Happy CARE- tuotevakuutuksen edut:
* Rikkoutunut tuote korjataan ammattitaitoisesti ja nopeasti.
* Korvaava tuote, jos rikkinäistä tuotetta ei voida korjata.
GIGANTTI HAPPY CARE - Miten rikkoa taulu tv?
21
3247
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
"Korvaava tuote, jos rikkinäistä tuotetta ei voida korjata"
Eli tuskinpa saat nyt 1450€ telkkarin, sillä tekniikan ja hinnan käänteinen kehitys on on ollut 1,5 vuoden aikanakin hurjaa. Eli rautalangasta vääntäen: Et voi vaatia Mersua Ladan tilalle, jos Lada on maksanut kaksi vuotta sitten yhtä paljon kuin uusi Mersu maksaa nyt. Todennäköisimmin saat vastaavan korvaavan tuotteen, minkä arvo on nykypäivänä huomattavasti vähemmän, kuin mitä telkkarisi oli 1,5 vuotta sitten. Se lienee kuitenkin silti monilta osin parempi ja kehittyneempi, kuin mitä nykyinen telkkarisi on.
Eli mieti sitä, ennen kuin alat rikkoa nykyistä ehjää(?) tv:täsi.- BBJ
Noh mulla on Sonyn 40" Bravia & Sonyn kotiteatteri, jotka vaativat vain sen yhden kaukosäätimen. voin varmasti vaatia siis saamaan uuden sonyn tilalle, jottei tarvi alkaa käyttää kahta kaukosäädintä?
Gigantissa on tällähetkellä 2 sonyä myynnissä
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL46V5500K/sony-46-lcd-tv
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL40Z4500AEP/sony-40-lcd-tv
Noista kyllä molempi kelpaisi :)
Nyt sitte vaa niitä ohjeita miten saan sen rikottua siihen malliin että Maahantuoja ei saa sitä korjattua? /mikä osa on niin kallis televisiossa että kannattaa antaa uus tv kuin korjata sitä osaa? - BBJ
BBJ kirjoitti:
Noh mulla on Sonyn 40" Bravia & Sonyn kotiteatteri, jotka vaativat vain sen yhden kaukosäätimen. voin varmasti vaatia siis saamaan uuden sonyn tilalle, jottei tarvi alkaa käyttää kahta kaukosäädintä?
Gigantissa on tällähetkellä 2 sonyä myynnissä
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL46V5500K/sony-46-lcd-tv
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL40Z4500AEP/sony-40-lcd-tv
Noista kyllä molempi kelpaisi :)
Nyt sitte vaa niitä ohjeita miten saan sen rikottua siihen malliin että Maahantuoja ei saa sitä korjattua? /mikä osa on niin kallis televisiossa että kannattaa antaa uus tv kuin korjata sitä osaa?* tai oikeastaan noissa molemmissa on 50hz. ja nykyisessä 100hz.. voinko vaatia samaa`?
- ...
BBJ kirjoitti:
* tai oikeastaan noissa molemmissa on 50hz. ja nykyisessä 100hz.. voinko vaatia samaa`?
on nykyisen telkkarisi malli? Z4500:ssä on 200Hz moodi (myös 100 ja 50, luonnollisesti). Tuskimpa sä hirveästi voit vaikuttaa siihen, mitä mallia sieltä tarjoavat.
- sjgyhjst
... kirjoitti:
on nykyisen telkkarisi malli? Z4500:ssä on 200Hz moodi (myös 100 ja 50, luonnollisesti). Tuskimpa sä hirveästi voit vaikuttaa siihen, mitä mallia sieltä tarjoavat.
Heitä se telkkari jostain korkealta lattialle, niin hajoaa varmasti.
- 14
sjgyhjst kirjoitti:
Heitä se telkkari jostain korkealta lattialle, niin hajoaa varmasti.
se on joku KDW..
1:160000
40"
100hz
SONY BRAWIA
Se oli sillon pari vuotta sitte aika kova :)
Kävi mieles et jos antas piikkivirtaa siihen ni oiskohan se tarpeeks vaikee korjata :) - Erno-Kyllikki
14 kirjoitti:
se on joku KDW..
1:160000
40"
100hz
SONY BRAWIA
Se oli sillon pari vuotta sitte aika kova :)
Kävi mieles et jos antas piikkivirtaa siihen ni oiskohan se tarpeeks vaikee korjata :)Pitänee lähettää Gigantille linkki tähän keskusteluun. 1,5v sitten ostettu KDL-40W4500 tulossa Happy Care -vaihtoon, ja ostaja vaatii 100Hz Sonya tilalle. Valmistaudu siihen että tutkivat vähän normaalia tarkemmin, onko kyseessä vahinko vai ei...
- bbj
Erno-Kyllikki kirjoitti:
Pitänee lähettää Gigantille linkki tähän keskusteluun. 1,5v sitten ostettu KDL-40W4500 tulossa Happy Care -vaihtoon, ja ostaja vaatii 100Hz Sonya tilalle. Valmistaudu siihen että tutkivat vähän normaalia tarkemmin, onko kyseessä vahinko vai ei...
minkä kaupungin giganttiin ajattelit pistää viestiä ^_^ haha. piristi kyllä mun päivää tää viesti =D
sitä paitsi happycare korvaa tahallaanki aiheutetut vahingot.:DD voin vaikka lyödä pesismailalla ruudun paskaks ja sanoa että alko vituttaa kyseinen telkka - Erno-Kyllikki
bbj kirjoitti:
minkä kaupungin giganttiin ajattelit pistää viestiä ^_^ haha. piristi kyllä mun päivää tää viesti =D
sitä paitsi happycare korvaa tahallaanki aiheutetut vahingot.:DD voin vaikka lyödä pesismailalla ruudun paskaks ja sanoa että alko vituttaa kyseinen telkkaIhan keskitetystihän nuo hoidetaan, [email protected]
http://www.happycare.fi/default.asp?ML=7072&lid=
VAKUUTUSEHDOT Happy CARE -Tuotevakuutus FIHC2007:1. Voimassa 1.5.2007 alkaen
Kohdassa 15.: "Jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta."
http://www.happycare.fi/files/gkkEROnn.pdf
Itse käsittäisin tuon niin, että jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta. Ja jos haet korvausta tahallaan aiheutetusta vahingosta, ja väität, että se ei ollut vahinko, on kyseessä ihan normaali vakuutuspetos.
Kannattaa siis toivoa, että samoihin aikoihin on hajonnut monta Gigantista 1,5v sitten Happy Carella ostettua 40W4500 telelevisiota siten, ettei hajoaminen kuulu KSL:n virhevastuun piiriin... Onnea vaan ja ole hyvä piristyksestä :) - BBJ
Erno-Kyllikki kirjoitti:
Ihan keskitetystihän nuo hoidetaan, [email protected]
http://www.happycare.fi/default.asp?ML=7072&lid=
VAKUUTUSEHDOT Happy CARE -Tuotevakuutus FIHC2007:1. Voimassa 1.5.2007 alkaen
Kohdassa 15.: "Jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta."
http://www.happycare.fi/files/gkkEROnn.pdf
Itse käsittäisin tuon niin, että jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta. Ja jos haet korvausta tahallaan aiheutetusta vahingosta, ja väität, että se ei ollut vahinko, on kyseessä ihan normaali vakuutuspetos.
Kannattaa siis toivoa, että samoihin aikoihin on hajonnut monta Gigantista 1,5v sitten Happy Carella ostettua 40W4500 telelevisiota siten, ettei hajoaminen kuulu KSL:n virhevastuun piiriin... Onnea vaan ja ole hyvä piristyksestä :)Harmi vaan että kerroin oikeestaa kolme faktaa väärin, jottei tämmöstä ns. bustausta tapahtuis :D... mut enpä taida niistä avautua enenpää :)
Oot kyllä melkonen suppiloperse :)
Nii ja kiitos faktoist :-] - Erno-Kyllikki
BBJ kirjoitti:
Harmi vaan että kerroin oikeestaa kolme faktaa väärin, jottei tämmöstä ns. bustausta tapahtuis :D... mut enpä taida niistä avautua enenpää :)
Oot kyllä melkonen suppiloperse :)
Nii ja kiitos faktoist :-]on sinun kannaltasi oikein hieno asia, että olit noin ovela ja kerroit vääriä faktoja, niin voit nyt rauhallisin mielin pysyä suunnitelmassasi, vaikka hieman näyttääkin harmittavan :)
- sp666
Erno-Kyllikki kirjoitti:
on sinun kannaltasi oikein hieno asia, että olit noin ovela ja kerroit vääriä faktoja, niin voit nyt rauhallisin mielin pysyä suunnitelmassasi, vaikka hieman näyttääkin harmittavan :)
Hajottakaa vaan, kyllä me pajalla tutkitaan onko tahallinen...
- 18
sp666 kirjoitti:
Hajottakaa vaan, kyllä me pajalla tutkitaan onko tahallinen...
kun telkkari tippu jos tain korealta niin korvaako happy geari myös parkettiin tulleen montun vai kannattaako tiputtaa betonilattialle. ?
- jaakkokou
18 kirjoitti:
kun telkkari tippu jos tain korealta niin korvaako happy geari myös parkettiin tulleen montun vai kannattaako tiputtaa betonilattialle. ?
Kuvittelen mielessäni tilanteen kun asiakas paineleen gigan palautus pisteeseen kantaen käsissään kasaa johtohässäkkää mistä roikkuu virtapiirejä sun muita aja tokaisee sitten myyjälle pokkana että täää meni rikki saaanko uuden.
Rikokseen yllyttäminen on myös rikos jota täälläkään ei saa tehdä mutta ketä kiinnostaa (muita kuin supoa)hei tää on suomi 24 paskanjauhannan erikois saitti - siinähän vaaditte
14 kirjoitti:
se on joku KDW..
1:160000
40"
100hz
SONY BRAWIA
Se oli sillon pari vuotta sitte aika kova :)
Kävi mieles et jos antas piikkivirtaa siihen ni oiskohan se tarpeeks vaikee korjata :)Bravia ei ole enää kuin kirppiskamaa.
- tyttö
Gigantti/happy care lupaa paljon muuta eipä anna mitään
- ...
Suomi24:n ylläpitäjät tukevat petosten tekemistä, kuten avauksessa= ?
- toteaja.
ja sinä autat siinä nostamalla vanhan 'toimintatapamainoksen' esille.
- NäinMeilläPäin111
Kaadat vettä päälle ja sanot että meni paskaks vahingossa.
Sano että rahat tänne prkl!!! - sadfsfdfsdfaf
ihan mielenkiinnosta kyselen, saiko aloittaja uuden telkun?
tai jos käräjille meni, paljonko vakuutuspetoksen yrityksestä tuli?
:) - HAPPY CARE KUSETTAA
VAROKAA HAPPY CAREA......KUSETUSTA. Ei korvaa todellisuudessa mitään....tuttavani osti tv:n joka maksoi 1200€ vakuutuksen kanssa...parin kuukauden jälkeen tuli vika ja vietiin giganttiin...niinhän siinä kävi ....ei korvaa kyseistä vahinkoa...ei edes valituksen jälkeen...eli aivan turhaan koko 350e:n vakuutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514