Sain luultavasti au-pair paikan Usa:sta ja kun kysyin, että miten voin laillisesti asua siellä minulle vastattiin näin:
I know a very reliable, secure and reputable immigration office whom i trust who can get you a visa within a very short period of time. They help me and my friends with flight ticketsand vacations reservations.
I would like to inform you would pay part of the visa processing fees because the last time i helped an aupair from France pay for her visa and flight ticket she arrived the US and didn't work for me, For this not to repeat itself and me not look like a fool for the second time i have decided you pay part of your visa processing fees.
Kuulostaako luotettavalta ja hyvältä? :D
PLIIS AUTTAKAA, EN YHTÄÄN TIEDÄ NÄISTÄ :D
USA:sta
17
1073
Vastaukset
- tanttu
No en osaa poistaa, joten varoitan kaikkia nyt täällä. ÄLKÄÄ IKINÄ LUOTTAKO NAISEEN NIMELTÄ NICOLE EDWARDS. Hän on huijari.
Sain sen selville netistä, onneksi en mitään maksanut vaan tutkin ensin.
Ärsyttää, kun kaikesta pitää yrittää huijata.
Suoraan sanottuna v*tuttaa, koska olisin halunnut löytää au-pair paikan... Ehkäpä tästä viisastuneena etsin vain tuolta aupairworldista.- Scammed
Sama Nicole Edwars otti minuunkin yhteyttä ja oli olevinaan niin kiinnostunut.. No ihan vaan mielenkiinnosta googletin rouvan ja miekkosensa ja sieltähän se löytyi.. Oli huijausta.. Ikävä vaan kun kerkesin jo tivoa että tässä nyt olisi se perhe.. En kuitenkaan mitään rahoja lähetellyt. ei voi mitään.
- tanttu
Scammed kirjoitti:
Sama Nicole Edwars otti minuunkin yhteyttä ja oli olevinaan niin kiinnostunut.. No ihan vaan mielenkiinnosta googletin rouvan ja miekkosensa ja sieltähän se löytyi.. Oli huijausta.. Ikävä vaan kun kerkesin jo tivoa että tässä nyt olisi se perhe.. En kuitenkaan mitään rahoja lähetellyt. ei voi mitään.
Joo mäkin olin jo ihan innoissaan, että olisi perhe löytynyt :(
Tää perheen löytäminen ei nimittäin oo kovin helppoo...
- immigration
toimistoa ei ole olemassakaan joka auttaisi lentolippujen ja lomien jarjestamisessa.
USA:sta kasin ei voi suomalaiselle (eika muillekaan) viisumia jarjestaa. Ainoa paikka on USA:n Suomen suurlahetysto Helsingissa. Aupair J1-viisumin saa vain jarjeston kautta.
SELVA HUIJAUS.
T. USA:lainen - 30 vuotta USA:ssa
Selvää huijausta! 'Immigration office', joka myös järjestää lentolippuja ja lomamatkoja - ei ikinä! Maahantuloviranomaiset ovat valtion virkahenkilöitä, eikä mitään matkatoimistoja, etkä ikinä kuvailisi heitä 'reputable'. Varmasti haluavat, että lähetät osuutesi viisumikuluista etukäteen ja katoavat sitten tietämättömiin. Voisit uteliaisuudesta jatkaa keskustelua heidän kanssaan kunnes saat rahanlähetysohjeet ja sitten jätät homman siihen tai ilmoitat viranomaisille.
Olit fiksu, kun et mennyt lankaan!- enklanti
Viestin kirjoittaja ei ole natiivi amerikkalainen, niin huonoa englantia kirjoittaa.
- 30 vuotta USA:ssa
enklanti kirjoitti:
Viestin kirjoittaja ei ole natiivi amerikkalainen, niin huonoa englantia kirjoittaa.
Huomasin heti saman asian tuosta englannin kielen taidosta, mutta se sinänsä ei ole ratkaiseva asia. Asuuhan tässä maassa miljoonia rehellisiä asukkaita, joiden äidinkieli ei ole englanti (kuten minä).
- skeptikko
No en kyllä välttis uskaltais maksella mitään etukäteen. Kysy nyt ainakin, että millaisesta summasta on kyse.
- kjkfjkf
Mua on sit varmaan huijattu kans ja oon maksellu turhaan yli 800 euroa!! Voi **********!!!!Ei oo totta.. en tiiä mitä teen nyt..
- USA:lainen
kjkfjkf kirjoitti:
Mua on sit varmaan huijattu kans ja oon maksellu turhaan yli 800 euroa!! Voi **********!!!!Ei oo totta.. en tiiä mitä teen nyt..
Aupairiksi USA:aan paasee VAIN jarjeston kautta.
Vaaditaan J1-viisumi, jarjesto auttaa tassa.
Unohtakaa kaikki yksityiset IHANAT perheet, rahat menevat kankkulan kaivoon.
Vippaskonstilla USA:aan ei paase, kaannytetaan rajalla takaisin.
Huijarilta on turha odottaa rahojaan takaisin. - tanttu
kjkfjkf kirjoitti:
Oliks sullakin siis sama nainen ottanu yhteyttä?
Mä löysin sen tiedon huijauksesta täältä: http://jonhappiness.blogspot.com/2010/01/nicole-edwards-au-pair-scam.html#comment-form
Onneks joku oli kirjoittanu tonne ja kyllähän toi nainen vaikutti muutenkin epäilyttävältä... - kjkfjkf
tanttu kirjoitti:
Oliks sullakin siis sama nainen ottanu yhteyttä?
Mä löysin sen tiedon huijauksesta täältä: http://jonhappiness.blogspot.com/2010/01/nicole-edwards-au-pair-scam.html#comment-form
Onneks joku oli kirjoittanu tonne ja kyllähän toi nainen vaikutti muutenkin epäilyttävältä...sama nicole samat viestit, ja menin lankaan. toivottavasti poliisi osaa tehä asialle jotain ja idiootit jäävät kiinni.. tuntuu vaan aika mahdottomalta. sinne meni rahat. en luota enää mihinkään järjestöihin tai ihmisiin.
- Minea*
kjkfjkf kirjoitti:
sama nicole samat viestit, ja menin lankaan. toivottavasti poliisi osaa tehä asialle jotain ja idiootit jäävät kiinni.. tuntuu vaan aika mahdottomalta. sinne meni rahat. en luota enää mihinkään järjestöihin tai ihmisiin.
Voi kun kurja tilanne :/ Harmittaa tosi paljon sun puolesta, kun menetit noin ison summan - inhottavia tollaset huijarit!!!!
- kjkfjkf
Minea* kirjoitti:
Voi kun kurja tilanne :/ Harmittaa tosi paljon sun puolesta, kun menetit noin ison summan - inhottavia tollaset huijarit!!!!
Joo olin tyhmä ja uskoin niitä idiootteja! Älkää koskaan tehkö samaa virhettä. Siinä meni rahat ja poliisi ei lähe selvittää tällasta ulkomailla tapahtunutta juttua. Niillä on mun tietoja, toivottavasti eivät käytä väärin.. Mut onneks en sentään lähteny minnekään, eihän sitä tiedä mitä niillä on mielessä koska ovat yhydessä rahat saatuaankin. Tää on pelottavaa enkä toivo kenellekään samaa. Valitettavasti tiedän monia jotka ovat menneet samaan lankaan.. :/ maailma on täynnä paskaa.
- tsktsktsk
kjkfjkf kirjoitti:
sama nicole samat viestit, ja menin lankaan. toivottavasti poliisi osaa tehä asialle jotain ja idiootit jäävät kiinni.. tuntuu vaan aika mahdottomalta. sinne meni rahat. en luota enää mihinkään järjestöihin tai ihmisiin.
"toivottavasti poliisi osaa tehä asialle jotain ja idiootit jäävät kiinni.. "
Ei se ole idiootti joka pyytaa vaan se joka maksaa.
Mut ei hei kannata menna suomalaisiin perheisiin kun ne on niin saitoja :D
- paivi M.
Itse asun Usa:ssa. Ei todellakaan kuulosta uskottavalta. Kaikki tiedot viisumeihin liittyen loytyy amerikan suurlahetyston nettisivuilta. Au-pairiksi tanne voi tulla vain valitystoimistojen kautta laillisesti- esim cultural Care tai Eur au-pair. Itse olen etsimassa suomalaista tyttoa kotiimme lasten-? talouden hoitajaksi.
Jos tiedat ketaan, joka ois kiinnostunut.
Lastenhoitaja/ Talouden hoitaja
Etsitaan luotettavaa, joustavaa ja sopeutuvaa lastenhoitaja /taloudenhoitajaa suomalais-amerikkalais yrittaja perheeseen. Toivomme sinun olevan tupakoimaton, iloinen ja ulospain suuntautunut. Asumme viihtyisalla Long Islandilla, 55 min. junamatkan paassa keski Manhattanilta. Keskus, kaikki palvelut ja juna asema kavely matkan paassa. Tehtaviin kuuluu 4-vuotiaan tyttaremme hoitoa kouluun vienti/haku , ruoan laittoa, siivousta paivittain. Tyttaremme kay koulussa 9.15-2.15. Oma huone, palkka $220/ viikko n.40-45 t. 3kk koeajan jalkeen, mahdollisuus opiskella tyon ohessa paikallisessa yliopistossa. Vaatimuksena ajokortti ja kohtuullisen hyva englannin kielen taito. Arvostetaan kodin- ja lastenhoito taitoja. Tyon aloitus 1.3.2010 mennessa. Tyonkesto sopimuksen mukaan, vahintaan 3 kuukautta. vapaa muotoiset hakemukset. liitteeksi CV kuva. Haastattelut Suomessa. Vapaa muotoiset hakemukset, CV kuva sahkopostitse:[email protected] mahdollisimman pian.- nainen 28
Hei kaikille!
Olen juuri miettimässä/tekemässä aupair world sivustolla hakemusta. Aloin nyt miettimään että onko tuo vain hakuserveri aupairien ja perheiden välillä? Vai pääseekö tuota kautta Usa:n au-pairiksi tai mother's helpiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462