nimi?
Raiskaajapoliisin
19
371
Vastaukset
- nimi kehiin!
Kuopion raiskaajapoliisin nimi kyllä kerrottiin (Suonenjoki)
Eli ylikonstaapelin Taavi Markku Toivanen. (raiskasi15-vuotiaan tytön)
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/poliisi-tuomittiin-raiskauksesta/224823
Joten miksi tätä lapsiraiskajaa poliisin nimeä ei ole julkistettu, hyvät veljetkö suojelee?- noista
Nimilista raiskaajapoliiseista on pitkä, pari tapausta vain on tuotu oikeuteen ja julkisuuteen, muut tapaukset on jätetty tutkimatta.
- tLod
noista kirjoitti:
Nimilista raiskaajapoliiseista on pitkä, pari tapausta vain on tuotu oikeuteen ja julkisuuteen, muut tapaukset on jätetty tutkimatta.
Ei minua kiinnosta nyt, mutta jos joskus hermo menee ja syyntakeiton minä aloittaa, olisi kiva tietää myös perhe, kun minua poliisi etsi, kävivät perheen kimppuun, niin ei mitään ongelmaa perhe asioissa....
- 30
tLod kirjoitti:
Ei minua kiinnosta nyt, mutta jos joskus hermo menee ja syyntakeiton minä aloittaa, olisi kiva tietää myös perhe, kun minua poliisi etsi, kävivät perheen kimppuun, niin ei mitään ongelmaa perhe asioissa....
Äitilleni sanoi poliisi, täällä me sinua valvotaan, et meistä pääse. Yleensä perheitä ei uhata, mutta antaa mennä sitten, puolin ja toisin. Malmin poliisit, miettikää ensin ja toimikaa sitten, huono maku jäi 11 vuotta vanhasta asiasta, josta saan rahaa eu ihmisoikeustuomioistuimelta, mutta tämä ei jää tähän äitini uhkailun osalta.
- julki vaan
30 kirjoitti:
Äitilleni sanoi poliisi, täällä me sinua valvotaan, et meistä pääse. Yleensä perheitä ei uhata, mutta antaa mennä sitten, puolin ja toisin. Malmin poliisit, miettikää ensin ja toimikaa sitten, huono maku jäi 11 vuotta vanhasta asiasta, josta saan rahaa eu ihmisoikeustuomioistuimelta, mutta tämä ei jää tähän äitini uhkailun osalta.
säälittävä paskaläjä, joka raiskasi lapsen eikä saanut tuomiota edes kovana? Onko nimi salainen? Kyllähän näin tomeran POLIISIN nimi olisi kohtuullista julkaista ihan vaikka kuvan kanssa.
- Mikko mustonen
julki vaan kirjoitti:
säälittävä paskaläjä, joka raiskasi lapsen eikä saanut tuomiota edes kovana? Onko nimi salainen? Kyllähän näin tomeran POLIISIN nimi olisi kohtuullista julkaista ihan vaikka kuvan kanssa.
Jos vaikka olisi muitakin uhreja ja he uskaltaisivat sitten tehdä ilmoituksen. Toivottavasti hovissa tuomio kovenisi ehdottomaksi vankeudeksi, saisi linnassa tietää miltä tuntuu "kovat otteet" tosin liskolle aika varmasti menisi, sielläkin imuttaisi pamppuja saletisti..
- sen verran
julki vaan kirjoitti:
Että mikäli juttu ei ole salaiseksi nimetty niin oikeudenkäyntipöytäkirja on julkinen eli luettavissa.
- otetaan selvää
sen verran kirjoitti:
Että mikäli juttu ei ole salaiseksi nimetty niin oikeudenkäyntipöytäkirja on julkinen eli luettavissa.
soitan huomenna ja pyydän pöytäkirjat.
- masa123
otetaan selvää kirjoitti:
soitan huomenna ja pyydän pöytäkirjat.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Virkamerkillä houkutelleelle poliisille ehdollista 16-vuotiaan raiskauksesta/1135252600595
Eli helsingin! pistä nimi jakoon sitten.. - runkkarit kuriin!
masa123 kirjoitti:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Virkamerkillä houkutelleelle poliisille ehdollista 16-vuotiaan raiskauksesta/1135252600595
Eli helsingin! pistä nimi jakoon sitten..itselleni saan ainakin sen selvittää. Jakoon pistämisestä en osaa vielä sanoa yhtään mitään, ennenkuin luen paperit. Eikö se tajua edes tehdä itsaria??? Ainut oikea ratkaisu sellaiselta runkkarilta, joka vielä kuvaa avuttomaan kuntoon juottanutta lasta. Ja raiskaa pari kertaa. Poliisi-Jammu.
- kop kop
tLod kirjoitti:
ja uhkauksesi meni eteenpäin.
- runkkarit kuriin
kop kop kirjoitti:
Luin viestiketjun läpi kaksi kertaa, en löytänyt yhtään uhkausta. Uhkailetko minua? Hui pelottaa!
- Markku Ahdeoja
runkkarit kuriin kirjoitti:
Luin viestiketjun läpi kaksi kertaa, en löytänyt yhtään uhkausta. Uhkailetko minua? Hui pelottaa!
On hyvä jos raiskaajapoliisin nimi julkaistaan.
Muittenkin rikollisten poliisien nimet pitäisi julkaista, jotta voi valikoida rehellisen ja kunnollisen.
Vaikka tunnen useita poliiseja, niin rehellisiä ja kunnollisia en tunne montakaan.
Niitäkin onneksi on jopa Salossa. - Markku Ahdeoja
Markku Ahdeoja kirjoitti:
On hyvä jos raiskaajapoliisin nimi julkaistaan.
Muittenkin rikollisten poliisien nimet pitäisi julkaista, jotta voi valikoida rehellisen ja kunnollisen.
Vaikka tunnen useita poliiseja, niin rehellisiä ja kunnollisia en tunne montakaan.
Niitäkin onneksi on jopa Salossa.Salossa on tuomittu ainakin yksi poliisi jostakin nuoreen kohdituvasta.
Hänhän istui myös Halikon kunnanvaltuustossa. Selvitän tuomion ja kerron sitten nimen - runkkari-poliisi
runkkarit kuriin kirjoitti:
Ei vielä, ei vielä. Ollaan kuulolla.
- todellinen machooo
runkkari-poliisi kirjoitti:
Ei vielä, ei vielä. Ollaan kuulolla.
On tämä 16 -vuotiaan raiskannut "mies"?? Kuka, kuka. Kai tollainen mahtisonni uskaltaa tulla esille nimellään ja kuvallaan? Rohkeasti raiskasi pari kertaa lapsen ja kuvasikin oikein miehekkäästi. Siinä ehdokas vuoden poliisiksi!
- korosta kohdat
kop kop kirjoitti:
Missä kohtaa täällä on uhkaus..kerro kerro koska mun laseilla ja älyllä ei löydy.
- Sydämistynyt
todellinen machooo kirjoitti:
On tämä 16 -vuotiaan raiskannut "mies"?? Kuka, kuka. Kai tollainen mahtisonni uskaltaa tulla esille nimellään ja kuvallaan? Rohkeasti raiskasi pari kertaa lapsen ja kuvasikin oikein miehekkäästi. Siinä ehdokas vuoden poliisiksi!
On lepsuilua , Hyvä veli - tai vapaamuurariverkostoko toimi kun sai vain mitättömän rangaistuksen raiskaajapoliisi . Nuori tyttö ei osaa varoa , kun vielä virkamerkkinsäkin näytti tämä " mies " . Ehdotonta vankeutta kuuluu saada useita vuosia ja suuret vahongonkorvaukset maksettavksi , niin että muistaa vastakin mitä on tehnyt . Oli esivalta-asemassa ja se edellyttää suurempaa vastuullisuuttá vielä kuin muilta . Tavallinen suomalainen mies ei ole tällainen peto , vaan on sydämessä jarru ja ei voi tehdä näin . Siksikin kuuluu suurempi rangaistus , että muut karttaisivat edes rangaistuksen pelossa pahan tekoa - milloin ei pahan teon rangaistus tule pian , saavat ihmislapset rohkeutta tehdä pahaa jne . . Jos ei oikeuslaitos tuomitse oikein , on vaarana myös oman käden oikeus , mikä ei kuulu sivistysvaltioon . Roistojakaan kohtaan .
- puusilmä.
korosta kohdat kirjoitti:
Missä kohtaa täällä on uhkaus..kerro kerro koska mun laseilla ja älyllä ei löydy.
Muijat tekee rikosilmoituksen jollei maksa panosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676