Hotellivaraus

harmittaa...

Haluaisin matkustaa Pariisiin, mutta tajusin tässä juuri, että minulla ei ole luottokorttia, jolla voisi varata hotellin. Omistan Visa Electronin, johon olen ottanut nettimaksuominaisuuden, mutta onko sillä mahdollista varata hotellia? Tuskin? Ääk. Lennot varmaankin sillä pystyy maksamaan, mutta ei kai electron käy takuuksi hotellivaraukselle...

6

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankalaksi menee

      Taitaa Ryanair olla ainoa lentoyhtiö jolla pystyy lennot ostamaan Electronilla, joten suurempi ongelma tulee olemaan lennot! Hotellin voi saada varattua ottamalla suoraan yhteyttä hotelliin, ei siis varausjärjestelmän kautta. Osta matkatoimistosta lennot (tulee kalliimmaksi) tai lainaa sitä varten jonkun toisen luottokorttia (kunhan tarkistat ettei luottokortin haltijan tarvitse olla matkustaja).

      • alkup.

        Kiitos vastauksesta. Easyjetin sivuilla tosin sanotaan, että lennot voi maksaa Electronilla, joten eiköhän tuo onnistune. Nykyään kun Electronissa on tuo verkkomaksuominaisuus. Pitää nyt silti harkita josko hankkisi sen luottokortin, olisihan se helpompaa sen kanssa varata sitten hotellikin netistä ettei tarvitse alkaa setvimään asiaa ranskankielentaidottomana hotellin kanssa.


      • hankalaksi menee
        alkup. kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Easyjetin sivuilla tosin sanotaan, että lennot voi maksaa Electronilla, joten eiköhän tuo onnistune. Nykyään kun Electronissa on tuo verkkomaksuominaisuus. Pitää nyt silti harkita josko hankkisi sen luottokortin, olisihan se helpompaa sen kanssa varata sitten hotellikin netistä ettei tarvitse alkaa setvimään asiaa ranskankielentaidottomana hotellin kanssa.

        Mulla on MasterCard noita reissuja varten, sillä saa lennot ja hotellit netistä kätevästi, muuten en sitä käytä oikeastaan lainkaan. Halpalentoyhtiöitä kun en käytä niin en muistanut että on myös Easyjet jolla tuo onnistuu! Muuten siis käytän Electronia, ja käytän sitä netissä aina kuin mahdollista. Luottokortti on hyvä vara noita tilanteita varten. Se että on luottokortti, ei tarkoita että se koko luotto pitää aina käyttää. ;)


      • Alkup.
        hankalaksi menee kirjoitti:

        Mulla on MasterCard noita reissuja varten, sillä saa lennot ja hotellit netistä kätevästi, muuten en sitä käytä oikeastaan lainkaan. Halpalentoyhtiöitä kun en käytä niin en muistanut että on myös Easyjet jolla tuo onnistuu! Muuten siis käytän Electronia, ja käytän sitä netissä aina kuin mahdollista. Luottokortti on hyvä vara noita tilanteita varten. Se että on luottokortti, ei tarkoita että se koko luotto pitää aina käyttää. ;)

        Jep, itsekin kun vaan olen vielä opiskelija niin en ole mitään luottokortteja hankkinut, vaikka opiskelija-visa lienee mahdollinen. Eikäpä tietenkään tarvitse koko luottoa käyttää, mutta maksaahan nuo luottokortitkin aina jotain niin en ole niitä vielä tähän päivään mennessä hankkinut kun en ole tarvinnut. Mutta kiitos vastauksista, pitänee laittaa harkintaan tuo kortti.


      • 11 + 7
        Alkup. kirjoitti:

        Jep, itsekin kun vaan olen vielä opiskelija niin en ole mitään luottokortteja hankkinut, vaikka opiskelija-visa lienee mahdollinen. Eikäpä tietenkään tarvitse koko luottoa käyttää, mutta maksaahan nuo luottokortitkin aina jotain niin en ole niitä vielä tähän päivään mennessä hankkinut kun en ole tarvinnut. Mutta kiitos vastauksista, pitänee laittaa harkintaan tuo kortti.

        Stockmannin Master Cardin saa ilman vuosimaksua , myös opsikelija jos on suorittanut vähintään 60 opintoviikkoa tai 90 opintopistettä. Täysi-ikäinen pitää tietysti olla. Haetaan Nordeasta.


    • live by the river

      Kyllä Electronillakin voi varata hotellin esim. www.booking.com tai www.hotels.com.

      Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa näiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe