Suku on pahin

Hullun sukulainen

Sukulaismies sai viime viikonloppuna sukujuhlissa sellasen raivarin ku kehtasin epäillä näitä vag tuotteita että, on varmaan parempi alkaa oleen kans sitä mieltä että vaggi jos kuka auton tekee.
Ens kerralla ku alkaa se vitunmoinen leijuminen näillä audi volkkari yms. tuotteilla niin lupaan vaan nyökytellä päätä ja olla samaa mieltä.

En ole ikinä nähnyt kenenkään saavan niin pahaa raivaria ja tulinkin siihen tulokseen että siinä on mielenterveysongelmia taustalla. Tilanne oli kaikkia kohtaan nöyryyttävä, joka ainoa vieras tunsi vähintäänkin myötähäpeää. Itse en arvannut että vaggineen(tällä kertaa Audista kyse) hyvyyden epäily voi olla kuin bensalla ja tulitikuilla leikkimistä.

15

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohotori kimmel

Milläs itte ajat ...onko parempi? Jospa se piti sun autoa niin huonona että ajatteli että sinulla ei ole varaa arvostella? Silloin hän käytöksensä pohjautui samaan logiikkaan kuin sinulla.

• Hullun sukulainen

Kuuntelisit itte aikas semmosta typerää leijumista jollain perus audilla niin voisit itsekkin tulla siihen pisteeseen että kyseenalaistaisit hiukan sitä leijumista.

Niin ja en tiedä onko mun oma auto parempi tai huonompi jonkun muun mielestä mutta audi ei yksinkertaisesti valmista sellaista autoa johon minulla on tilausta.

• ,,,,,
        Hullun sukulainen kirjoitti:

Kuuntelisit itte aikas semmosta typerää leijumista jollain perus audilla niin voisit itsekkin tulla siihen pisteeseen että kyseenalaistaisit hiukan sitä leijumista.

Niin ja en tiedä onko mun oma auto parempi tai huonompi jonkun muun mielestä mutta audi ei yksinkertaisesti valmista sellaista autoa johon minulla on tilausta.

varmaan että Audi ei valmista sellaista autoa johon sinulla olisi varaa.

• Hullun sukulainen
        ,,,,, kirjoitti:

varmaan että Audi ei valmista sellaista autoa johon sinulla olisi varaa.

Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin, tarvitsen sellaisen auton jossa on neliveto ja mahdollisuus kuskata tavaraa. Käytännössä avolava tai nelivetoinen pakettiauto. Päädyin nelivetoiseen pakettiautoon koska siinä saa työkalut lukkojen taakse.

PS. Mulla on kyytissä kalliimmat työkalut ku monen teidän audit on tullu maksamaan.

• Audi RS6

Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin, tarvitsen sellaisen auton jossa on neliveto ja mahdollisuus kuskata tavaraa. Käytännössä avolava tai nelivetoinen pakettiauto. Päädyin nelivetoiseen pakettiautoon koska siinä saa työkalut lukkojen taakse.

PS. Mulla on kyytissä kalliimmat työkalut ku monen teidän audit on tullu maksamaan.

Sulla on siis kyydissä pelkkä vasara

• Hullun sukulainen
        Audi RS6 kirjoitti:

Sulla on siis kyydissä pelkkä vasara

Meinaaks että teidän audit on vasaran arvosia?

Itse asiassa kyydissä on erittäin tarkkoja mittausinstrumentteja tavanomaisempia työkaluja. Kun tilaakin jäi perustin sinne myös 2hengen kahvihuoneen, tuolina toimii erittäin suuren työkalulaatikon kansi. Ajan niin vähän muuten ettei kannata ostaa kolmatta(muijan autoa) autoa talouteen.

• Audi RS6

Itse asiassa kyydissä on erittäin tarkkoja mittausinstrumentteja tavanomaisempia työkaluja. Kun tilaakin jäi perustin sinne myös 2hengen kahvihuoneen, tuolina toimii erittäin suuren työkalulaatikon kansi. Ajan niin vähän muuten ettei kannata ostaa kolmatta(muijan autoa) autoa talouteen.

Osuit vasarallasi naulan kantaan.

• tohotori kimmel

Jospa sukulaisesi on Opettaja tai DI...) Akateeminen ylpeys ei kestä ajatusta että olisi tehnyt elämässään ratkaisun "aineen maineen ja yhteisön paineen" vuoksi ja siksi pitää olla valmiina perustelut. Miksi minä suurta" tietämystäni ja viisauttani" osoittaen olen tehnyt näin hienon uniikin merkkivalinnan. Kuka milläkin pätee... Onhan ne arvokkaat mittalaitteetkin tarvittaessa pätemisen arvoisia ....vai mitä;)

• joopajoo...

On jätkällä hyvä duuni! Ei tarvitse kuin istua omassa kahvilassa ja katella mittanauhoja mutta ei oo varaa ajaa autolla saatikka ostaa muijalle omaa toyotaa.Osta hyvä mies traktori ja siihen peräkärri ! Mahtuu muija ja mittanauhat kyytiin on neliveto ja kaikki. Oisi kuule sukulaismies kateudesta vihreä. PS.,, Ne kalliit kalut voit pitää ihan omassa "kalukukkarossa"ZETORIN hytissä!!

• gvbhnjmk
        joopajoo... kirjoitti:

On jätkällä hyvä duuni! Ei tarvitse kuin istua omassa kahvilassa ja katella mittanauhoja mutta ei oo varaa ajaa autolla saatikka ostaa muijalle omaa toyotaa.Osta hyvä mies traktori ja siihen peräkärri ! Mahtuu muija ja mittanauhat kyytiin on neliveto ja kaikki. Oisi kuule sukulaismies kateudesta vihreä. PS.,, Ne kalliit kalut voit pitää ihan omassa "kalukukkarossa"ZETORIN hytissä!!

Ei oo audimies tainnu paljo maailmaa nähdä, eikai toi tartte olla ku joku maanmittausurakoitsija tai maansiirtoyrittäjä yms.

PS. En minäkään enää ihmettele Audin moottorien suuria toleransseja jos mittanauha on saksassa jonkun sortin tarkkuusmittalaite.

• HouHou...
        gvbhnjmk kirjoitti:

Ei oo audimies tainnu paljo maailmaa nähdä, eikai toi tartte olla ku joku maanmittausurakoitsija tai maansiirtoyrittäjä yms.

PS. En minäkään enää ihmettele Audin moottorien suuria toleransseja jos mittanauha on saksassa jonkun sortin tarkkuusmittalaite.

MITTANAUHA ON TARKKUUSMITTALAITE!!! PS.Taisi mennä herne aika syvälle...

• fbfm,m4t
        HouHou... kirjoitti:

MITTANAUHA ON TARKKUUSMITTALAITE!!! PS.Taisi mennä herne aika syvälle...

Sun kivekset eivät ole vielä laskeutuneet!

• HouHou...
        fbfm,m4t kirjoitti:

Sun kivekset eivät ole vielä laskeutuneet!

Onko naisilla kivekset!!!

• Pumpattava Pumpanen
        HouHou... kirjoitti:

Onko naisilla kivekset!!!

Hienoa, että nostit kissan pöydälle! Voitaneen hyvällä syyllä todeta,että kohdallasi asia todella on näin, chick with dick.

• nnnnnnnnnnn

Mulla kävi vähä vastaava homma, Audimies sai separit ku yritti selittää että mun automerkki on paska ja minä kehtasin olla eri mieltä. Sillä ittellä on joku loppuunajettu 15 vuotta vanha farmari A4 nokileka, mulla ittellä huomattavasti uudempi ei-arjalaismerkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe