apuaapuaapua

plätty

millä saan veden kovemmaksi kotikonstilla auttakaa!"pääsen vasta torstaina kaupunkiin ja platyt kituu. kuulemma kalkki auttaa.mikä korvaa kalkin??apua!

7

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipyrstö0

      Platyt tykkää kovasta vedestä, mutta eivät kauheasti keskikovastakaan vedestä.
      Tietääkseni suomessa kasvatetut platyt on kasvatettu keskikovassa/kovassa vedessä eikä vettä taideta myyntialtaissakaa kovettaa.

      • aaaaaaaarrrrrrggghhh

        kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.


      • fish KING
        aaaaaaaarrrrrrggghhh kirjoitti:

        kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.

        http://www.aquahoito.info/suomi/akvaario/index.php


      • pläääh plätyt :(
        fish KING kirjoitti:

        http://www.aquahoito.info/suomi/akvaario/index.php

        eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??


      • Tulipyrstö0
        pläääh plätyt :( kirjoitti:

        eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??

        Luuletko tosiaan, että kaloja ja kasveja voi laittaa kypsymättömään akvaarioon? Kalojen tappamiseen on nopeampiakin keinoja.
        Jos tarkoitat paviaaneita meitä tai kaloja, niin katso peiliin voit nähdä sieltä sellaisen. Paviaani on muuten hieno kädellinen sukulaisemme.


      • fish KING
        pläääh plätyt :( kirjoitti:

        eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??

        SITÄ SAA MITÄ TILAA

        JOS EI OO AIVOJA AKVARISTIKSI EI OO AIHETTA PAVIAANIKSIKAAN, MEILTÄ KUN HOMMAT ONNISTUU


      • marDH
        aaaaaaaarrrrrrggghhh kirjoitti:

        kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.

        siellä autetaan .. http://www.aqua-web.fi/ .. maa on täynnä vaihtoehtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe