Eli tuon laivan sviiteistä infoa kaipaisin. Tukholman reitillä olemme käyttäneet commodoreluokkaa, mutta nyt koko perhe olisi lähdössä keväällä Tallinnaan ja sviiteistä haluisin tietoa. Eli varustamon infossa lukee että ovat kahdelle hengelle, onkohan kuitenkin mahdollista saada lapsia hyttiin? Minkälaisia tasoltaan ihan omakohtaisena kokemuksena? Entäs ruokapaikkojen taso tuolla laivalla. En kaipaa haukkumis- enkä ylistämiskampanjaa. Omakohtaisia kokemuksia jotka mielellään lähiaikoina todennettuja. Kiitos!
Tallink Princessin sviitit
5
326
Vastaukset
- sisinelin
sviieissä parisänky ja kulmasohva jossa varmaan pari lasta mahtuu nukkumaan...jääkaapissa juomia ja pöydällä hedelmiä, sekä aamupala kuohuviinin kanssa sisältyy siihen, meluisia ovat ainakin takaosan sviitit, sekä Tallinnan satamassa seistessään määrätyllä tuulella tulee savupiippujen noki sviitin terassille.
- mikäkoko
Tallink jakaa tietoa laivojen hyteistä kovin sääteliäästi. Joskus olen miettinyt sviittiä Galaxyltä, ja kun ovat "riittävän" samanlaiset, samalla konseptilla tehdyt, niin Princessin tieto voisi olla vertailukelpoista. Eli minkä kokoisia sviitit ovat suurinpiirtein (ne, joista sinulla on tietoa)? Jos et tiedä neliömääriä (ei niitä tosiaan tunnu löytyvän), niin oletko ollut muiden laivojen sviiteissä ja jos olet, niin millaisia ovat kooltaan verraten?
- siljatallink
mikäkoko kirjoitti:
Tallink jakaa tietoa laivojen hyteistä kovin sääteliäästi. Joskus olen miettinyt sviittiä Galaxyltä, ja kun ovat "riittävän" samanlaiset, samalla konseptilla tehdyt, niin Princessin tieto voisi olla vertailukelpoista. Eli minkä kokoisia sviitit ovat suurinpiirtein (ne, joista sinulla on tietoa)? Jos et tiedä neliömääriä (ei niitä tosiaan tunnu löytyvän), niin oletko ollut muiden laivojen sviiteissä ja jos olet, niin millaisia ovat kooltaan verraten?
- mikäkoko
siljatallink kirjoitti:
Kiitos! Joskus aiemmin ei ole ollut, niin ei ollut silmä ottavinaan nytkään... ;/
- Anonyymi
Kesällä takasviitti, missä iso ulkotila. Talvella etusviitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463