HUIJJARI PERHEITÄ LIIKKEELLÄ

neiti_92

Tahtoisin jakaa tämän ikävän kokemuksen kaikkien kanssa ettei muittenkin tarvisi kärsiä samasta :/
Niinkuin varmasti osa teistä on jo joutunutkin tai ainakin huomannut että netissä liikkuu paljon noita hostfamily huijareita jotka jollain konsteilla yrittää saada rahaa ja lopuksi mitään perhettä ei olekaan ja rahat on menny :(
Itse olen etsinyt jo pitkään aupair paikkaa ja vihdoin löysin ihan oikean hyvän suomalais perheen Iso-britanniasta (:
Siinä ennen kun sain paikkani,aloitan maaliskuussa,joku feikki perhe,takana ehkä mies tai miksei nainenkin,uskomattoman uskottavalla tarinalla ja meinasin tosiaan mennä ihan halpaan joten kerron teille jotain seikkoja mistä tiedätte ketkä ovat todellisia,ketkä feikkejä :p
-Otti yhteyttä ja tarjosi paikkaa ennen kuin edes tiesi minusta mitään.
-Lentolippu ja työsopimust olisi pitänyt muka hoitaa jonkun kuvitteellisen Englantilaisen matka toimiston kautta,nimeltään WORLDWIDETRAVELS AGENCY..Muistakaa tämä on täysin feikki jos joku yrittää sitä kautta sinua saada maksamaan heille jotain rahaa ja he lupaavat toimittaa sinulle lentoliput ja muut,niin ei tule kumminkaan koskaan käymään näin!!!!!
-Aluksi nimi oli LAURA MARTINS from NEW OXFORD STREET LONDON
ja sittenpä LAURA BARNES from GROVE ROAD LONDON
Eli jos ikinä törmäätte tämmösiin nimiin,niin eipä ole totta!!
-Puhelin numerokin oli kuvitteellinen ku tarkistustin sen.
-Jostain sähköpostin ibn vai mikä nyt olikaan osoitteest näkee mistä maast se on ja tämmösii tapahtuu kauheesti tuol Nigeriassa tai sieltä käsin siis .. Elii se kannattaa aina tarkistaa.

Olkaa varuillanne !
Näitä löytyy ihan kaikkialta netistä.

9

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanttu

itekkin törmäsin yhteen, mut onneks tuli tarkastettuu sen tietoja.
      eli täältä löytyy lisää siitä mitä ei kannata uskoa usa:aan pääsystä, jos joku sanoo.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8810005

• kjkfjkf

Jep, varoitan myös, koska itse maksoin jo rahaakin feikkiperheelle ennenkun tajusin huijareiksi. Tosi surullista.. En ole koskaan ennen ollut näin vihanen. Ku ei niitä saada kiinni..

• neiti_92
        kjkfjkf kirjoitti:

Jep, varoitan myös, koska itse maksoin jo rahaakin feikkiperheelle ennenkun tajusin huijareiksi. Tosi surullista.. En ole koskaan ennen ollut näin vihanen. Ku ei niitä saada kiinni..

Sepä se ): Niitä on mahdoton saada kiinni ku kaikki tiedot mitä ne antaa on jo valheellisia jne ):

• Splendidoz

Tuo sinun otsikkosi on hiukan harhaanjohtava. Ei huijariperheitä ole liikkeellä vaan savimajoissa asuvia nigerialaisia miehiä jotka vievät rahasi.

Minusta on aika uskomatonta että joku maksaa olemattomalle toimistolle työluvista ja viisumista EU-maahan, tai lähettää Western Unionilla USA:han tullimiehen lahjomiseen rahaa.

http://www.artnewsblog.com/2008/05/list-of-artist-scammers-and-fraudsters.htm
      http://www.greataupair.com/public-forum.cfm/type/3/ID/6215

Kantsisko välillä heittää itsensä ulos Faecesbookista ja tehdä Google-haku? Nämä pellet on tunnettu vuosia mutta niin vaan suomitytöt menee lankaan kun puhutaan oikein Ameriikasta.

• Turuust Likka

• neiti_92

..on kuule ihan sama mitä pistän otsikoksi kunhan tämä tulisi kaikille selväksi koska tiedän joitakin tyhmiä jotka ovat menneet maksamaan noita summia ja ihan tiedoksi vain noita huijauksia on muistakin maista kun Nigeriasta !

• Sambo!
        neiti_92 kirjoitti:

..on kuule ihan sama mitä pistän otsikoksi kunhan tämä tulisi kaikille selväksi koska tiedän joitakin tyhmiä jotka ovat menneet maksamaan noita summia ja ihan tiedoksi vain noita huijauksia on muistakin maista kun Nigeriasta !

"ihan tiedoksi vain noita huijauksia on muistakin maista kun Nigeriasta !"

Toki, mutta harvassa maassa se on pääelinkeino kuten Nigeriassa:

http://www.pcworld.com/article/105308/us_warns_nigeria_over_net_fraud.html

Vähän niinkuin Suomessa Nokia olisi huijariyritys - aika iso juttu, Kertoo paljon ko. kansanosan luonteesta.

• minä.
        Sambo! kirjoitti:

"ihan tiedoksi vain noita huijauksia on muistakin maista kun Nigeriasta !"

Toki, mutta harvassa maassa se on pääelinkeino kuten Nigeriassa:

http://www.pcworld.com/article/105308/us_warns_nigeria_over_net_fraud.html

Vähän niinkuin Suomessa Nokia olisi huijariyritys - aika iso juttu, Kertoo paljon ko. kansanosan luonteesta.

no olet kyllä oikeassa :D

• Sambo4
        minä. kirjoitti:

no olet kyllä oikeassa :D

Nyt kun katsoin tuota Nigerian vakilukua niin oikeastaan ei ole hyva vertaus.

Nigeriassa 155 miljoonaa ihmista! Jos heidan paa-elinkeinonsa on huijaus, puhutaan kymmenista miljoonista nigerialaishuijareista.

Suomi olisi yksi pieni maakunta tuolla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe