Näin eilen telkusta sen Pandan uuden mainoksen, missä se koululuokka vetää sitä ihme mönjää. Oli ihan pakko käydä ettii kaupasta noita mössöjä mut ei löytyny ku sitä lakua. Oli melko tuftia mutta hyvää.. tosin aika täyttävää ku en jaksanu tollasta pussillista vetää kerralla =D Systeri sitten veti ne loput vaniljajäätelön kanssa ja tykkäs.
Mut ootteks kokeillu sitä suklaaversiota onko hyvää? onks se niin suosittuu ettei kaupoista enää löydy? Facebookissakin näky olevan joku mönjät sivu mut sieltei kokemuksii herunu (oli siel se tv-mainos, must se on aika hauska... ime ite joo :) Pandalla on ainakin muut suklaat aika hyvii, mun suosikki on se Crisp suklaalevy, jossa on niit rouskuvii palasii seas.
Sucklaa ja Lacksuu?
10
4731
Vastaukset
- Sanja_91
en oo miekään tuota suklaamönjää vielä maistanut, mutta kiitti tuosta jäätelövinkistä! vaniljajäden kanssa sopii tosi hyvin toi laku yhteen!
- hcniajokenkokss
mutta hoksasin, et sehän on sitä mustan jäden päällistä/sisustaa, hoksasitteko, sama maku???
- Vinkki._
Juu. Suklaa on samanlaista kun pandan tavallinen suklaa mitä sitä seillä aupassa myydään. Salmiakki/Laku ei ollut hirveän hyvää. Suklaa menee pandan valkoisensuklaan päällä kivasta pursotettuna : )
- 25
Joo ja lakumönjässä tulee kovasti ruokaöljyn maku esiin (ja selosteen mukaan 32 % rasvaa) - kyllä tavallinen laku on parempaa!
- Lakunami
25 kirjoitti:
Joo ja lakumönjässä tulee kovasti ruokaöljyn maku esiin (ja selosteen mukaan 32 % rasvaa) - kyllä tavallinen laku on parempaa!
Mun mielestä Sucklaa on ällöttävää joulukalenterisuklaata >.< Lacksuu on ylivoimaisesti parempi kuin sucklaa. Kun imasin sitä sucklista, mua alko ällöttään heti, se on järkkyä joulukaleteritöhnää :''s lacksu on miljoona kertaa parempaa ^^
- Oglaf
Lakunami kirjoitti:
Mun mielestä Sucklaa on ällöttävää joulukalenterisuklaata >.< Lacksuu on ylivoimaisesti parempi kuin sucklaa. Kun imasin sitä sucklista, mua alko ällöttään heti, se on järkkyä joulukaleteritöhnää :''s lacksu on miljoona kertaa parempaa ^^
Lacksuu maistui aluksi kamalalle yökötykselle mutta kun älysin pursottaa sitä banaanin päälle niin jo alkoi maistumaan.
- pirrrre
Pitää joskus testata vaniljajäätelön kanssa jompaakumpaa, luulisin että varsinkin lacksuu olis siihen tarkoitukseen hyvää. Tuntuis liian oudolta ruveta imeskelemään sitä suoraan tuubista.
- lacksubest
Lakunami, oot NIIN NIIN oikeessa, Sucklaa on jtn joulukalenterisuklaata, jota voi syyä vain joulukuussa. Lacksuu maistuu hyvälle, oonkin vähän enemmän semmone lakuihminen. mut kyllä jompaakumpaa pitää maistaa, ainakin tyttöjen, mehän ollaan vähän niinkuin persoja makeelle :''}}
- kauhiita
Jumalauta rip sucklaamönjät :'^(
- palleroinenjuu
Neljä vuotta mennyt ja mä ainakin olen ihan pihalla tästä lacksuu/sucklaa-keskustelusta! Mitä ihmeen sucklaa/lacksumönjää tuubista??? Onko semmoisia joskus ollut??
Ainoa hyvä Pandan tuote on Pandan Pallerot - ne keltaisella karkkikerroksella päällystetyt lakupallot, joissa on suklaasydän. Mutta menivät nostamaan niiden kilohintaa: ensin myivät laatikkotavarana 23 egee/kg ja nyt niitä myydään pussissa 16 erkkiä kilolta. Ennen niitä myytiin irtokarkkipisteissä 6-9 egen kilohintaan, joten arvatkaa viitsiikö enään ostaa tuolla kiskurihinnalla? No, hampaat kiittävät ja rahaa säästyy, kun ei enään tarvi ostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683