Tiedän, ei ole tori paikka.
POMI koneen matkassa tullut Windows XP Home Fin SP2a CD-levy ja lisenssitarra. Ei ole tällä hetkellä missään koneessa asennettuna. CD-levyä käytin, kun asensin XP:n kaverin HP läppäriin. Asentui suoraan HP omalla lisenssillä.
20€ tasaraha, sisältää postikulut.
Jos kiinnostaa, niin pistä S.postia, ja tehdään kaupat.
Kaikki yhteen.
nichya 81 AT gmail . com
Myydään Win XP Home CD + lisenssitarra
4
356
Vastaukset
- Wind-tiedottaja.
Joo, joku persaukinen linuxrunkkari voi jaksaa tuohon raatoon jotain komentorivipupuntuaalkaa säätään, älä ylläty jos kakskymppisen sijaan tarjotaan jointtia maksuksi!
- Nichya
Tuosta sun selityksestäs ei saanut mitään selvään. Ajattelin vaan, että jos joku sattuu tarvitsemaan, niin tuossa olis ylimääräinen asennuslevy ja lisenssi. Huudosta katsoin hintoja ja ei toi 20€ ole paha.
Kyllä mä tiedän, että nykyään penikoilla pitää kaikki saada ilmaiseksi ja sitten kehuskellaan kavereille sitä isin ja äitin ostamaa ybercyber konetta. Itelle riittää vallan mainiosti tää 5 vuotta vanha kone, eikä näytä Debian kaan valittavan.
Sanotaan nyt sitten, että jointit ja muut huumeet eivät kelpaa maksuksi.
- sentään!
>Jos kiinnostaa, niin...
Usot sie jos sanon että ei kiinnosta? ;)- Nichya
Ei kiinnosta mullakaan.
Nyt takaisin siivoamaan. Ei sitä tiedä mitä kaikkea sitä vielä löytää. ;)
Paikalliselle 4h yhdistyksen kirpparille kasasin lahjoitukseksi säkillinen musiikki CD-levyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676