahousuja ja toiset mustia läpinäkyviä sukkahousuja ja sit vedetään v-aukkonen toppi sillein et se just ja just yltää perseen päälle ja ku nousee istumasta seisomaan ni ekaks joutuu laittamaan paidan ettei perse näy. Ja alle vielä puss-up liivit sillein et rinnat oikein paistaa läpi. Ja sit ihmeteltii ku yks ysin poika läppäs tätä yhtä tyttöö perseelle ku se kumartu ottamaan laukkuasa lattialta.. Eikä unoheta 20cm paksusta meikkivoide kerrosta ja pandakarhu silmiä.. Mä en tajua mikä hinku neljätoista vuotiailla tytöillä on näyttää huorilta? Se on ihan naurettavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe