Olen katsellut TV 7:aa ja tullut siihen tulokseen, että puolet tyhjänpäiväisistä vouhottajista voitaisiin hyllyttää. Aluksi ihailin Dawid Pawsonikakin ja ajattelin että hän on suuri julistaja. Mutta kun mies väittää pokerinaamalla, että Paavali kehottaa Timoteusta käyttämään viiniä ulkoisesti, ei voi kuin ihmetellä tekopyhyyttä. Mihin hän viiniä olisi käyttänyt: jalkavoiteena vai? Jeesus oli sentään kunnon mies, kun muutti häissä 30 litran vesisaavit viiniksi. Hienosti pukeutuneen Benny Hinninkin pääasiallinen julistus näyttää olevan taloudellinen voitelu ja myytävät tuotteet. Toivon tv 7:sta pois turhat julistusohjelmat ja tilalle kristillisiä elokuvia: 10 käskyä, Jeesuksesta kertovat elokuvat ym. Mielummin katselisin niitä kuin kiusaantuisin paasaajien saarnoihin. Mielestäni kanavalla on vain kaksi varteenotettavaa julistaa (muut joutavat pois): Kalevi Lehtinen ja Derek Prince.
Pois tyhjänpäiväiset vaahtoamiset
2
338
Vastaukset
- pakanana
nykytelkkareista voi poistaa yksittäisiä kanavia, tämä paska lähtee aina heti.
- Löytäneekö?
OIKEASTI kristillistä sanomaa, käytännössä krst. tuntomerkit ilmentävään ja täyttävään krsillisyyteen ohjaavaa opetusta ja niin, kaikille hyväksi jo toimivien yhteyteen ohjausta. Jolle kaikille hyväksi Oikesti Kristillisyys asialle nyt pitäisi saada ihan oma valtakunnallinen foorumi kokonaisuutensa. Jossa olisi paikalliset, alueelliset ja kansakunnalliset asiat keskustelu osastoineen, ym muut yhteiseksi hyväksi tarpeelliset eri osastot tarpeenmukaan lisäys mahdollisuuksin.
Saako kannatusta.
Raamatullista krist. uskoa ja elämää etsivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772200Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412079Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?64901Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760