Svetoon

huoriin..

Suosittelen lämpimästi muillekin käydä svetossa huorissa. Tulee paljon halvemmaksi kuin ottaa imatralainen akka. Ei tarvii ostaa ylihintaista velkamökkiä eikä avensista. Ei tarvii kuunnella anopin vittuilua vuodesta toiseen. Ei tarvii katella valaan kokoista pihtaajaa, mikä luulee olevansa itse venus.

165

6794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15

Eipä tuohon ole paljoa lisäämistä.

• heh..he..,

jos eukot kotona tietäs mitä "tankkaus/tyhjennys-reisulla" tapahtuu.heh.he..

• just...

....... Juu menkää ihmeessä, niille kelpaa millanen juoppo ukko vaan, lyhyenläntä , ja kuin kuivan kesän orava tai joku paskamaha joka ei oo nähny muniaan sitten rippikoulun. Kunhan sulta rakaa löytyy ja saat taudin siinä lisäksi ilman lisä maksua... Lykkyä!!!

• samoin!

Taisi osua oikeeseen kohtaan. Mitkään luettelemasi ominaisuudet ei koske mua. Taidat olla tyypillinen keski-ikäinen norsu, jolla on juuri kuvailemasi kaltainen mies, millä ei ole muuta isoa kuin tilipussi.

• 1+16
        samoin! kirjoitti:

Taisi osua oikeeseen kohtaan. Mitkään luettelemasi ominaisuudet ei koske mua. Taidat olla tyypillinen keski-ikäinen norsu, jolla on juuri kuvailemasi kaltainen mies, millä ei ole muuta isoa kuin tilipussi.

sinne vaan "kulttuurimatkalle"...illalla irina 500 ja aamulla burana 600..

• pikkupäkä
        1+16 kirjoitti:

sinne vaan "kulttuurimatkalle"...illalla irina 500 ja aamulla burana 600..

Ei se tautinen Irina viittä sataa maksa edes ruplina. Sama hinta sillä on kuin aamun burana tabulla.

Kun halvalla saa niin pakkohan se on käydä ottamassa tarjoukset ja taudit kotiin!

• Svetovoitelu

Kun Imatran päättäjät ja valtuutetut käyvät Svetossa paikalliset panevat parastaan heidän kestitsimessä, siihen kuuluu myös nämä "hierontapalvelut". Me saamme maksaa sen sitten veroäyrissämme kun veromarkamme valuvat Sveton viämäri- ym projekteihin.

• säälin teitä!

...käydä paukuttamassa haisevaa ryssää kun kotikulmilta ei rumalla naamalla ja haisevalla kropalla saa mitään!! Oletko muuten huomannut, että onnettoman ähellyksesi jälkeen se huorakin menee oksentamaan!

• hippiäinen!

Pitäiskö meidän vähemmän viehättävien kieltäytyä seksistä kokonaan, luuletteko tosiaan et me ei tarvittaisi hellyyttä/seksiä. Itse mieluusti ottaisin Imatralaisen naisen, mutta kun en sitä ole saanut niin olen sitten joutunut hakemaan läheisyyden puutteeni muista paikoista:( Se että sanot huoran oksentavan seksin jälkeen niin epäilen asiaa suomimies on hyvässä huudossa huorien keskuudessa. Suomimies on hellä ja kiltti myös huoralle:)

• nellietar
        hippiäinen! kirjoitti:

Pitäiskö meidän vähemmän viehättävien kieltäytyä seksistä kokonaan, luuletteko tosiaan et me ei tarvittaisi hellyyttä/seksiä. Itse mieluusti ottaisin Imatralaisen naisen, mutta kun en sitä ole saanut niin olen sitten joutunut hakemaan läheisyyden puutteeni muista paikoista:( Se että sanot huoran oksentavan seksin jälkeen niin epäilen asiaa suomimies on hyvässä huudossa huorien keskuudessa. Suomimies on hellä ja kiltti myös huoralle:)

Eipä kukaan täysjärkinen Imatralainen nainen katsokkaan Imatralaista miestä joka on joko uusavuton tai mamman helmoissa asusteleva.
        Nämä voivatkin käydä Venäjän huorissa ihan vapaasti.
        Ette kyllä senkään jälkeen enää kelpaa suomalaiselle naiselle.
        Menkää sinne Svetoon ja ottakaa sieltä sitten huora tai joku muu itsellenne vaimoksi.
        Mukavahan se tietysti on kun on tippuri, satiaiset ja kuppa seurana..

• hippiäinen!
        nellietar kirjoitti:

Eipä kukaan täysjärkinen Imatralainen nainen katsokkaan Imatralaista miestä joka on joko uusavuton tai mamman helmoissa asusteleva.
        Menkää sinne Svetoon ja ottakaa sieltä sitten huora tai joku muu itsellenne vaimoksi.

Mistä kohtaa kirjoituksessani oli että asun mammanhelmoissa tai olen uusavuton: Olen hyvässä työpaikassa ja pidän itsestäni ihan hyvää huolta, mutta en silti kelpaa(olen ujo). Tauteja en ole sieltä saanut, koska olen huolehtinut suojauksesta. Tiedoksesi olen tosiaan tavannut siellä muutaman naisen mitä en olisi koskaan saanut suomessa aikaiseksi. Arvaa mitä se on tehnyt minulle olen ekaa kertaa elämässäni onnellinen kun vkl alkaa pääsen saamaan osan siitä mitä kaikkien pitäisi saada(tietty hieman arveluttavin ansioiden) mutta en anna sen haitata, koska vkl.n jälkeen olen täynnä virtaa ja elämän halua samalla on itseluottamukseni noussut ja kenties uskallan lähestyä tulevaa vaimoani:)

• Kullietar
        nellietar kirjoitti:

Eipä kukaan täysjärkinen mies katsokaan imatralaista naista.

• Säälin teitä
        hippiäinen! kirjoitti:

Joudut varmaan maksamaan ylimääräistä ettei sitä yrjöä tule!

• Vaimo antaa
        hippiäinen! kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut mitä siellä touhuat? Köyrit sitä haisevaa huoraa jonka värkki on jo päivän mittaan täyttynyt toisten miesten mällistä ja kusesta ja sinä sen kun vaan nautit!! Aatteleppa ite, minä en panis noita vaikka maksettas!! Hyi helvetti mihin ne ihmiset alentuukin, varmaan "paremman"puutteessa naivat koiraakin.

• Vandiesel!
        Vaimo antaa kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut mitä siellä touhuat? Köyrit sitä haisevaa huoraa jonka värkki on jo päivän mittaan täyttynyt toisten miesten mällistä ja kusesta ja sinä sen kun vaan nautit!! Aatteleppa ite, minä en panis noita vaikka maksettas!! Hyi helvetti mihin ne ihmiset alentuukin, varmaan "paremman"puutteessa naivat koiraakin.

Sinäkin panisit jos sulla ei ois naista ja olisit normijärjellä varustettu mies! Ja vielä tulet panemaankin, kun vaimos lopettaa antamasta, niinkuin Imatrantyttösillä on tapana muutaman avioliittovuoden jälkeen;) Eikä siitä ees juodu maksamaan, sillä bensan ja tupakan myynnin jälkeen jotkut saattavat saada voittoa..Se on nääs kympistä ylös ja kahtakymppiä enempää ei kannata maksaa.

• Mace!
        Vandiesel! kirjoitti:

Sinäkin panisit jos sulla ei ois naista ja olisit normijärjellä varustettu mies! Ja vielä tulet panemaankin, kun vaimos lopettaa antamasta, niinkuin Imatrantyttösillä on tapana muutaman avioliittovuoden jälkeen;) Eikä siitä ees juodu maksamaan, sillä bensan ja tupakan myynnin jälkeen jotkut saattavat saada voittoa..Se on nääs kympistä ylös ja kahtakymppiä enempää ei kannata maksaa.

Olen sitä mieltä et antaa miesten panna, jääpähän enemmän aikaa itselle:) Minun miehestä en oo saanu tyydytystä vuosiin jos sillonkaan, siksi ystävättäreni kanssa päästään touhuilumaan kun mies on yrittämässä panoja idässä;)

• naminaminami
        Vaimo antaa kirjoitti:

Yks Karhumäen kaveri Pete nimeltään, nuoleekin viel nää hutsut.

• Lesbisch
        Mace! kirjoitti:

Olen sitä mieltä et antaa miesten panna, jääpähän enemmän aikaa itselle:) Minun miehestä en oo saanu tyydytystä vuosiin jos sillonkaan, siksi ystävättäreni kanssa päästään touhuilumaan kun mies on yrittämässä panoja idässä;)

Lesbolempi kukoistaa!

• Aviomies
        Vaimo antaa kirjoitti:

Vuosia on tullut käytyä "naapurissa" myös länsipuolella eikä taudin tautia ole kohdalle sattunut.Pitää miettiä missä käy ja kenen kanssa .Itse olen pitänyt kyseistä asiaa rentouttavana ajanvietteenä vähän kuin prätkällä ajelisi. Puhukaa te märkäkorvat ja suomalaiset naiset mitä haluatte on kuitenkin olemassa suuri ero olla vuoteessa täällä koto suomessa kuin mitä on tuolla vennäillä tai virossa.

• Puhdas,,
        Aviomies kirjoitti:

Vuosia on tullut käytyä "naapurissa" myös länsipuolella eikä taudin tautia ole kohdalle sattunut.Pitää miettiä missä käy ja kenen kanssa .Itse olen pitänyt kyseistä asiaa rentouttavana ajanvietteenä vähän kuin prätkällä ajelisi. Puhukaa te märkäkorvat ja suomalaiset naiset mitä haluatte on kuitenkin olemassa suuri ero olla vuoteessa täällä koto suomessa kuin mitä on tuolla vennäillä tai virossa.

"on kuitenkin olemassa suuri ero olla vuoteessa täällä koto suomessa kuin mitä on tuolla vennäillä tai virossa. "

Juu, täällä suomessa ei tarvitse maata toisten miesten spermojen päällä eikä siinä juoksentele torakat. Jos paskassa haluaa elää, niin siitä vaan.

• IDIOOTTI!
        Aviomies kirjoitti:

Oho onpas kokenut kaveri se oikein paistaa kirjoituksesta! On todellakin eri asia olla vuoteessa täällä kuin rajan takana täällä et saa kuin vanhalta luuhkalta, mutta rajantakana saat sitten oikein kaunista nuorta naista ja varmaan koska olet komea ja fiksu vai voisiko olla joku muu asia mikä tyttöjä kiinnostaa..Vittu mikä säälittävä idiootti oot tuut tänne kehuskelemaan huoran kanssa olleista sänkykokemuksillas voi herranjestas sentään

• Kateus paistaa
        IDIOOTTI! kirjoitti:

Oho onpas kokenut kaveri se oikein paistaa kirjoituksesta! On todellakin eri asia olla vuoteessa täällä kuin rajan takana täällä et saa kuin vanhalta luuhkalta, mutta rajantakana saat sitten oikein kaunista nuorta naista ja varmaan koska olet komea ja fiksu vai voisiko olla joku muu asia mikä tyttöjä kiinnostaa..Vittu mikä säälittävä idiootti oot tuut tänne kehuskelemaan huoran kanssa olleista sänkykokemuksillas voi herranjestas sentään

Joko olet katkeroitunut suomalainen sotanorsu, minkä ukko käy huorissa kun sun kanssa lentäis mällit pelkästään yläkautta, tai kateellinen jätkä millä ei itellä kantti kestä mennä huoriin.

• Talven jatkoja..
        Kullietar kirjoitti:

Eipä kukaan täysjärkinen mies katsokaan imatralaista naista.

KIITOS...Sain sielua piristävät naurut :)))

Jos ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA ON TÄYSJÄRKINEN ......NIIN MIKSI MENI OTTAMAAN ITTELLEEN NORSUN????!!! ...JA SITTEN VIELÄ VALITTAA SIITÄ !

Ps. Ei kannata yleistää... jos ite ei oo älynny vilasta peiliin :) ..

• Kullervo Pelli
        Talven jatkoja.. kirjoitti:

KIITOS...Sain sielua piristävät naurut :)))

Jos ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA ON TÄYSJÄRKINEN ......NIIN MIKSI MENI OTTAMAAN ITTELLEEN NORSUN????!!! ...JA SITTEN VIELÄ VALITTAA SIITÄ !

Ps. Ei kannata yleistää... jos ite ei oo älynny vilasta peiliin :) ..

samalla rahalla enemmän.

• Kullervo Pelli
        Vaimo antaa kirjoitti:

mieleeni. Miksi yksinäiset naiset pitävät itsellään isoja koiria? Uroksia.

• 12+14=?
        naminaminami kirjoitti:

onneks pete pitää tussut puhtaana nuolemalla ettei tyttöjen tarvi itse pessä värkkiään... ps syyhy tai satiaiset on melko monella hutsulla svetossa...

• Anonyymi
        naminaminami kirjoitti:

No tottakai nyt pillut ja perseekin pitää nuolla.

• Anonyymi
        IDIOOTTI! kirjoitti:

Itte sää iriootti oot.

• Anonyymi
        Kullervo Pelli kirjoitti:

samalla rahalla enemmän.

Miksi ette muuta kokonaan sinne taivaaseen,kun kerran on niin fantastinen paikka. Oksettaa jo pelkkä ajatus tämmöisistä ukon turjakkeista,jotka luulee olevansa kunkkuja kun käyvät näitä hutsuja sohimassa. Suomessa näitä jäteläjiä ei huoli kukaan,joten pysykää siellä ryslandiassa ihan vapaasti. Kun hutsuille selviää,että olette persaukisia luusereita,niin loppuu jakelu lyhyeen ja saatte turpiinne siellä.

• 90+60

Mistä se anoppi vittuilee sulle? Et kai sinä sen kanssa ole avioon mennyt vai otitko sen asumaan teille?

Ehkä jouduit kokemattomana pakkoavioon väärän naisen kanssa ja luulit että talolla ja autolla saa.Niinhän moni suomalainen mies lulee. Että kun tekee työtä niin se on sama kuin "rakastan sinua", ei tartte kun saunan jälkeen viereen vaan. Kato sitä pientä pehmeyttä olisi pitänyt joskus yrittää. Ja vaimo on varmaan puutteessa syönyt itsensä isoksi.

• just....

Pitää ehdottaa jos vaikka Imatran herrat sais käydä tyhjennyksellä visumi vapaasti!! Sitten menis nekin rahat hyvään tarpeeseen....tai tarpeen lievitykseen.

• Tyylillä Knullaaja

Mieluummin panen tyylikkäästi laittautunutta venakkoa kuin tuulipukuun sonnustautunutta suomalaista kaljalta haisevaa ja rivopuheista sotanorsua.
      Opettelisitte suomalaiset akat edes pukeutumaan kunnolla.

• ^^.....^

Eihän tässä mitään. Otetaan vaan raja tuosta pois , niin on helpompi suomipojan naida! Jos ei ihan Suomi-Venäjää voida perustaa, niin perustetaan vaikka autonominen Imatra-Sveto.

Olen kyllä samaa mieltä, että venäläset naiset ovat suomalaisia kaunimpia NUORENA. Aika sitten tasoitaa. Useimmat venäläiset iäkkäämmät naiset ovat paljon pulskempia kuin suomalaiset.

• vaatteita

nai, eikös ne heitetä samalla tavalla sivuun kuin kintutkin? Eipä ole paljoa käsitystä, mikä on ihmisessä tärkeää, rätit mitä pitää päällään, vai mitä on niitten alla.

• Tytöt näkyvän partioivan jo heti eka risteyksessä.

• No huh huh!½

Olen pitänyt sinua tosimiehenä, rehellisenä ja vastuunsa kantavana suorastaan esimerkillisenä suomimiehenä. Mutta mitä ihmettä pitääkö nyt ymmärtää, että bongailet kaikkein vaikeimmassa asemassa oleviä tyttöjä rajan takana. En kyllä olisi uskonut, vai onka tämä vain huumoria , joka ei nyt avautunut minulle.. Jos niin oli asian laita, sanoisin todella mautonta:(

• No huh huh!½ kirjoitti:

Olen pitänyt sinua tosimiehenä, rehellisenä ja vastuunsa kantavana suorastaan esimerkillisenä suomimiehenä. Mutta mitä ihmettä pitääkö nyt ymmärtää, että bongailet kaikkein vaikeimmassa asemassa oleviä tyttöjä rajan takana. En kyllä olisi uskonut, vai onka tämä vain huumoria , joka ei nyt avautunut minulle.. Jos niin oli asian laita, sanoisin todella mautonta:(

Jos olet käynnyt rajan takana, niin tiedät heidän käyttäytymisen. Tytöt vilkuttelevat kaikille Suomalaisautoilijoille. Ei niitä voi olla näkemättäkään.

• Nautinnollista matka
        No huh huh!½ kirjoitti:

Kommentti: Onko se Suomalaisen miehen vika/syy kun rajan yli mennessä noin 200 metrin päässä ensimmäiset parikymppiset typyt alkavat vilkutella?

Eihän se naapurimaan tyttöjen vilkuttelu ole mitenkään SUOMALAISTEN vika/syy!

Jos kysyy huoria se on toinen asia, mutta jos joku tarjoutuu niin ei silloin pidä osoittaa sormella SITÄ jolle tarjotaan aivan kaksi eriasiaa pyytää ja olla mies jolle tyrkytetään seksiä.

• ählämii
        anssi.p kirjoitti:

Jos olet käynnyt rajan takana, niin tiedät heidän käyttäytymisen. Tytöt vilkuttelevat kaikille Suomalaisautoilijoille. Ei niitä voi olla näkemättäkään.

"Jos olet käynnyt rajan takana, niin tiedät heidän käyttäytymisen. Tytöt vilkuttelevat kaikille Suomalaisautoilijoille. Ei niitä voi olla näkemättäkään. "
        Anssi, voisitko käyttää "burgaa" siellä rajantakana käydessäsi.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Burka

• ählämii kirjoitti:

"Jos olet käynnyt rajan takana, niin tiedät heidän käyttäytymisen. Tytöt vilkuttelevat kaikille Suomalaisautoilijoille. Ei niitä voi olla näkemättäkään. "
        Anssi, voisitko käyttää "burgaa" siellä rajantakana käydessäsi.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Burka

Sanon vain saman, kuin yks kaveri kerran. Häntä pyydettiin astumaan nähkääs jonon jatkoksi.

Sama ohjelma, mutta vain eri telkkari.

Eräs mies oli käynnyt Svetossa huorissa ja huomasi, että kuppa perkele oli saatu huoralta. No siitä sitten seuraavan kerran neitosta etsimään ja se löytyikin. Saatana huora, kupan sain sinulta, kiroili mies. Tähän neitonen että, ei et saannut, vaan sinä ostit sen.

• 876,98

Prostituutio on kyllä riistämistä ainakin silloin kun on näin suuri elintasoero mitä tällä rajalla on.

Jos nuoret venakot kiinnostavat, niin miksi ette nai omaksi? Eikö olisi helpompaa. Vai pelottaako, että kaverit nimittelee vaimoa Suomen puolella tai ette sitten kuitenkaan saa niitä omaksenne, vain maksusta käyttöön?

Jotenkin naurattaa tuo miesten uho. Ihan kuin isompikin saalis saataisiin. Kuitenkin on niin, että vaikka Venäjän miehet eivät saaneet suomipojista voittoa, niin nuoret sikäläiset naiset kaatavat nyt veikot, pertit ja jussit ihan mennen tullen. Ja antavat vielä jotain kotiin viemiseksikin (joskus).

• Tyytyväinen asiakas

Jos tietäisi kuinka moni aviomies tai parisuhteessa elävä käy tankkauksen lomassa suorittamassa myös "tyhjennyksen" se on todella halpa hinta laadukkaasta seksistä eikä kyseiset naiset valita etteivät halua suuseksiä tai muuta vastaavaa.

Ei tarvitse ihmetellä miksi näin se on katsos sellainen homma et mikäli kotoa saa hyvää seksiä ei sitä tarvitse muualta hakea eli pientä miettimistä sinne avo/aviovaimojen päänuppiin.

Kannattiko pihtaaminen vai oletteko nyt katkeria, kun naapurimaan typyt veivät pidemmän korren?

• YX VAAN

Voi hitsi,kun suomalaiset miehet on typeriä.Puolustaa nyt venäläistä huoraa!Luuletteko tosiaan että ne tekee sitä suuresta rakkaudesta teitä uljaita uroksia kohtaan.Ne tekee sitä,kun niiden on PAKKO!Olla teidän jäteastianne,oli sitten mikä reikä tahansa!!Onneks suomalainen nainen on itsenäinen ja voi päättää itsestään ja omasta ruumiistaan!!

• PUUpääalapää
        YX VAAN kirjoitti:

Voi hitsi,kun suomalaiset miehet on typeriä.Puolustaa nyt venäläistä huoraa!Luuletteko tosiaan että ne tekee sitä suuresta rakkaudesta teitä uljaita uroksia kohtaan.Ne tekee sitä,kun niiden on PAKKO!Olla teidän jäteastianne,oli sitten mikä reikä tahansa!!Onneks suomalainen nainen on itsenäinen ja voi päättää itsestään ja omasta ruumiistaan!!

suomalainen nainen,joo,,alkaa olla niin tasa-arvoinen,että samoissa farkuissa tai tuulipuvuissa kulkee kuin miehet.Takaapäin ei erota miehestä,niin tasapaksu lenkkareissa.Meikkiä ja muuta ehostusta ei käytetä kun firman pikkujouluissa tai koulutusristeilyllä.
        Manikyyristä eivät tiedä mitään,tai kasvojenhoidosta ym.
        Ja hellyyttä ei tule kuin jotain kähmintää kahden promillen humalassa,naapurin ranelle,heh.
        Ja sitten ihmetellään miksi on niinpaljon eroja,kapakat täynnä yh äitejä,jotka luulee että joku rikas ja kuuluisa tulee,ja hakee juuri hänet kumppanikseen,ei tavallinen duunari kelpaa.Ja niitä rikkaita saa imatralla sit oottaa,ja oottavatkin ja huomaavat olevansa eläkkeellä.Onhan se säälittävää,eli en yhtään ihmettele että ihan tavalliset miehetkin käyvät svetossa,jos kotona kiukkuinen epänaisellinen akka,jolla perse ku hirvellä,ja ilman viagraa ei kyllä siihen pysty.

• vaan ON NÄIN
        YX VAAN kirjoitti:

ei kai sinne mitään suurta rakkautta mennä etsimään(kaikki)JOS MUIJA PIHTAA NI KÄY SVETOS TYHJENNYKSELLÄ,VOIT TAAS KUUNNELLAMUIJAAS ENNENKUIN "TANKKI ON TYHJÄ"JA SIT TAAS.

• imemunaa
        vaan ON NÄIN kirjoitti:

ei kai sinne mitään suurta rakkautta mennä etsimään(kaikki)JOS MUIJA PIHTAA NI KÄY SVETOS TYHJENNYKSELLÄ,VOIT TAAS KUUNNELLAMUIJAAS ENNENKUIN "TANKKI ON TYHJÄ"JA SIT TAAS.

ime kyrpää saatanan mutkapolvi!

• Solidaarisuutta.
        YX VAAN kirjoitti:

Siinähän vain kysyntä kohtaa tarjonnan. Ei kenenkään ole sielläkään pakko ruveta huoraamaan, vaan kaikki on vapaaehtoista. Ymmärrän hyvin että moni normaali mies valitsee mielummin prostituution kuin ottaa suomalaisen nalkuttavan rahareiän, mikä ei koskaan tule täyteen. Ja jos naiset haluaa rahaa, niin miehilläkin on kai oikeus edellyttää jonkin tasoista ulkonäköä ja käytöstä. Arvatkaapas vaan suomineidot kummat voittaa?

• kotimainen nainen
        Solidaarisuutta. kirjoitti:

Siinähän vain kysyntä kohtaa tarjonnan. Ei kenenkään ole sielläkään pakko ruveta huoraamaan, vaan kaikki on vapaaehtoista. Ymmärrän hyvin että moni normaali mies valitsee mielummin prostituution kuin ottaa suomalaisen nalkuttavan rahareiän, mikä ei koskaan tule täyteen. Ja jos naiset haluaa rahaa, niin miehilläkin on kai oikeus edellyttää jonkin tasoista ulkonäköä ja käytöstä. Arvatkaapas vaan suomineidot kummat voittaa?

et imatralainen mies käy svetossa tyhjennyksell.paikalliset naiset on..... mitenhän sen muotoilisi.... ilkeitä paskanpuhujia nätisti sanottuna IKÄVÄ KYLLÄ!!! jospa pitäsitte ukoistanne ja ennenkaikkea itsestänne huolta vois asiat olla paremmin.

• Pera.Reikä
        Solidaarisuutta. kirjoitti:

HYVIN SANOTTU!
        Ei ole viisumia viel mut hankinnassa on tulevaisuudessa.
        Ellei akka ole kerennä tuhlaan niitäkin rahoja...

• Kivaukko76
        YX VAAN kirjoitti:

Sinäkö se oot joka tuot ko. huoralle leivän pöytään??? Ei kannata kirjotella noin kärkeviä kommentteja ottamatta asioista selvää.

• 69

Mikähän täällä Imatrala oikein on vikana?

Akuiset naiset näyttävät minusta kutakuinkin samanlaisilta kuin muuallakin päin Suomea, mutta tämän palstan mukaan miesten mielestä ovat pihtaavia leveäperseisiä nalkuttajia, oikeita sotanorsuja (varmaan nyt pitäisi pyytää norsuilta anteeksi).

Onkohan miesten virhe siinä, että he vertaavat nuoria venäläisiänaisia,jotka laittautuvat ammattimaisesti, suomalaisiin aikuisiin tavallisiin naisiin? Eiköhän pitäisi verrata suomalaista aikuista naista venäläiseen aikuiseen naiseen. Kyllä sitä rasvaa pakkaa niidenkin lantioon ja kuka tietää miten pihi tatjana on keski-iässä. En itse muista nähneeni yhtäkään laihaa aikuista venakkoa.

Pitäisköhän Imatralle perustaa joku parisuhdeneuvontapaikka tai työväenopistoon kurssi "miten imatralainen tosimies oppii lempimään omaa vaimoaa". Voihan toki olla että tosimiehet osaavatkin lempiä ja myös omaa vaimoaa. Ehkä vain ne osaamattomat käyvät rajan takana.

• YX VAAN

No niin,nyt tuli asiallista tekstiä!Kun moni teistä Imatran miehistä tuntuu noin viehättyneen naapurin"kauniisiin"naisiin,niin haluaisin hieman muistuttaa teitä,että nämä laittautuvat siksi että kauppa kävisi.Siis tämä,lemmen kauppa.Ja toinen juttu sinänsä on,että me suomalaiset naiset,teemme pitkää ja raskasta työpäivää toisen palveluksessa tai sitten yrittäjinä liike elämässä.Siksi sanonkin,että arvostakaa vaimojanne.onhan heissä edes joskus ollut jotain hyvää,kun olette heidät valinneet itsellenne kumppaniksi!Mitenhän heistä nyt on sitten norsuja tullut tai pikemminkin miksi?Oiskohan nyt teillä miehillä myös peiliin katsomisen paikka??

• Poikamies myös
        YX VAAN kirjoitti:

No niin,nyt tuli asiallista tekstiä!Kun moni teistä Imatran miehistä tuntuu noin viehättyneen naapurin"kauniisiin"naisiin,niin haluaisin hieman muistuttaa teitä,että nämä laittautuvat siksi että kauppa kävisi.Siis tämä,lemmen kauppa.Ja toinen juttu sinänsä on,että me suomalaiset naiset,teemme pitkää ja raskasta työpäivää toisen palveluksessa tai sitten yrittäjinä liike elämässä.Siksi sanonkin,että arvostakaa vaimojanne.onhan heissä edes joskus ollut jotain hyvää,kun olette heidät valinneet itsellenne kumppaniksi!Mitenhän heistä nyt on sitten norsuja tullut tai pikemminkin miksi?Oiskohan nyt teillä miehillä myös peiliin katsomisen paikka??

Minkähän takia sitten ok-näköinen työssäkäyvä mies ei kelpaa teille sumatrannaisille. En halua ottaa n. 100 v talolainaa, vaan nauttia elämästä ilman jatkuvaa pelkoa millon se korttitalo sortuu pankin alle. Siinäkö vika?

• +,+
        Poikamies myös kirjoitti:

Minkähän takia sitten ok-näköinen työssäkäyvä mies ei kelpaa teille sumatrannaisille. En halua ottaa n. 100 v talolainaa, vaan nauttia elämästä ilman jatkuvaa pelkoa millon se korttitalo sortuu pankin alle. Siinäkö vika?

Mitäpä jos heti aamulla hymyilisit jollekin naiselle! Jos joka päivä ajattelet, ettet kelpaa, niin sehän näkyy jo päältä. Ota rennosti.

Kiva tuo Sumatra...siellä on kuule nyt varmaan saman verran lämpöä kuin täällä pakkasta. Mutta sama se, onko plussaa vai miinusta, pieni flirtti se on jotain.

• Mor_ison
        +,+ kirjoitti:

Mitäpä jos heti aamulla hymyilisit jollekin naiselle! Jos joka päivä ajattelet, ettet kelpaa, niin sehän näkyy jo päältä. Ota rennosti.

Kiva tuo Sumatra...siellä on kuule nyt varmaan saman verran lämpöä kuin täällä pakkasta. Mutta sama se, onko plussaa vai miinusta, pieni flirtti se on jotain.

iloiset ja vapaat suomalaisnaiset ovat,kun ei jaksa kapakoista etsiä,eikä sieltä löydy.
        Kaikki minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet viim.2 vuotta kun olen ollut vapaana,niin varattuja,en jaksa enää yli nelikymppisenä sellaiseen peliin lähteä. Ihmettelen vaan,,

• just...........
        Mor_ison kirjoitti:

iloiset ja vapaat suomalaisnaiset ovat,kun ei jaksa kapakoista etsiä,eikä sieltä löydy.
        Kaikki minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet viim.2 vuotta kun olen ollut vapaana,niin varattuja,en jaksa enää yli nelikymppisenä sellaiseen peliin lähteä. Ihmettelen vaan,,

Puhut asiaa YX, Imatralaisella naisella on talo, uusi auto ja ostaa korunsakin itse, ei se tavitse elättäjää, vain fiksun vapaan miehen!!!!!! Mies katso peiliin - pukeudu asiallisesti, sulla päällä vanha likanen toppatakki, joka on nähny parhaat päivät 20v sitten ja farkut lököttää munien varassa. Parta ajamatta ja tukka roikkuu silmillä, ei siinä paljoo kehumista ole kun itse on pukeutunut turkkiin!!! Käykää ihmeessa ryssissä huorissa ei vois vähempää kiinnostaa. Suomi on hyvännäkösiä miehiä täynnä. Kuuliin kommentin Tampereella että kyllä Etelä-Karjalaiset naiset ovat todella mukavii......

• 00886644
        just........... kirjoitti:

Puhut asiaa YX, Imatralaisella naisella on talo, uusi auto ja ostaa korunsakin itse, ei se tavitse elättäjää, vain fiksun vapaan miehen!!!!!! Mies katso peiliin - pukeudu asiallisesti, sulla päällä vanha likanen toppatakki, joka on nähny parhaat päivät 20v sitten ja farkut lököttää munien varassa. Parta ajamatta ja tukka roikkuu silmillä, ei siinä paljoo kehumista ole kun itse on pukeutunut turkkiin!!! Käykää ihmeessa ryssissä huorissa ei vois vähempää kiinnostaa. Suomi on hyvännäkösiä miehiä täynnä. Kuuliin kommentin Tampereella että kyllä Etelä-Karjalaiset naiset ovat todella mukavii......

Minkälaisien spurgujen kanssa sinä oikein olet seikkailut? En ole huomannut omassa ympäristössäni näitä likaisia miehiä eikä minua häiritse, jos miehellä on vanha takki. Oma talvitakkinikin on reilusti yli 10 vuotta vanha (ja hyvä edelleen).

Sen olen kyllä huomannut, etteivät miehet Imatralla oikein ota kontaktia naisiin. Voihan tietysti olla että kaikki kaupungilla tapaamani miehet ovat naimisissa ja noin niinkuin vaimon liekassa.

Naisiinhan voi tutustua ihan missä vain, ei tarvitse mennä kapakkaan.

• YX VAAN

Siinäpä se!!Näyttää nyt siltä,että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa täällä Suomen puolella,mutta on se hyvä,että edes osa suomalaisista miehistä on löytänyt vertaistansa seuraa naapurin puolelta!!Jos ei muuten,niin edes"kuppasella kympillä tai kahdella"!!Sääli vaan niitä kunnollisia miehiä jotka ovat piilossa myös meiltä kunnollisilta naisilta.Turkilla tai ilman sitä sitten!!

• SaMuLi Eros
        YX VAAN kirjoitti:

Siinäpä se!!Näyttää nyt siltä,että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa täällä Suomen puolella,mutta on se hyvä,että edes osa suomalaisista miehistä on löytänyt vertaistansa seuraa naapurin puolelta!!Jos ei muuten,niin edes"kuppasella kympillä tai kahdella"!!Sääli vaan niitä kunnollisia miehiä jotka ovat piilossa myös meiltä kunnollisilta naisilta.Turkilla tai ilman sitä sitten!!

pitäis järjestää sellaiset oikeat sinkkubileet,johon tulis vaan sinkut , asialliset tavalliset ihmiset,ei karanneet tai ihmettelijät. Narsistiset persoonat olis myös porttikiellossa,samoin psykopaatit ja naisten/lasten hakkaajat,sekä pahoista mielenterveydenhäiriöistä kärsivät,alkoholistit,sekakäyttäjät,sekä huumeidenkäyttäjät.Hiv,positiiviset ja hepatiitit myös porttikiellossa,samoin esimiesasemassa seksuaalisesti asemaansa väärinkäyttäneet pois joukosta.
        Tietysti pedofiilit ja eläimiinsekaantujat täysin ulkopuolella,sekä kommunistit tai liikaa vasemmalla olevat,sekä paperimiehet.
        Jos tunnistat itsesi tämän joukon ulkopuolelle,niin silloin ollaan valittuja,,tuliskohan sinne mun lisäksi ketään!!

• helsingistäkö
        SaMuLi Eros kirjoitti:

pitäis järjestää sellaiset oikeat sinkkubileet,johon tulis vaan sinkut , asialliset tavalliset ihmiset,ei karanneet tai ihmettelijät. Narsistiset persoonat olis myös porttikiellossa,samoin psykopaatit ja naisten/lasten hakkaajat,sekä pahoista mielenterveydenhäiriöistä kärsivät,alkoholistit,sekakäyttäjät,sekä huumeidenkäyttäjät.Hiv,positiiviset ja hepatiitit myös porttikiellossa,samoin esimiesasemassa seksuaalisesti asemaansa väärinkäyttäneet pois joukosta.
        Tietysti pedofiilit ja eläimiinsekaantujat täysin ulkopuolella,sekä kommunistit tai liikaa vasemmalla olevat,sekä paperimiehet.
        Jos tunnistat itsesi tämän joukon ulkopuolelle,niin silloin ollaan valittuja,,tuliskohan sinne mun lisäksi ketään!!

ei tulis. Kyllä se on parempi, että kaikki vapaat hakevat heilan vaan rajan takaa tai Tampereelta tai Helsingistä tai mistä muualta vaan.

• SaMuLi Eros
        helsingistäkö kirjoitti:

ei tulis. Kyllä se on parempi, että kaikki vapaat hakevat heilan vaan rajan takaa tai Tampereelta tai Helsingistä tai mistä muualta vaan.

voi,miten meidän kunnon miesten käy?
        Ja tuulipukusten Imatran neitojen?
        -kaikki istuu Yksin kotona!

• poisnäkyvistä
        SaMuLi Eros kirjoitti:

voi,miten meidän kunnon miesten käy?
        Ja tuulipukusten Imatran neitojen?
        -kaikki istuu Yksin kotona!

No. Sitpähä ei olla ketään ulkona pelottelemassa.

• Kellotikittää!
        YX VAAN kirjoitti:

Paljos sulla kunnonnaisella on ikää? Itse en viihdy nykyisin baarissa, enkä kurottele enää tähtiä taivaalta. On työpaikka omaosake, mökki ja halu löytää rakkaus:)

• ja rohkeus
        Kellotikittää! kirjoitti:

Paljos sulla kunnonnaisella on ikää? Itse en viihdy nykyisin baarissa, enkä kurottele enää tähtiä taivaalta. On työpaikka omaosake, mökki ja halu löytää rakkaus:)

no noilla avuilla sitä jo sais vaikka kenet. Kunnollisia on monen ikäisiä, eikä ikä kuitenkaan kerro kaikkea. Pitää vaan ottaa rohkeasti muuten selvää, jos kenet haluaa. Jos joku jonkun haluaa löytää, se etsii sen vaikka kiven alta. Tarvitaan vaan rohkeutta ja vahvuutta. Heikkoja miehiä riittää.

• kutseittilainen
        ja rohkeus kirjoitti:

no noilla avuilla sitä jo sais vaikka kenet. Kunnollisia on monen ikäisiä, eikä ikä kuitenkaan kerro kaikkea. Pitää vaan ottaa rohkeasti muuten selvää, jos kenet haluaa. Jos joku jonkun haluaa löytää, se etsii sen vaikka kiven alta. Tarvitaan vaan rohkeutta ja vahvuutta. Heikkoja miehiä riittää.

kevällä julkaistaan verokalenteri. Siitä naiset boingailee miehensä

• Ihmeja kumma!
        ja rohkeus kirjoitti:

Mitä avuja siinä lueteltiin, vai onko mielestäsi avuja mökki, asunto. Taas näitä rahan ahneita, ei materia ole mitään avuja! Siinä nainen menet aina metsään, rakkaus ei ole verrannollinen rahapussiin. Minä etsin rakkautta, en naista ketä etsii elättäjää. Jos olisit tahtonut miehen avuiksi lempeys, sosiaalinen kanssakäyminen, urheilullisuus, toisten huomioon ottaminen, rehellisyys yms. olisit varmaan jo varattu. Sinun kohdalla ymmärrän, että tuleva miehesi ramppaa svetossa tankkaamassa ja tyhjentämässä.

• Raha ratkaisee
        Ihmeja kumma! kirjoitti:

Mitä avuja siinä lueteltiin, vai onko mielestäsi avuja mökki, asunto. Taas näitä rahan ahneita, ei materia ole mitään avuja! Siinä nainen menet aina metsään, rakkaus ei ole verrannollinen rahapussiin. Minä etsin rakkautta, en naista ketä etsii elättäjää. Jos olisit tahtonut miehen avuiksi lempeys, sosiaalinen kanssakäyminen, urheilullisuus, toisten huomioon ottaminen, rehellisyys yms. olisit varmaan jo varattu. Sinun kohdalla ymmärrän, että tuleva miehesi ramppaa svetossa tankkaamassa ja tyhjentämässä.

Kauniita sanoja mutta loppupeleissä nainen valitsee aina storalaisen miehen joka pystyy hankkimaan elämällä välttämättömimmät tavarat, kuten kivitalo 3 katumaasturia, vene, moottorikelkka sekä lumilinko. KAikki tietysti velaks mutta se ei vaimoa haittaa. Pääasia että status on turvattu marttakerhossa, joka kokoontuu leikkipuistossa joka päivä. Siellä vertaillaan elintasoa. Jos jotain puuttuu niin ukko laitetaan ylitöihin ja annetaan pesää jopa keskivikkonakin.

• EnSonHuuto
        Raha ratkaisee kirjoitti:

Kauniita sanoja mutta loppupeleissä nainen valitsee aina storalaisen miehen joka pystyy hankkimaan elämällä välttämättömimmät tavarat, kuten kivitalo 3 katumaasturia, vene, moottorikelkka sekä lumilinko. KAikki tietysti velaks mutta se ei vaimoa haittaa. Pääasia että status on turvattu marttakerhossa, joka kokoontuu leikkipuistossa joka päivä. Siellä vertaillaan elintasoa. Jos jotain puuttuu niin ukko laitetaan ylitöihin ja annetaan pesää jopa keskivikkonakin.

ketä on ollut yli kymmenen vuotta,ovat täysin henkisesti tyhjänä,katse tyhjä,pää liuoitettu tuoksuilla ja vapautuneilla klooreilla,kykenee ehkä la saunan lämmittämään,ja tehtaalta varastettu rosteri putkikikin,ja lauteiden kehikko.Ja rahaa en nähnyt yhtään ylimääräistä vaikka lähes 10 v.kokemus.

• Maikki!
        Ihmeja kumma! kirjoitti:

Saatanan läski paska! miehet on sikoja ja pettää aina!piste

• kriisikö
        Kellotikittää! kirjoitti:

paljos sinulla on ikää?

• hyvänen aika
        Raha ratkaisee kirjoitti:

ratkaise.
        Olen itse ihan hyvässä työssä ja ansaitsen omat rahani.
        On oma metsäpalsta ja kesämökki ja kohta asunto-osakekkin.
        En minä välttämättä miestä tarvitsisi, mutta sellainen jo onkin katsottuna ja ollaan tapailtu jo jonkin aikaa.
        Ei tosin Imatralainen, mutta kuitenkin suomalainen.
        Mies ei tällä hetkellä työssä, mutta hyvä mies kuitenkin.
        Molemmat olemme omillamme.
        Ei todellakaan kaikki etsi ja halua sitä storaenson haisevaa läskimaha ukkoa.
        Ja mikä minua täällä Imatralla pitää, niin se on ainoastaan työ.
        Täällä on niin kateellista ja sairasta porukkaa, että ei täällä ole hyvä kenenkään asua.
        Onneksi haku päällä työn suhteen.
        Kun sopiva ja kiinnostava paikka löytyy, niin täältä lähden, enkä taatusti palaa.

• Heili helsingin!
        hyvänen aika kirjoitti:

ratkaise.
        Olen itse ihan hyvässä työssä ja ansaitsen omat rahani.
        On oma metsäpalsta ja kesämökki ja kohta asunto-osakekkin.
        En minä välttämättä miestä tarvitsisi, mutta sellainen jo onkin katsottuna ja ollaan tapailtu jo jonkin aikaa.
        Ei tosin Imatralainen, mutta kuitenkin suomalainen.
        Mies ei tällä hetkellä työssä, mutta hyvä mies kuitenkin.
        Molemmat olemme omillamme.
        Ei todellakaan kaikki etsi ja halua sitä storaenson haisevaa läskimaha ukkoa.
        Ja mikä minua täällä Imatralla pitää, niin se on ainoastaan työ.
        Täällä on niin kateellista ja sairasta porukkaa, että ei täällä ole hyvä kenenkään asua.
        Onneksi haku päällä työn suhteen.
        Kun sopiva ja kiinnostava paikka löytyy, niin täältä lähden, enkä taatusti palaa.

Et itkis tääl et Imatra on paskapaikka, jos oikeesti oisit lähdössä. Toivottavast katsoisit peiliin ja huomaisit et tähtiä ei ole kurkottaminen. Imatralla on kivoja miehiä stooralaisetkin pääsääntöisesti. Peiliin on taas katsominen jos olet sikoja katsellut, komeitahan ne yleensä onkin, mut miten on onko kysyntä kohdannut tarjonnan? Eipäilen taas et peiliin on katsominen olet antautunut vietäväks ja sika on vieny samalla on sydämmes hajonnu ja olet niin kostanut sen seuraavalle, sille kiltille perusmiehelle. siitä syntyy kehä jonka voittajia on sikamiehet häviäjiä on perusmiehet, mutta kaikkein eniten häviät sinä, kun et enää uskalla rakastaa ja sinusta tulee katkera. Huomaat et se perusmies ois kelvannutkin se mies ketä on jo onnellisesti naimisis ja niin itse otat työttömän luuserin ja sanot sen olevan hyvä kunnes nyrkki osuu juopon kädestä, siinä sinun hyvämies. Been there done that:(

• hyvänen aika
        Heili helsingin! kirjoitti:

Et itkis tääl et Imatra on paskapaikka, jos oikeesti oisit lähdössä. Toivottavast katsoisit peiliin ja huomaisit et tähtiä ei ole kurkottaminen. Imatralla on kivoja miehiä stooralaisetkin pääsääntöisesti. Peiliin on taas katsominen jos olet sikoja katsellut, komeitahan ne yleensä onkin, mut miten on onko kysyntä kohdannut tarjonnan? Eipäilen taas et peiliin on katsominen olet antautunut vietäväks ja sika on vieny samalla on sydämmes hajonnu ja olet niin kostanut sen seuraavalle, sille kiltille perusmiehelle. siitä syntyy kehä jonka voittajia on sikamiehet häviäjiä on perusmiehet, mutta kaikkein eniten häviät sinä, kun et enää uskalla rakastaa ja sinusta tulee katkera. Huomaat et se perusmies ois kelvannutkin se mies ketä on jo onnellisesti naimisis ja niin itse otat työttömän luuserin ja sanot sen olevan hyvä kunnes nyrkki osuu juopon kädestä, siinä sinun hyvämies. Been there done that:(

on oikeesti paska paikka.
        Täällä olen jo jokusen vuoden asustellut ja ei täältä ole löytynyt kunnollista miestä.
        Aina samat tyypit vuodesta toiseen roikkumassa baarissa, jos siellä satut käymään frendi porukalla, Yäk!
        Ei täällä mikään muu minua pitele kun tämä työ.
        Eikä tämä perusmieheni ole työtön.
        Sattuu vaan tällä hetkellä opiskelemaan ja jatkokouluttamaan itseään.
        Eikä ole nyrkki heilunut kertaakaan ja tuskin tulee heilumaankaan.
        Mies kun osaa ottaa kohtuudella ja vain harvoin.
        En ole muuten katkera.
        Ja se nyt vaan on, niin että täältä lähden kun saan töitä muualta.
        Täällä ei todellakaan ole kun kaiken maailman marisijoita ja vittuilijoita, joka paikassa.
        Aina on joku valittamassa, ikinä ei ole asiat hyvin.

• Heiloi!
        hyvänen aika kirjoitti:

on oikeesti paska paikka.
        Täällä olen jo jokusen vuoden asustellut ja ei täältä ole löytynyt kunnollista miestä.
        Aina samat tyypit vuodesta toiseen roikkumassa baarissa, jos siellä satut käymään frendi porukalla, Yäk!
        Ei täällä mikään muu minua pitele kun tämä työ.
        Eikä tämä perusmieheni ole työtön.
        Sattuu vaan tällä hetkellä opiskelemaan ja jatkokouluttamaan itseään.
        Eikä ole nyrkki heilunut kertaakaan ja tuskin tulee heilumaankaan.
        Mies kun osaa ottaa kohtuudella ja vain harvoin.
        En ole muuten katkera.
        Ja se nyt vaan on, niin että täältä lähden kun saan töitä muualta.
        Täällä ei todellakaan ole kun kaiken maailman marisijoita ja vittuilijoita, joka paikassa.
        Aina on joku valittamassa, ikinä ei ole asiat hyvin.

Kirjoituksesi mukaan täällä vain valittajia ja vittuilijoita, eli itseäsi lainatakseni kuulut kirjoituksesi mukaan erittäin hyvin porukkaan(lue tekstisi niin "fiksuna"ymmärrät:) Jos olisit oikein tytyväinen perusmieheesi et olisi puolustellut häntä, koska täällä se ei ole tarpeen, se vaan osoittaa et oot taas siitä perusmiehestä epävarma ja toivot et jotain parempaa osuis kohdalle ja varmast osuukin siis se sikamies ja oot taas lähtö pisteessä yksin ja katkerana. Toivottavast opit katsomaan peiliin ja hyväksyt perusmiehen vikoineen kaikkineen se tekisi sinustakin jotain muuta kuin katkeran pirttihirmun joka sinusta on tulossa.

• hyvänen aika
        Heiloi! kirjoitti:

Kirjoituksesi mukaan täällä vain valittajia ja vittuilijoita, eli itseäsi lainatakseni kuulut kirjoituksesi mukaan erittäin hyvin porukkaan(lue tekstisi niin "fiksuna"ymmärrät:) Jos olisit oikein tytyväinen perusmieheesi et olisi puolustellut häntä, koska täällä se ei ole tarpeen, se vaan osoittaa et oot taas siitä perusmiehestä epävarma ja toivot et jotain parempaa osuis kohdalle ja varmast osuukin siis se sikamies ja oot taas lähtö pisteessä yksin ja katkerana. Toivottavast opit katsomaan peiliin ja hyväksyt perusmiehen vikoineen kaikkineen se tekisi sinustakin jotain muuta kuin katkeran pirttihirmun joka sinusta on tulossa.

Olen kyllä oikein tytyväinen mieheeni ja en ole häntä vaihtamassa.
        Työssäni näen päivittäin kaiken maailman valittajia ja vittuilijoita.
        Oli sitten nuori tai 80-v mummo, niin samanlaista tekstiä tulee suusta.
        Ihmiset on täällä oikeasti niin kateellisia ja valitetaan heti, jos vähänkin joutuu vuoroaan odottamaan.

• Heps!
        hyvänen aika kirjoitti:

Olen kyllä oikein tytyväinen mieheeni ja en ole häntä vaihtamassa.
        Työssäni näen päivittäin kaiken maailman valittajia ja vittuilijoita.
        Oli sitten nuori tai 80-v mummo, niin samanlaista tekstiä tulee suusta.
        Ihmiset on täällä oikeasti niin kateellisia ja valitetaan heti, jos vähänkin joutuu vuoroaan odottamaan.

Just joo olet tyytyväinen! Olisko se niin vaikeaa sanoo et perusmieskin vois olla enemmän kuin vain tyýdyttävä, sillä sen kuvan nyt annat kuitenkin. Jos olet asiakas työssä niin varmasti sulle vittuillaan ja valitetaan, mut kuules typy niin valitetaan kaikkialla, eihän muuten asiakaspalvelua ees ois! Kateellisuuteen en itse ole koskaan törmännyt, mitä nyt töissä hieman, mut ne on helppo sivuuttaa.

• tyytyväisyys
        Heps! kirjoitti:

Just joo olet tyytyväinen! Olisko se niin vaikeaa sanoo et perusmieskin vois olla enemmän kuin vain tyýdyttävä, sillä sen kuvan nyt annat kuitenkin. Jos olet asiakas työssä niin varmasti sulle vittuillaan ja valitetaan, mut kuules typy niin valitetaan kaikkialla, eihän muuten asiakaspalvelua ees ois! Kateellisuuteen en itse ole koskaan törmännyt, mitä nyt töissä hieman, mut ne on helppo sivuuttaa.

Justiisa. Tyytyväinen mieheensä. Se on sama, kuin se mies ois koira. Koita jaksaa.

• Org Gasmi

Joudut tyydyttämään itsesi,kun ei sulla ole miestä joka antaa sulle orgasmin.

Minulla on mies joka antaa orgasmin eikä minun tarvitse tyydyttää itseäni vaan saan orgasmin mieheni kanssa yhdynnässä.

• yksikseen
        Org Gasmi kirjoitti:

Joudut tyydyttämään itsesi,kun ei sulla ole miestä joka antaa sulle orgasmin.

Minulla on mies joka antaa orgasmin eikä minun tarvitse tyydyttää itseäni vaan saan orgasmin mieheni kanssa yhdynnässä.

älä ihmeessä .Siukii mies haisee viinalta. tupakalta ym. ja lähtee heti siu tyydyttämise jälkee kattomaa mielellää muita naisia.

• Kivaukko76

Taitaa akallesi olla semmottinen perse, että traktorilla joutuu siirtämään. Mitä vittua osaamattomat???????????????????

• 9076

No tuon maikin nyt voisitte kiertää kaukaa. Jos sillä on ukko, niin ymmärrän että nukkuu olkkarissa tai lähtee välillä Svetoon.

Ei sillä miehen työpaikalla kyllä mitään erikoisbonusta saa. Kai niitä oikeita miehiä on missä tahansa työpaikassa. Mminusta silmän pilke on tärkeämpi valintakriteeri kuin rahapussin paksuus. Ei siitä tietysti mitään haitaakaan ole.

• rahaa on

ei niin. Ei ainakaan tarvitsisi rahaa lainata ja ostais itse ostoksesa, kun sellaisia naisia Imatralla on, joilla RAHAA ON, eikä niiden tarvitse ruinata sitä MIEHELTÄ. Kotirouvat ruinatkoo.

• ZENA!
        rahaa on kirjoitti:

ei niin. Ei ainakaan tarvitsisi rahaa lainata ja ostais itse ostoksesa, kun sellaisia naisia Imatralla on, joilla RAHAA ON, eikä niiden tarvitse ruinata sitä MIEHELTÄ. Kotirouvat ruinatkoo.

Oot mies sekasin!

• jooopa.
        ZENA! kirjoitti:

Oot mies sekasin!

kotirouvvat ruinatkoon???? ei parisuhteessa rarvitse ruinata rahaa ei sitäkään,jos täytyy niin suhteessa ei kyllä kaikki ole kohdallaan.

• nakkiko
        jooopa. kirjoitti:

kotirouvvat ruinatkoon???? ei parisuhteessa rarvitse ruinata rahaa ei sitäkään,jos täytyy niin suhteessa ei kyllä kaikki ole kohdallaan.

Ei niin, mutta rahalla on hyvä alistaa.

• ent.Enso

käyn svetossa pikku tyhjennyksillä. Akka prismaan ostoksille luottokortti mukaan. Kaikki menee hyvin. Kerran oli miljoona satiaista, mutta onneksi tulli ei huomannut, eikä akka, sillä se raapii muutenkin. Yks yö tupsuttelin sinne täystuhoo ja satiaiset kuol.

• izvinitje vaan

Täytyy varoa marketissa teitä itseään raapivia ukkeleita, ettei satiaset hyppää ostoskoriin ohimennessä tai tartu hihaan.

Taidat kyllä olla jo niin vanha ukkeli,ettei eturauhanen anna myöten mihinkään. Hyvä jos pikku pissa tulee marketin lumihankeen Svetossa, tuskin muuta. Nuoret uroot ei nimittäin tiedä täystuhosta mitään. Hähhäh.

Yleensä nuoret viriilit uroot vie parhaat naiset ja muiden on mentävä maksullisille. Ei voi kun valittaa.Niin se elämä menee.

• ville viheltäjä

onko tietoo saako vetää myös kakkosee jos maksaa vähän yli määrastä. vai mitä siihen 20e panoo kuuluu? PS.viisumi hakusessa!

• niksit

Yleensä kannattaa vetää ensimmäiset työnnöt #2 nii että alkaa oikei tursuileen, sitten viimeistelyn suorittaa #1 niin seuraavalle asiakkaalle jää kunnon aromit rööreihin.

• raisaaaaaaaa
        niksit kirjoitti:

Yleensä kannattaa vetää ensimmäiset työnnöt #2 nii että alkaa oikei tursuileen, sitten viimeistelyn suorittaa #1 niin seuraavalle asiakkaalle jää kunnon aromit rööreihin.

Taidat olla suomenkerralla töissä,ari?

hyi sua,mitä pomo sanoo?

• <<<>>>

ilmaiseksi saa eli ei ole naisten suhteen mitän saansseja, niin ne surkujätkät menee maksullisille.

Voi voi.

Onko siinä jotain kehumista? Ei luulis.

• Kai k

Saako niitä Sveton huoria tälle puolelle poikkeamaan jos oikein tarvis tulee? Imatralla ei ole
        edes ilotyttöpalvelua sitoutumiskammoiselle miehille.

• Svetossa kävijä
        Kai k kirjoitti:

Saako niitä Sveton huoria tälle puolelle poikkeamaan jos oikein tarvis tulee? Imatralla ei ole

Hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ei voi kun nauraa teidän jutuillenne!!!!!

• Eronnut!
        Kai k kirjoitti:

Toki saa, itsekkin käyn hakemassa tytön mökilleni ajanviettoon viikonlopuksi. Jaksaa taas rakkaani nalkutusta kuunnella paremmin, kun on saanut kunnon hoidon:) Luullakseni tämä on aika yleistä meillä avioliitossa olevilla.

• joely
        Kai k kirjoitti:

Mitä sitä rajan takaa hakemaan, ilmaisia räkättejä tietyt Siwan kassat pullollaan.

• Raisaaja

Raisata perseeseen?

• PuRiStin

ole Suomalainenkaan nainen,tapasin yhden tässä talvella,ja kapakassa juotin ja taxilla kuljetin,ja halusi hän seuravana päivänä risteilylle,no,tilasin,ja hesaan autolla vauhdilla,ja risteilylle.Syötiin ja juotiin,minä maksoin kaikki kulut,ja sitten hytissä alkoi painaa päätäni haarukoihin ja hoki,nuole,nuole,haju kuin mummon silakkalaatikossa,ja muutenkin täysi pettymys koko reissu,ja 500 paloi kahteen päivään että sillai,,en ihmettele että halutaan olla sinkkuja,ja käydään rajan takana tyhjennyksellä,myös ukkomiehet,sellaista suihinottoa ei monikaan ole kokenut kun ammattilainen sen tekee.20.e.

• kkllppii
        PuRiStin kirjoitti:

ole Suomalainenkaan nainen,tapasin yhden tässä talvella,ja kapakassa juotin ja taxilla kuljetin,ja halusi hän seuravana päivänä risteilylle,no,tilasin,ja hesaan autolla vauhdilla,ja risteilylle.Syötiin ja juotiin,minä maksoin kaikki kulut,ja sitten hytissä alkoi painaa päätäni haarukoihin ja hoki,nuole,nuole,haju kuin mummon silakkalaatikossa,ja muutenkin täysi pettymys koko reissu,ja 500 paloi kahteen päivään että sillai,,en ihmettele että halutaan olla sinkkuja,ja käydään rajan takana tyhjennyksellä,myös ukkomiehet,sellaista suihinottoa ei monikaan ole kokenut kun ammattilainen sen tekee.20.e.

HUORA aina hommansa osaa.
        Ei niitä muuten niiksi kutsuttaisikaan.

• suomalainen norsu
        kkllppii kirjoitti:

HUORA aina hommansa osaa.
        Ei niitä muuten niiksi kutsuttaisikaan.

suomalainen sotanorsu ei osaa ku valittaa vittuilla pihdata ja tuhlata sun rahas. Joten eipä ole vaikee valita...

• Sl 500 AMG

Joo ei jumalauta tällasta keskusteluu pääse syntyyn missään muualla Suomes, ku imatralla. Kertoo vähän paikan tasosta, sekä miehist et naisist.

• Raja lähellä

Joo ei monessa paikassa ole itäraja näin lähellä juntti! Minkäs sille mahtaa et paikalliset muijat on idiootteja.

• Älykkökö!

Kyllä taas yksi idiootti porukkaan mahtuu, niinkuin sinäkin:) Jos täällä n.100 kirjoittajaa ja useampi kirjoittaa useammin kuin kerran ja Imatralla on n.28 000 ihmistä, niin sinä luokittelet Imatralaiset idiootiksi. katsoppa peiliin jos et nää vikaa ni pyyhi SE;)

• (((((((((((((((.,mnb
        Älykkökö! kirjoitti:

Kyllä taas yksi idiootti porukkaan mahtuu, niinkuin sinäkin:) Jos täällä n.100 kirjoittajaa ja useampi kirjoittaa useammin kuin kerran ja Imatralla on n.28 000 ihmistä, niin sinä luokittelet Imatralaiset idiootiksi. katsoppa peiliin jos et nää vikaa ni pyyhi SE;)

Eiköhän tämä keskustelupalsta ole aika hyvä otos imatralaisista. Siitä puhutaan,mikä on pinnalla.

Tutkimuksetkin yleensä tehdään otoksena, ei niissä kysellä joka iikan mielipidettä. Ja kutakuinkin oikeaan osutaan, jos vaikka poliittisia mielipiteitä kartoitetaan.

Tämä keskustelu antaa sellaisen kuvan, että imatralainen parisuhe on kriisissä ja se johtuu joko siitä, että imatralainen mies ei ole oikein mistään kotoisin eli ei ole oppinut rakastajaksi tai sitten imatralainen mies on vain heikko ja käyttää helppoa itärajan antia hyväksi kun se on siinä saatavilla.

Miehet on Venäjälläkin ihan tossuja ja siis mitä lähemmäs itärajaa Suomessa tullaan, sitä tossumpi suomalainenkin mies on.

Naisissa ei minun mielestäni ole Suomessa suurta vikaa. Ei Imatrallakaan.Imatralaisten naisten kannattaa suunnata sisämaahan päin,jos mielivät etsiä oikeita uroksia, joista rittää koko elämäksi.

• veikot
        (((((((((((((((.,mnb kirjoitti:

Eiköhän tämä keskustelupalsta ole aika hyvä otos imatralaisista. Siitä puhutaan,mikä on pinnalla.

Tutkimuksetkin yleensä tehdään otoksena, ei niissä kysellä joka iikan mielipidettä. Ja kutakuinkin oikeaan osutaan, jos vaikka poliittisia mielipiteitä kartoitetaan.

Tämä keskustelu antaa sellaisen kuvan, että imatralainen parisuhe on kriisissä ja se johtuu joko siitä, että imatralainen mies ei ole oikein mistään kotoisin eli ei ole oppinut rakastajaksi tai sitten imatralainen mies on vain heikko ja käyttää helppoa itärajan antia hyväksi kun se on siinä saatavilla.

Miehet on Venäjälläkin ihan tossuja ja siis mitä lähemmäs itärajaa Suomessa tullaan, sitä tossumpi suomalainenkin mies on.

