Voin tehdä jollekkin kuka haluaa, hamachittoman retron adminin oikeuksia vastaan ! :) Eli teen sinulle retron ilman hamachia, jos saan adminit
Teen HAMACHITTOMAN retron sinulle!
12
566
Vastaukset
- imac
sasinko minä hotelin?
- pandakuru
ei saada käytettyy päästää vaa adminiks
- jpyykonen
Joo, mutta en haluu omaa haluisin vaan ylimpään arvoon
- Mulle
Niin saanko minäkin hotellin ? Sellasen hamachittoman joka olisi aina auki ?
Ja mun hahmon nimi ois siellä pep .- dabbo-hotellin omist
tiesitkö että se retro on sen hotelli et pääse ees servuun!
- Max14
dabbo-hotellin omist kirjoitti:
tiesitkö että se retro on sen hotelli et pääse ees servuun!
Saanko Retron jossa täytyy olla:
Aukioloajat: 24/10
Kaikki kamat mitä on habossa.
Ei Hamachi.
Bugit pois.
Lagit pois.
Aloituskolesumma: 10000 kolea
Retron nimi: MaxninjaRetro.
lähetä linkki vastauksena. :D
Mun hahmo on retroissa Bisnesmies... =) - Max14
Max14 kirjoitti:
Saanko Retron jossa täytyy olla:
Aukioloajat: 24/10
Kaikki kamat mitä on habossa.
Ei Hamachi.
Bugit pois.
Lagit pois.
Aloituskolesumma: 10000 kolea
Retron nimi: MaxninjaRetro.
lähetä linkki vastauksena. :D
Mun hahmo on retroissa Bisnesmies... =)Siis retron nimi lähetä vastauksena. :D
- joku
mie halluun retron!
- miskumisku
saanko hotellin oon vitun paskiaine jos en saa
- Treki
Mulle pliis retro
auki ihan sama
alkukolet 15000
nimi vaikka suomiretro... laita sit linkki mulle!
mun nimi retrois teemu - M4nWh0er
Voikko tehä mulle retron?
Se ois aina auki ja hamachiton mut voisko siit tehä sit r63 tyyppisen?
Aukioloajat:aina auki
no normikamat normeille! sit ku on valmis laita linkki [email protected] - Extreme Kossu
Luulette todella, että se edes tekee teille retron ja vielä muka aina auki, hamachiton, ja kaikki kamat mitö habbossa on se on turha toivo. Eikä se ole miään 24/10 vaan 24/7 että lol vitu ebintroli mursut :DDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744