mitä ihmettä?

tyttö^^

joku tyyppi syyttää mua siitä että mä oon kirjoittanu ne herjaus viestit Kätlinistä.HEI oikeesti mä en oo se.te jotka luitte sen viestin missä mä kysyin että mikä tää homman nimi on täällä bb palstalla ja sen otsikko oli bb -palsta
ne ihmisset siellä voi todistaa etten mä todellakaan ole tän palstan terrisoija.

hän joka on oikeesti syyllinen TOIVON ETTÄ oikaiset tämän väärinkäsityksen.
mä en haluu että mua vihataan täällä ihan turhaan :(
satun pitämään Kätlinistä ja Danasta,onko se väärin? :D
En ole haukkunut ketään täällä paitsi sitä joka mua syyttää
ja mä en oikeesti tiiä keneksi mua luullaan ja mitä se on tänne kirjoittanu :(

15

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

vaikeeta täällä netissä on sanoo kuka on syyllinen mut mä itse tiiän etten ole ja TÄÄLLÄ liikkuu toinen tyttö^^ nimimerkillä myös joka on varmasti se terrorisoija.
      joo mä vaihdan nimimerkin mutten kerro sille koska se varastais sen kuiteski pyydän anteeks siltä jota haukuin nähtävästi ihan turhaan...kai!
      toivon että tämä valaisi tätä asiaa edes hiukan

• Mari_89_

hyvänenaika, lopettakaa se pelleily ja häipykää molemmat täältä palstalta pilaamasta tätä!
      Ketään ei kiinnosta tuo teidän kaksistaan kirjoittama vuoropuhelu, jossa molemmat käyttää ties mitä nimimerkkejä! Oikeasti ketään ei kiinnosta tuo teidän lapsellinen väittely keskenään ja väittely siitä kuka on paras ja kuka huonoin ja mistä tykätään!!!!!
      Ettekö muuta keskustelua osaa käydä kuin iänikuista väitteluä jonku parhaimmaisuudesta??
      Jos ette osaa keskustella yleisistä BB-aiheista ni pysykää poissa!!! Ei todellakaan oo mitään rakentavaa keskustelua se että soditaan bb-tyypeistä. jos mä en tykkää jostain BB-tyypistä ni pidän mölinät mahassa enkä tuu tänne yllyttää ketää kinasteleen siitä. Tulen tälle palstalle mielnkiinnosta keskustella eri bb aiheista!! Tää ei oo mikään väittely eikä kilpailu palsta, joten lopettakaa se ja tuo iänikuinen kitinä!! KIITOS!

• ....

mä en oo se joka täällä kinastelee jonkun kaa..oliko tää mulle joku ansa että se tyyppi tahalleen syytti mua tästä jotta kaikki alkaisis mustamaalaamaan mua,en tiiä :(
        miks ei kukaan usko mua :(
        mä itsekin ihmettelin että miten niin moni on jelenan puolella ja miten joku voi antaa noita peukkuja 100 kun itse pystyn vaa antamaan 1 lukekaa vaikka niinan kirjoittama viesti.

• Mari_89_
        .... kirjoitti:

mä en oo se joka täällä kinastelee jonkun kaa..oliko tää mulle joku ansa että se tyyppi tahalleen syytti mua tästä jotta kaikki alkaisis mustamaalaamaan mua,en tiiä :(
        miks ei kukaan usko mua :(
        mä itsekin ihmettelin että miten niin moni on jelenan puolella ja miten joku voi antaa noita peukkuja 100 kun itse pystyn vaa antamaan 1 lukekaa vaikka niinan kirjoittama viesti.

Niin täällähän nyt on helppo tarinoida tuhansilla eri nickeillä jos haluaa, koska kasvoja ei nää, mut IP-osoitteet kylläkin. Mä en ny osaa sanoa et kuka sä oikeasti oot kun noin kovasti puolustelet itteäs tai "jotain" jota ei oikeasti ole?? Mut anyway tuo suhteet palsta sopis paremmin tällasille vuodatuksille. Ja vielä sellasta että tosiaan kannattaa pitää keskustelu mielenkiintoisena ja jättää nuo tyyppien arvostelut sikseen, turha sitä on provosoida, muuten saat samalla mitalla takaisin. Niinku moni on huomannut ja tympääntynyt noihin kuka on paras viesteihin! Se on nii yksinkertaista: Pitäkää palsta mielenkiintoisena mukavilla keskusteluilla ja aiheilla, joku saattaa häiriköidä mut ei tuskin kauaa jaksa sitä. Mut jos lähtee rajusti esittää jostain henkilöstä kommenttia ni sit tää homma taas räjähtää käsiin eikä kukaan todellinen BB-fani enää jaksa sen jälkee täällä käydä, kun se on pelkkää kuka on paras ja kuka huonoin keskustelua!

• ....
        Mari_89_ kirjoitti:

Niin täällähän nyt on helppo tarinoida tuhansilla eri nickeillä jos haluaa, koska kasvoja ei nää, mut IP-osoitteet kylläkin. Mä en ny osaa sanoa et kuka sä oikeasti oot kun noin kovasti puolustelet itteäs tai "jotain" jota ei oikeasti ole?? Mut anyway tuo suhteet palsta sopis paremmin tällasille vuodatuksille. Ja vielä sellasta että tosiaan kannattaa pitää keskustelu mielenkiintoisena ja jättää nuo tyyppien arvostelut sikseen, turha sitä on provosoida, muuten saat samalla mitalla takaisin. Niinku moni on huomannut ja tympääntynyt noihin kuka on paras viesteihin! Se on nii yksinkertaista: Pitäkää palsta mielenkiintoisena mukavilla keskusteluilla ja aiheilla, joku saattaa häiriköidä mut ei tuskin kauaa jaksa sitä. Mut jos lähtee rajusti esittää jostain henkilöstä kommenttia ni sit tää homma taas räjähtää käsiin eikä kukaan todellinen BB-fani enää jaksa sen jälkee täällä käydä, kun se on pelkkää kuka on paras ja kuka huonoin keskustelua!

nii siis mäkin vaa ilmaisin oman mielipiteeni ja yhtäkkiä mua luullaan tän palstan terrorisoijaksi,josta mä en tiiä yhtään mitään muuta kuin sen että se fanitti Jelenaa,tämä sulkee mut pois "epäiltyjen" joukosta
        ja mä sanoin tälle tyypille joka oli ilkee että se on kateellinen Danalle...koska siis mitä muutakaan tommonen ilkeily on,jos ei tykkää henkilöstä niin ei tartte alkaa haukkumaan.
        kunpa sheriffi puuttuisi tähän juttuun ja ottais ne ip osoitteet selville
        saatais tääkin palsta takaisin sellaiseksi kuin se on ennenkin ollu,mut ihmisillä on vahvoja mielipiteitä ja
        omia suosikkejaan puolustetaan,mut rajansa kaikella.

• Mari_89_
        .... kirjoitti:

nii siis mäkin vaa ilmaisin oman mielipiteeni ja yhtäkkiä mua luullaan tän palstan terrorisoijaksi,josta mä en tiiä yhtään mitään muuta kuin sen että se fanitti Jelenaa,tämä sulkee mut pois "epäiltyjen" joukosta
        ja mä sanoin tälle tyypille joka oli ilkee että se on kateellinen Danalle...koska siis mitä muutakaan tommonen ilkeily on,jos ei tykkää henkilöstä niin ei tartte alkaa haukkumaan.
        kunpa sheriffi puuttuisi tähän juttuun ja ottais ne ip osoitteet selville
        saatais tääkin palsta takaisin sellaiseksi kuin se on ennenkin ollu,mut ihmisillä on vahvoja mielipiteitä ja
        omia suosikkejaan puolustetaan,mut rajansa kaikella.

ekköhän ny tee tästä vähä dramaattista?? Kyllä kuule ylläpito olis puuttunu jo jos olis jotain mihi puuttua!! Sähän olet vaa heittäny lisää vettä myllyyn jos sä haukut jotain kateelliseks! Ei kuule ylläpito puutu sellasiin hah! Kirjota asiaa niinku muutkin. Äläkä koko ajan takerru noihin yksittäisiin henkilöihin ja siihen kuka on paras tai huonoi tai ei tykkää tai on kateellinen!! NII!!
        Noista sun tilityksistä alkaa saamaan sen kuvan että olet ite jotenki täs ny yllyttäny jotain tähän haukkumis ja kateus kisään, kun näin kovasti tätä asiaa käsittelet edelleen! Jospa pikku hiljaa ruvettais keskustelee BB:stä?! Eikös tää palsta sitä varten oo??!! :)

• ....
        Mari_89_ kirjoitti:

ekköhän ny tee tästä vähä dramaattista?? Kyllä kuule ylläpito olis puuttunu jo jos olis jotain mihi puuttua!! Sähän olet vaa heittäny lisää vettä myllyyn jos sä haukut jotain kateelliseks! Ei kuule ylläpito puutu sellasiin hah! Kirjota asiaa niinku muutkin. Äläkä koko ajan takerru noihin yksittäisiin henkilöihin ja siihen kuka on paras tai huonoi tai ei tykkää tai on kateellinen!! NII!!
        Noista sun tilityksistä alkaa saamaan sen kuvan että olet ite jotenki täs ny yllyttäny jotain tähän haukkumis ja kateus kisään, kun näin kovasti tätä asiaa käsittelet edelleen! Jospa pikku hiljaa ruvettais keskustelee BB:stä?! Eikös tää palsta sitä varten oo??!! :)

Mitä siitä nyt enää keskustelemaan.mä palaan tänne sitte ku seuraava kausi alkaa
        ja mun mielestä se tyyppi oli kateellinen koska se oli ilkee...

• ......
        .... kirjoitti:

Mitä siitä nyt enää keskustelemaan.mä palaan tänne sitte ku seuraava kausi alkaa
        ja mun mielestä se tyyppi oli kateellinen koska se oli ilkee...

Teeppä niin ja mun mielestä sä oot kirjottanu niitä viestejä eri nimimerkeillä, vähä ku noita lukee ni viesti sisällöstäkin jo arvaa että on yhden tyypin kirjoittelua! Tuskin sä poissa pysyt, et oo tähänkää asti pysyny?!! Ja ekköhän sä ny todistanu et sä oot ite kateellinen ja ilkeä ku noitten edellisten kirjoitusten jälkee vaan moitit jotain kateelliseks ja ilkeeks!!

• TyttÖ^^
        ...... kirjoitti:

Teeppä niin ja mun mielestä sä oot kirjottanu niitä viestejä eri nimimerkeillä, vähä ku noita lukee ni viesti sisällöstäkin jo arvaa että on yhden tyypin kirjoittelua! Tuskin sä poissa pysyt, et oo tähänkää asti pysyny?!! Ja ekköhän sä ny todistanu et sä oot ite kateellinen ja ilkeä ku noitten edellisten kirjoitusten jälkee vaan moitit jotain kateelliseks ja ilkeeks!!

Joo kyllä tuosta kirjoitusten kieliasusta ja viestien samankaltaisista sisällöistä huomasi että viestit on yhden ihmisen vuoropuhelua eri nickeillä! Ja viimeistään nyt sen huomaa muutkin kun hän nyt uhkasi lopettaa kirjoittelun, niin eipä tänne tule enää minkäänlaista viestiä... ei kehuja eikä haukkuja!! :D Tai no nyt tän viestin hokattuaan se varmaa taas alakaa?! :DDD

Joo mut kyllähän sen kaikki huomas alusta asti et palsta on yhden ihmisen hallussa, kun ei täällä edes muita käy! :D

• jooooo-o

Tässähän on mielenkiintoinen viestiketju.... :DDDDD

• ____terveys

Ei helvetti, tää on jotain niin hämärää mitä toi tyttö^^ kirjoittaa! Huh huh

• Muutama kuukausi

Toni tytttö^^^pitäs valita tän kauden BB:seen niin näkis millainen tyyppi se oikein on..

• tyttö^^
        Muutama kuukausi kirjoitti:

Toni tytttö^^^pitäs valita tän kauden BB:seen niin näkis millainen tyyppi se oikein on..

Täällä palstalla on kyllä yks mielenvikainen tyyppi. ja se ei jostain syystä oo puolenvuoden aikanakaan pystyny ajattelee muuta kuin Kätliniä, kun sitä nii mollaa täällä päivästä toiseen yksikseen... En voi ymmärtää mitä sellaisen ihmisen elämä oikeasti on?? En minä, eikä moni muukaan jaksa vaivata päätään sillä mitä jotkut turhat menneen kauden BB-tyypit oikeen hommaa nykyään! Että hanki ny elämä itelles!!
        Mut niinhän pienet lapsetkin hakee huomiota... kiukuttelemalla turhanpäiväsesti! :D

Mut jos ei ny mikään muu auta ahdistukseesi kuin kätlinin haukkuminen, ni anna palaa..
        taidat tosiaan ajatella sitä omassa pienessä päässäs hamaan tulevaisuuteen asti! Olet tosi Fani!! hah haa

• psykoko''''''''''?
        tyttö^^ kirjoitti:

Täällä palstalla on kyllä yks mielenvikainen tyyppi. ja se ei jostain syystä oo puolenvuoden aikanakaan pystyny ajattelee muuta kuin Kätliniä, kun sitä nii mollaa täällä päivästä toiseen yksikseen... En voi ymmärtää mitä sellaisen ihmisen elämä oikeasti on?? En minä, eikä moni muukaan jaksa vaivata päätään sillä mitä jotkut turhat menneen kauden BB-tyypit oikeen hommaa nykyään! Että hanki ny elämä itelles!!
        Mut niinhän pienet lapsetkin hakee huomiota... kiukuttelemalla turhanpäiväsesti! :D

Mut jos ei ny mikään muu auta ahdistukseesi kuin kätlinin haukkuminen, ni anna palaa..
        taidat tosiaan ajatella sitä omassa pienessä päässäs hamaan tulevaisuuteen asti! Olet tosi Fani!! hah haa

On kyllä vaikea yrittää ymmärtää mitä tuollaisen henkilön päässä pyörii? Miksi hän ei pääse Kätlinistä eroon omassa päässään jos sitä niin inhoaa? Vaan ainavaan jatkaa siitä kirjoittamista negatiivisessa sävyssä?? Outoa! Psykologian ope sano tästä asiasta, kun hänelle näytin näitä Kätlin mollaamisia, että ihminen purkaa jollain lailla yksinäisyyttään ja pahaa oloa.. ja sitten kun tällaiselle ihmiselle asiasta antaa toruja niin hän on kuin mitään ei olisi ikinä tehnytkään ja kääntää puheet ihan muuhun "ystävällisempään" muotoon!

• lisää tuollaisille
        psykoko''''''''''? kirjoitti:

On kyllä vaikea yrittää ymmärtää mitä tuollaisen henkilön päässä pyörii? Miksi hän ei pääse Kätlinistä eroon omassa päässään jos sitä niin inhoaa? Vaan ainavaan jatkaa siitä kirjoittamista negatiivisessa sävyssä?? Outoa! Psykologian ope sano tästä asiasta, kun hänelle näytin näitä Kätlin mollaamisia, että ihminen purkaa jollain lailla yksinäisyyttään ja pahaa oloa.. ja sitten kun tällaiselle ihmiselle asiasta antaa toruja niin hän on kuin mitään ei olisi ikinä tehnytkään ja kääntää puheet ihan muuhun "ystävällisempään" muotoon!

Aaa, nyt mä hokasin ton käpä jutun ku vähä selailin näitä viestejä. Kyllä on sairas tapaus toi haukkuja, pyörittää yksin keskustelua bb talosta ja juontajista... ja ku niihin ei kukaan muu kommentoi ni sit vähä kätliniä haukkumaan ku on nii pahaolo---

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      67
      3745
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2338
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      30
      1667
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1574
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1477
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      57
      1047
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1002
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      909
    Aihe