Renne Korppila

tehdas x

Mikä on Renne Korppilan horoskooppi?

7

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo kysymys.

      Renne Korppila?

    • nimi m. erkki

      Renne Korppila on Rapu ja tämä on varma tieto.Heinäkuussa syntynyt. Hän on siis x-factorin tatuoitu kalju tuomari.

      • Renee¨¨

        Renne on se uusnatsin näköinen heebo x factor ohjelmassa, ja väittää iltasanomien mukaan ettei ole mikään rikollinen (uusnatsit on rikollisia) mutta silti hän haluaa muistuttaa skiniä ja diggaa punkista. Siinä meitin tuomari lyhykäisyydessään.


      • Renee¨¨
        Renee¨¨ kirjoitti:

        Renne on se uusnatsin näköinen heebo x factor ohjelmassa, ja väittää iltasanomien mukaan ettei ole mikään rikollinen (uusnatsit on rikollisia) mutta silti hän haluaa muistuttaa skiniä ja diggaa punkista. Siinä meitin tuomari lyhykäisyydessään.

        ja Renne on horoskoopiltaan tosiaan rapu eli kova ulkokuori kuten kuvasta näkee peittää sen herkän ihmisen sisällään eli uskon että Renne Korppila on hyvinkin tyypillinen rapu.


      • Hellä katse.
        Renee¨¨ kirjoitti:

        ja Renne on horoskoopiltaan tosiaan rapu eli kova ulkokuori kuten kuvasta näkee peittää sen herkän ihmisen sisällään eli uskon että Renne Korppila on hyvinkin tyypillinen rapu.

        Sydän suli. Missä näkyy kova ulkokuori, en näe? Kaljuus voi olla oma valinta, mutta laihuus osoittaa hyvää kilpirauhasentoimintaa. Diggaa punkista osoittaa luonnetta, jota harvoilla on, Rapu-miehellä voi olla.


      • NoNytNatsaa!

        Buhahahahaaaa... Siinä on meillä oikein tuomari, Rapu (Renne Korppila) ja Kalat (Linda Lampenius).

        Kyllä tulee "hyvää" jälkeä kun eläinradan 2 varmasti nössöintä merkkiä,kala ja rapu pääsee arvostelemaan ja tuomaroimaan... Siis voi V. Mä jo ajattelin, että miksi noi ärsyttää mua olemuksellaan ja tyylillään, mutta nyt tämäkin selvisi... Kalat ja Rapu. Voi tsiisus!!!!


      • Elämän.
        NoNytNatsaa! kirjoitti:

        Buhahahahaaaa... Siinä on meillä oikein tuomari, Rapu (Renne Korppila) ja Kalat (Linda Lampenius).

        Kyllä tulee "hyvää" jälkeä kun eläinradan 2 varmasti nössöintä merkkiä,kala ja rapu pääsee arvostelemaan ja tuomaroimaan... Siis voi V. Mä jo ajattelin, että miksi noi ärsyttää mua olemuksellaan ja tyylillään, mutta nyt tämäkin selvisi... Kalat ja Rapu. Voi tsiisus!!!!

        Että Kuu-merkki paremminkin osoittaa tunteita yhdessä Mars, Neptunus, Venus planeettojen kanssa? Kuinka elämä on kypsyttänyt näkemään ja kuulemaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe