on alkanut seurustelemaan ?
Miksi pitää
24
562
Vastaukset
- Näin on
jos on todella alkanut seurustelemaan, ei mielestäni ole yhtäkään hyvää syytä pitää profiilia tai käydä edes vilkuilemassa deittipalstaa.
Jos siinhen tuntee tarvetta, niin sitten ei oikeasti ole alkanut seurustelemaan. - No vitsi, vitsi..
ei tunne kuitenkaan, että tämä on nyt se oikea;) Niin on vaikea tämä nettimaailma, hakee ja hakee, kun kiva löytyy, niin vieläkin täytyy hakea, josko löytyisi vielä kivempi;)
Näitä on varmaan sekä naisissa että miehissä. Olen seuraillut tuota treffipalvelua...(itselläni oli profiili muutaman viikon, aina silloin tällöin aktiivisena.) Aika paljon on samoja profiileita, jotka ovat riippuneet linjoilla monta vuotta, Mistäkö tiedät kuinka vanha profiili on? Klikatessasi profiilin auki katso yläreunassa näkyvä netti- osoite. Ainakin 6:lla alkava luku kertoo minulle, että pari vuotta on ollut palvelussa samalla profiililla.
Kannataisikohan vaihtaa jo hiukan uudempaan versioon?
Itselläni nyt nainen, jonka löysin ihan livenä. Meillä kumpainenkin voi, saa, tulla katsomaan selän takaa, kun toinen on koneella., eli ei mitään salattavaa. Näin ollaan toimittu jo lähes ½ vuotta. Hyvin on mennyt, enkä itse ole edes kiinnostunut millä sivuilla "tulva puolisoni" käy. Eli en käy häntä kyttäämässä.- erty
On ikävää jos joku päättelee profiilin id-numeron perusteella, että joku on roikkunut kauan palvelussa ja päättää siitä syystä olla ottamasta yhteyttä. Tällöinhän toinen tulee torjutuksi täysin jostain käsittämättömästä todennäköisesti jopa perättömästä syystä, jonka toinen vain on keksinyt omassa päässään tietämättä asioista yhtään enempää. En tiedä miksi se, että käyttää samaa profiilia silloin kun hakee seuraa, tarkoittaisi automaattisesti sitä, että on roikkunut palvelussa vuosikausia. Mielestäni on tärkeämpää se mitä profiilissa lukee ja miten itsensä siinä esittelee. Ei se mihin rakoon profiili asettuu palvelun teknisessä rakenteessa kullakin ajanhetkellä kun profiileja tulee jatkuvasti lisää.
Siitä olen samaa mieltä, että profiilia kannattaa uudistaa. Nimittäin sen sisältämän tekstin osalta. Mutta en tiedä miksi pitäisi aika-ajoin perustaa uusi profiili vain siksi, että saisi profiilille uudemman id-numeron. Haetaanko täällä seuraa vai id-numeroita? Siinä onkin miettimistä. - todettu on
erty kirjoitti:
On ikävää jos joku päättelee profiilin id-numeron perusteella, että joku on roikkunut kauan palvelussa ja päättää siitä syystä olla ottamasta yhteyttä. Tällöinhän toinen tulee torjutuksi täysin jostain käsittämättömästä todennäköisesti jopa perättömästä syystä, jonka toinen vain on keksinyt omassa päässään tietämättä asioista yhtään enempää. En tiedä miksi se, että käyttää samaa profiilia silloin kun hakee seuraa, tarkoittaisi automaattisesti sitä, että on roikkunut palvelussa vuosikausia. Mielestäni on tärkeämpää se mitä profiilissa lukee ja miten itsensä siinä esittelee. Ei se mihin rakoon profiili asettuu palvelun teknisessä rakenteessa kullakin ajanhetkellä kun profiileja tulee jatkuvasti lisää.
Siitä olen samaa mieltä, että profiilia kannattaa uudistaa. Nimittäin sen sisältämän tekstin osalta. Mutta en tiedä miksi pitäisi aika-ajoin perustaa uusi profiili vain siksi, että saisi profiilille uudemman id-numeron. Haetaanko täällä seuraa vai id-numeroita? Siinä onkin miettimistä.Täältä haetaan seuraa. ID-numerot voivat kuitenkin kertoa tuosta
seurasta jotain.
Jos esim. miehellä profiili on useamman vuden vanha, ja hän profiilin
mukaan on sinkku, mutta käytännössä kuitenkin ollut pari kuukautta asumuserossa,
niin jätän kyllä väliin. Ja nämä eivät ole luuloteltuja tietoja vaan faktaa.
- deft
Myönnän, kun kerran seurustelin, profiilini jäi tuonne Treffit-palveluun. Unohdin sen tyystin.
Vääryttä ei siinä mielessä voinut tapahtua, että en saanut yhteydenottoja eikä kukaan ollut edes katsomassa profiiliani. En tiedä, minua nauratti, kun tajusin tämän. Siis sen seurustelusuhteen jälkeen.
Yhteyttä näillä tapahtumilla ei ollut. Olin unohtanut nettielämäni kun seurustelukumppani löytyi "oikeasta elämästä". Nyt kyllä olen ehdottomasti sitä mieltä, että poistan profiilini heti kun en ole enää niin sanotusti vapailla markkinoilla.
Aj niin, seurustelusuhteen aikana en juuri muutenkaan käyttänyt nettiä, joten se, että tuo profiili Treffeillä oli, oli vain yksi niistä profiileistani jotka jätin taakseni. Unohdus voitti täysin suoraselkäisen moraalini, harmittaa.- joku voi
sanoa että ":Aj niin, seurustelusuhteen aikana en juuri muutenkaan käyttänyt nettiä..."
luulisi että nykyaikana jokainen ihminen käyttää nettiä lähes päivittäin !
Siinä samalla voi kyllä käydä poistamassa profiilinsa, ei sitä tarvitse kokonaan poistaa.. laittaa tauolle.
Tietää muutkin että tuo ei ole nyt tavoitettavissa.
Niin, jos se nykyinen treffikumppani ei ole kuitenkaan se oikea, jo kuitenkin vielä löytyisi parempi, parempi tai vieläkin parempi.....!!! - deft
joku voi kirjoitti:
sanoa että ":Aj niin, seurustelusuhteen aikana en juuri muutenkaan käyttänyt nettiä..."
luulisi että nykyaikana jokainen ihminen käyttää nettiä lähes päivittäin !
Siinä samalla voi kyllä käydä poistamassa profiilinsa, ei sitä tarvitse kokonaan poistaa.. laittaa tauolle.
Tietää muutkin että tuo ei ole nyt tavoitettavissa.
Niin, jos se nykyinen treffikumppani ei ole kuitenkaan se oikea, jo kuitenkin vielä löytyisi parempi, parempi tai vieläkin parempi.....!!!En käyttänyt nettiä juurikaan noin vuoteen. En tarvinnut nettiä silloin sosiaaliseen kanssakäymiseen, en koulutöitä tehdessä, en shoppailuun, enkä oikeastaan mihinkään muuhunkaan.
Miten se voisi olla niin uskomatonta...hmm...ehkä mä olen jo niin vanha (27-vuotias), että nykyaika on mennyt huomaamatta ohi. Hah!
En taida laittaa profiiliani pelkästään tauolle, sitten kun/jos sen aika tulee. Jos uudelleen tarvitsisi aktivoida se, niin uskoisin että pitäisi profiilikin muuttaa sitä mukaa miten itsekin sattuu elämä heittelemään yms. - sen pitää
deft kirjoitti:
En käyttänyt nettiä juurikaan noin vuoteen. En tarvinnut nettiä silloin sosiaaliseen kanssakäymiseen, en koulutöitä tehdessä, en shoppailuun, enkä oikeastaan mihinkään muuhunkaan.
