GIGANTTI HAPPY CARE - Miten rikkoa taulu tv?

BBJ

Happy CARE- tuotevakuutuksen edut:

* Rikkoutunut tuote korjataan ammattitaitoisesti ja nopeasti.
* Korvaava tuote, jos rikkinäistä tuotetta ei voida korjata.

21

3247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillaanpas näin

      "Korvaava tuote, jos rikkinäistä tuotetta ei voida korjata"

      Eli tuskinpa saat nyt 1450€ telkkarin, sillä tekniikan ja hinnan käänteinen kehitys on on ollut 1,5 vuoden aikanakin hurjaa. Eli rautalangasta vääntäen: Et voi vaatia Mersua Ladan tilalle, jos Lada on maksanut kaksi vuotta sitten yhtä paljon kuin uusi Mersu maksaa nyt. Todennäköisimmin saat vastaavan korvaavan tuotteen, minkä arvo on nykypäivänä huomattavasti vähemmän, kuin mitä telkkarisi oli 1,5 vuotta sitten. Se lienee kuitenkin silti monilta osin parempi ja kehittyneempi, kuin mitä nykyinen telkkarisi on.

      Eli mieti sitä, ennen kuin alat rikkoa nykyistä ehjää(?) tv:täsi.

      • BBJ

        Noh mulla on Sonyn 40" Bravia & Sonyn kotiteatteri, jotka vaativat vain sen yhden kaukosäätimen. voin varmasti vaatia siis saamaan uuden sonyn tilalle, jottei tarvi alkaa käyttää kahta kaukosäädintä?

        Gigantissa on tällähetkellä 2 sonyä myynnissä
        http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL46V5500K/sony-46-lcd-tv
        http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL40Z4500AEP/sony-40-lcd-tv

        Noista kyllä molempi kelpaisi :)

        Nyt sitte vaa niitä ohjeita miten saan sen rikottua siihen malliin että Maahantuoja ei saa sitä korjattua? /mikä osa on niin kallis televisiossa että kannattaa antaa uus tv kuin korjata sitä osaa?


      • BBJ
        BBJ kirjoitti:

        Noh mulla on Sonyn 40" Bravia & Sonyn kotiteatteri, jotka vaativat vain sen yhden kaukosäätimen. voin varmasti vaatia siis saamaan uuden sonyn tilalle, jottei tarvi alkaa käyttää kahta kaukosäädintä?

        Gigantissa on tällähetkellä 2 sonyä myynnissä
        http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL46V5500K/sony-46-lcd-tv
        http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/yli-40/KDL40Z4500AEP/sony-40-lcd-tv

        Noista kyllä molempi kelpaisi :)

        Nyt sitte vaa niitä ohjeita miten saan sen rikottua siihen malliin että Maahantuoja ei saa sitä korjattua? /mikä osa on niin kallis televisiossa että kannattaa antaa uus tv kuin korjata sitä osaa?

        * tai oikeastaan noissa molemmissa on 50hz. ja nykyisessä 100hz.. voinko vaatia samaa`?


      • ...
        BBJ kirjoitti:

        * tai oikeastaan noissa molemmissa on 50hz. ja nykyisessä 100hz.. voinko vaatia samaa`?

        on nykyisen telkkarisi malli? Z4500:ssä on 200Hz moodi (myös 100 ja 50, luonnollisesti). Tuskimpa sä hirveästi voit vaikuttaa siihen, mitä mallia sieltä tarjoavat.


      • sjgyhjst
        ... kirjoitti:

        on nykyisen telkkarisi malli? Z4500:ssä on 200Hz moodi (myös 100 ja 50, luonnollisesti). Tuskimpa sä hirveästi voit vaikuttaa siihen, mitä mallia sieltä tarjoavat.

        Heitä se telkkari jostain korkealta lattialle, niin hajoaa varmasti.


      • 14
        sjgyhjst kirjoitti:

        Heitä se telkkari jostain korkealta lattialle, niin hajoaa varmasti.

        se on joku KDW..
        1:160000
        40"
        100hz
        SONY BRAWIA

        Se oli sillon pari vuotta sitte aika kova :)

        Kävi mieles et jos antas piikkivirtaa siihen ni oiskohan se tarpeeks vaikee korjata :)


      • Erno-Kyllikki
        14 kirjoitti:

        se on joku KDW..
        1:160000
        40"
        100hz
        SONY BRAWIA

        Se oli sillon pari vuotta sitte aika kova :)

        Kävi mieles et jos antas piikkivirtaa siihen ni oiskohan se tarpeeks vaikee korjata :)

        Pitänee lähettää Gigantille linkki tähän keskusteluun. 1,5v sitten ostettu KDL-40W4500 tulossa Happy Care -vaihtoon, ja ostaja vaatii 100Hz Sonya tilalle. Valmistaudu siihen että tutkivat vähän normaalia tarkemmin, onko kyseessä vahinko vai ei...


      • bbj
        Erno-Kyllikki kirjoitti:

        Pitänee lähettää Gigantille linkki tähän keskusteluun. 1,5v sitten ostettu KDL-40W4500 tulossa Happy Care -vaihtoon, ja ostaja vaatii 100Hz Sonya tilalle. Valmistaudu siihen että tutkivat vähän normaalia tarkemmin, onko kyseessä vahinko vai ei...

        minkä kaupungin giganttiin ajattelit pistää viestiä ^_^ haha. piristi kyllä mun päivää tää viesti =D

        sitä paitsi happycare korvaa tahallaanki aiheutetut vahingot.:DD voin vaikka lyödä pesismailalla ruudun paskaks ja sanoa että alko vituttaa kyseinen telkka


      • Erno-Kyllikki
        bbj kirjoitti:

        minkä kaupungin giganttiin ajattelit pistää viestiä ^_^ haha. piristi kyllä mun päivää tää viesti =D

        sitä paitsi happycare korvaa tahallaanki aiheutetut vahingot.:DD voin vaikka lyödä pesismailalla ruudun paskaks ja sanoa että alko vituttaa kyseinen telkka

        Ihan keskitetystihän nuo hoidetaan, [email protected]
        http://www.happycare.fi/default.asp?ML=7072&lid=

        VAKUUTUSEHDOT Happy CARE -Tuotevakuutus FIHC2007:1. Voimassa 1.5.2007 alkaen
        Kohdassa 15.: "Jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta."
        http://www.happycare.fi/files/gkkEROnn.pdf

        Itse käsittäisin tuon niin, että jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta. Ja jos haet korvausta tahallaan aiheutetusta vahingosta, ja väität, että se ei ollut vahinko, on kyseessä ihan normaali vakuutuspetos.

        Kannattaa siis toivoa, että samoihin aikoihin on hajonnut monta Gigantista 1,5v sitten Happy Carella ostettua 40W4500 telelevisiota siten, ettei hajoaminen kuulu KSL:n virhevastuun piiriin... Onnea vaan ja ole hyvä piristyksestä :)


      • BBJ
        Erno-Kyllikki kirjoitti:

        Ihan keskitetystihän nuo hoidetaan, [email protected]
        http://www.happycare.fi/default.asp?ML=7072&lid=

        VAKUUTUSEHDOT Happy CARE -Tuotevakuutus FIHC2007:1. Voimassa 1.5.2007 alkaen
        Kohdassa 15.: "Jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta."
        http://www.happycare.fi/files/gkkEROnn.pdf

        Itse käsittäisin tuon niin, että jos olet aiheuttanut vahingon tahallasi, ei vakuutuksenantajalla ole korvausvastuuta vahingosta. Ja jos haet korvausta tahallaan aiheutetusta vahingosta, ja väität, että se ei ollut vahinko, on kyseessä ihan normaali vakuutuspetos.

