1. Minkävuotisen audin omistaja?
2. Mikä malli?
3. Millä koneella?
4. Onko paras?
Gallub
22
274
Vastaukset
- Audi RS6
1. 1992
2. 100
3. 2.0
4. on - mulkerovisti
se sulle kuuluu
- ------
1. 2009
2. S5
3. 4.2 V8
4. Omassa luokassaan kyllä on.- ----------------
Mulla on noita samanlaisia kans pari tallissa, musta ja punanen fiiliksien mukaan.
- luusery..
uusin..
s5 myös
4.2V8
Pikkuviallinen en tyytyväinen lainkaan.Talven oloinhin sopimaton.
Korjaamo laskut ylittää sietokyvyn jo.Vaihtoon kesällä, viat ei näy.
- 3.0 TFSI
1. 2010
2. A6 sedan
3. 3.0 TFSI
4. Kyllä, en kai muuten sitä ostaisi.- kguju
Sä näit vaan unta, mees kattoon pihaan, ei se vanha audi siellä ole uudeksi muuttunut.
- Teemu---
1996
A4
1.9TDI
Vittuuntuneen autonomistajan vastaus, ei ole paras, raidetangon päitä ja tukivarsia tuntuu menevän. Moottori itse ei ole hajonnut kertaakaan mutta turbo leiponyt edellisillä omistajilla kerran ja minulla kerran (345tkm takana). Pakkasella ovet ja lukot jäätyy kiinni. Sähkölaitteissa on ollu runsaasti vikoja varsinkin pakkasella ja kostealla kelillä. Tämän seurauksena mm. tankin mittari näyttänyt mitä sattuu, pissapojan mittari vilkutellut tyhjää vaikka nestettä on, huomautellut turhaan palaneista polttimoista, keskuslukitus ei toimi, takalasin pyyhkijä heilunut väliin itsekseen vaikken ole pistänyt sitä päälle, mittariston valot katoilleet. Penkinlämmittimet eivät minun aikanani ole pelanneet koskaan. Nopeusmittari vaihdettu kerran, onneksi löysin romuttamolta. Tässä muutamia mitä tulee mieleen.
No joo ei ne maailmaa kaatavia vikoja ole ollut mutta päivääkään ei ole ollut semmosta fiilistä että auto olisi täysin kunnossa.
Odottelen tässä kesää kun auto on parhaimmillaan, vahaan sen oikein viimesen päälle ja myyn pois.
Pari työkaveria oli sitä mieltä että on hyvä auto, ensikerralla kun autoa valitsen näiden herrojen mielipiteillä ei ole painoarvoa ...ja merkki vaihtuu se on varma. - ässäkolme
1. 2007, 2. Audi S3, 3. 2.0 TFSI, 4. Kyllä, ainakin kilpailijoihin verrattuna.
- 25cm
Tämä ketju on varsinainen tilastoihme. Kaikilla on uudenkarheita S-Audeja tai vähintään se isoin bensamoottori mitä Audi tarjoaa.
Sanokaa minun sanoneen, tässä ketjussa on tasan yksi vakavasti otettava ilmoitus. Loput on audimiesten nettijatketta ja näyttipä siellä olevan yksi provoilukin.
- Vag-rakkinisti
1. 2008
2. Octavia
3. Diesel
4. Parempi kuin edellinen A4. Mutta ei ole häävi tämäkään oikeisiin autoihin verrattuna.- Ex Audisti
audia parempi
- teedeeii
1. 2006
2. A6
3. 3.0 TDI
4. Erittäin hyvä - audi-mies myös
1. 2007
2. A4 avant
3. 2.0T multitronic
4. menettelee, vaihto mielessä - V8FSI
ja kohtaan neljä sanon että paras mitä itellä on ollu. Myähemmin ostan ehkä A8:n.
- FFJJ
2009, A3, 1.4 TFSI, paras luokassaan.
- ekir
1. Minkävuotisen audin omistaja? 2007
2. Mikä malli? A6 3.0TDI Quattro
3. Millä koneella? 3.0TDI
4. Onko paras? No ainakin todella hyvä :-) - akfsdjfasdkj
Audiclubin sivuilla oli sellainen otos jollaista voit pitää aika todellisena myös tälläkin palstalla.
http://acf.kuvat.fi/kuvat/Kerholaisten autoja/
Huomatkaa että uusimmat taitavat olla -03 vuosimallin audeja, eli uusimmillekkin tulee kahdeksan vuotta liikenteessä tänä vuonna täyteen. Normaali palstalaisen audinromu on noin 15 vuotta vanha. - kuski..
1. 2010
2. A4 Avant
3. 2.0 T
4. En nyt tiedä paras, mutta minulle ihan sopiva. - Ex-AMG
RS6, vm.2006
aikamoinen pettymys, tehoa on - ajo-ominaisuuksia ei. Neliveto hyödytön silloin kun sitä oikeasti tarvitsisi. Puskee radalla.
I - kybä
1. 2010
2. A4
3. 2.0 TFSI
4. Ei. Toiseks paras.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462