Oletteko oikeasti tarvinnut useinkin sitä C:tä, vai oletteko ajaneet sen vain koska se on "siistii"
Te joilla on C-kortti
11
356
Vastaukset
- kakdfjadjf
Mä oon tarvinnut sitä viimeksi -89, kun ajoin inssin. Tosin eihän mulla sitä ihan silloin vielä ollut, kun sain sen vasta inssiajon jälkeen.
BECE.
Ajoin ammatikseni yhdistelmää ja nykyisessä ammatissanikin se on vältämätön- kpg1
Joskus -82 viimeksi kuorma-autolla..
Ei sitä tarvirse, kuin ammatti autoilijat.
Pikku e yllättävästi tarpeellisempi. - fdgmöl-l.,mn
kallista "leveilyä" eikä siinä ole mitään "siistii" mä pidän ihmistä idioottina joka tollasella leveilee. mutta hyvä se on olla jos etsii töitä niin se lisää työllistymis mahdollisuuksia kun on useampi homma mihin voi hakea!
- v
Juu, ajoin C:n 70- luvun lopulla, enkä ole tarvinnut kertaakaan. Nyt kun täytti pyöreitä, olisi pitänyt mennä lääk. tarkastukseen, ja taas viidenvuoden päästä uudelleen, päätin kuitenkin, että tiputan siitä sen viimosen kirjaimen pois.
Oli vielä semmonen vanha repaleinen pahvikortti, saipahan senkin vielä uusittua.
Päätökseen vaikutti vielä tämä uusi asetus, jossa ammattiajaja joutuu määrävälein koulunpenkille, niin eipä enää oikein innosta. (jos joku vielä olisi ottanut töihin autonkuljettajaksi, tuskimpa)
Tietysti, jos omaksihuvikseen olisi halunnut kuormurilla ajella, tai sivuhommina, niin silloin tietty olisi mennyt, mutta eipä siihenkään tarvetta.
Tuohon aikaan kun itse korttia ajeli, niin B JA C kortin hintaero oli niin mitätön, että kannatti ajaa ns. "jos joskus tarvii C kortti".
Tarvetta olisi ollut kyllä sille pikku e: lle, mutta ollaan nyt ilman.
- eeemeeeeli
Kuun muutin uuteen asuntoon, niin vuokrasin kuorma-auton päiväksi... halvemmaksi tuli... ja kortti maksoi itsensä takaisin tällä yhdellä kerrallakin...
- KiKi.
Itselläni on ABC-kortti, ja B ja C1 korttia tarvitsen päivittäin, tai ainakin viitenä päivänä viikossa, varsinaista "isoa C:tä" olen ehkä kolme-neljä kertaa tarvinnut töissä, A-kortti en vielä kertaakaan missään
- KIKI.
C-KORTTIA NOIN 3-5 PÄIVÄÄ VIIKOSTA NOIN 300 KILOMETRIN AJAN, ELI EN SITÄ AJANUT IHAN VAAN SIKSI KOSKA SE ON "SIISTII" TOKI TÖISSÄ ON KANSSA MUUTAMA PAKU, JA SILLOIN EI TIETENKÄÄN TUOTA C-KORTIA VIRALLISESTI TARVITSISI...
- alanmies2
A BE CE DE, siinä kirjaimet jotka erottaa meikäläisen Tauno Taviksesta.
- fggerr
Tarvitsen työssäni kun Citroen jumperi on rekisteröity kuorma-autoksi, täytyy olla c-kortti
- KIKI.
SENTÄÄN JUMPPPERIIN C-KORTTIA TARTTE, KOSKA EIKÖS SE "PAKUN NÄKÖINEN" JUMPPERI PAINA 3510 KILAO, JA IRTOKORILLINEN 4200 KILOA.
JOTEN C1 KORTTI RIITTÄISI MAINIOSTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392055Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä231938Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731307
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688