Poliisi hiplasi

siat saatana

penistäni ruumiintarkastuksen myötä. Ymmärrän että katotaan onko mitään laitonta, mutta että puristeli niin meni liian pitkälle. Tunsin että minua on käytetty hyväksi, onkohan poliiseissa paljon seksihulluja? epäilemättä..

11

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unten mailla

      pimu. Oot nähny vain unta. Hyvää yötä.

    • just joo...

      Saitkos jotain kiksejä??? Kumpikohan se olikaan se seksihullu kun pitää täällä kehua kuvitemiaan...HAHAHAHHAAHHHAHAHA!!!

      • homopetteri?

        piilota kamaa kiveksen viereen!


      • kulmankundi78
        homopetteri? kirjoitti:

        piilota kamaa kiveksen viereen!

        Tällaisia rääväsuita on nää poliisit täällä...tai sitten poliisien "vaimot"


      • siat saatana
        homopetteri? kirjoitti:

        piilota kamaa kiveksen viereen!

        tapana käyttää huumeita, eikä varsinkaan säilöä mitään genitaali-alueille ja muuten oikeuttaako se sitten kyrvästä hiplailun? ajatteliko homo-pollari että kun puristaa munasta niin sieltä päästä lentää laittomia aineita ulos?! tyhmäkö se poliisi oli homoseksuaalisuuden lisäksi? nähtävästi, syy miksi suoritettiin ruumiintarkastus kun joskus jäin veitsen kannosta kiinni että siinä sulle mulkku sitä narkkia. Niele vähemmän spermaa niin ei mene aivotkaan tukkoon!!


      • olla tahdon
        siat saatana kirjoitti:

        tapana käyttää huumeita, eikä varsinkaan säilöä mitään genitaali-alueille ja muuten oikeuttaako se sitten kyrvästä hiplailun? ajatteliko homo-pollari että kun puristaa munasta niin sieltä päästä lentää laittomia aineita ulos?! tyhmäkö se poliisi oli homoseksuaalisuuden lisäksi? nähtävästi, syy miksi suoritettiin ruumiintarkastus kun joskus jäin veitsen kannosta kiinni että siinä sulle mulkku sitä narkkia. Niele vähemmän spermaa niin ei mene aivotkaan tukkoon!!

        hihihi pienikikkeliset hermostuu...


      • 11+18
        siat saatana kirjoitti:

        tapana käyttää huumeita, eikä varsinkaan säilöä mitään genitaali-alueille ja muuten oikeuttaako se sitten kyrvästä hiplailun? ajatteliko homo-pollari että kun puristaa munasta niin sieltä päästä lentää laittomia aineita ulos?! tyhmäkö se poliisi oli homoseksuaalisuuden lisäksi? nähtävästi, syy miksi suoritettiin ruumiintarkastus kun joskus jäin veitsen kannosta kiinni että siinä sulle mulkku sitä narkkia. Niele vähemmän spermaa niin ei mene aivotkaan tukkoon!!

        Vai jäit joskus veitsen kantamisesta kiinni ja nyt ihan alettiin puristelemaan..

        Jaas meille vielä vähän taustoja, että miksi ylipäätäänsä sut on otettu kiinni ja tehty turvallisuustarkastus? Jos nyt joskus on puukko ollut mukana, niin en usko, että sen perusteella nyt on päätetty randomilla ottaa sut käsittelyyn ja alkaa tehdä tarkastusta. Narkki mikä narkki..


      • sabato
        olla tahdon kirjoitti:

        hihihi pienikikkeliset hermostuu...

        itse olla pienikikkeli kun heti tulee miesten elimet mieleen.. varmaan haluisit semmoista vähän imeä vai? suomi24:n poliisi ja homo-palstat pitäisi yhdistää kun eivät juuri eroa yhtään, aina pyörii wnb-poliiseilla tai itse kissalan pojilla melat mielessä..


      • siat saatana
        11+18 kirjoitti:

        Vai jäit joskus veitsen kantamisesta kiinni ja nyt ihan alettiin puristelemaan..

        Jaas meille vielä vähän taustoja, että miksi ylipäätäänsä sut on otettu kiinni ja tehty turvallisuustarkastus? Jos nyt joskus on puukko ollut mukana, niin en usko, että sen perusteella nyt on päätetty randomilla ottaa sut käsittelyyn ja alkaa tehdä tarkastusta. Narkki mikä narkki..

        alat ketään narkiksi syyttää niin tässä sulle taustaa, oli lauantai ilta ja olin autolla kunnes poliisi pysäytti sen kummoista syytä. Oli muutama haku sakoista joten eikun asemalla haastetta hakemaan, joten siinä yhteydessä homo-poliisi puristeli. Oletko ihan poliisi kun "tiedät" asioista noin paljon? epäilen.. yksi vitun itsetuntovammainen pelle sä olet! Hohhoijaa täällä nämä kotipoliisit jotka vähän katsoo televisiosta kyttä tv:tä on sen jälkeen niin kaikki tietävää.


      • niin se on
        siat saatana kirjoitti:

        alat ketään narkiksi syyttää niin tässä sulle taustaa, oli lauantai ilta ja olin autolla kunnes poliisi pysäytti sen kummoista syytä. Oli muutama haku sakoista joten eikun asemalla haastetta hakemaan, joten siinä yhteydessä homo-poliisi puristeli. Oletko ihan poliisi kun "tiedät" asioista noin paljon? epäilen.. yksi vitun itsetuntovammainen pelle sä olet! Hohhoijaa täällä nämä kotipoliisit jotka vähän katsoo televisiosta kyttä tv:tä on sen jälkeen niin kaikki tietävää.

        vähä pysäytti kummosta syytä, sakkoja perässä ja haastetta pukkaa, puukko joskus ja saatana poliisi puristeli munista.... olet poliisin vanha tuttu.


      • siat saatana
        niin se on kirjoitti:

        vähä pysäytti kummosta syytä, sakkoja perässä ja haastetta pukkaa, puukko joskus ja saatana poliisi puristeli munista.... olet poliisin vanha tuttu.

        se seksuaalisen hyväksikäytön? Jokainen tekee virheitä elämässä, joten se siitä. Oli uusi tai vanha tuttu, mutta onko se oikeutus sille homosaastan teolle??


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe