siis mä onn aivan puhki oon jo puoli vuotta etsinnyt itselleni narttu koiraa kohtuu hintaista ja harrastus kaveriksi..olen laittanut ilmoituksia ja vastaillut mut aina liian myöhään..koirat tai koira on jo mennyt..tuntuu että on jo kriisi päällä..kun etsii ja etsii...ja sit on vielä semmoinen juttu kun en kehtaa osamaksulla pyytää tai ehdottaa sijoitusta tai ym..tuntuu vaan niin nololta...vaikka koirakokemusta on ym..ja tälläkin hetkellä on mut on jo vanhus ..oon nää koiran ostamis ym ihan outoja mulle näin monen vuoden jälkeen..haluaisin toisen sakun pitäisköhän rohkeesti vaan soittaa jollee kasvattajalle ja kysyy että saisiko osamaksulla tai sijoitukseen? mitä teen?
toivonsa menettänyt..
2
204
Vastaukset
- KoiraONystävä
En osaa kyllä vastata, mut mulla täysin sama ongelma... =/
On ollu ilmotuksii ja oon ottanu yhteyttä...
Mulla itelläni 15- vuotias koiravanhus, ja sen kaa oon elämääni jakanu melkeen ikäni.
Kokemusta muidenkin koirista, terrieristä saksanpaimenkoiraan ja siitä noutajista sekarotusiin...
Kaikenlaisii on tullu *opetettuu* ja niiltä oppinu, ja aina oppii lisää.. :D
Sakemanni poika hakusessa, harrastuskäyttöön. On ollu jo vuosia...
Mutta, kun... en oo löytäny vielä kasvattajaa, joka vois myydä osamaksulla.. Ja toisena ongelmana
se, että asun itä-suomessa ja melkee kaikki ilmotukset tulee pääkaupunkiseudulta, jonne mä en ikinä pääse... :(
Harmittaa kyllä, ku monet (myös mun tutut) varakkaammat ihmiset ostaa just koirii hetken mielijohteesta, kun on "liikaa" käyttörahaa... Sit ei kouluteta, ja se on koiran vika kun se ei osaa mitään -> käytösongelmat -> myydään/lopetetaan.... Huh ja huoh...
Sääliksi käy, mutta on onneksi ihmisiä jotka ei hanki koiraa hetken mielijohteesta, vaan käyttöön, ystäväksi ja huolehtivaan sekä rakastavaan kotiin, jossa osataan käsitellä koiria koirina, eikä ihmisinä.
Viestin aloittajalle: Juu soita, ja kysy niiltä kasvattajilta! Hyvää kannattaa odottaa, uskon niin..:)
^Yks melkee toivoton^- ...!!!
sama ongelma tuntuis olevan muillaki... kovasti oon koirailmotuksia kahlannu mutta iha törkeen hintasia nykyään... sekarotunenki kävisi mutta en haluaisi siihen suomenpystykorvaa tai metsästyskoiran rotuja.. ja niitä ku tuntuu olevan pelkästään tarjolla... tosin te ootte ettiny narttuja ja mulla olis haaveena uros.
mutta sulle "toivonsa menettänyt" ota luuri rohkeesti vaa kätee ja kysy, yleensä eivät anna osamaksulla mutta sijotukseen varmasti voisit saada. Onnea yritykselle=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955