Bmw uusi 500 - sarja vs MB uusi E-sarja

kumpim

16

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka-

Kumpikin kelpaa.
      Eiköhän se valinta (taas) tehdä koeajon perusteella.

Saattaa MB voittaa tällä kertaa. Tai sitten ei.

• toinen pekka

Bemu kauniinmpi ja todennäköisesti parempi ajaa, ainakin aiemmat sekä e39 ja e60 ovat olleet mursua parempia, myös testeissä.

• 16
        toinen pekka kirjoitti:

Bemu kauniinmpi ja todennäköisesti parempi ajaa, ainakin aiemmat sekä e39 ja e60 ovat olleet mursua parempia, myös testeissä.

Mursu epäonnistui pahasti tuossa uudessa mallissa, ero entiseen valtava.

• Pekka-
        toinen pekka kirjoitti:

Edellisillä kerroilla BMW on tullut valituksi, katsotaan ensi syksynä kumpi on minun makuuni parempi.

Molemmat ovat varmasti hyviä.

• MB man

Mersun tietenkin! Bemaria en huolisi.

• Pekka-

Sitten kun sinulla on varaa jompaan kumpaan noista niin voi olla että mielipiteesi on toinen.

Minä ainakin koejan molemmat ja päätän sen jälkeen kumpi on minulle parempi. Testeissä sanovat että tämä uusi E on joka suhteessa parempi kuin edeltäjänsä. Kova suoritus ja asettaa riman tosi korkealle.

syksyllä nähdään sitten kumpi on mielestäni parempi.

• tollo vaan

Kyllä noiden kuvien perusteella BMW:n ulkonäkö miellyttää enemmän silmää, mersunkin ulkonäkö kohentunut kyllä siitä mitä se on ollut. Mutta silti mersussa vielä jokin tökkii silmään, ehkä jotenkin kantikas?

Toisaalta kojelauta näkymä on kyllä mersussa parempi, se näyttää sopvian simppeliltä. BMW:ssä kojelaudasta jää jotenkin levoton vaikutelma, vähän niinku katsoisi jotakin starship enterprisen komentosiltaa tms.

Samassa ketjussa oli alempana kuvaa vielä kaavaillusta uudesta A6:sta ja ulkonäöllisesti se kyllä pesi sekä mersun että bmwn.

Varmaan hyviä autoja kaikki kolme, mutta noiden kaikkien hinnat on kyllä allekirjoittaneen ulottumattomissa ainakin seuraavat 10 vuotta.

• uiouiouio

kävin tänään katsomassa. Oli pienoinen pettymys ulkonäöllisesti. Arvioitu hinta ei paljoa nouse nykyisestä.....mutta mutta nyt on jonkun toisen merkin vuoro.

• Varma olotila.

onhan toi bmw nyt paljon hienompi. Omaan silmään ei osu sitten tippaakaan toi mese... Ikää on 28v ja voin varmaankin aikuisen mielipiteen antaa että toi mersu on aiva liian pappa. Tylsä kertakaikkiaan.

• 22

Mersu tarkoitettu vanhemmalle väelle. Itse 36-vuotiaana myyntiedustajana ostan Bemarin.
        Harvoin olen mersujen ulkonäköä kammoksunut mutta nyt on pakkko, uusi E- sarja ei nappaa.

Tosin joillekin se kelpaa!

• heteromies2000

no tietenkin mersun ottaisin,onhan se sentään auto.
      bmw näyttää jotenkin homolta,no eikö se bmw maine ookkin sitä;)

• uus bemari

Mersu on vanhahtava , bemari tätä päivää!

Uusin autobild ylisti uutta bemaria!

• weas
        uus bemari kirjoitti:

Mersu on vanhahtava , bemari tätä päivää!

Uusin autobild ylisti uutta bemaria!

kui vanha toi mb man oikee on?luulis ettei 60v papat tääl kovi kirjottele?ihme mies,sanon minä.

• SANON M I N Ä
        weas kirjoitti:

kui vanha toi mb man oikee on?luulis ettei 60v papat tääl kovi kirjottele?ihme mies,sanon minä.

kirjhärönen pikunilk. vaa miks et osaa skriivaa oikeen.

• --------
        SANON M I N Ä kirjoitti:

kirjhärönen pikunilk. vaa miks et osaa skriivaa oikeen.

kylä mä osan kirjotaa okein! Muta sä et tiedä etä BMW on parenpi kuin muut. Silä se on hyvin.

• pemali lulettaa
        -------- kirjoitti:

kylä mä osan kirjotaa okein! Muta sä et tiedä etä BMW on parenpi kuin muut. Silä se on hyvin.

pemali on kuninkas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe