Missä lienee vika, kun yritän katsoa esim. mtv3:n katsomosta videoita? Video ei lähde pyörimään, vaan siihen ilmestyy seuraavanlainen teksti:
Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa, koska se ei tue määritettyä protokollaa. Jos kirjoitit URL-osoitteen Avaa URL -valintaikkunaan, kokeile jotakin toista siirtoprotokollaa (esimerkiksi http: tai rtsp:) (C00D11BB)
Voisiko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen!
Videot ei toimi
6
442
Vastaukset
- ---m
Miksi et katso suoraan selaimesta? Sen saa kokoruututilaan yms.
Windows Media Playerillä ei nyt mikään onnistu, kokeile vaikka VÖC:tä jos jostain ihmeen syystä et selaimessa voi videota katsoa.- ---m
"VÖC:tä" siis VLC Playeriä.
"Sen saa kokoruututilaan yms." Siis sen videon selaimessa! - jojojojoo
Toi sun viesti meni suoraan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En tajunnut siitä mitään... Jos yritän jonku videon saada päälle niin siihen ilmestyy vaan et: Ohjelmassa Windows Media Player tapahtui virhe...
Jaa-a
Mikähän se käyttöjärjestelmä on ja selain ja media player
Nuo videot pitäisi olla perus windows kökköä, hae microsoftilta koodekit ja päivitykset- miissä vikaaa
Elikkäs ihan normi Vista ja normi Internet selain. Tuosta Media Playerin versiosta en tiiä. Latasin tuon Vcl:n mutta miten sitä kautta voi nuita videoita kattoa? Esim jos meen Yleen niin se aukaisee ne videot mun mielestä tuohon normi mediaplayeriin... Niin ja sielläkään ei videot toimi...
- -------y
miissä vikaaa kirjoitti:
Elikkäs ihan normi Vista ja normi Internet selain. Tuosta Media Playerin versiosta en tiiä. Latasin tuon Vcl:n mutta miten sitä kautta voi nuita videoita kattoa? Esim jos meen Yleen niin se aukaisee ne videot mun mielestä tuohon normi mediaplayeriin... Niin ja sielläkään ei videot toimi...
VLC:ssä videon URL "Media" > "Avaa suoratoisto verkosta" avautuvalle riville ja toista. Tai sitten jostain asetuksista vaihdat VLC:n oletukseksi Media Playerin sijaan.
Mutta, mtv3 Katsomohan on toteutettu viimesen päälle Microsoftin systeemeillä niin luulis nyt Microsoftin Playerin ne toistavan! Oletko hakenut Windowsiin kaikki päivitykset? Kenties päivittää se Media Player uudempaan?
Noi Microsoftin drm ja mediat on kyllä perseestä... eivät skulaa ees lafkan omilla systeemeillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744