Miten toimit...

mathetes

Siis miten toimit kuulemasi sanan suhteen?
Kastevedessähän ei ole mitään maagisia syntejä poistavia voimia vaikka Luterilainen kirkko siten vastoin Raamatun totuuksia tahtoo opettaa! Synninsyyllisyys pestään pois yksin ja vain Jeesuksen veren uhrin kautta ja sen voimassa! Tässä ja nyt on oikea aika tehdä oikea valinta! Jos et vielä "sydämessäsi" tunne Jeesusta syntiesi sovittajana ja lunastajana, niin voit ottaa hänet tässä ja nyt vastaan syntiesi lunastajana ja vapahtajana!

Sana sanoo:
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä” -(Joh.3:16)!

Juuri tämäkin päivä tässä ja nyt on annettu, jotta löytäisit todellisen pelastuksen tien, tien joka vie Jumalan taivaaseen, Hänen iankaikkiseen kirkkauteensa! - ("että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä" - Apt.17:27)!

Jos mikäli olet jo uskossa Jeesukseen, mutta et vielä ole antanut kastattaa itseäsi Raamatullisella uskovien kasteella, niin sinulle kuuluu kertoa tämä Raamatun sana: "mitä viivyttelet, anna kastaa itsesi"!

Mitä teet kuulemallasi Jumalan sanalla? Miten sinä suhtaudut seuraaviin Jeesuksen sanoihin:
("Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun - SANOJANI, hänellä on tuomitsijansa: se - SANA, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä"! - Joh.12:48)!

Siis mietippä että olet ymmärtänyt jotta Jumalan tahto on sen mukainen, kuin miten olet sen Raamatusta lukenut! Elikä olet ymmärtänyt, että uskoon tultua on otettava Raamatullinen uskovien vesikaste! Vastaa itse tykönäsi seuravaan kysymykseen! - (onko ihmisellä pelastavaa uskoakaan, jos hän ei ymmärrykseltään huolimatta tahdo ojentautua sen sanan mukaan minkä on ymmärtänyt Jumalan sanasta Jumalan tahdoksi, mutta kieltäytyy silti uskoon tultuaankin menemästä Raamatunmukaiselle uskovien kasteelle"!?)

Jeesus sanallaan tämän asian runsaasti jokaiselle valaiskoon!

Terv, mathetes

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-ok.tT-

Jeesus Omin Sanoin todisti, että lapsi syntyy Jumalan Valtakunnan kaltaisena.

Siis

Synnin pesemisillä harhauttaja yrittää todistaa Jumalan Valtakunnan syntiseksi antamalla väärää todistusta Jumalan valtakunnan kaltaisista lapsista!

Noin toi rikollinen kristinusko eksyttäjineen ja herra epäjumalaa jumaloiden, esim:
      Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
      HUOMAA pilkun (,) paikka! tuossa tehdään herrasta (epä)jumala.
      Jumalan Mooseksella antama ja Jeesuksen vahvistamana sama tieto on näin:
      (Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
      3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      Siis herraa (epä)jumalana palvelminen on Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain vastainen rikos.
      Joten jokainen rituaali jonka kristinuskon toimesta on suoritettu ja suoritetaan Jumalan, Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen on Heidän pilkkaamista olkoonpa sitten kyseessä ehtoollinen, kaste, vihkiminen, hautaa siunaamisen jne niin se on rikollisen herran (epä)jumalana palvelua; Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen häpeällistä pilkkaamista joka tehdään Heidän Nimissä.
      RIKOLLISTA! ”Älä anna väärää todistusta”

Joten jokainen rituaali jonka kristinuskon toimesta on suoritettu ja suoritetaan Jumalan, Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen on Heidän pilkkaamista olkoonpa sitten kyseessä ehtoollinen, kaste, vihkiminen, hautaa siunaamisen jne niin se on rikollisen herran (epä)jumalana palvelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe