miten saan tallennettua

uuno3040

tekstityksen tallentavaan digiboksiini kun tallennan canal ohjelmia..muiden kanavien tekstitykset tallentuu normaalisti mutta canal tekstitykset katoaa jostain syystä..mikä neuvoksi? minulla on handanin tallentava digiboksi 250gigan kovolla.

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talletettuna...

      Canal käyttää perinteistä teksti-tv tekstitystä, eikä DVB-tekstitystä, kuten vaikkapa Ylen DVB-T kanavat.
      Painele katselun aikana sitä kauko-ohjaimen text -painiketta, jos saisit kielivalikon sitä kautta näkyviin. Koska et vaivautunut kertomaan boksisi mallia, niin en ala enempää muistelemaan, miten entisessä Handanissani se toimi.

      • uuno3040

        mallini on handan dvb-c 9800 ja kaukosäätimessä ei ainakaan ole text nappulaa


      • olemassa...?
        uuno3040 kirjoitti:

        mallini on handan dvb-c 9800 ja kaukosäätimessä ei ainakaan ole text nappulaa

        http://www.handan.fi/tuotetuki/ohjekirjat/DVB-C_9800 _70918.pdf sivulla 9 näytetään tuo tekstitysvalikon painikkeen paikka, eli vasemman äänenvoimakkuuden säädön alapuolella. Paina sitä toiston aikana, niin sieltä pitäisi löytyä tekstivalikko.
        Oletko asettanut oletuskielet suomeksi? Valikko on ohjekirjan sivulla 18 ja siitä muutaman sivun verran eteenpäin.


      • uuno3040
        olemassa...? kirjoitti:

        http://www.handan.fi/tuotetuki/ohjekirjat/DVB-C_9800 _70918.pdf sivulla 9 näytetään tuo tekstitysvalikon painikkeen paikka, eli vasemman äänenvoimakkuuden säädön alapuolella. Paina sitä toiston aikana, niin sieltä pitäisi löytyä tekstivalikko.
        Oletko asettanut oletuskielet suomeksi? Valikko on ohjekirjan sivulla 18 ja siitä muutaman sivun verran eteenpäin.

        enköhän näillä pärjää eteenpäin...en ole vielä kerennyt testata mutta laitan tänne viestin kun olen testannut =)


      • uuno3040
        uuno3040 kirjoitti:

        enköhän näillä pärjää eteenpäin...en ole vielä kerennyt testata mutta laitan tänne viestin kun olen testannut =)

        helppoa oli..ei vaan taas tajunnut helppoa asiaa...kiitoksia paljo avusta


      • ratkesi...
        uuno3040 kirjoitti:

        helppoa oli..ei vaan taas tajunnut helppoa asiaa...kiitoksia paljo avusta

        Se on joskus pienestä kiinni;)
        Canal tekstitys on oma lukunsa, sillä esim. yön seksiohjelmat salataan norjalaisilta laittamalla ruutu täyteen valkoisia ruutuja. Joskus jippoillaan kallistetulla fontilla, mutta se meneekin ikävän näköiseksi palikkapeliksi. Tekstittäjän ruudussa se näyttää hyvältä, mutta kotikatsomossa se onkin jotain muuta... Näiden kanssa on vaan tultava toimeen, tai sitten on kytkettävä tekstitys pois päältä;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe