karaoke

laulalija

missä on Roin paras karaoke paikka ja kuka on Rovaniemen paras karaokevetäjä?

36

5175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki kiertäny

      Roissa oikein hyvää karaoke paikkaa,sellaista jossa olis kunnon vehkeet!!!! ja muutenki viihtyisää paikkaa ei ole.Hyvä levyvalikoima kyllä on monessakin paikassa. Hyviä vetäjiäkin on harvassa, parhaat löytyy Viihde Huhtaloilta,mutta valitettavasti tekevät vain keikka hommia,ei ole vakituista paikkaa missä pitävät karaokea, heillä on myös parhaat vehkeet ja myös hyvä levyvalikoima,muutenki tosi ammattitaitoista porukkaa ja heiltä saa kannustusta esiintymisessä!.

      • %%%%

        kerro mulle mikä tekee Huhtaloista hyvät?


      • ammattilaisia
        %%%% kirjoitti:

        kerro mulle mikä tekee Huhtaloista hyvät?

        hyvä levyvalikoima,hyvät äänentoistolaitteet,osaavat säätää äänen korkeuden laulajan mukaan,kannustavat laulajia,eikä ole turhia taukoja pääsee heti uusi laulaja esiintymään ja muutenki ovat tosimukavaa porukkaa.Ovat tosiaankin oikeita ammattilaisia ja näkee että nauttivat itsekkin karaoken vetämisestä!.


      • hauskanpittoo

        karaokea harrastaneena olen käynyt eri kuppiloiden karaokessa tarkoituksena laulaa ja humaltua. Rovaniemellä seuraava yhtälö on samaan aikaan toteutumaton: hyvä vetäjät, hyvä levyvalikoima, hyvät laitteet ja reipas ja osallistuva asiakaskunta. Vetäjä voi olla hyvä, mutta levyvalikoima suppea, levyvalikoima voi olla hyvä ja laitteetkin, mutta vetäjä ei tai sitten asiakkaita vähän tai liikaa, jolloin laulamaan pääsee vain kerran illassa. Tai vaihtoehtoisesti asiakkaat ovat niin pätäkässä. Eli miten millloinkin. Paikka kannattaa valita tarpeen mukaan, jos laulattaa kovasti niin mene esimerkiksi Saarenpisteelle pe tai la-iltana tai jos haluat karaoken lisäksi tutustua kanssaihmisiin ja vaikka tanssahdella, niin suuntaa Valdemariin ja yösydännä hovin karaokekellariin. Jos on tarve karaokelle iltapäivästä, niin piipahda vaikka Pistoon. Tosin siellä on yksi tarjoilija/levynpyörittäjä huono säätämään ääntä. Hyvät laitteet ja karaokefiilis löytyy muun muassa Legendasta. Arki-iltoina jengi kerääntyy Roipparin karaokeen. Huippupaikka Hesassa on ollut Satumaa, joka sijaitsee ihan Lasipalatsin vieressä (tai ainaskin sijaitsi) ja tietysti Pata-Ässässä on meno ollut vauhdikas.

        Karaokejuontajista mielipidettä: Huhtalan perhepiiri on muuten hyvä karaokepoppoo, mutta rakastavat omaa ääntänsä yli kaiken... Kauko joku on myös ollut hyvä vetäjä ja Juicessa on ollut särmää.
        Monesti vain karaokevetäjä hoitaa työnsä ohella anniskelun, jolloin päätehtävä on tietysti juomien laskenta. Hyvässä karaokepaikassa laulajia kohdellaan tasa-arvoisesti. Joskus tosin ketuttaa, että koko illan istumisen ja tankkauksen edelle menee joku matti myöhäinen tulija eli kyllä pitäisi antaa arvoa maksaneelle asiakkaalle. Mutta toisaalta tietysti uusia asiakkaitakin tarvitaan, siis ikuinen dilemma. Vinkki karaokevetäjille, etenkin lomakeskuksissa toimiville: illan aikana olisi hyvä kerrata paikan karaoketapa: missä listoja, miten ilmottautua ym. Olin kerran yhdessä tunturipaikassa ei-sesonkina, jossa baarin asiakkaat näyttivät koostuvan pääasiassa alueen henkilöstöstä, jotka tiesivät talon systeemit. Me muut istuimme tietämättöminä, kun sisäänlämpöinen seurakunta aloitti karaokeveisuun. Missään ei näkynyt karaokesta mainosta, levylistoja, vetäjää ym. Jäipä meidän osaltamme juomat vähiin kyseisessä paikassa.


      • Chanson d'Amour
        hauskanpittoo kirjoitti:

        karaokea harrastaneena olen käynyt eri kuppiloiden karaokessa tarkoituksena laulaa ja humaltua. Rovaniemellä seuraava yhtälö on samaan aikaan toteutumaton: hyvä vetäjät, hyvä levyvalikoima, hyvät laitteet ja reipas ja osallistuva asiakaskunta. Vetäjä voi olla hyvä, mutta levyvalikoima suppea, levyvalikoima voi olla hyvä ja laitteetkin, mutta vetäjä ei tai sitten asiakkaita vähän tai liikaa, jolloin laulamaan pääsee vain kerran illassa. Tai vaihtoehtoisesti asiakkaat ovat niin pätäkässä. Eli miten millloinkin. Paikka kannattaa valita tarpeen mukaan, jos laulattaa kovasti niin mene esimerkiksi Saarenpisteelle pe tai la-iltana tai jos haluat karaoken lisäksi tutustua kanssaihmisiin ja vaikka tanssahdella, niin suuntaa Valdemariin ja yösydännä hovin karaokekellariin. Jos on tarve karaokelle iltapäivästä, niin piipahda vaikka Pistoon. Tosin siellä on yksi tarjoilija/levynpyörittäjä huono säätämään ääntä. Hyvät laitteet ja karaokefiilis löytyy muun muassa Legendasta. Arki-iltoina jengi kerääntyy Roipparin karaokeen. Huippupaikka Hesassa on ollut Satumaa, joka sijaitsee ihan Lasipalatsin vieressä (tai ainaskin sijaitsi) ja tietysti Pata-Ässässä on meno ollut vauhdikas.

        Karaokejuontajista mielipidettä: Huhtalan perhepiiri on muuten hyvä karaokepoppoo, mutta rakastavat omaa ääntänsä yli kaiken... Kauko joku on myös ollut hyvä vetäjä ja Juicessa on ollut särmää.
        Monesti vain karaokevetäjä hoitaa työnsä ohella anniskelun, jolloin päätehtävä on tietysti juomien laskenta. Hyvässä karaokepaikassa laulajia kohdellaan tasa-arvoisesti. Joskus tosin ketuttaa, että koko illan istumisen ja tankkauksen edelle menee joku matti myöhäinen tulija eli kyllä pitäisi antaa arvoa maksaneelle asiakkaalle. Mutta toisaalta tietysti uusia asiakkaitakin tarvitaan, siis ikuinen dilemma. Vinkki karaokevetäjille, etenkin lomakeskuksissa toimiville: illan aikana olisi hyvä kerrata paikan karaoketapa: missä listoja, miten ilmottautua ym. Olin kerran yhdessä tunturipaikassa ei-sesonkina, jossa baarin asiakkaat näyttivät koostuvan pääasiassa alueen henkilöstöstä, jotka tiesivät talon systeemit. Me muut istuimme tietämättöminä, kun sisäänlämpöinen seurakunta aloitti karaokeveisuun. Missään ei näkynyt karaokesta mainosta, levylistoja, vetäjää ym. Jäipä meidän osaltamme juomat vähiin kyseisessä paikassa.

        Valitettavasti Juice ei ole moneen vuoteen tehnyt kuin satunnaisesti keikkaa ja senkin pääasiassa Aavasaksalla. En ole itse käynyt mutta kuullut juttuja paljonkin nykymenosta.

        Jos tarkoitat samaa Kaukoa kuin minä, niin käväisepä joskus Muurolassa Nätin Tuvalla, voit yllättyä :)


      • 13+7
        %%%% kirjoitti:

        kerro mulle mikä tekee Huhtaloista hyvät?

        täällä kirjotella ittestä sepiteltyjä keskusteluita. Luuletko että ei paista läpi. Menetät vain maineen täällä pelleilemällä Huhtalo..


      • roi_orpison
        Chanson d'Amour kirjoitti:

        Valitettavasti Juice ei ole moneen vuoteen tehnyt kuin satunnaisesti keikkaa ja senkin pääasiassa Aavasaksalla. En ole itse käynyt mutta kuullut juttuja paljonkin nykymenosta.

        Jos tarkoitat samaa Kaukoa kuin minä, niin käväisepä joskus Muurolassa Nätin Tuvalla, voit yllättyä :)

        ei oo juice ollu eläessään selvinpäin hommissa... terve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • meillä Roissa

      kunnon paikaa karaoke harrastajille,jota vois suositella. Ellu ja Sampo Onnenpäivissä ovat oikein mukavia vetäjiä,mutta karaokevehkeet eivät ole kummoiset,eikä paikkakaan ole viihtyisä.Olen samaa mieltä kuin edellinenkin,että Viihde-Huhtaloiden Annika ja Reiska ovat ovat parhaat ja ammattitaitoisimmat vetäjät,ei ole turhia taukoja ja seuraav a pääsee heti laulamaan,heille kun löytyis vakiopaikka niin olis varmaan asiakkaita riittävästi.

      • ONNENPÄIVÄT

        Kyllä onnenpäivissä on hyvät, ehkä roin parhaat vetäjät, Ellu ja Sampo. Ellu on kaikenlisäksi erittäin nätti, joten silmänruokaakin on sopivasti tarjolla. Ei paikan viihtyisyydessäkään ole mielestäni mitään vikaa.

        Kyllä Waldemarikin olis hyvä, mutta joskus tahtoo Ju.. eli vetäjä olemaan itse liiaksi esillä. Se ärsyttää.

        Onnenpäivät on ehdottomasti paras.

        Tietysti makuasia tämäkin.


      • liikaa taukoja
        ONNENPÄIVÄT kirjoitti:

        Kyllä onnenpäivissä on hyvät, ehkä roin parhaat vetäjät, Ellu ja Sampo. Ellu on kaikenlisäksi erittäin nätti, joten silmänruokaakin on sopivasti tarjolla. Ei paikan viihtyisyydessäkään ole mielestäni mitään vikaa.

        Kyllä Waldemarikin olis hyvä, mutta joskus tahtoo Ju.. eli vetäjä olemaan itse liiaksi esillä. Se ärsyttää.

        Onnenpäivät on ehdottomasti paras.

        Tietysti makuasia tämäkin.

        aika hitaasti tulee vuorot,kun on niin paljon taukoja.Laittais ensin laulajan laulamaan ja sitten menis keräämään niitä tuoppeja pöydistä,juttelemaan asiakaitten kanssa,tupakalle,kahville......Ellu on tosi symppis! ja kyllähän Sampokin on mukava vilipertti.


      • einari ö
        ONNENPÄIVÄT kirjoitti:

        Kyllä onnenpäivissä on hyvät, ehkä roin parhaat vetäjät, Ellu ja Sampo. Ellu on kaikenlisäksi erittäin nätti, joten silmänruokaakin on sopivasti tarjolla. Ei paikan viihtyisyydessäkään ole mielestäni mitään vikaa.

        Kyllä Waldemarikin olis hyvä, mutta joskus tahtoo Ju.. eli vetäjä olemaan itse liiaksi esillä. Se ärsyttää.

        Onnenpäivät on ehdottomasti paras.

        Tietysti makuasia tämäkin.

        sais hommata paljon uusia levyjä,aika huono valikoima!. Eikä ne soittovehkeetkään ole parhaasta päästä. laulajie väliin jää liian pitkiä taukoja,jonot etenevät hitaasti taukojen vuoksi. muuten viihtyisä paikka,varsinkin kesällä.


      • On ON
        einari ö kirjoitti:

        sais hommata paljon uusia levyjä,aika huono valikoima!. Eikä ne soittovehkeetkään ole parhaasta päästä. laulajie väliin jää liian pitkiä taukoja,jonot etenevät hitaasti taukojen vuoksi. muuten viihtyisä paikka,varsinkin kesällä.

        Rannalla olevassa kuppilassa on vetäjä niin itseään täynnä että oikeen oksetta.
        Jos vois, niin laulais varmaan itte koko illan.


      • Kävin testaamassa
        On ON kirjoitti:

        Rannalla olevassa kuppilassa on vetäjä niin itseään täynnä että oikeen oksetta.
        Jos vois, niin laulais varmaan itte koko illan.

        Yllätyin positiivisesti, vaikka paikka on keskustasta hieman syrjässä. Kyllä kannatti ja käyn vastakin.


    • Anki Pakkeri

      Miltä vuosituhannelta tää jengi on joka täällä kommentoi?! :D Kuka puhu Juicesta?! En oo nähny tyyppiä vuosiin ja varsinkaan karaokehommissa! Ja niistä tauoista sen verran, että laki vaatii pitämään karaokessa taukoja jotta se musiikkivalikoima olisi vaihtelevaa ja ohjelma "laadukasta", asia sitten erikseen jos on kyse jostain keikkahommista, viittaan Huhtaloihin. Ja siitä karaokevetäjän tarjoilemisesta, se on kaiketi myös laitonta, karaokevetäjä ei saa muistaakseni anniskella ollessaan karaokevetäjän hommissa. Valdemarin Rane ei kyllä kovin ole itseään täynnä... :D Jos olet eri mieltä niin käväseppä siellä uuestaan ihan vaan tekemässä uusi mielipide. Juha on loistava ja ammattitaitoinen vetäjä ja mitä sitten jos on vähän itseään täynnä, sehän on vaan merkki hyvästä itsetunnosta! XD Mie tykkään! Ellu ja Sampo on ihan huippu tyyppejä, persoonaltaan ja ammattitaitoisesti myös. Jos nyt vehkeet joskus vähän reistaa niin eihän se vetäjästä oo kii, aina... Ja siihenkin on pakko mainita jotain, et vetäjä ei säädä "vehkeitä" itekseen laulajan äänen korkeuden mukaan! Volyymit laitetaan pienemmälle tai isommalle sen mukaan kuinka kovasti huudat siihen mikrofoniin tahi sitten itse voit pyytää laskemaan tai nostamaan sävellajia jos kappale tuntuu liian matalalta tai korkealta laulaa. Ja näin kokeenena karaokeharrastajana voisin sanoa et lähes jokaisessa Roin karaokekuppilassa on ihan ok laulaa. Riippuen paljon asiakkaiden ja näinollen myös melutason määrästä. Myös laitteiden ajoittainen uusiminen vaikuttaa, vie hetken aikaa kunnes jokainen vetäjä niitä oppii säätämään. Olkaamme kärsivällisiä! :) Jokaisessa paikassa on erilainen valikoima, kuitenkin tätä nykyä ihan laaja valikoima (vuonna 1998 Poronsarvessa oli "hyvä valikoima", tyyliin 13 Finnkaraoken levyä ja siitä valikoimasta sitten laulettiin kaikki onnellisina ja tyytyväisinä samoja veisuja illasta toiseen, heh). Voithan opetella laulamaan useampia biisejä niin ei käy valikoima suppeaksi, itse ainakin löydän joka baarista jotain laulettavaa. Näillä mennään! :D

      • Taas laulattais

        Kyllä vetäjä on asiakaspalvelija, eikä toisinpäin. Miksi pitää maksaa sisäänpääsy, juomat, ym. jos vetäjä on liiaksi esillä. Karaoke on maksavia asiakkaita varten, eikä vetäjän testirata.

        Miksi rantakuppila ei ymmärrä tätä?


      • kjhjokhl
        Taas laulattais kirjoitti:

        Kyllä vetäjä on asiakaspalvelija, eikä toisinpäin. Miksi pitää maksaa sisäänpääsy, juomat, ym. jos vetäjä on liiaksi esillä. Karaoke on maksavia asiakkaita varten, eikä vetäjän testirata.

        Miksi rantakuppila ei ymmärrä tätä?

        kyllä paras vetäjä on ankkuri!!!


      • kldjbfgdk
        kjhjokhl kirjoitti:

        kyllä paras vetäjä on ankkuri!!!

        Mun mielest se Jonikin on ihan ok, joka Ankkuria tuurailee.


    • nykyään

      LauluSirkku! eli entinen Irkku.

    • RC vs LS

      Roipparissa isompi lista ku Sirkussa, mutta äänentoisto huonompi. Molemmissa säädöt vähän miten sattuu, ku juontajat myyvät kaljaa ja säätää laulajat miten suinki ehtivät, mutta sirkussa kuulee yleensä paremmin.

      • äänitorvi 22

        Viihde Huhtaloiden Annika ja Reiska ovat parhaat karaokevetäjät Roissa. Kuulee musiikin ja omanäänen kunnolla,kyllä passaa lauleskella!!!.


    • collateral-82

      Sohova, ent. Legenda on mielestäni hyvä paikka laulaa. Vetäjät eivät anniskele, vaan tekevät työtä jota niiden kuuluukin. Lista on kohtuu laaja eikä äänentoistossa ole paljoa parantamisen varaa. Me like. :)

      • ärsyyntynyt321

        Paitsi että Legendassa/Sohovassa on aina niin pitkä jono etteo siellä pääse laulaan koko illan aikana. Aina pitää sitä saamerin tanssimusiikkia soittaa laulukappaleiden väliin. Johan siellä yläkerrassa on tanssimusat ja -lattiat, keskittyisivät alakerrassa pelkästään siihen karaokeen.


    • hali+pula

      Huppeli on huonoin!

    • collateral-82

      Sinne pitää mennä tarpeeks aikasin jos haluaa lauleskella.. :) Klo 22 alkaa joka ilta ja sillon ei todellakaan ole ruuhkaa. Ja normisti max 45 min joutuu odotteleen.

    • tainal

      kukahan on se "tumma" poika joka käy aina laulamassa wanhassa mestarissa
      sen kaiken kauniin rinnalla todella upea ääni jäi mieleeni enkä ole nähnyt pitkiin aikoihin häntä siellä tietääkö kukaan millon hän tulee uudestaan?

    • minkkine ite

      se on se joka tullee kottoo pahvivirret mukana, ja lähtöö portsarin kehotuksesta kottiin laulaan loput.

    • asukas_viiri

      punapippuri viirinkankaalla on ehdottomasti paras. Yllätyt positiivisesti!

    • lkjlkno

      Huppelissa on kyllä karaoken taso viime aikoina hieman laskenut, kun vedetään karaokea mikkiin koskematta... Eikö se nyt kuiten olis hyvä, jos karaokevetäjä vähän raatais siihen mikkiin, vaikka laulajia kutsumaan, ja ehkä laulaa lurauttaa itekki, jos aikaa on... Kuka tahansahan voi ns. vetää karaokea tuolla tyylillä... ite ainakin karsastan sellasta paikkaa, missä ei ole oikeaa vetäjää...

    • mie vaan

      Kyllä Huppelissa on nykyään viikonloppuisin sellainen vetäjä joka puhuu että laulaa mikkiin.... Suosittelen lämpösesti kokeilemaan vaikka jo ensi viikonloppuna joko Perjantaina tai Lauantaina.... et tule pettymään

    • HUONONPALVELUN SAAJA

      huppelissa tosi alaarvoinen palvelu se iso poika vaan näpyttää puh/tietokonetta tai tupakilla voisi joskus palvella asiakkaita, voisi johtaja katsoa MOLLIN SIVUJA

    • mghu

      Kiitos kutsusta, mutta kaikki ei voi käydä viikonloppuisin, vaan tulee käytyä sitten viikolla ja silloin ainakin on se pyöreä poika muka vetänyt karaokea, eikä koske mikkiin. Ja siitä kyllä huomaa jo kauas, että haluais olla jossain ihan muualla ku vetämässä karaokea... Voisi kyllä johtaja vaatia vähän parempaa tasoa tämän henkilön työnteon kohdalla. Olen muuten huomannut saman, että näpyttelee vähän turhan paljon puhelinta töissä...
      Viikonloppuna en ole päässyt käymään, mutta olen kuullut kyllä hyvää tästä uudesta karaokevetäjästä, joka on viikonloppuisin.

    • ihmejakumma

      Mie kans saanu todella huonoa palvelua huppelissa. Tuntuu että kun tulee paikalle siististi pukeutuneena ja ystävällisenä yms niin henkilökunta kattoo yrmynä ja näitä tuulipukujuoppoja kyllä annetaan parveilla ja he saavat rellestää. Eipä tartte enää sinne mennä kun ei tunnu normaalin työssä käyvän ihmisen rahat kelpaavan.

      • hjkcf

        Huppelissa on aika paljon se palvelun laatu kiinni siitä kuka siellä tiskin takana on... Kaikkia vaan ei ole luotu palvelutyöhön...


    • Tartsi1

      Määtän Kaken karaoke paras..entinen muusikko..ymmärtää musiikin päälle.

    • LiisiJuhani

      RoiClub.... Lauantai-ilta, karaokea vetäjä toimi baarimikkona, sääti musiikin ja laulajan äänet huonosti, eipä kuullut musiikkia laulaessa ja ei sitä ääntäkään ollu kulunut. Vaikeita huomauttaa ku teki paukkuja koko ajan, eikä kyllä yhtään seuraa / kuuntele lauluvuorossa olevaa. Kesäloman aikana tullut nyt käytyä useammassa paikassa ja tää oli huonoin. Paras oli säätöineen Kokkolan Donners.

      • Valinnanvaraaon

        "Liisijuhani"
        Roi-clubissa tarkoitus on juoda sitä olutta , siis mahdollisimman
        paljon olutta .
        Omistaja säästää palkkamenoista ja teettää kaikki työt
        yhdelle henkilölle . Kun tuo yksi ei sitten ehdi joka paikkaan
        , niin häntä sättii ja syyttelee , sekä asiakkkaat, että pomot.
        Miksi et mennyt Valdemariin , Pistoon ,tai Hulibumpaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe