Gallub

Tilastonikkari200

1. Minkävuotisen audin omistaja?
2. Mikä malli?
3. Millä koneella?
4. Onko paras?

22

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audi RS6

1. 1992
      2. 100
      3. 2.0
      4. on

• mulkerovisti

se sulle kuuluu

• ------

1. 2009
      2. S5
      3. 4.2 V8
      4. Omassa luokassaan kyllä on.

• ----------------

Mulla on noita samanlaisia kans pari tallissa, musta ja punanen fiiliksien mukaan.

• luusery..

uusin..
        s5 myös
        4.2V8
        Pikkuviallinen en tyytyväinen lainkaan.Talven oloinhin sopimaton.
        Korjaamo laskut ylittää sietokyvyn jo.Vaihtoon kesällä, viat ei näy.

• 3.0 TFSI

1. 2010
      2. A6 sedan
      3. 3.0 TFSI
      4. Kyllä, en kai muuten sitä ostaisi.

• kguju

Sä näit vaan unta, mees kattoon pihaan, ei se vanha audi siellä ole uudeksi muuttunut.

• Teemu---

1996
      A4
      1.9TDI
      Vittuuntuneen autonomistajan vastaus, ei ole paras, raidetangon päitä ja tukivarsia tuntuu menevän. Moottori itse ei ole hajonnut kertaakaan mutta turbo leiponyt edellisillä omistajilla kerran ja minulla kerran (345tkm takana). Pakkasella ovet ja lukot jäätyy kiinni. Sähkölaitteissa on ollu runsaasti vikoja varsinkin pakkasella ja kostealla kelillä. Tämän seurauksena mm. tankin mittari näyttänyt mitä sattuu, pissapojan mittari vilkutellut tyhjää vaikka nestettä on, huomautellut turhaan palaneista polttimoista, keskuslukitus ei toimi, takalasin pyyhkijä heilunut väliin itsekseen vaikken ole pistänyt sitä päälle, mittariston valot katoilleet. Penkinlämmittimet eivät minun aikanani ole pelanneet koskaan. Nopeusmittari vaihdettu kerran, onneksi löysin romuttamolta. Tässä muutamia mitä tulee mieleen.
      No joo ei ne maailmaa kaatavia vikoja ole ollut mutta päivääkään ei ole ollut semmosta fiilistä että auto olisi täysin kunnossa.

Odottelen tässä kesää kun auto on parhaimmillaan, vahaan sen oikein viimesen päälle ja myyn pois.

Pari työkaveria oli sitä mieltä että on hyvä auto, ensikerralla kun autoa valitsen näiden herrojen mielipiteillä ei ole painoarvoa ...ja merkki vaihtuu se on varma.

• ässäkolme

1. 2007, 2. Audi S3, 3. 2.0 TFSI, 4. Kyllä, ainakin kilpailijoihin verrattuna.

• 25cm

Tämä ketju on varsinainen tilastoihme. Kaikilla on uudenkarheita S-Audeja tai vähintään se isoin bensamoottori mitä Audi tarjoaa.

Sanokaa minun sanoneen, tässä ketjussa on tasan yksi vakavasti otettava ilmoitus. Loput on audimiesten nettijatketta ja näyttipä siellä olevan yksi provoilukin.

• Vag-rakkinisti

1. 2008
      2. Octavia
      3. Diesel
      4. Parempi kuin edellinen A4. Mutta ei ole häävi tämäkään oikeisiin autoihin verrattuna.

• Ex Audisti

audia parempi

• teedeeii

1. 2006
      2. A6
      3. 3.0 TDI
      4. Erittäin hyvä

• audi-mies myös

1. 2007
      2. A4 avant
      3. 2.0T multitronic
      4. menettelee, vaihto mielessä

• V8FSI

ja kohtaan neljä sanon että paras mitä itellä on ollu. Myähemmin ostan ehkä A8:n.

• FFJJ

2009, A3, 1.4 TFSI, paras luokassaan.

• ekir

1. Minkävuotisen audin omistaja? 2007
      2. Mikä malli? A6 3.0TDI Quattro
      3. Millä koneella? 3.0TDI
      4. Onko paras? No ainakin todella hyvä :-)

• akfsdjfasdkj

Audiclubin sivuilla oli sellainen otos jollaista voit pitää aika todellisena myös tälläkin palstalla.

http://acf.kuvat.fi/kuvat/Kerholaisten autoja/

Huomatkaa että uusimmat taitavat olla -03 vuosimallin audeja, eli uusimmillekkin tulee kahdeksan vuotta liikenteessä tänä vuonna täyteen. Normaali palstalaisen audinromu on noin 15 vuotta vanha.

• kuski..

1. 2010
      2. A4 Avant
      3. 2.0 T
      4. En nyt tiedä paras, mutta minulle ihan sopiva.

• Ex-AMG

RS6, vm.2006

aikamoinen pettymys, tehoa on - ajo-ominaisuuksia ei. Neliveto hyödytön silloin kun sitä oikeasti tarvitsisi. Puskee radalla.

I

• kybä

1. 2010
      2. A4
      3. 2.0 TFSI
      4. Ei. Toiseks paras.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe