Matkaopas ohjelman opas; tarkista tietosi ennen kuin alat esittää niitä mediassa. Turkissa ei ole enää vuosiin laskettu ihmisiä manuaalisti joka viides vuosi. Turkkilaiset ovat rekisterissä.
Lisäksi kannattaisi jättää väliin täysin tuulesta temmatut "vitsit" kuten egyptiläisillä = islamilaisilla on otsassa
rukoilusta johtuva nappi/känsä.
Ohjelma halventaa sekä turkkilaisia että asiakkaita. Varmasti oppaat kiroilevat, luonnollista, mutta että opas kiroilee ohjelmassa täysin julkisesti on varsin alatyyliä. Ajattelehan lomalla olija, nyt tiedät tämän ohjelman jälkeen, että Deturin oppaat näyttävät selkäsi takana sinulle keskisormea.
matkaopas ohjelma
13
1442
Vastaukset
- tremake
2008 turkki siirtyi osoitetietojärjestelmään perustuvaan väestölaskentaan.miten se toimii niin siitä ei ole tietoa.eli ei siitä nyt vuosia ole kulunut.ohjelma kuvattu 2009 eli vuotta aiemmin järjestelmä muuttui.onko vitsit/pieni pila mielestäsi kovinkin paha asia.väitätkö että itse et ikinä kiroile? minusta ohjelma ei halvenna ketään muita kuin tiukkapipoja jotka väkisin katsovat sitä ja vetävät zeppeliinin nenäänsä joka asiasta.
- olinopaskerranminä
Ihan sama miten väki Turkissa lasketaan...niin sinulle kuin minullekin.Hellitä pipoasi.
Vitsit eivät koskaan pahasta ole.Pitkästyttävää kuulla prosentteja ja vuosilukuja oppaiden suustakin.
Oppaan työ on todellisuudessa raskasta,tässä ohjelmassa vain pintaa....
Eikä ohjelmassa ketään halveerata....tosiasiat ovat hyvin esillä.
En ole vainoharhainen ensi lomallakaan,selkäni takana ehkä puhutaan,ehkä ei.
Silleen....relaa...ja nauti. - hyiolkoo
mielipiteeni kanssasi on täysin sama, enkä katso itseäni mitenkään tiukkapipoksi. Tosiasia on ettei ko. oppaat varman muille firmoille pääsiskään, ainakaan enää kunon kyntensä näyttäneet. Todella törkeää kun kiroillaan kun rantajätkät ja kiskotaan tupakkaa ja kaljaa ja siinä bussissakin rähmät silmillä edellisillan juhlinnasta. Okei se voi olla näin mutta ei paskapyykkiä tarvi pestä kaikkien silmissä. Miksiköhän ei ole tehty oikein kunnon ohjelmaa opastyöstä. Joku amatöörikö asialla.Oppaiden työ on todella raskasta ja kunnioitettavaa mutta tämä ohjelma antaa kuvan et se on pelkkää rellestämistä.ei koskaan enää deturille tämän jälkeen.
- tremake
v..tua se sulle kuluu mitä toiset tekevät vapaa-ajallaan.laki ei näet kiellä tupakointia ja kaljanjuontia.tasan tarkkaan ovat olleet asiallisia ja ammattitaitoisia oppaita.just harkitsen vaihtaa kahen viikon reissua tsääreltä deturnille.syynä on ohjelmasta tullut hyvä fiilis oppaist ja eräästä hotkusta.entäs sit jos olivat bussissa vähän väsyneitä? paikallahan ei ollut yhtään ASIAKASTA,kyseessähän oli henkilökunnan palaveri/tapaaminen.jos joskus itse olet ollut firman henkilökunnan tapaamisessa/juhlissa,niin voitko väittää että siellä ei olisi ollut pahempaa toimintaa?????? kannattaisi katsoa elämää voimin silmin ja pilke silmäkulmassa eikä vetää hernettä nenukkiin joka asiasta.
- katsoa
tremake kirjoitti:
v..tua se sulle kuluu mitä toiset tekevät vapaa-ajallaan.laki ei näet kiellä tupakointia ja kaljanjuontia.tasan tarkkaan ovat olleet asiallisia ja ammattitaitoisia oppaita.just harkitsen vaihtaa kahen viikon reissua tsääreltä deturnille.syynä on ohjelmasta tullut hyvä fiilis oppaist ja eräästä hotkusta.entäs sit jos olivat bussissa vähän väsyneitä? paikallahan ei ollut yhtään ASIAKASTA,kyseessähän oli henkilökunnan palaveri/tapaaminen.jos joskus itse olet ollut firman henkilökunnan tapaamisessa/juhlissa,niin voitko väittää että siellä ei olisi ollut pahempaa toimintaa?????? kannattaisi katsoa elämää voimin silmin ja pilke silmäkulmassa eikä vetää hernettä nenukkiin joka asiasta.
Sellaistahan se elämä on. Okei en olisi ehkä itsekkään kaikkea kameran edessä sanonut, mitä asioista ajattelen. Mutta totisinta tottahan tuo kaikki on ja ihan varmaan muillakin matkatoimistoilla, me ei olla vaan oltu kärpäsenä kuuntelemassa mitä oppaat puhuvat selkämme takana ja vapaa-aikana. Tämä koskee muitakin töitä kun vain matkaoppaiden.
- minäkin menen
tremake kirjoitti:
v..tua se sulle kuluu mitä toiset tekevät vapaa-ajallaan.laki ei näet kiellä tupakointia ja kaljanjuontia.tasan tarkkaan ovat olleet asiallisia ja ammattitaitoisia oppaita.just harkitsen vaihtaa kahen viikon reissua tsääreltä deturnille.syynä on ohjelmasta tullut hyvä fiilis oppaist ja eräästä hotkusta.entäs sit jos olivat bussissa vähän väsyneitä? paikallahan ei ollut yhtään ASIAKASTA,kyseessähän oli henkilökunnan palaveri/tapaaminen.jos joskus itse olet ollut firman henkilökunnan tapaamisessa/juhlissa,niin voitko väittää että siellä ei olisi ollut pahempaa toimintaa?????? kannattaisi katsoa elämää voimin silmin ja pilke silmäkulmassa eikä vetää hernettä nenukkiin joka asiasta.
Sulla tuntuu oikeesti nyt kiristävän.Ei kai kukaan ole LAISTA puhunut/kirjoittanut tässä yhteydessä mutta HYVÄT TAVAT on asia aivan erikseen ja sen minä tiedän mitä vaatimuksia muilla yhtiöillä on ja todellakin TEDÄN.Olen ollut todella monenkin eri firman pippaloissa mutta porukka on ollut hieman sivistyneempää, ei rypemistä.Ei tässä herneitä oo vedetty, ainoastaan kyse mielipiteistä jotka meillä eroaa ja n'in ollen mitä suurimmassa määrin suosittelenkin Sinulle mainitsemaasi vaihtoa...olethan omiesi parissa paremmin,,,ehkä.
Pidetäänhän ne pilkkeet silmäkulmissa ja jätetään turha tappurointi. Käyttäydy nyt kuitenkin asiallisesti kun menet. - tremake
minäkin menen kirjoitti:
Sulla tuntuu oikeesti nyt kiristävän.Ei kai kukaan ole LAISTA puhunut/kirjoittanut tässä yhteydessä mutta HYVÄT TAVAT on asia aivan erikseen ja sen minä tiedän mitä vaatimuksia muilla yhtiöillä on ja todellakin TEDÄN.Olen ollut todella monenkin eri firman pippaloissa mutta porukka on ollut hieman sivistyneempää, ei rypemistä.Ei tässä herneitä oo vedetty, ainoastaan kyse mielipiteistä jotka meillä eroaa ja n'in ollen mitä suurimmassa määrin suosittelenkin Sinulle mainitsemaasi vaihtoa...olethan omiesi parissa paremmin,,,ehkä.
Pidetäänhän ne pilkkeet silmäkulmissa ja jätetään turha tappurointi. Käyttäydy nyt kuitenkin asiallisesti kun menet.matkustan aina vaimon ja kahden pienen lapsen kanssa.ei oo tapana örveltää.
- Kritiikkiä?
Opettele nyt ensin lukemaan tai yritä ymmärtää lukemaasi. Kirjoittaja on tarkoittanut aivan eri asiaa minun ymmärtääkseni.Sitäpaitsi KAIKKI ei juo alkoholia ollenkaan, kaikkien ei tarvi, mutta tämä asia ei kuulu milläänlailla tähän ohjelmaa.
- spelis
Ei puistata oppaiden kiroilu etc, ihan varmasti jokasessa palveluammatissa, jossa joutuu kokemaan idiootteja asiakkaita, on tätä aasien halventamista ja kiroilua takahuoneessa, se kato helpottaa!
- tosi on
itse palveluammatissa olevana voin sanoa,että pakko on
välillä päästellä höyryjä taukohuoneessa.Ja veikkaanpa,että
ihan yleistä meille,jotka joudumme sietämään ja kuuntelemaan,jos
jonkunmoista asiakasta ja aasiakasta...ja täydet sympatiat oppaille - seojämptinii
tosi on kirjoitti:
itse palveluammatissa olevana voin sanoa,että pakko on
välillä päästellä höyryjä taukohuoneessa.Ja veikkaanpa,että
ihan yleistä meille,jotka joudumme sietämään ja kuuntelemaan,jos
jonkunmoista asiakasta ja aasiakasta...ja täydet sympatiat oppailletäällä ilmoittatuu yksi asiakaspalvelija lisää, joka on yhtä hymyä asiakkaan ja aasiakkaan edessä mutta takana osaa väännellä naamansa asiakkaan ryöpytyksen jälkeen. Hattua nostan myös minä oppaille ja muille palveluammattien edustajille; aaseja on vain kestettävä... =)
- myöskin
seojämptinii kirjoitti:
täällä ilmoittatuu yksi asiakaspalvelija lisää, joka on yhtä hymyä asiakkaan ja aasiakkaan edessä mutta takana osaa väännellä naamansa asiakkaan ryöpytyksen jälkeen. Hattua nostan myös minä oppaille ja muille palveluammattien edustajille; aaseja on vain kestettävä... =)
Tänään taas saatiin nähdä, että kaikkia aaseja sitä täytyykin hyysätä ja passata. Ei ihme jos suupieliä täytyy väännellä välillä. Itse asiakapalvelussa työskentelevänä tiedän, että mitä vain voi tulla vastaan. Jaksamista oppaille !!! Ei sitä ole oikein osannut ajatella mitä kaikkea oppaiden työhön kuuluu, ite kun näkee oppaita vain lentokentällä saavuttaessa kohteeseen bussimatkoilla.
- &()&(&
myöskin kirjoitti:
Tänään taas saatiin nähdä, että kaikkia aaseja sitä täytyykin hyysätä ja passata. Ei ihme jos suupieliä täytyy väännellä välillä. Itse asiakapalvelussa työskentelevänä tiedän, että mitä vain voi tulla vastaan. Jaksamista oppaille !!! Ei sitä ole oikein osannut ajatella mitä kaikkea oppaiden työhön kuuluu, ite kun näkee oppaita vain lentokentällä saavuttaessa kohteeseen bussimatkoilla.
Kyse on vain siitä jos tuhat Suomalaista tulee joka viikko ja muutama hönö työllistää kiireiset matkaoppaat täyspäiväisesti.Juuri rasittavia myös kotosuomessa tyypit joilla on psyykelääkitys ja alkoholismi rinnakkain.Silloin ei todellaan tiedetä paljon maasta eikä kuusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463