Olen 46 vuotias ja en oikein vilä tiedä minne minun kannattaa mennä kun en ole ennen kuopiota kauemmas matkustanu.Joku lämmin kohde missä pärjäisi suomenkielellä hyvin olis tosi kiva ja myöskin hyvät rannat ja palvelut vaaditaan. vinkkei? oon katsellut kanaariaa olisiko se hyvä? osaisiko joku kivatyyppi kertoa minulle vaihtoehoja. löytyykö kanaarialta muuten r-kioskia tai s-markettia siwaa.Meinaan vaan että esplanjalaisista ruoka kaupoista tuskin löytyy suomalaisia kotimaisia perunoita vai voisko ne sitten ottaa sinne mukaan? saako lento koneessa viedä ruokatuotteita matkalaukus?
kiitos Vinkkejä kaivataan -anu
Vinkkejä kaivataan minne ulko maahan
1
363
Vastaukset
- emilia1_1
Itse olen ollut kanarialla useampaan kertaan. Teneriffan Puerto de la Cruz oli hyvä paikka. suomalaisia kauppoja ei ole, mutta kaupoista löytyy paljon todella hyviä mehuja ja leipiä ja tietenkin hedelmiä yms. Rannat ovat siistit ja hienoa mustaa hiekkaa tulivuoren takia.(ei tietysti kaikilla saarilla).
Viimeeksi olin Egyptissä Hurghadassa. Todellakin erilainen paikka kuin kanaria. Paljon alkeellisempaa, mutta erittäin hyvää ruokaa ravintoloissa ja todella isoja ja hienoja hotelleja,paljon kauppoja, siistit uimarannat(jokaiselle hotellille varattu oma ranta-alue) Maasta ei saa viedä yhtään rannalta löytämäänsä simpukkaa yms. Rannalla myös kiva kun ei käy aallokko, se on kuin järven rantaa...Mutta syksyisin todella kuumaa n. 32-34 astetta lämmintä silloin kun me olimme.
toivottavasti oli apua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56896