Hei! Eli monta aasia suomessa on ja missä mahdolliset veitiaiset mahtavat asustaa.. Ja paljon aaseja on koko maailmass? Jos omistat aasin, niin kertoisitko hieman minulle? Olisi kiva tietää aaseista enemmän! :D
monta aasia suomessa?
9
417
Vastaukset
- aktivisteilta
nehän niitä eläimiä laskee...;)
- eläinten kaveri 4-ev
oo eläinten ystävä??? miks ihmees sit surffailet täälä eläinpuolella???!
- ihan varmasti
eläinten kaveri 4-ev kirjoitti:
200 kpl Arkadian mäellä
- eläimet.
eläinten kaveri 4-ev kirjoitti:
eivät ole lemmikkejä vaan tuotantoeläimiä ei niille tarvitse olla mikään ystävä,ne ovat sitä varten että niistä saadaan elanto.
olen täällä siksi että voin kirjoittaa mielipiteeni asiaan.
- ainakin se
yksi.
- öhöö
mää luulin et tää on eläinystäville tarkotettu palsta mut ei sit näköjää ookkaan, no luulo ei oo tiedon väärti ja ihminene oppii.
- kLÖÖF
öhöö kirjoitti:
mää luulin et tää on eläinystäville tarkotettu palsta mut ei sit näköjää ookkaan, no luulo ei oo tiedon väärti ja ihminene oppii.
maatiloilla on kyllä mun mielestä myös aika paljon lemmikkejä, eikä ainoastaan tuotantoeläimiä!!!
Jollain viisaalla taas leikkaa, nii ja jos ei tiiä hölkäsen pöläystä koko asiasta niin kannattaa olla vastaamatta!!!
kaksi vai nelijalkaisia
- Janishe Juaris
nelijalkaisia.. Kumpaas luulit? :P heh.. No ei sekään kyllä haittais jos kertois ihmisistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483