Kaikki urheilu FST:lle

phoca5

En vastusta kumpaakaan. Ratkaisu vaan vapauttaisi pääkanavat normaaleille ohjelmille.

7

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoplaa...

      Kuka viitsii tuijottaa suomalaisten epäonnistumisia.

    • .................

      En todellakaan halua urheilua FST5:lle!! Sitä hurrikanavaa ei edes löydy meikäläisen digiboksista ja vastustan tuollaista että saadaan sillä sit kohotettua FST:n katsojalukuja ja niin ollen sitten veruke pumpata lisää rahaa kuihtuvan kielivähemmistön kanavalle!

      Jos ei porukkaa kiinnosta urheilu, mikä on muuten ihan normaalia ohjelmaa sekin, niin Yle voisi perustaa urheilulle oman kanavansa joka ei ole kytköksissä FST:n ja sen varoihin!

      Sitäpaitsi teille ei-urheilufaneille ON JO MUUTENKIN kanavia riittämiin! Katelkaa niitä! Sitäpaitsi olympialaiset tulee vaan kerran 4 vuodessa joten kyllä ihmisille pitää suoda edes se ilo että noinkin harvoin tulee jotain herkkua.

      • katseltavaa;)

        Suomi voitti lätkässä 5-1 Valkovenäjän. Parempaa katsottavaa kuin TV2:n hiihdot... Ostin juuri kasan DVD- ja Blu Ray -levyjä, joten vaihtoehtoista katsottavaa löytyy, jos nämä sekalaiset urheilukisat alkaa ottaa päähän;)


      • TEEMALLA:::!!!!

        .

        ja lopettaa fst-turhakkeet kokonaan olemasta!

        .


      • ................
        TEEMALLA:::!!!! kirjoitti:

        .

        ja lopettaa fst-turhakkeet kokonaan olemasta!

        .

        Urheilun tosiaan vois näyttää Teemalla ainakin siltä osin mitä TV2 ei pysty näyttämään. FST:n voisi tosiaan lopettaa kokonaan, siis myös ruotsinkieliset toimitukset. Emme elä missään menneessä historiassa jossa ruotsinkieltä vaalittiin sen takia että oltiiin ruotsin vallan alla. Itseasiassa koko kaksikielisyys on vain pelkkä pientä vähemmistön persettä nuoleva järjestelmä jonka saisi lakkauttaa, lakkautetaanhan paljon muutakin ja PALJON TARPEELLISEMPAAKIN, myös nousukaudella. Nyt lama-aikana olisikin oiva aika lopettaa tuollainen tarpeettomasti yhteiskunnan varoja nielevä keinotekoinen järjestelmä. eikä täällä muutkaan kielivähemmistöt saa moista paapomista.


      • jag undrar
        ................ kirjoitti:

        Urheilun tosiaan vois näyttää Teemalla ainakin siltä osin mitä TV2 ei pysty näyttämään. FST:n voisi tosiaan lopettaa kokonaan, siis myös ruotsinkieliset toimitukset. Emme elä missään menneessä historiassa jossa ruotsinkieltä vaalittiin sen takia että oltiiin ruotsin vallan alla. Itseasiassa koko kaksikielisyys on vain pelkkä pientä vähemmistön persettä nuoleva järjestelmä jonka saisi lakkauttaa, lakkautetaanhan paljon muutakin ja PALJON TARPEELLISEMPAAKIN, myös nousukaudella. Nyt lama-aikana olisikin oiva aika lopettaa tuollainen tarpeettomasti yhteiskunnan varoja nielevä keinotekoinen järjestelmä. eikä täällä muutkaan kielivähemmistöt saa moista paapomista.

        Ruotsinkileiselle itsekkäälle ja omahyväiselle väestönosalle svenska on pyhä. Jos ruotsinkielisten pitäisi valita, lakkautetaanko suomenkielisten lasten syöpahoidot vai FST5, niin kumpihan lakkautettaisiin..??


      • ...............
        jag undrar kirjoitti:

        Ruotsinkileiselle itsekkäälle ja omahyväiselle väestönosalle svenska on pyhä. Jos ruotsinkielisten pitäisi valita, lakkautetaanko suomenkielisten lasten syöpahoidot vai FST5, niin kumpihan lakkautettaisiin..??

        mun pitäis veikata niin mä luulen että ruotsinkieliset lakkauttais ennemmin suomenkielisten syöpähoidot kuin luopuis itsekkäistä periaatteistaan ja FST5:stä...

        On se jumalauta kun pitää muutaman katsojan takia pitää tuollaisia kanavia. itseasiassa koko kaksikielisyys pitäis lakkauttaa, koituu mielettömästi kustannuksia muutaman tuhannen ihmisen kielivähemmistön takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe