Haluaisin matkustaa Pariisiin, mutta tajusin tässä juuri, että minulla ei ole luottokorttia, jolla voisi varata hotellin. Omistan Visa Electronin, johon olen ottanut nettimaksuominaisuuden, mutta onko sillä mahdollista varata hotellia? Tuskin? Ääk. Lennot varmaankin sillä pystyy maksamaan, mutta ei kai electron käy takuuksi hotellivaraukselle...
Hotellivaraus
6
378
Vastaukset
- hankalaksi menee
Taitaa Ryanair olla ainoa lentoyhtiö jolla pystyy lennot ostamaan Electronilla, joten suurempi ongelma tulee olemaan lennot! Hotellin voi saada varattua ottamalla suoraan yhteyttä hotelliin, ei siis varausjärjestelmän kautta. Osta matkatoimistosta lennot (tulee kalliimmaksi) tai lainaa sitä varten jonkun toisen luottokorttia (kunhan tarkistat ettei luottokortin haltijan tarvitse olla matkustaja).
- alkup.
Kiitos vastauksesta. Easyjetin sivuilla tosin sanotaan, että lennot voi maksaa Electronilla, joten eiköhän tuo onnistune. Nykyään kun Electronissa on tuo verkkomaksuominaisuus. Pitää nyt silti harkita josko hankkisi sen luottokortin, olisihan se helpompaa sen kanssa varata sitten hotellikin netistä ettei tarvitse alkaa setvimään asiaa ranskankielentaidottomana hotellin kanssa.
- hankalaksi menee
alkup. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Easyjetin sivuilla tosin sanotaan, että lennot voi maksaa Electronilla, joten eiköhän tuo onnistune. Nykyään kun Electronissa on tuo verkkomaksuominaisuus. Pitää nyt silti harkita josko hankkisi sen luottokortin, olisihan se helpompaa sen kanssa varata sitten hotellikin netistä ettei tarvitse alkaa setvimään asiaa ranskankielentaidottomana hotellin kanssa.
Mulla on MasterCard noita reissuja varten, sillä saa lennot ja hotellit netistä kätevästi, muuten en sitä käytä oikeastaan lainkaan. Halpalentoyhtiöitä kun en käytä niin en muistanut että on myös Easyjet jolla tuo onnistuu! Muuten siis käytän Electronia, ja käytän sitä netissä aina kuin mahdollista. Luottokortti on hyvä vara noita tilanteita varten. Se että on luottokortti, ei tarkoita että se koko luotto pitää aina käyttää. ;)
- Alkup.
hankalaksi menee kirjoitti:
Mulla on MasterCard noita reissuja varten, sillä saa lennot ja hotellit netistä kätevästi, muuten en sitä käytä oikeastaan lainkaan. Halpalentoyhtiöitä kun en käytä niin en muistanut että on myös Easyjet jolla tuo onnistuu! Muuten siis käytän Electronia, ja käytän sitä netissä aina kuin mahdollista. Luottokortti on hyvä vara noita tilanteita varten. Se että on luottokortti, ei tarkoita että se koko luotto pitää aina käyttää. ;)
Jep, itsekin kun vaan olen vielä opiskelija niin en ole mitään luottokortteja hankkinut, vaikka opiskelija-visa lienee mahdollinen. Eikäpä tietenkään tarvitse koko luottoa käyttää, mutta maksaahan nuo luottokortitkin aina jotain niin en ole niitä vielä tähän päivään mennessä hankkinut kun en ole tarvinnut. Mutta kiitos vastauksista, pitänee laittaa harkintaan tuo kortti.
- 11 + 7
Alkup. kirjoitti:
Jep, itsekin kun vaan olen vielä opiskelija niin en ole mitään luottokortteja hankkinut, vaikka opiskelija-visa lienee mahdollinen. Eikäpä tietenkään tarvitse koko luottoa käyttää, mutta maksaahan nuo luottokortitkin aina jotain niin en ole niitä vielä tähän päivään mennessä hankkinut kun en ole tarvinnut. Mutta kiitos vastauksista, pitänee laittaa harkintaan tuo kortti.
Stockmannin Master Cardin saa ilman vuosimaksua , myös opsikelija jos on suorittanut vähintään 60 opintoviikkoa tai 90 opintopistettä. Täysi-ikäinen pitää tietysti olla. Haetaan Nordeasta.
- live by the river
Kyllä Electronillakin voi varata hotellin esim. www.booking.com tai www.hotels.com.
Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa näiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473