        Kannattaa siis toivoa, että samoihin aikoihin on hajonnut monta Gigantista 1,5v sitten Happy Carella ostettua 40W4500 telelevisiota siten, ettei hajoaminen kuulu KSL:n virhevastuun piiriin... Onnea vaan ja ole hyvä piristyksestä :)

        Harmi vaan että kerroin oikeestaa kolme faktaa väärin, jottei tämmöstä ns. bustausta tapahtuis :D... mut enpä taida niistä avautua enenpää :)

        Oot kyllä melkonen suppiloperse :)

        Nii ja kiitos faktoist :-]


      • Erno-Kyllikki
        BBJ kirjoitti:

        Harmi vaan että kerroin oikeestaa kolme faktaa väärin, jottei tämmöstä ns. bustausta tapahtuis :D... mut enpä taida niistä avautua enenpää :)

        Oot kyllä melkonen suppiloperse :)

        Nii ja kiitos faktoist :-]

        on sinun kannaltasi oikein hieno asia, että olit noin ovela ja kerroit vääriä faktoja, niin voit nyt rauhallisin mielin pysyä suunnitelmassasi, vaikka hieman näyttääkin harmittavan :)


      • sp666
        Erno-Kyllikki kirjoitti:

        on sinun kannaltasi oikein hieno asia, että olit noin ovela ja kerroit vääriä faktoja, niin voit nyt rauhallisin mielin pysyä suunnitelmassasi, vaikka hieman näyttääkin harmittavan :)

        Hajottakaa vaan, kyllä me pajalla tutkitaan onko tahallinen...


      • 18
        sp666 kirjoitti:

        Hajottakaa vaan, kyllä me pajalla tutkitaan onko tahallinen...

        kun telkkari tippu jos tain korealta niin korvaako happy geari myös parkettiin tulleen montun vai kannattaako tiputtaa betonilattialle. ?


      • jaakkokou
        18 kirjoitti:

        kun telkkari tippu jos tain korealta niin korvaako happy geari myös parkettiin tulleen montun vai kannattaako tiputtaa betonilattialle. ?

        Kuvittelen mielessäni tilanteen kun asiakas paineleen gigan palautus pisteeseen kantaen käsissään kasaa johtohässäkkää mistä roikkuu virtapiirejä sun muita aja tokaisee sitten myyjälle pokkana että täää meni rikki saaanko uuden.
        Rikokseen yllyttäminen on myös rikos jota täälläkään ei saa tehdä mutta ketä kiinnostaa (muita kuin supoa)hei tää on suomi 24 paskanjauhannan erikois saitti


      • siinähän vaaditte
        14 kirjoitti:

        se on joku KDW..
        1:160000
        40"
        100hz
        SONY BRAWIA

        Se oli sillon pari vuotta sitte aika kova :)

        Kävi mieles et jos antas piikkivirtaa siihen ni oiskohan se tarpeeks vaikee korjata :)

        Bravia ei ole enää kuin kirppiskamaa.


    • tyttö

      Gigantti/happy care lupaa paljon muuta eipä anna mitään

    • ...

      Suomi24:n ylläpitäjät tukevat petosten tekemistä, kuten avauksessa= ?

      • toteaja.

        ja sinä autat siinä nostamalla vanhan 'toimintatapamainoksen' esille.


    • NäinMeilläPäin111

      Kaadat vettä päälle ja sanot että meni paskaks vahingossa.
      Sano että rahat tänne prkl!!!

    • sadfsfdfsdfaf

      ihan mielenkiinnosta kyselen, saiko aloittaja uuden telkun?
      tai jos käräjille meni, paljonko vakuutuspetoksen yrityksestä tuli?
      :)

    • HAPPY CARE KUSETTAA

      VAROKAA HAPPY CAREA......KUSETUSTA. Ei korvaa todellisuudessa mitään....tuttavani osti tv:n joka maksoi 1200€ vakuutuksen kanssa...parin kuukauden jälkeen tuli vika ja vietiin giganttiin...niinhän siinä kävi ....ei korvaa kyseistä vahinkoa...ei edes valituksen jälkeen...eli aivan turhaan koko 350e:n vakuutus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe