penistäni ruumiintarkastuksen myötä. Ymmärrän että katotaan onko mitään laitonta, mutta että puristeli niin meni liian pitkälle. Tunsin että minua on käytetty hyväksi, onkohan poliiseissa paljon seksihulluja? epäilemättä..
Poliisi hiplasi
11
322
Vastaukset
- unten mailla
pimu. Oot nähny vain unta. Hyvää yötä.
- just joo...
Saitkos jotain kiksejä??? Kumpikohan se olikaan se seksihullu kun pitää täällä kehua kuvitemiaan...HAHAHAHHAAHHHAHAHA!!!
- homopetteri?
piilota kamaa kiveksen viereen!
- kulmankundi78
homopetteri? kirjoitti:
piilota kamaa kiveksen viereen!
Tällaisia rääväsuita on nää poliisit täällä...tai sitten poliisien "vaimot"
- siat saatana
homopetteri? kirjoitti:
piilota kamaa kiveksen viereen!
tapana käyttää huumeita, eikä varsinkaan säilöä mitään genitaali-alueille ja muuten oikeuttaako se sitten kyrvästä hiplailun? ajatteliko homo-pollari että kun puristaa munasta niin sieltä päästä lentää laittomia aineita ulos?! tyhmäkö se poliisi oli homoseksuaalisuuden lisäksi? nähtävästi, syy miksi suoritettiin ruumiintarkastus kun joskus jäin veitsen kannosta kiinni että siinä sulle mulkku sitä narkkia. Niele vähemmän spermaa niin ei mene aivotkaan tukkoon!!
- olla tahdon
siat saatana kirjoitti:
tapana käyttää huumeita, eikä varsinkaan säilöä mitään genitaali-alueille ja muuten oikeuttaako se sitten kyrvästä hiplailun? ajatteliko homo-pollari että kun puristaa munasta niin sieltä päästä lentää laittomia aineita ulos?! tyhmäkö se poliisi oli homoseksuaalisuuden lisäksi? nähtävästi, syy miksi suoritettiin ruumiintarkastus kun joskus jäin veitsen kannosta kiinni että siinä sulle mulkku sitä narkkia. Niele vähemmän spermaa niin ei mene aivotkaan tukkoon!!
hihihi pienikikkeliset hermostuu...
- 11+18
siat saatana kirjoitti:
tapana käyttää huumeita, eikä varsinkaan säilöä mitään genitaali-alueille ja muuten oikeuttaako se sitten kyrvästä hiplailun? ajatteliko homo-pollari että kun puristaa munasta niin sieltä päästä lentää laittomia aineita ulos?! tyhmäkö se poliisi oli homoseksuaalisuuden lisäksi? nähtävästi, syy miksi suoritettiin ruumiintarkastus kun joskus jäin veitsen kannosta kiinni että siinä sulle mulkku sitä narkkia. Niele vähemmän spermaa niin ei mene aivotkaan tukkoon!!
Vai jäit joskus veitsen kantamisesta kiinni ja nyt ihan alettiin puristelemaan..
Jaas meille vielä vähän taustoja, että miksi ylipäätäänsä sut on otettu kiinni ja tehty turvallisuustarkastus? Jos nyt joskus on puukko ollut mukana, niin en usko, että sen perusteella nyt on päätetty randomilla ottaa sut käsittelyyn ja alkaa tehdä tarkastusta. Narkki mikä narkki.. - sabato
olla tahdon kirjoitti:
hihihi pienikikkeliset hermostuu...
itse olla pienikikkeli kun heti tulee miesten elimet mieleen.. varmaan haluisit semmoista vähän imeä vai? suomi24:n poliisi ja homo-palstat pitäisi yhdistää kun eivät juuri eroa yhtään, aina pyörii wnb-poliiseilla tai itse kissalan pojilla melat mielessä..
- siat saatana
11+18 kirjoitti:
Vai jäit joskus veitsen kantamisesta kiinni ja nyt ihan alettiin puristelemaan..
Jaas meille vielä vähän taustoja, että miksi ylipäätäänsä sut on otettu kiinni ja tehty turvallisuustarkastus? Jos nyt joskus on puukko ollut mukana, niin en usko, että sen perusteella nyt on päätetty randomilla ottaa sut käsittelyyn ja alkaa tehdä tarkastusta. Narkki mikä narkki..alat ketään narkiksi syyttää niin tässä sulle taustaa, oli lauantai ilta ja olin autolla kunnes poliisi pysäytti sen kummoista syytä. Oli muutama haku sakoista joten eikun asemalla haastetta hakemaan, joten siinä yhteydessä homo-poliisi puristeli. Oletko ihan poliisi kun "tiedät" asioista noin paljon? epäilen.. yksi vitun itsetuntovammainen pelle sä olet! Hohhoijaa täällä nämä kotipoliisit jotka vähän katsoo televisiosta kyttä tv:tä on sen jälkeen niin kaikki tietävää.
- niin se on
siat saatana kirjoitti:
alat ketään narkiksi syyttää niin tässä sulle taustaa, oli lauantai ilta ja olin autolla kunnes poliisi pysäytti sen kummoista syytä. Oli muutama haku sakoista joten eikun asemalla haastetta hakemaan, joten siinä yhteydessä homo-poliisi puristeli. Oletko ihan poliisi kun "tiedät" asioista noin paljon? epäilen.. yksi vitun itsetuntovammainen pelle sä olet! Hohhoijaa täällä nämä kotipoliisit jotka vähän katsoo televisiosta kyttä tv:tä on sen jälkeen niin kaikki tietävää.
vähä pysäytti kummosta syytä, sakkoja perässä ja haastetta pukkaa, puukko joskus ja saatana poliisi puristeli munista.... olet poliisin vanha tuttu.
- siat saatana
niin se on kirjoitti:
vähä pysäytti kummosta syytä, sakkoja perässä ja haastetta pukkaa, puukko joskus ja saatana poliisi puristeli munista.... olet poliisin vanha tuttu.
se seksuaalisen hyväksikäytön? Jokainen tekee virheitä elämässä, joten se siitä. Oli uusi tai vanha tuttu, mutta onko se oikeutus sille homosaastan teolle??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701