Kato kuvat
http://www.carforums.net/showthread.php?t=90539
Kumman ottaisit?
Bmw uusi 500 - sarja vs MB uusi E-sarja
16
537
Vastaukset
- Pekka-
Kumpikin kelpaa.
Eiköhän se valinta (taas) tehdä koeajon perusteella.
Saattaa MB voittaa tällä kertaa. Tai sitten ei.- toinen pekka
Bemu kauniinmpi ja todennäköisesti parempi ajaa, ainakin aiemmat sekä e39 ja e60 ovat olleet mursua parempia, myös testeissä.
- 16
toinen pekka kirjoitti:
Bemu kauniinmpi ja todennäköisesti parempi ajaa, ainakin aiemmat sekä e39 ja e60 ovat olleet mursua parempia, myös testeissä.
Mursu epäonnistui pahasti tuossa uudessa mallissa, ero entiseen valtava.
- Pekka-
toinen pekka kirjoitti:
Edellisillä kerroilla BMW on tullut valituksi, katsotaan ensi syksynä kumpi on minun makuuni parempi.
Molemmat ovat varmasti hyviä.
- MB man
Mersun tietenkin! Bemaria en huolisi.
- Pekka-
Sitten kun sinulla on varaa jompaan kumpaan noista niin voi olla että mielipiteesi on toinen.
Minä ainakin koejan molemmat ja päätän sen jälkeen kumpi on minulle parempi. Testeissä sanovat että tämä uusi E on joka suhteessa parempi kuin edeltäjänsä. Kova suoritus ja asettaa riman tosi korkealle.
syksyllä nähdään sitten kumpi on mielestäni parempi. - tollo vaan
Kyllä noiden kuvien perusteella BMW:n ulkonäkö miellyttää enemmän silmää, mersunkin ulkonäkö kohentunut kyllä siitä mitä se on ollut. Mutta silti mersussa vielä jokin tökkii silmään, ehkä jotenkin kantikas?
Toisaalta kojelauta näkymä on kyllä mersussa parempi, se näyttää sopvian simppeliltä. BMW:ssä kojelaudasta jää jotenkin levoton vaikutelma, vähän niinku katsoisi jotakin starship enterprisen komentosiltaa tms.
Samassa ketjussa oli alempana kuvaa vielä kaavaillusta uudesta A6:sta ja ulkonäöllisesti se kyllä pesi sekä mersun että bmwn.
Varmaan hyviä autoja kaikki kolme, mutta noiden kaikkien hinnat on kyllä allekirjoittaneen ulottumattomissa ainakin seuraavat 10 vuotta.
- uiouiouio
kävin tänään katsomassa. Oli pienoinen pettymys ulkonäöllisesti. Arvioitu hinta ei paljoa nouse nykyisestä.....mutta mutta nyt on jonkun toisen merkin vuoro.
- Varma olotila.
onhan toi bmw nyt paljon hienompi. Omaan silmään ei osu sitten tippaakaan toi mese... Ikää on 28v ja voin varmaankin aikuisen mielipiteen antaa että toi mersu on aiva liian pappa. Tylsä kertakaikkiaan.
- 22
Mersu tarkoitettu vanhemmalle väelle. Itse 36-vuotiaana myyntiedustajana ostan Bemarin.
Harvoin olen mersujen ulkonäköä kammoksunut mutta nyt on pakkko, uusi E- sarja ei nappaa.
Tosin joillekin se kelpaa!
- heteromies2000
no tietenkin mersun ottaisin,onhan se sentään auto.
bmw näyttää jotenkin homolta,no eikö se bmw maine ookkin sitä;)- uus bemari
Mersu on vanhahtava , bemari tätä päivää!
Uusin autobild ylisti uutta bemaria! - weas
uus bemari kirjoitti:
Mersu on vanhahtava , bemari tätä päivää!
Uusin autobild ylisti uutta bemaria!kui vanha toi mb man oikee on?luulis ettei 60v papat tääl kovi kirjottele?ihme mies,sanon minä.
- SANON M I N Ä
weas kirjoitti:
kui vanha toi mb man oikee on?luulis ettei 60v papat tääl kovi kirjottele?ihme mies,sanon minä.
kirjhärönen pikunilk. vaa miks et osaa skriivaa oikeen.
- --------
SANON M I N Ä kirjoitti:
kirjhärönen pikunilk. vaa miks et osaa skriivaa oikeen.
kylä mä osan kirjotaa okein! Muta sä et tiedä etä BMW on parenpi kuin muut. Silä se on hyvin.
- pemali lulettaa
-------- kirjoitti:
kylä mä osan kirjotaa okein! Muta sä et tiedä etä BMW on parenpi kuin muut. Silä se on hyvin.
pemali on kuninkas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462