Miten se voisi olla niin uskomatonta...hmm...ehkä mä olen jo niin vanha (27-vuotias), että nykyaika on mennyt huomaamatta ohi. Hah!
En taida laittaa profiiliani pelkästään tauolle, sitten kun/jos sen aika tulee. Jos uudelleen tarvitsisi aktivoida se, niin uskoisin että pitäisi profiilikin muuttaa sitä mukaa miten itsekin sattuu elämä heittelemään yms.muutenkin uudistaa , vai ?
Jos viisi vuotta pidät niin johan siinä jo ikäkin muuttuu sun muut asiat??
Kai sitä ilman nettiäkin pärjää, mut jos on laittanut profiilin, niin kai sitä nettiä on JOSKUS ainakin käyttänyt useammin.. - deft
sen pitää kirjoitti:
muutenkin uudistaa , vai ?
Jos viisi vuotta pidät niin johan siinä jo ikäkin muuttuu sun muut asiat??
Kai sitä ilman nettiäkin pärjää, mut jos on laittanut profiilin, niin kai sitä nettiä on JOSKUS ainakin käyttänyt useammin..Niinh, totta turiset.
Kuivahtaneelta toi Treffit kuitenkin on kokoajan tainnut tuntea. Ihan viittä vuotta en oo tainnut profiilia siellä pitää, mutta niin. Ensin oli paljon suppeampi. Sittemmin on tullut mukaan useampia kuvia ja viimeisimmän "päivityksen" tein tammikuun alussa.
Toisaalta, kun nuo profiilit on sen verta leväperäisiä, että kun ei ole tarve mainita vuosilukuja työelämästä/opiskelusta, tai mistään henkilökohtaisista mieltymyksistä, niin tiedä häntä. Vähemmillä päivityksillä olisin varmasti voinut pitää profiiliani pystyssä ja saada aivan yhtäpaljon vastakaikua kuin nyttemmin :D - kuivia kuin
deft kirjoitti:
Niinh, totta turiset.
Kuivahtaneelta toi Treffit kuitenkin on kokoajan tainnut tuntea. Ihan viittä vuotta en oo tainnut profiilia siellä pitää, mutta niin. Ensin oli paljon suppeampi. Sittemmin on tullut mukaan useampia kuvia ja viimeisimmän "päivityksen" tein tammikuun alussa.
Toisaalta, kun nuo profiilit on sen verta leväperäisiä, että kun ei ole tarve mainita vuosilukuja työelämästä/opiskelusta, tai mistään henkilökohtaisista mieltymyksistä, niin tiedä häntä. Vähemmillä päivityksillä olisin varmasti voinut pitää profiiliani pystyssä ja saada aivan yhtäpaljon vastakaikua kuin nyttemmin :Dkäyttäjänsä. käyttäjät tekee siitä sen mikä se on !?
- Kompaten
kuivia kuin kirjoitti:
käyttäjänsä. käyttäjät tekee siitä sen mikä se on !?
Id . ihan kiva, kun joku kertoi mikä se on? Mitä hittoa ihmiset, jotka ovat suhteessa tekevät täällä treffipalstalla? Itse olen eronnut juuri tästä syystä. Eli näin kumppanini tietokoneelta jotakin, mitä ei ehkä olisi pitänyt. Kyllä tämä virtuaalimaailma pilaa ihmissuhteita ihan kybällä;) Tsemppiä vaan sille oikean etsinnälle, kaikille jotka ovat ihan oikeasti hakemassa Minulla on jo se yksi ja ainoa;)
Ei enää tarvitse hakea Suomi palvelusta. Ihan kivoja naisia löytyy livenäkin.
- mies olen
Jotkut ymmärtävät seurustelusuhteen eri tavoin kuin toiset. Jos esimerkiksi suhtautuu seksiin kevyesti eli on vaikkapa harrastanut rakkaudettomia irtosuhteita ns. sinkkuaikanaan, niin tokihan tuo suhtautuminen pysyy samana läpi elämän: siis rakkaudeton seksi on aivan ok, iloa molemmille, ei sen kummempaa kuin hieronta yms. Kummankaan osapuolen seurustelusuhteen ulkopuoliset, rakkaudettomat seksisuhteet eivät tällöin luonnollisestikaan haittaa itse seurustelusuhdetta. Silloin on aivan perusteltua ja järkevää hakea (lisä)seksiseuraa netistä.
- jopas jotain
sinkkuna harrastanut irtosuhteita, niin sitten parisuhteessa on normaalia edelleen harrastaa irtosuhteita?
Ihan selvennyksen vuoksi halusin tarkentaa tätä syvällistä näkemystäsi ;) - Hullujako ootte
jopas jotain kirjoitti:
sinkkuna harrastanut irtosuhteita, niin sitten parisuhteessa on normaalia edelleen harrastaa irtosuhteita?
Ihan selvennyksen vuoksi halusin tarkentaa tätä syvällistä näkemystäsi ;)En ainakaan itse pystyisi irtosuhteisiin, eli jos ei ihmistä kohtaan mtään tunne, niin ANTAAPA OLLA VAAN;)I
- mies olen
jopas jotain kirjoitti:
Ihan selvennyksen vuoksi halusin tarkentaa tätä syvällistä näkemystäsi ;)Siitä kuinka normaalia eli tavanomaista tuo on en menisi liikoja väittämään, mutta se ainakin se on johdonmukaista, perusteltua, loogista sekä nautinnollista tottakai.
Syvällinen näkemyksenihän on seuraava. Ihmisiä on karkeasti jakaen kahdenlaisia: sellaisia, jotka iloisin mielin harrastavat (tunteettomia/rakkaudettomia) irtosuhteita ja sitten sellaisia, jotka eivät halua/pysty moisiin irtosuhteisiin.
Ensin mainitut "vapaamieliset" kokevat, että seksissä ei ole mitään "pahaa", se on niiden kahden välinen asia ja niin kauan kuin noille kahdelle pelisäännöt ovat selvät, heidän tunteillaan ei leikitä ja ehkäisystä yms. huolehditaan, niin homma on oikein jees. Vapaamieliselle tunteeton seksi on hierontaa vastaava akti.
Toiseksi mainitut "tiukkapipot" kokevat, että seksi ei ole nautinnollista ilman tunteita tai ainakin, että siinä silloin menettää enemmän kuin saa; voi olla muitakin syitä, kuten moraalisia tai jopa uskonnollisia perusteluja.
Yllä kuvattu suhtautuminen seksuaalisuuteen ja seksiin, joko vapaamielinen tai tiukkapipoinen, on kullekin ihmiselle luontainen ja jokseenkin koko läpi elämän kantava. Se ei siis vaihtele vaikkapa viikonpäivästä toiseen tai vuodesta toiseen.
Kun vapaamielinen "seurustelee" hän suhtautuu toki silloinkin seksiin vapaamielisesti. Näin ollen vastuullinen tunteeton seksi, ainakin milloin hän on itse sen osapuoli, on hierontaa vastaava akti; samoin hän ajattelee myös seurustelukumppnistaa, koska hänen voidaan olettaa olevan yhtälailla vapaamielinen.
Onko tässä jotain epäloogista vai? - Näin meillä
mies olen kirjoitti:
Siitä kuinka normaalia eli tavanomaista tuo on en menisi liikoja väittämään, mutta se ainakin se on johdonmukaista, perusteltua, loogista sekä nautinnollista tottakai.
Syvällinen näkemyksenihän on seuraava. Ihmisiä on karkeasti jakaen kahdenlaisia: sellaisia, jotka iloisin mielin harrastavat (tunteettomia/rakkaudettomia) irtosuhteita ja sitten sellaisia, jotka eivät halua/pysty moisiin irtosuhteisiin.
Ensin mainitut "vapaamieliset" kokevat, että seksissä ei ole mitään "pahaa", se on niiden kahden välinen asia ja niin kauan kuin noille kahdelle pelisäännöt ovat selvät, heidän tunteillaan ei leikitä ja ehkäisystä yms. huolehditaan, niin homma on oikein jees. Vapaamieliselle tunteeton seksi on hierontaa vastaava akti.
Toiseksi mainitut "tiukkapipot" kokevat, että seksi ei ole nautinnollista ilman tunteita tai ainakin, että siinä silloin menettää enemmän kuin saa; voi olla muitakin syitä, kuten moraalisia tai jopa uskonnollisia perusteluja.
Yllä kuvattu suhtautuminen seksuaalisuuteen ja seksiin, joko vapaamielinen tai tiukkapipoinen, on kullekin ihmiselle luontainen ja jokseenkin koko läpi elämän kantava. Se ei siis vaihtele vaikkapa viikonpäivästä toiseen tai vuodesta toiseen.
Kun vapaamielinen "seurustelee" hän suhtautuu toki silloinkin seksiin vapaamielisesti. Näin ollen vastuullinen tunteeton seksi, ainakin milloin hän on itse sen osapuoli, on hierontaa vastaava akti; samoin hän ajattelee myös seurustelukumppnistaa, koska hänen voidaan olettaa olevan yhtälailla vapaamielinen.
Onko tässä jotain epäloogista vai?Olen keski-ikäinen nainen ja kokemusta on sekä joistain irtosuhteista että uskollisesta kumppanudesta.
Edelliseen luokitteluun (että ihmiset olisivat joko "vapaamielisia" tai "tiukkapipoja") sanoisin, että elämän varrella saattaa olla vaiheita, jolloin yksinäsiyyden tai jonkinlaisen emotionaalisen irtautumisvaiheen (kuten eron jälkeen voi olla) tulee seksuaalisesti hapuilevia aikoja, johon voi liittyä joku irtosuhdekin, samoin nuorena, eli vaiheissa, jolloin omat seksuaaliset voimat voivat olla hyvin hämmentäviä ja jotenkin ristiriidassa sen kanssa, että sitoutuneen suhteen mudostamiseen ei juuri sillä hetkellä ole kunnollista mahdollisuutta (Kun esimerkiksi eroprosessi on käytänössä tai emotionaalisella tasolla kesken, tai kun ei ole vielä oikein aikuistunut)
Silti tämä sama ihminen (kuten esimerkiksi minä) voi olla pohjimmiltaan syvään uskolliseen parisuhteseen halukas ja kykenevä, joten ei ole mitenkään normaalieen ihmisten käytöstä luokiteltavissa noin, että he ovat joko irtosuhdeihmisiä tai uskollisia ihmisiä. CV:ssä voi hyvinkin oa irtosuhteit, ja uskolinen parisuhde onnistu silti ja se on juuri se joka tyydyttää.
Tämä on tietysti alkuperisen ketjun kysymyksen ulkopuolella: Siihen sanoisin, että jos seurustelee, ei ole mitään ideaa enää etsiä uusia deittimahdollisuuksia. Tai sitten ei seurustele. - mies olen
Näin meillä kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen ja kokemusta on sekä joistain irtosuhteista että uskollisesta kumppanudesta.
Edelliseen luokitteluun (että ihmiset olisivat joko "vapaamielisia" tai "tiukkapipoja") sanoisin, että elämän varrella saattaa olla vaiheita, jolloin yksinäsiyyden tai jonkinlaisen emotionaalisen irtautumisvaiheen (kuten eron jälkeen voi olla) tulee seksuaalisesti hapuilevia aikoja, johon voi liittyä joku irtosuhdekin, samoin nuorena, eli vaiheissa, jolloin omat seksuaaliset voimat voivat olla hyvin hämmentäviä ja jotenkin ristiriidassa sen kanssa, että sitoutuneen suhteen mudostamiseen ei juuri sillä hetkellä ole kunnollista mahdollisuutta (Kun esimerkiksi eroprosessi on käytänössä tai emotionaalisella tasolla kesken, tai kun ei ole vielä oikein aikuistunut)
Silti tämä sama ihminen (kuten esimerkiksi minä) voi olla pohjimmiltaan syvään uskolliseen parisuhteseen halukas ja kykenevä, joten ei ole mitenkään normaalieen ihmisten käytöstä luokiteltavissa noin, että he ovat joko irtosuhdeihmisiä tai uskollisia ihmisiä. CV:ssä voi hyvinkin oa irtosuhteit, ja uskolinen parisuhde onnistu silti ja se on juuri se joka tyydyttää.
Tämä on tietysti alkuperisen ketjun kysymyksen ulkopuolella: Siihen sanoisin, että jos seurustelee, ei ole mitään ideaa enää etsiä uusia deittimahdollisuuksia. Tai sitten ei seurustele.En väitäkään, etteikö vapaamielinen kykenisi uskolliseen parisuhteeseen. Kyvystä ei ole kyse. Väitteeni on se, että uskollisuuden edellyttämiseen itseltään tai kumppaniltaan ei ole mitään perustetta - se ei ole linjakasta: toisin sanoen irtosuhteiden tulisi olla molemmille ok silloin, jos sellaista sattuu tekemään mieli - voi tietenkin olla, että ei tee koskaan mieli, mutta sei muuta sallivaa asennetta.
Näin ollen vapaamielinen pari voi perustellusti etsiä lisäseksikumppaneita netistä. Sen sijaan sellaisen kieltäminen kumppaniltaan tai itseltään olisi ristiriidassa vapaamielisyyden kanssa.
Irtoseksistä nauttineet: onko se tunteeton seksi hierontaa kummempaa vai ei?
Kukapa ei omalle rakkaalleen toivoisi hyvää hierontaa.
Ku - Näin meillä
mies olen kirjoitti:
En väitäkään, etteikö vapaamielinen kykenisi uskolliseen parisuhteeseen. Kyvystä ei ole kyse. Väitteeni on se, että uskollisuuden edellyttämiseen itseltään tai kumppaniltaan ei ole mitään perustetta - se ei ole linjakasta: toisin sanoen irtosuhteiden tulisi olla molemmille ok silloin, jos sellaista sattuu tekemään mieli - voi tietenkin olla, että ei tee koskaan mieli, mutta sei muuta sallivaa asennetta.
Näin ollen vapaamielinen pari voi perustellusti etsiä lisäseksikumppaneita netistä. Sen sijaan sellaisen kieltäminen kumppaniltaan tai itseltään olisi ristiriidassa vapaamielisyyden kanssa.
Irtoseksistä nauttineet: onko se tunteeton seksi hierontaa kummempaa vai ei?
Kukapa ei omalle rakkaalleen toivoisi hyvää hierontaa.
KuSiis tarkoitat ilmeisesti, että jos kaksi irtosuhteista nauttivaa jostain syystä kuitenkin seurustelee keskenään (mitä se seurustelu sitten tarkoittaa, jos ei sitä, että ollan uskollisia.. mahdollisesti yhdessä asumista, ystävyyttä tai muuta vastaavaa), ja he ovat sopineet, että molemmat voivat edelleen tapailla myös muita seksuaalisessa mielessä, ja molemmat ovat todella tämän allekirjoittaneet, niin silloin molemmat tietenkin voivat edelen etsiä deittipalstalta seuraa, tottakai.
Todellisuudessa en tiedä enkä tunne yhtäkään paria joka eläisi tuollaisessa avoimessa seurustelusuhteessa ja olisi siinä tyytyväinen asiantilaan, joten tapaus lienee teoreettinen. - mies olen
Näin meillä kirjoitti:
Siis tarkoitat ilmeisesti, että jos kaksi irtosuhteista nauttivaa jostain syystä kuitenkin seurustelee keskenään (mitä se seurustelu sitten tarkoittaa, jos ei sitä, että ollan uskollisia.. mahdollisesti yhdessä asumista, ystävyyttä tai muuta vastaavaa), ja he ovat sopineet, että molemmat voivat edelleen tapailla myös muita seksuaalisessa mielessä, ja molemmat ovat todella tämän allekirjoittaneet, niin silloin molemmat tietenkin voivat edelen etsiä deittipalstalta seuraa, tottakai.
Todellisuudessa en tiedä enkä tunne yhtäkään paria joka eläisi tuollaisessa avoimessa seurustelusuhteessa ja olisi siinä tyytyväinen asiantilaan, joten tapaus lienee teoreettinen.Tätä tarkoitan. Kaksi aikanaan irtosuhteita harrastanutta eli vapaamielistä aloittaa parisuhteen (= kiintymykseen ja seksuaalisuuteen perustuva kahdenvälinen suhde). Kumpikin tietää, että kumppani on vapaamielinen.
Tällöin ei tarvitse edes erikseen mainita, että salliva asenne irtosuhteisiin jatkuu myös parisuhteen aikana. Miksi muka ei jatkuisi? Miksi kumppanin tunteeton, vastuullinen irtosuhde tänään tai eilen harmittaisi, jos kumppanin irtosuhde kaksi vuotta aiemmin ei harmita?
Todellisuudessa toki monia harmittaa kumppanin irtosuhteet. Tämän vuoksi näiden ihmisten ei ehkä niitä kannattaisi harrastaakaan. Eikö vain? - Hirveän ikävää
mies olen kirjoitti:
Tätä tarkoitan. Kaksi aikanaan irtosuhteita harrastanutta eli vapaamielistä aloittaa parisuhteen (= kiintymykseen ja seksuaalisuuteen perustuva kahdenvälinen suhde). Kumpikin tietää, että kumppani on vapaamielinen.
Tällöin ei tarvitse edes erikseen mainita, että salliva asenne irtosuhteisiin jatkuu myös parisuhteen aikana. Miksi muka ei jatkuisi? Miksi kumppanin tunteeton, vastuullinen irtosuhde tänään tai eilen harmittaisi, jos kumppanin irtosuhde kaksi vuotta aiemmin ei harmita?
Todellisuudessa toki monia harmittaa kumppanin irtosuhteet. Tämän vuoksi näiden ihmisten ei ehkä niitä kannattaisi harrastaakaan. Eikö vain?sulle, että maailma ei pyöri sun määräämilläsi säännöillä. Jos haluat ohjeistaa muiden seksielämää, kannattaisi ehkä pyrkiä paaviksi?
- mies olen
Hirveän ikävää kirjoitti:
sulle, että maailma ei pyöri sun määräämilläsi säännöillä. Jos haluat ohjeistaa muiden seksielämää, kannattaisi ehkä pyrkiä paaviksi?
asiallinen keskustelu? Nythän vaikuttaa siltä, että ajatuksiani vastustavat eivät osaa ajatella. Heitellään vaan tuommoisia "hirveän ikävää sulle" -kommentteja.
- sillä ei
ole tunteita sinu kohtaa sillä selvä .ja piste viellä
- sitä samaa
oon kyl ihmetellyt
- pitää profiilia
Profiili "unohtui" tai "käyn ihan huvikseen katsomassa" ei kelpaa selityksiksi. Yhden mahdollisuuden annan poistaa profiilin, mutta jos toisen kerran löydän ilmoituksen seuranhakupalstoilta, seurustelu on sitten loppu piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433040Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352258Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari582171Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802039Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561757Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä181563Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr641498Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1261228Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian163981