AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Työtuntien seuranta?
13 Vastausta 718 Lukukertaa

Työtuntien seuranta?

Täällä sitä taas istutaan pitkää päivää niin kuin kunnon yrittäjän kuuluukin... Alkaa pikkuhiljaa tympiä tämä työtuntien ja projektien exceliin naputtelu, hyvähän se on että kauppa käy ja yritys kasvaa mutta olen kohta hukassa näitten tuntikorttien kanssa! Apua?!? Olisiko kellään suositella apuvälineitä tähän touhuun niin näkisi tuota perhettäkin muulloinkin kuin nukkumassa?

Olen etsinyt eri vaihtoehtoja netistä ja tarjolle on tyrkyllä sen sata eri ohjelmistoa. Vinkkejä ja etenkin käyttökokemuksia siis kaivataan!!

gjfyuk

Osta palkanlaskenta vaikka tilitoimistolta. Maksaahan se, mutta täytyy sinun omalle työllesikin hinta laskea, eikä mene hermot.

Järjestelmä

Tiedän hyvän järjestelmän joka sopii monen alan työnhallintaan. Copy paste googlen mainos.
.. Työaikaseurantaa ..
www.tyonhallinta.net Helppokäyttöinen järjestelmä työajan seurantaan. Alk. 30 eur/kk

Hinta?

En löytänyt hintaa koko sivustolta?? Komeat oli sivut muuten kyllä, paljon asiaa. Mutta jos jotain niin olen oppinut välttämään noita "alkaen"-hinnoittelutapoja... Et ilmeisesti itse ole käyttäjä?

aika

Meillä kirjataan työtunnit visma aikaohjelmaan.Aikaisemmin vietiin tunnit sihteerille paperilla mutta väen lisäännytyä otimme käyttöön oikean ohjelman jonne me voimme kirjata tunnit ja projektit suoraan. Pääasiassa siitä on meille apua laskutuksessa mutta sitä on käytetty myös palkkojen apuna. Ohjelma ostettiin viime syksynä eikä ainakaan vielä ole vastaan sanomista. http://www.vismaavendo.fi

Kiitos

Kiitos kommentista, mukava kuulla käyttökokemuksia!

Millä alalla toimitte? Miksi päädyitte juuri tuohon ohjelmaan? Meillä on talossa kavereita, jotka hieman arastelevat tietokoneita, joten ohjelmiston hankkiminen kyllä mietityttää siinä mielessä... Vaatiko käyttöönotto teillä paljon esim. kouluttamista, ja oliko kuinka kallis hankinta kaiken kaikkiaan? Jos käsitin oikein, niin sivustolla näkyvä hinta on vain yhdeltä käyttäjältä? Kuinkahan lie hinta pompsahtaa kun meilläkin useampi työntekijä jo... Toki olen hyvästä työkalusta valmis maksamaankin, mutta kohtuuden rajoissa.

edelliseen lisäys

Meillä on tälläinen 9 henkilön insinööritoimisto ja välillä palkkaamme teknillisenalan opiskelijoita ennen valmistumista. hankimme sen avendon siksi koska se oli huomattavasti edullisempi pariin vastaavaan ohjelmaan nähden ja lisäksi ihmeen monipuolinen. Ohjelmaa meillä käyttää 6 kaveria projekteihin ja kaikki työntekijät sisäiseen työaikakirjaukseen. En nyt muista lopullista hintaa mutta tuli se huomattavasti halvemmaksi kuin ne toiset joista saimme tarjouksen. Ainakin viimevuonna siitä sai kokeiluversion käyttöönsä mutta meillä koeaika pääsi umpeutumaan ja silti järjestettjärjestyi demotilaisuus. En muista käyttöön otosta joten se meni varmasti ongelmitta. SIirrymme mahdollisesti avendon laskutukseen kunhan pääsemme eroon nykyisestä sopimuksesta jota on jäljellä vielä vajaa puolivuotta. Onnea matkaan sinulle!

Samoin sinulle!

Piti tulla vielä kiittämään vinkistä ja linkistä. Kävin aloittamassa koekäytön, ja ihan hyvältähän se on tähän mennessä vaikuttanut, mitä siis itse olen nyt ohjelmaa pyöritellyt. Paljonhan siellä on toimintoa ja tavaraa, mutta myyjä kyllä meinasi, että pelkkiä tunteja ja kuluja kirjaavalle ohjelman oppiminen kävisi nopeasti - saas nähdä, meillä kun puhutaan täysin UUNOISTA koneenkäyttäjistä. Työnsä he kyllä osaavat viimeisen päälle ja ovat oman alansa asiantuntijoita, mutta se tietokone, se tietokone... Jää siis nähtäväksi se. Vielä en ole ostopäätöstä tehnyt.

Kiitos kaikille kommenteista! En uskonut että täältä olisi saanut välttämättä edes vastauksia, mutta varsin hyviä vinkkejä kyllä sain, ja kaikki kohteet oli kyllä vilkaisemisen arvoisia.

kohtalainen

Oletko kokedillut worksin kalenteria, ites aloin käyttään sitä.

halvin ja muutakin meillä esim 6 eri porukaa ja silti onnistuu, siis 11 työntekijää

Datamike kellokortti

Datamikessä on kellokorttiohjelma mukana. Meillä on autoalan huoltoliike, jossa tehdyt tunnit kirjataan ylös laskutukseen. On siinä päivyriohjelmakin, mutta sitä en ole käyttänyt. Googlella löysin aikanaan.
PS Jos tarvitse auton huolto niin googleta autohuolto ja jyväskylä!

Kiitos

Googlasin ohjelman, hieman oli sekavat sivut enkä oikein viitsinyt alkaa etsimään haluamaani tietoa... Voisitkohan kertoa enemmän käyttökokemuksiasi? Saako ohjelmasta siis sekä tiedot palkanlaskentaan että laskutukseen? Oliko hinnat tosiaan kertaluontoisia, käyttäjämäärästä riippumatta?? Tuntuivat kyllä ällistyttävän edullisilta, jos näin tosiaan on. Miksi te päädyitte tuohon ohjelmaan?

Tuossa hieman

Meillä on tietokone hallissa konttorin oven vieressä, jossa miehet kuittaa itsensä sisään kortilla. Lukijalaite on itse ostettu. Sama sitten kun poistuvat. Konttorissa on toinen kone, josta raportit ja listat tulostetaan. En sen paremmin tunne. Raporteissa on tunnit ja työt eri tavoilla laskettuna. En hoida itse laskutusta tai palkanlaskentaa, mutta jotenkin ne tiedot kulkeutuu sinne.
En ole mitään kuluja tullut käytöstä. Yleensä kerran vuodessa tulee postitse joku tarjous päivityksestä uudempaan. Ei ole toistaiseksi ollut tarvetta päivittää. Liekö sitten kun konekanta vaihtuu. Oikeastaan ongelma on ollut siinä, että tietokone pitää suojata hallissa pölyltä ja lialta.
Työajanseurantaanhan löytyy nopeasti asennettavia päätelaitteitakin ja raportit saa sitten netistä. Linkissä oululaisen Inopticsin yksinkertaisempi päätelaite tosikäytössä http://www.youtube.com/watch?v=H3Ty5cfbc-w
Jos haluat tuntikirjauksen ja laskutuksen samassa palvelussa, uskallan suositella Zervant-palvelua (http://www.zervant.fi)

Tämän linkin takana vielä lisää käyttökokemuksia muutamilta käyttäjiltä.
http://www.pingstate.nu/linkit/283312
 /   /  / Työtuntien seuranta?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua