Tallink Princessin sviitit

vaihteeksiTallinnaan

Eli tuon laivan sviiteistä infoa kaipaisin. Tukholman reitillä olemme käyttäneet commodoreluokkaa, mutta nyt koko perhe olisi lähdössä keväällä Tallinnaan ja sviiteistä haluisin tietoa. Eli varustamon infossa lukee että ovat kahdelle hengelle, onkohan kuitenkin mahdollista saada lapsia hyttiin? Minkälaisia tasoltaan ihan omakohtaisena kokemuksena? Entäs ruokapaikkojen taso tuolla laivalla. En kaipaa haukkumis- enkä ylistämiskampanjaa. Omakohtaisia kokemuksia jotka mielellään lähiaikoina todennettuja. Kiitos!

5

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisinelin

      sviieissä parisänky ja kulmasohva jossa varmaan pari lasta mahtuu nukkumaan...jääkaapissa juomia ja pöydällä hedelmiä, sekä aamupala kuohuviinin kanssa sisältyy siihen, meluisia ovat ainakin takaosan sviitit, sekä Tallinnan satamassa seistessään määrätyllä tuulella tulee savupiippujen noki sviitin terassille.

      • mikäkoko

        Tallink jakaa tietoa laivojen hyteistä kovin sääteliäästi. Joskus olen miettinyt sviittiä Galaxyltä, ja kun ovat "riittävän" samanlaiset, samalla konseptilla tehdyt, niin Princessin tieto voisi olla vertailukelpoista. Eli minkä kokoisia sviitit ovat suurinpiirtein (ne, joista sinulla on tietoa)? Jos et tiedä neliömääriä (ei niitä tosiaan tunnu löytyvän), niin oletko ollut muiden laivojen sviiteissä ja jos olet, niin millaisia ovat kooltaan verraten?


      • siljatallink
        mikäkoko kirjoitti:

        Tallink jakaa tietoa laivojen hyteistä kovin sääteliäästi. Joskus olen miettinyt sviittiä Galaxyltä, ja kun ovat "riittävän" samanlaiset, samalla konseptilla tehdyt, niin Princessin tieto voisi olla vertailukelpoista. Eli minkä kokoisia sviitit ovat suurinpiirtein (ne, joista sinulla on tietoa)? Jos et tiedä neliömääriä (ei niitä tosiaan tunnu löytyvän), niin oletko ollut muiden laivojen sviiteissä ja jos olet, niin millaisia ovat kooltaan verraten?

        http://www.tallinksilja.com/fi/ships/balticPrincess/cabins/


      • mikäkoko
        siljatallink kirjoitti:

        http://www.tallinksilja.com/fi/ships/balticPrincess/cabins/

        Kiitos! Joskus aiemmin ei ole ollut, niin ei ollut silmä ottavinaan nytkään... ;/


    • Anonyymi

      Kesällä takasviitti, missä iso ulkotila. Talvella etusviitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe