Juu elikkäs oon 14,5 vuotta vanha poika, joka harrastaa keihäänheittoa. Mulla on kotona säädettävät käsipainot, joita nostelen aika usein kun en salille kovinkaan usein pääse. En oikein osaa tehdä käsipainoillani muuta kuin ihan perusliikettä, et tietäiskö kukaan mitään sivustoa yms. missä kerrottais vähän monipuolisemmin käsipainojen harjoittelusta?
Keihäänheiton voimaharjoittelu
11
2573
Vastaukset
- toukka
http://www.keihaskarnevaalit.com/index.php?option=com_content&task=view&id=347&Itemid=144
Tässä on Hannu kankaan harjoitteita Pihtiputaan keihäskarnevaalit sivuilla. Nämä sivut kannattaa katsoa tarkkaankin ja mahdollisesti ensi kesänä harjoittelemaan karnevaaleille!
Hyviä kaaria! - MaveTeam
Tuolta saat vaikka harjoitusohjelman. MaveTeamissa on Sm tason urheilijoita joilta voit kysyä neuvoa ongelmiisi.
http://mave.foorumi.eu/index.php - jerik
Mulla on myös saman ikäinen poika kuin sinä, Samuli Eriksson, otapa yhteyttä niin aletaan treenaamaan yhdessä :-)
Heittelee kylmiltään nyt lähes 50m heittoja, ja nyt olis kiinnostunut treenaamaan ihan kunnolla.
[email protected] - Heittelijä
Rautakankea heittelevät voimaharjoitukseksi keihäänheittelijät.
- jepjep777
Käsipainot melko turhat keihäänheittäjälle. Mene vaan sinne puntille ja siellä raskaita perusliikkeitä kuten rinnalleveto, penkkipunnerrus, kyykky sekä yliveto.
- SaksaOnPaskaMaa
Joo kyllä kannattaa just tehä paljon perusvoimaliikkeitä; Penkki, kyykky, Rinnallevetua ja tietysi vatsoja selkiä.. Käy kattooo seppo rädyn sivut!
- SEVE_-_99
SaksaOnPaskaMaa kirjoitti:
Joo kyllä kannattaa just tehä paljon perusvoimaliikkeitä; Penkki, kyykky, Rinnallevetua ja tietysi vatsoja selkiä.. Käy kattooo seppo rädyn sivut!
Terve oon 10v lätkä pelaava poika. On käyny mielessä keihäänheitto. Oonko liian vanha ku heitän 25m, mutta kesällä lehtee 30m todennäköisesti. (kiitos vastauksista)
- jerik
SEVE_-_99 kirjoitti:
Terve oon 10v lätkä pelaava poika. On käyny mielessä keihäänheitto. Oonko liian vanha ku heitän 25m, mutta kesällä lehtee 30m todennäköisesti. (kiitos vastauksista)
25m on hyvä tulos 10-vuotiaalle. Ei muuta kun harjoittelemaan niin saat 35m tänä kesänä...
- joku55654
jerik kirjoitti:
25m on hyvä tulos 10-vuotiaalle. Ei muuta kun harjoittelemaan niin saat 35m tänä kesänä...
Oonkoha jo liian vanha iha keihäänheiton aktiiviseen keskittymiseen ku oon 15-vuotias? Tällä hetkellä lentää vähä yli 45 metriä 400g keihäs
- Näin on!!
Koittakaa ny tajuta että heivatkaa se penkkipunnerrus helevettiin jos lajina on keihäs!!!
- Ei!
EIJEIJEIJEIJEI!!!!!!!.... Älkää missään nimessä ruvetko punttisalilla käymään 14 vuotiaana! Paikat hajoo pikkuhiljaa ja aikusena mietitää miks mikään paikka ei enää kestä. Kaikista parhaimmat harjoitukset on omalla painolla tehtäviä juttuja (esim. punnerrukset.. leuanvedot jne..) Sitten kun tulee ikää se 16 nii silloin voi jo pikkuhiljaa tehdä puntilla pikkusilla painoilla.. Muistakaa: Aikuisena katsotaan ketä on maailman paras keihäänheittäjä.. Ei nuorena... Ja suurin osa keihäänheitosta perustuu jalkatyöskentelyyn, ei käteen. Jos jalkatyöskentely on paska niin ei kädellä sitä voi paikata. Tässä vähän informaatiota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462