Alan olla jo huolissani Komosen mielenterveyden takia. Kaupunginjohtajamme tämänpäiväinen kirjoitus Itä-Hämeessä ei anna kuvaa miehestä, jolla kaikki asiat on kohdallaan...
Komosen jaksaminen
9
317
Vastaukset
- 18
Olen täysin samaa mieltä:
Komonen mainitsi kirjoituksessaan mm. näin:
"Lisäksi halusin saada keskustan elvytykseen selvää tomintalinjausta: keskustaan tarvitaan sekä katettuja oleskelutiloja nykyaikaisille ihmisille että toriparkki. Itse en toriparkkia tarvitse, sillä aina olen saanut pysäköintitilaa K-kaupan katolta, ja koskaan se ei ole ollut edes puolillaan autoja. Mutta on huomattava, että minua nuorempi asiakaskunta haluaa helppoja ja nykyaikaisia pysäköinnin mahdollisuuksia ja keskustan kaupat tarvitsevat lisää asiakkaita."
Kyllä täytyy ihmetellä Komosen järjen juoksua. Jos parkkipaikkoja löytyy sopivasti katujen varsilta ja katotkin ovat puolittain tyhjillään, samoin S-marketin alakertaankin aina mahtuu, miksi pitäisi vielä rakentaa maksullinen maanalainen toriparkki. Yritykset ovat jo siirtyneet muualle.
Suomeksi sanottuna sijoitetaan sellaiselle alueella, jossa suuria puutteita ei ole tähänkään asti ollut havaittavissa. Keskustassa asioidessa moni ulkopaikkakuntalainen on juuri kiitellyt sitä, että on mahdollista saada auto ilmaiseksi parkkiin ja vielä suhteellisen lähelle liikettä, jossa asiointi tapahtuu. Nyt miljoonat pitää siis sijoittaa maanalle ja pyytää tästä vielä kuntalaiselta maksuakin.
Pitäisiköhän kohta lähteä pois täältä.- huoh*
Se ei voi olla totta. Ei voi olla totta, että Komonen olisi tuollaista kirjoitellut.
Pitää kai mennä ostamaan I-H. En usko ennen kuin näen. - hymmmm
Ei meidän asukkaisen mihinkään pidä lähteä, vaan laittaa pihalla olevat kaupunginjohtajamme vaihtoon. Tätähän tämä on ollut jo vuosia, ei tässä mitään uutta ole siinä mielessä. Mutta kun on ollut meidän rahaa millä mällätä niin ei ole tarvinnut virkamiesten toilailuihin kiinnittää sen enempiä huomoiota. Nyt on vähän eri tilanne.
Jos on henkilökohtainen elämä lähipiiriä myöten kuralla niin kuinka sitä voi kuntataloutta pyörittää ? Siinä on meinaan vähän isommat rahat kyseessä kuin mitä takataskuun mahtuu. - h kojootti
Komonen puhuu totta kirjoittaessaan keskustan katetusta oleskelutilasta, koska näille tiloille on ehdottamasti kysyntää nykyaikana. Luulen, että mummojen ja pappojenkin on helppo yhtyä tähän, koska kulkeminen rollaarilla on mielekkäämpää sekä helpompaa katetulla-alueella kuin tyhjällä torilla räntä sateessa.
Autoparkkiin kaupungin ei kannata tuhlata rahoja vaan siihen kannattaa etsiä yksityinen rakentaja, jos sellaista edes löytyy. Tässä tapauksessa autoparkki kannattaa jättää rakentamatta. Nyt kuluttajien trendi näyttää olevan se, että mennään laitakaupunkien Ideaparkkeihin/Jumboihin, mikä ei todellakaan ole ekologisesti kestävää.
- !
ja sassiin!
- saakaswili
Tehdään siitä lintutarhan johtaja sitten kun se yksityistetään.
Siellähän se voi esitellä sitten visioitansa muille pöllöille.............huhuu - P-jalkainen
saakaswili kirjoitti:
Tehdään siitä lintutarhan johtaja sitten kun se yksityistetään.
Siellähän se voi esitellä sitten visioitansa muille pöllöille.............huhuuEhdottaisin tarhattavaksi lisäksi koko kaupungin hallitusta... sitä jäin miettimään, että pitäisikö laittaa pöllöjen vai papukaijojen kanssa samaan häkkiin.....
- miun mielestä
P-jalkainen kirjoitti:
Ehdottaisin tarhattavaksi lisäksi koko kaupungin hallitusta... sitä jäin miettimään, että pitäisikö laittaa pöllöjen vai papukaijojen kanssa samaan häkkiin.....
laitetaan pöllöjen joukkoon,kun ensin tervataan ja pyöritetään höyhenissä.
- 29
vaihtoon ja äkkiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955