Sytkärit !

keräilijä.

Keräileeköhän kukaan muu sytyttimiä? Jos nurkkiisi on kertynyt erilaisia sytkäreitä, voisin niitä ostella pois lojumasta! Jos joku muu keräilee, täältä löytyisi monia erilaisia, joita on syystä tai toisesta ilmestynyt kaksi samanlaista!

16

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasg

mutt löytyy tuollainen luoti sytkäri:p

• vanhanen

sepän tekemä n.100v vanha messinkinen hinta 35

• selma.,.

minne /kelle. voin tarjota . sytyttimiä.

• taateli2

Olisin kiinnostunut laita s

• Minä kerääilin joskus sytyttimiä, mutta ei se jaksanut kiinnostaa kun lopetin joskus tupakoinnin. Eivät ole kertakäyttösytyttimiä, vaan ihan näitä täytettäviä. Saattaapa jokin harvinaisempikin olla.
      Kunhan saan aikaiseksi, niin voin jokusen kuvan laittaa jos vaan kiinnostaa.

• almava

Laita yhteys tietoja, tuollaiset löytyy ronsson jostain 50-luvulta alkuperäsessä rasiassa, lahja Zippo kaiverrettu kylkeen syntymäaika v-48.

• huoria

oon homo kuka tulee paneen mua persuksille

• iltaa

no ois tossa varastossa joku 10 000 000 000 sytkäriä että paljonko tarjoot noista?

• etsivä löytää
        iltaa kirjoitti:

no ois tossa varastossa joku 10 000 000 000 sytkäriä että paljonko tarjoot noista?

Olen katsellut Tori.fi:n sivustoja. Kun hakuun kirjoittaa esim. sytkäreitä 11kpl, niin sieltähän niitä löytyy.

• Minvaa

Mulla on semmone sytkäri jossa lukee stockholm ja siin on kuva, väritön kuva, voin laittaa kuvan jos haluut. Hintaa saat tarjota

Lait viestii jos kiinnostuit [email protected]

• varaa valita

• Hki123

sellainen pissivä poika - sytkäri... kirjoita viikon sisällä jos kiinostuit. pocelujchik(at)gmail.com

• kätsyri

En itse keräile sytkäreitä, mutta näkyy olevan muutamia vanhoja.
      Vanhin lienee SAKO bensasytkäri joka on loistokuntoinen ja siisti.
      Sitten jotain ronssoneita ja bensasytkäreitä nekin.
      On pyöreää ja litteää

• Vornicaution
    • Anonyymi00015

Aikakirjat Duodecim on aika ottaa läkärit vastuu sytkäri osio vapaasti tarjolla suljettu osastot, jos sattuu joku tervejärkinen köytymään
      läkäri ei ymärrä ihmiskehoa enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      128
      1214
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      762
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      73
      536
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      520
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      512
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      26
      486
    10. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      485
    Aihe