millä saan veden kovemmaksi kotikonstilla auttakaa!"pääsen vasta torstaina kaupunkiin ja platyt kituu. kuulemma kalkki auttaa.mikä korvaa kalkin??apua!
apuaapuaapua
7
415
Vastaukset
- Tulipyrstö0
Platyt tykkää kovasta vedestä, mutta eivät kauheasti keskikovastakaan vedestä.
Tietääkseni suomessa kasvatetut platyt on kasvatettu keskikovassa/kovassa vedessä eikä vettä taideta myyntialtaissakaa kovettaa.- aaaaaaaarrrrrrggghhh
kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.
- fish KING
aaaaaaaarrrrrrggghhh kirjoitti:
kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.
- pläääh plätyt :(
fish KING kirjoitti:
eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??
- Tulipyrstö0
pläääh plätyt :( kirjoitti:
eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??
Luuletko tosiaan, että kaloja ja kasveja voi laittaa kypsymättömään akvaarioon? Kalojen tappamiseen on nopeampiakin keinoja.
Jos tarkoitat paviaaneita meitä tai kaloja, niin katso peiliin voit nähdä sieltä sellaisen. Paviaani on muuten hieno kädellinen sukulaisemme. - fish KING
pläääh plätyt :( kirjoitti:
eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??
SITÄ SAA MITÄ TILAA
JOS EI OO AIVOJA AKVARISTIKSI EI OO AIHETTA PAVIAANIKSIKAAN, MEILTÄ KUN HOMMAT ONNISTUU - marDH
aaaaaaaarrrrrrggghhh kirjoitti:
kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.
siellä autetaan .. http://www.aqua-web.fi/ .. maa on täynnä vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514