Naisissa ei minun mielestäni ole Suomessa suurta vikaa. Ei Imatrallakaan.Imatralaisten naisten kannattaa suunnata sisämaahan päin,jos mielivät etsiä oikeita uroksia, joista rittää koko elämäksi.

Näinhän se on. Vahvoja miehiä löytyy muualta.

• älykkökö!
        (((((((((((((((.,mnb kirjoitti:

Oletpas fiksu! ensiksikin keskenkasvuiset täällä kirjoittaa, ja toisekseen en ole itse huomannut et tää ois ollu mikään galluppi? Uskotko siis todellakin, et tää vois olla oikeasti mikään osviittaa antava ketju?

• 0x0
        älykkökö! kirjoitti:

Oletpas fiksu! ensiksikin keskenkasvuiset täällä kirjoittaa, ja toisekseen en ole itse huomannut et tää ois ollu mikään galluppi? Uskotko siis todellakin, et tää vois olla oikeasti mikään osviittaa antava ketju?

Joo älykkö mikä älykkö?! Blondi ainakin.

Keskenkasvuisuus ei muuten ole ikäkysymys.

• Nyt halavalla

• Plääääh
      • wwwwwwwwwwwwcccccccc

Näyttäkää kotivideot vaan kotonanne.

• Napakymppi!

Siinäpä varsinainen napakymppi!

• Kysyjä Imatralta

sieltä miestä :-) jos ei naiset iske

• vaseliini vasili

Mina otta sjinulta mjuna sjuuhun. Sina mjaksaa mjinulje 20 euro spasiba!

• iopz

Niin, kyllähän niille huorille teiän JUUSTOTIKUT kelpaa ku rahaa saa, voi yöäks!

• : 976

Prostituoidut naivat rahasta Pariisissa, Lontoossa, Helsingissä,Pekingissä,Moskovassa,Tukholmassa, Ateenassa, New Yorkissa, Barcelonassa, Buenos Airesissa noin esimerkiksi mainittuna ihan samalla kaavalla kuin Imatralla tai Svetossa. MIEHET maksavat joko naisile tai miehille riippuen mieltymyksistään.

Prostituutio vähenee vain sillä, että köyhyys vähenee ja naisten asema paranee kaikkialla. Miesten kehittymiseen ihmisenä en usko.

• joukoin
        : 976 kirjoitti:

Prostituoidut naivat rahasta Pariisissa, Lontoossa, Helsingissä,Pekingissä,Moskovassa,Tukholmassa, Ateenassa, New Yorkissa, Barcelonassa, Buenos Airesissa noin esimerkiksi mainittuna ihan samalla kaavalla kuin Imatralla tai Svetossa. MIEHET maksavat joko naisile tai miehille riippuen mieltymyksistään.

Prostituutio vähenee vain sillä, että köyhyys vähenee ja naisten asema paranee kaikkialla. Miesten kehittymiseen ihmisenä en usko.

Kyllä ne imatralaiset miehet etsivät jotain mielenkiintoista myös etelästä Virosta. Ei pidä aina svetoa parjata.

• miesasialiike
        : 976 kirjoitti:

Miehet haluaa seksiä, naiset elintasoa. Kummallakin on keinot tyydyttää toistensa tarpeet. Toiset tekee sen laillisesti menemällä naimisiin ja toiset valitettavasti - vielä - laittomasti, prostituutiolla. Sama lopputulos, huomattavasti helpommin. Kumman valitset?

• näinpäin
        miesasialiike kirjoitti:

Miehet haluaa seksiä, naiset elintasoa. Kummallakin on keinot tyydyttää toistensa tarpeet. Toiset tekee sen laillisesti menemällä naimisiin ja toiset valitettavasti - vielä - laittomasti, prostituutiolla. Sama lopputulos, huomattavasti helpommin. Kumman valitset?

Tuo oli helpottava tieto. Ainakaan siellä ei ramppaa naimisissa olevat miehet tai jos ramppaavat, niin eivät käy pettämässä vaimojaan, vaan tyydyttävät tarpeensa kotona.

• reima rehellinen
        näinpäin kirjoitti:

Tuo oli helpottava tieto. Ainakaan siellä ei ramppaa naimisissa olevat miehet tai jos ramppaavat, niin eivät käy pettämässä vaimojaan, vaan tyydyttävät tarpeensa kotona.

Käyn siellä vain ostamassa maasturiimme dieseliä ja tupakkaa ja sitten tulen kotiin kiltisti ja tyydytän vaimoni antamalla hänelle rahaa.

• on miehiä
        reima rehellinen kirjoitti:

Käyn siellä vain ostamassa maasturiimme dieseliä ja tupakkaa ja sitten tulen kotiin kiltisti ja tyydytän vaimoni antamalla hänelle rahaa.

Kunnon mies. Hyvä.

• Toprahuja
        on miehiä kirjoitti:

Kunnon mies. Hyvä.

muijat,mikä buugi!!!!!!!!

• niinku
        Toprahuja kirjoitti:

muijat,mikä buugi!!!!!!!!

kuuluuki!

• 6+6+6+6
        miesasialiike kirjoitti:

Sulla on kyllä vähän aataminaikuiset käsitykset naisista! Ja elintasosta Suomessa.

Totuus on se ettei tavallinen jätkä elätä palkallaan vaimoaan. Se oli siloin 50-ja 60-luvuilla. Ei nyt. Jos nainen ei ole töissä, niin hukka perheen perii.

Suomessa ei perhe pärjää yhden ihmisen palkalla, jos et nyt ole joku huippupalkkainen. Yhden elättäjän perheet on täällä KÖYHIÄ.

Ja sitä paitsi kelpaa se seksi naisillekin. Muistaakseni.

• storlainen
        6+6+6+6 kirjoitti:

Sulla on kyllä vähän aataminaikuiset käsitykset naisista! Ja elintasosta Suomessa.

Totuus on se ettei tavallinen jätkä elätä palkallaan vaimoaan. Se oli siloin 50-ja 60-luvuilla. Ei nyt. Jos nainen ei ole töissä, niin hukka perheen perii.

Suomessa ei perhe pärjää yhden ihmisen palkalla, jos et nyt ole joku huippupalkkainen. Yhden elättäjän perheet on täällä KÖYHIÄ.

Homman juju. ostetaan velaks

• loisnaiset
        6+6+6+6 kirjoitti:

Nainen ei seksiä tarvitse. Mutta elintasoa senkin edestä.

• miehille
        loisnaiset kirjoitti:

Nainen ei seksiä tarvitse. Mutta elintasoa senkin edestä.

kuuleha sie. Kyllä nainen seksiä tarvitsee, mutta se on miehestä kiinni, milloin nainen haluaa antaa mielellään myös takas. Elintaso saa jäädä silloin taka-alalle, jos mies on hyvä.

• Svetoon

Joko "sitä" myydään Bensa-asemalla vaiko pitääkö kaupungille asti?

• Poolistamme

happened in A.Kern,yes,its gona happend!!

• Yx hyväuskoinen

Aina käydään kun vain "mamma" antaa auton, jota saa tankata, ei muuten. Siinähän sitä samalla saa tyydytettyä tarpeensakin. Oma akka hypää vesijumpassa ja ostelee kalliita vaatteita ja vätysmäinen ukko on iloinen kun on saanut ajaa parin kilometrin matkan tankaamaan akan autoa, omaa autoa kun ei olekaan. Kyydin tarpeessa voi aina käyttää hyväuskoisia maksuttomia naisia rajan tällä puolella.Paneskelee "mammaa" sitten täiden puhteiden välillä(jos on ollut tarpeeksi nöyrä ja antelias "mammalle) jao "mamma suostuu antamaan tussua ja sitten on niin sexyä ja ihanaa.

• Ei meidän K

Ei voi olla halvempi kuin nainen täältä. Löytyy höynäytettäviä naisia, jotka kustanatavat "onnellisessa liitossa" tiilitalossa asuvan äijän iloista. Äijä käy vieraissa ja muija omistaa saksalaisen auton jota äijä ei saa käyttää muuta kuin tankkaamiseen. Mikä siellä sitten onkaan halvempaa?

• dsdsdsds

Jokainen nainen on lutka... Antaa ukolle ja ukko maksaa kaikein. Sama oli ryssä tai suomi nainen toiminta malli sama. Joten älkää jaksako vinkua.

• Viulisti Huttunen
        dsdsdsds kirjoitti:

Jokainen nainen on lutka... Antaa ukolle ja ukko maksaa kaikein. Sama oli ryssä tai suomi nainen toiminta malli sama. Joten älkää jaksako vinkua.

Jos tarjoot kymppitonnin, jos antaa, on huora, jos ei anna, on hullu.

• Kuis on?
        Viulisti Huttunen kirjoitti:

Jos tarjoot kymppitonnin, jos antaa, on huora, jos ei anna, on hullu.

Miten miehet? Jos tarjoon miehelle saman, niin onko sekin huora tai hullu?

Älä ny sano,että riippuu rahaa tarjoavasta naisesta. Kaipa ne rahaa tarjoavat miehetkin ovat montaa sorttia,myös likaisia kaljamahoja ja silleen. JA SOTANORSUN KOKOISIA.

• )()()()()()()()()()(
        Kuis on? kirjoitti:

Miten miehet? Jos tarjoon miehelle saman, niin onko sekin huora tai hullu?

Älä ny sano,että riippuu rahaa tarjoavasta naisesta. Kaipa ne rahaa tarjoavat miehetkin ovat montaa sorttia,myös likaisia kaljamahoja ja silleen. JA SOTANORSUN KOKOISIA.

monen muijan haarukoissa on Mersun mentävä aukko,kun on 20.vuotta pumpattu,ja tumpattu.Ja Svetoon,,,,

• hyvä vaimo +++++
        )()()()()()()()()()( kirjoitti:

monen muijan haarukoissa on Mersun mentävä aukko,kun on 20.vuotta pumpattu,ja tumpattu.Ja Svetoon,,,,

Hyvään vaimoon kannattaa pistää euro ja monta nollaa.

Mikää ei pidä miestä niin hyvässä kunnossa kuin oikein valittu ja hoidettu OMA VAIMO. Ilman vaimoa mies on kuin suksiboksi lahonneen heinäladon katolla.

• hyvä vaimo +++++ kirjoitti:

Hyvään vaimoon kannattaa pistää euro ja monta nollaa.

Mikää ei pidä miestä niin hyvässä kunnossa kuin oikein valittu ja hoidettu OMA VAIMO. Ilman vaimoa mies on kuin suksiboksi lahonneen heinäladon katolla.

Mitehä tuo on, kun pitää keskellä yötä ruveta näillä palstoilla OMAA VAIMOA kehumaan. Eikö sitä pitäisi olla ihan hiljaa jatyytyväinen OMAN VAIMON vieressä? Taitaa ajatukset siullakin lentää ihan muualle.

• jussi!
        kirjoitti:

Mitehä tuo on, kun pitää keskellä yötä ruveta näillä palstoilla OMAA VAIMOA kehumaan. Eikö sitä pitäisi olla ihan hiljaa jatyytyväinen OMAN VAIMON vieressä? Taitaa ajatukset siullakin lentää ihan muualle.

Yleensä omaa mammaa ei pysty kehumaan kun vasta yömyöhällä kun juoma on sumentanut ajatuksen;) no ei naiset on parasta mitä en ole vielä saanut, hihihi

• klokiju
        kirjoitti:

Sinä se kovasti riskeeraat elämääsi,kun ihan minuutti ennen töiden loppumista uskallat kirjoittaa keskustelupalstalle!

Lol

• Öljynvaihtoon

Muijalle menee täydestä kun sanon että menen svetoon tankkaamaan ja öljynvaihtoon. Se idiootti ei tajuu et auto tankataan ja kuskille vaihdetaan öljyt lallallaa

• Oma vaimoko

Svetossa käydään vain huorissa.Tankkaaminen ja kaikki muu on silmälumetta.

• joopa jooo

sveton huorat on niin vitun rumia kaikki.. ylpeilet vielä sillä et oot saanu sellasta heponarkkii panna hyi helvetti.. onnea valitsemallasi tiellä.

• Arska kumiton

Kymmenenvuoden kokemuksella voin kertoa että ei ole rumaa huoraa pantu!!! Ja kivaa on ollu. Imatralla kun saa naista ni on ne kyllä hirveitä lahnoja sitten pedissä. Kehittäkää itteänne! Vaikka on hyvännäköinen nainen ni ei se auta sängyssä. Imatran naiset on sellasii valittajia. Elän parisuhteessa ja käyn vieraissa mahdollisuuksien mukaan ja tietty svetonnaisissa. Tykkään venäjän ammattilaisista. Osaavat hommansa!!! Ja joulun kun oli töissä kovilla prosenteilla ni taas pääsee kengittää.

• siis oikeesti yäk..
        Arska kumiton kirjoitti:

Kymmenenvuoden kokemuksella voin kertoa että ei ole rumaa huoraa pantu!!! Ja kivaa on ollu. Imatralla kun saa naista ni on ne kyllä hirveitä lahnoja sitten pedissä. Kehittäkää itteänne! Vaikka on hyvännäköinen nainen ni ei se auta sängyssä. Imatran naiset on sellasii valittajia. Elän parisuhteessa ja käyn vieraissa mahdollisuuksien mukaan ja tietty svetonnaisissa. Tykkään venäjän ammattilaisista. Osaavat hommansa!!! Ja joulun kun oli töissä kovilla prosenteilla ni taas pääsee kengittää.

muijasi saa hyvin pian tietää, että mikä tautisäkki (paskasäkki) olet.
        Jo kymmenen vuotta huorissa käynyt, Hyi saatana. Kyllä on elämä pienestä kiinni.
        Jätä jo se muijas, jos se ei sinulle riitä.
        Pitää näitä tautisia/saastaisia venäjänhuoria käydä polkemassa.
        Vittu, mikä pelle!
        Jos mun äijä olisit, niin pallit sulta leikkaisin ja toivottasin sen jälkeen helvettiin!!!

• Kalikka kalahti
        siis oikeesti yäk.. kirjoitti:

muijasi saa hyvin pian tietää, että mikä tautisäkki (paskasäkki) olet.
        Jo kymmenen vuotta huorissa käynyt, Hyi saatana. Kyllä on elämä pienestä kiinni.
        Jätä jo se muijas, jos se ei sinulle riitä.
        Pitää näitä tautisia/saastaisia venäjänhuoria käydä polkemassa.
        Vittu, mikä pelle!
        Jos mun äijä olisit, niin pallit sulta leikkaisin ja toivottasin sen jälkeen helvettiin!!!

Ja koira älähti. Käykö oma ukkoskin svetossa "tankkaamassa"? Mistä sinä tiedät mitä se puuhailee jopa suomessa kun et ole vahtimassa? Ehkäpä miehes on sun kanssa vaan sen takia että ero kävis liian kalliiks. Halvempaa käydä svetossa sekstaamassa kun ottaa ero lahnasta. Onko sukupuolielämänne muuten ollut viime aikoina(kaan) vilkasta?

• Hyvin menee..:)
        Kalikka kalahti kirjoitti:

Ja koira älähti. Käykö oma ukkoskin svetossa "tankkaamassa"? Mistä sinä tiedät mitä se puuhailee jopa suomessa kun et ole vahtimassa? Ehkäpä miehes on sun kanssa vaan sen takia että ero kävis liian kalliiks. Halvempaa käydä svetossa sekstaamassa kun ottaa ero lahnasta. Onko sukupuolielämänne muuten ollut viime aikoina(kaan) vilkasta?

Svetossa tankilla, eikä muuallakaan venäjällä.
        Hänelle ei ole edes viisumia, niinkuin ei minullakaan.
        Meillä on kyllä rahaa tankata täällä.
        Ja seksi elämämme ei sinulle kuuluu.
        Mutta, jos haluat välttämättä tietää, niin oikein hyvin menee makuuhuoneessa.
        Ei mitään valittamista.

• Kokemusta on
        Arska kumiton kirjoitti:

Imatran naiset on kyllä äärettömän katkeria siitä, että herkkua saa rajan takaa halvalla. En oo nuori, en komea enkä köyhä. Paikalliset naiset on aika pettymyksiä olleet. Maksullista ja ei-maksullista saa muualtakin, ja aina parempia kuin Imatran läskit tuulipukuakat. Ja vaikka Imatran nainen ei olis läski, silti se ei haluu olla nainen vaan rahastaja/alistaja. Vaikka Tampereelta tai Hämeenlinnasta löytyy vielä aitoja, kauniita naisia, minullekkin. 35 kunnolliset naiset Imatralla ovat hävinneet.

• KARJALAN NEITO -89

Taitaapi kaverilla olla kusta päässä.muuta kuule samalla sinne swetokorkiin,ettet vaan levittele tauteja tänne.. Niille venäjän typyköille sun ei tartte muka ostaa mitää? Voit vaan päästä hengestäsi siellä alta aika yksikön,sinne on mnien henki jäänny...

• EEERRRIIIKKKKAAAAA

Hyi vittu naapurin setä käypi huorissa:(

• YHDELLÄ EHDOLLA! :

NIITÄ HUORIA EI SITTEN TUODA TÄNNE SUOMEEN, VAIKKA KUINKA KINUAVAT, puhumattakaan naimisiinenosta. Se on vaan sitten omista verorahoista pois kun ne ottavat eron ja jäävät suomeen majailemaan sossun tuilla.

• Kivaukko76

Ooppelikin kelpaa ja jos on joskus massia enemmänkin päällä ni voi ottaa pari muoria kerralla. Ja tykkää...

• Huitsinnevada666

Munas varmaan jo pudonnut 😁

• Anonyymi

Imatran ukot väkivaltaisia hulluja. Halvemmaksi ja parempia pizzamiehet.

• Anonyymi

Vieläkö se valkoinen hirvi radalla vai joko muuttanut Suomeen jonkun luuserin luokse

• Anonyymi

Puhut vähän, mutta asiaa.

• Anonyymi

Juuri tuli käytyä... Eikä ollutkaan mikään suomi sotanorsu❤️❤️❤️

• Anonyymi

Miksi mennä Svetoon saakka, Imatra täynnä näitä haisevia turskia.

• Anonyymi

Suomalaisen siideri valaan voittaa jopa karvainen turkkilainen nainen !

• Anonyymi

Puhut asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa

ja puolet turkkilaisista miehistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja puolet turkkilaisista miehistä!

Täällä valehtelevat vähä-älyiset mamman pojat,jotka ovat surkeita luusereita,joita ei kukaan nainen huoli. Paskalle haisevia turjakkeita ja juoppoja. Käykää huoleti siellä ryssissä ja pitäkää samalla huoli,ettei ne sotahullut tule rajan yli. On sata varmaa,ettei tolkussaan oleva venakko teitä huoli. Täytyy olla päästään vialla niinkuin itsekin olette. Apukoulun käyneitä tolloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä valehtelevat vähä-älyiset mamman pojat,jotka ovat surkeita luusereita,joita ei kukaan nainen huoli. Paskalle haisevia turjakkeita ja juoppoja. Käykää huoleti siellä ryssissä ja pitäkää samalla huoli,ettei ne sotahullut tule rajan yli. On sata varmaa,ettei tolkussaan oleva venakko teitä huoli. Täytyy olla päästään vialla niinkuin itsekin olette. Apukoulun käyneitä tolloja.

Suomipullero⬆️

• Anonyymi

Kyllä se näin on.

• Anonyymi

Imatra on täynnä näitä vähä-älyisiä tolloja,jotka joutaa muuttaa kokonaan svetoon. Se on muuten Enso jos haluatte tietää. Russakat varastivat sen meiltä ja asuttivat hölmöillä tollikoilla. Jos Imatran haisevat paskahousut niille elukoille kelpaa niin onnea kovasti. Pitäkää hitossa hyvänänne,heitä ei täällä kukaan kaipaa. Roskasakkia tämmöiset ukot.
        Leuhkivat täällä panohommistaan,mutta todellisuudessa eivät pysty mitään tekemään. Rassukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imatra on täynnä näitä vähä-älyisiä tolloja,jotka joutaa muuttaa kokonaan svetoon. Se on muuten Enso jos haluatte tietää. Russakat varastivat sen meiltä ja asuttivat hölmöillä tollikoilla. Jos Imatran haisevat paskahousut niille elukoille kelpaa niin onnea kovasti. Pitäkää hitossa hyvänänne,heitä ei täällä kukaan kaipaa. Roskasakkia tämmöiset ukot.
        Leuhkivat täällä panohommistaan,mutta todellisuudessa eivät pysty mitään tekemään. Rassukat.

Suomivalas veti nerneet nokkiin ⬆️

• Anonyymi

Se on siideri valaille kova paikka !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe