Minäkö tiitti!!

wolf-74

Hei! Olen hoikka, neitimäinen, sirorakenteinen, pienenkokoinen mieheksi ikää 35v. pituutta183cm ja painoa vain 60kg, ulkoisesti sekä myös kokooni oon tyytyväinen! Kuitenkin oon aina tuntenut että en ole tyytyväinen itseeni miehenä vaan tunnen itseni naiseksi!! En kuitenkaan myöskään erityisesti rakasta yksin pukeutumista vain neljän seinän sisällä, vaan tykkään myös julkisesti esiintyä naisena!! Harrastan retkeilyä, valokuvausta, tykkään leirintäaluematkailusta, liikun mieluusti julkisilla kulkuvälineillä, en niinkään omalla autolla!! En mitenkään ole normaali "tiitti"? Hiuksiani värjäilen, siis omiani säännöllisin väliajoin, nyt mun hiukseni ovat lyhyehköt ja kirkkaan punaiset, pidän korviksia, naisellisuuteen ei mielestäni sovi karvainen vartalo siksi tykkään sheivata ihoni puhtaaksi, huolehdin muutenkin kasvoistani ja ihostani voiteilla! Asusteiden osalta viihdyn enemmän housuissa, nahkavaatteissa, strech farkuissa joissa bootgoot lahkeet, lessingeissä, rakastan bootseja, korkeita piikkikorkoja, pitkävartisia maihareita, lämpimillä kesäkeleillä viihdyn myös bikineissä, shortseissa, mutta myös mekoissa ja hameissa, silloin on myös iltamenoihin kiva laittaa seksyn oloiset verkkosukkahousut!! Tykkään myöskin meikata, täydellinen meikki luo upean sensuellin vaikutelman, rakennekynnet täydentävät upealla lakalla kokonaisuuteni, kuten myös upean tuoksuiset sensuellit hajuvedet! Mutta ongelmani on se et ystävien löytäminen on vaikeaa, jotka hyväksyisivät minut tälläisenä, jotka uskaltaisivat lähteä myös ulos kanssani, festareille tai baariin, olivatpa he sitten biologisia naisia tai miehiä, niin seuraa se minäkin tahtoisin!! Ottakaa kantaa ystävällisin terveisin Katja

31

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustelet

mieheytesi?

• En ole ap kirjoittaja, mutta väestötietolaki ei jätä meitä pulaan:

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19930507

" 6 §
        Tietojen tarkistaminen

Henkilötietoja pidetään luotettavana selvityksenä henkilöstä ja hänen perheoikeudellisesta asemastaan, jollei toisin näytetä.

Rekisteritoimiston on tarkistettava tietoja säännöllisesti niiden luotettavuuden varmistamiseksi. Väestörekisterikeskus päättää laajoista ja erityisiä kustannuksia aiheuttavista tarkistuksista rekisteritoimistoja kuultuaan.

Tarkistusten ajankohta ja laajuus sekä niiden kohteena olevat tiedot on määrättävä siten, että tiedot tulevat tarkistetuiksi tarpeellisilta osin vähintään kerran kymmenessä vuodessa."

• siis...
        Heli.Ilwes kirjoitti:

En ole ap kirjoittaja, mutta väestötietolaki ei jätä meitä pulaan:

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19930507

" 6 §
        Tietojen tarkistaminen

Henkilötietoja pidetään luotettavana selvityksenä henkilöstä ja hänen perheoikeudellisesta asemastaan, jollei toisin näytetä.

Rekisteritoimiston on tarkistettava tietoja säännöllisesti niiden luotettavuuden varmistamiseksi. Väestörekisterikeskus päättää laajoista ja erityisiä kustannuksia aiheuttavista tarkistuksista rekisteritoimistoja kuultuaan.

Tarkistusten ajankohta ja laajuus sekä niiden kohteena olevat tiedot on määrättävä siten, että tiedot tulevat tarkistetuiksi tarpeellisilta osin vähintään kerran kymmenessä vuodessa."

sinä Heli olet mies?

• siis... kirjoitti:

sinä Heli olet mies?

miehestä biologiseksi mieheksi nainen

• ritvax

Käytätkö jatkuvasti naisten alusvaatteita kuten rintaliivejä? Oletko kasvattanut kuppikokoasi? Nukutko yösikin naisten yöpaidassa tai pyjamassa? Etkö tosiaan käytä hormooneja?

• puheilla,

että spekuloit olevasi tiitti, olet miehenä oma itsesi ym, et varmaan saakaan hormoneita. Mutta jos olet ts ja saat diagnoosin, helpostihan ne Suomessa saa eikä tartte edes alkaa huoraamaan saadakseen rahaa niihin, toisin kuin maissa, joissa hormonit saa ilman verikokeita ja lääkärin valvontaa.

• horovitsi
        puheilla, kirjoitti:

että spekuloit olevasi tiitti, olet miehenä oma itsesi ym, et varmaan saakaan hormoneita. Mutta jos olet ts ja saat diagnoosin, helpostihan ne Suomessa saa eikä tartte edes alkaa huoraamaan saadakseen rahaa niihin, toisin kuin maissa, joissa hormonit saa ilman verikokeita ja lääkärin valvontaa.

Mua vaan naurattaa että 183 senttinen mies sanoo olevansa pienikokoinen. Mä oon kolme senttiä pitempi ja aina pitänyt itseäni pitkänä.

• tulkinnasta
        horovitsi kirjoitti:

Mua vaan naurattaa että 183 senttinen mies sanoo olevansa pienikokoinen. Mä oon kolme senttiä pitempi ja aina pitänyt itseäni pitkänä.

Usein koon arvioinnissa merkkaa enemmän paino, laihahan 183/60-mittainen mies on. Pitkä kyllä, muttei iso. Ei jotain 165-senttistä ja 200-kiloistakaan pidetä pienenä.

• on edelleen

miehen henkilötunnus, joten sen perusteella olen edelleen mies. Olin tänään poliisilaitoksella uusimassa passiani ja kulmikkaista kasvoista ei kauniita saa. Kyllä minulla edelleen oli mies vaatteiden alla vaikka naiseksi itseni koenkin.

• naiseksi

olisit liian laiha, koska tuollainen laihuus häiritsisi estrogeenintuotantoasi. Ja tällä palstalla ollaan tosi tarkkoja siitä, että tiitti ja ts-nainen on eri asia. Onhan kuitenkin eroa siinä onko nainen vai mies. Tai usein eroa korostaa juuri ts, tiitit taas tapaavat kieltään asian.

• tuota esiinnyttyä

"kuinka moni teistä uskaltaa esiintyä julkisella paikalla naisena mutta mies naisten vaatteiden alla!! Esiintyä lähteö esim. kesällä terassille tai bilettämään ravintolaan!!"

Taisipa tuota aikaa kertyä lähemmäs neljä vuotta ja varsinaisesti 24/7 naisena mutta miehen fysiikalla kuukautta vajaa kolme vuotta. Sen jälkeen oli sitten fyysisestikin nainen. Kaikkea ehdottamaasi on tehty tuona aikana ja lisäksi käyty töissäkin. Suorastaan pykälien mukaan pakollinen toimintatapa transsukupuoliselle, jotta uusi sukupuoli voidaan myöntää.

• ritvax

Minulla iässäsi oli elämässäni vaihe, jolloin olin todella matkalla lopulliseen naiseuteen. Käytin rintaliivejä, pikkupöksyjä ja sukkahousuja jatkuvasti myös miesten vaatteiden alla töissä. Heti kotiin tultuani pukeuduin hameeseen!Olin nyppinyt kaikki ihokarvani ja tehnyt bikinirajauksen karvanpoistoaineella. Nypin myös kaikki partakarvani pinseteillä. Kävin jopa kerran laserissa parran poistamiseksi ja nypitytin partakarvoja myös kosmetologilla, jolla oli sähköpinsetit. Nukuin yöni todella aina naisten yöpaidassa.

Olin todella täysin läpimenevä naisena huolimatta pituudestani 188 cm, koska painoni oli vain noin 78kg.
        Rintanikin kehittyivät rintapumpun ja rintaliivien käytön vuoksi peräti B-kuppiin! Täyttäessäni 50-vuotta löysin itsestäni miehen uudestaan ja olen TODELLA nauttinut miehen elämästä! Kaikki naisten vaatteet ja varusteet lisäksi valokuvat ovat olleet varastoituna peräti neljä vuotta, sillä niiden hävittäminen herättää tarpeen aloittaa pukeutuminen uudestaan, sillä olin hävittänyt ne peräti jo seitsemän kertaa!

Vaikkakin upeat sääreni menevät täysin hukkaan, elän todennäköisesti miehenä loppuelämäni huolimatta takavuosien hormoonihoitounelmistani. Toivottavasti sinäkin harkitset tarkoin ennenkuin teet peruuttamattomia päätöksiä. Elät varmaan elämässäsi ihanaa ja jännittävää vaihetta, mutta elämässä on monenlaisia vaiheita, joita on vaikea ennakoida. Siunausta elämääsi!

• siltä, että
        ritvax kirjoitti:

Minulla iässäsi oli elämässäni vaihe, jolloin olin todella matkalla lopulliseen naiseuteen. Käytin rintaliivejä, pikkupöksyjä ja sukkahousuja jatkuvasti myös miesten vaatteiden alla töissä. Heti kotiin tultuani pukeuduin hameeseen!Olin nyppinyt kaikki ihokarvani ja tehnyt bikinirajauksen karvanpoistoaineella. Nypin myös kaikki partakarvani pinseteillä. Kävin jopa kerran laserissa parran poistamiseksi ja nypitytin partakarvoja myös kosmetologilla, jolla oli sähköpinsetit. Nukuin yöni todella aina naisten yöpaidassa.

Olin todella täysin läpimenevä naisena huolimatta pituudestani 188 cm, koska painoni oli vain noin 78kg.
        Rintanikin kehittyivät rintapumpun ja rintaliivien käytön vuoksi peräti B-kuppiin! Täyttäessäni 50-vuotta löysin itsestäni miehen uudestaan ja olen TODELLA nauttinut miehen elämästä! Kaikki naisten vaatteet ja varusteet lisäksi valokuvat ovat olleet varastoituna peräti neljä vuotta, sillä niiden hävittäminen herättää tarpeen aloittaa pukeutuminen uudestaan, sillä olin hävittänyt ne peräti jo seitsemän kertaa!

Vaikkakin upeat sääreni menevät täysin hukkaan, elän todennäköisesti miehenä loppuelämäni huolimatta takavuosien hormoonihoitounelmistani. Toivottavasti sinäkin harkitset tarkoin ennenkuin teet peruuttamattomia päätöksiä. Elät varmaan elämässäsi ihanaa ja jännittävää vaihetta, mutta elämässä on monenlaisia vaiheita, joita on vaikea ennakoida. Siunausta elämääsi!

olet transvestiitti tai sitten itseä pettävä kiihkouskova.

• siltä, että kirjoitti:

olet transvestiitti tai sitten itseä pettävä kiihkouskova.

kannattaisi viedä tuo kaappi papille siunattavaksi. Voi olla ettei sitä tarvitse avata sen jälkeen enää kertaakaan. :)

• ritvax
        Heli.Ilwes kirjoitti:

kannattaisi viedä tuo kaappi papille siunattavaksi. Voi olla ettei sitä tarvitse avata sen jälkeen enää kertaakaan. :)

En provoile vaan kirjoitukseni on täyttä totta! Löysin oikean miehuuteni naiseuden kautta. Vaikka elämä naisena oli jännittävää, niin se vaati tosi paljon vaivannäköä, koska olen perfektionisti. Olin aina todella viimeisen päälle huoliteltu ja tarkkailin jatkuvasti painoani. Naisjaksojeni välissä oli miesjaksoja, jolloin olin tosi macho bodaustreeneineen. Miehuus oli silloin minulle ponnistelua, koska minun tuli jatkuvasti todistaa itselleni ja muille olevani mies. Miehenä olemisjaksot päättyivät väsymiseen, sillä naisena olin lomalla mieheydestä, mutta vastassa olivat uudet haasteet kuten edelllä totesin. Löysin oikean miehen itsestäni vasta 50-vuotiaana, jolloin tajusin ettei sukupuolta pidä todistaa itselleen eikä muille. Siunausta kaikille palstan kirjoitajille kritiikistä huolimatta!

• mitään ihmeellistä
        ritvax kirjoitti:

En provoile vaan kirjoitukseni on täyttä totta! Löysin oikean miehuuteni naiseuden kautta. Vaikka elämä naisena oli jännittävää, niin se vaati tosi paljon vaivannäköä, koska olen perfektionisti. Olin aina todella viimeisen päälle huoliteltu ja tarkkailin jatkuvasti painoani. Naisjaksojeni välissä oli miesjaksoja, jolloin olin tosi macho bodaustreeneineen. Miehuus oli silloin minulle ponnistelua, koska minun tuli jatkuvasti todistaa itselleni ja muille olevani mies. Miehenä olemisjaksot päättyivät väsymiseen, sillä naisena olin lomalla mieheydestä, mutta vastassa olivat uudet haasteet kuten edelllä totesin. Löysin oikean miehen itsestäni vasta 50-vuotiaana, jolloin tajusin ettei sukupuolta pidä todistaa itselleen eikä muille. Siunausta kaikille palstan kirjoitajille kritiikistä huolimatta!

Olet tyypillinen neitimäinen mies.

• huomasit
        ritvax kirjoitti:

ajoissa tilanteesi ennen kuin teit mitään peruuttamatonta. Kerronpa vertailun vuoksi itsestäni niin huomaat eron. Olen nainen ja siitä ei ole epäilystä. Elämä naisena ei ole mitenkään jännittävää vaan tavallista puurtamista töissä ja vapaa-aikana. Painoa tulee tietenkin tarkkailtua jo terveydenkin vuoksi, mutta olen sinut vartaloni kanssa, vaikka muutamia ylimääräisiä kurveja löytyykin. Minulle riittää mainiosti tällainen tavallisen naisen elämä, enkä edes yritä olla perfektionisti. Mies en ole ollut koskaan. Miehen roolissa esiintyminen aiemmin perustui vain siihen että ulkopuoliset eivät olisi havainneet erityistä minussa. Macho-tyyli ei sopinut minuun koskaan, en edes yrittänyt, se tuntui vastenmieliseltä. Olosuhteiden pakosta pääsin elämään todellista elämääni vasta varttuneena ja tämä tavallisen naisen elämä on sitä minkä koen ehdottomasti omakseni.

Nyt olet päässyt siihen mikä sinulle ilmeisesti sopii parhaiten. Voit elää miehen elämää, koska koet olevasi mies. Se ei kuitenkaan ole esteenä pukeutua naisten vaatteisiin ajoittain, jos olet sen kokenut jo aiemmin tyydyttäväksi. Siitä vaan, onhan Suomessa noin viitisenkymmentätuhatta samanlaista ihmistä.

• Saija-susi

Rohkeuttasi olla oma itsesi...On varmasti suuri jumalainen lahja olla ja mennä juuri sellaisena kuin on!! Olisi kyllä mukava tutustua sinuun paremmin muutenkin kuin vain netin kirjoitusten kautta, sillä olet varmasti aivan jumalainen myös ihmisenä?? Miten saan yhteyden sinuun? Ystäviä ei jätetä koskaan-

• wolf-74

Saisi tämän viestini poistettua täältä, kun tuossa tekstini alla ei ole poista! Taitaapi olla paremoi että minä alan elää miesmäistä elämää ja naiset elää omaansa!! On sen verran negatiivistä palautetta tullut??

• ajatellut

Koska sinulla on myös kirjautumistunnus, olisit kirjoittanut tuon ensimmäisen viestin kirjautuneena sisään. Silloin olisit voinut poistaa viestisi. Nyt se ei enää onnistu kun kirjoitit viestin anonyyminä.

• sittenkin--

olla joku uskovainen provo, jos pystyt valitsemaan sukupuolen saamasi palautteen mukaan...

• wolf-74
        sittenkin-- kirjoitti:

olla joku uskovainen provo, jos pystyt valitsemaan sukupuolen saamasi palautteen mukaan...

Puhua mulle että olisin uskovainen, niin tai mihin uskon?? En ainakaan jumalaan, minua ei saa kirveelläkään kirkkoon vaaan luultavasti palan siellä??? Olen Ateisti, pakana enemmän noita, joku on joskus sanonut että olen entisessä elämässäni ollut noita..Olen tehnyt jotain todella pahaa ja siksi minut olisi lähetetty tänne takaisin hyvittämään jotain yhteiskunnalle oiskohan tämä sitten sitä jotain!!

uskon toki uudelleen syntymiseen ja siihen että Susi on henkimaailman eläin, suojelija ja minun johdattajani..Olen persoonallinen..mutta myös laumassa viihtyvä vaikka myös mielelläni yksinkin viihdyn ja pakenen välillä erämaahan vaeltamaan!!

• wolf-74 kirjoitti:

Puhua mulle että olisin uskovainen, niin tai mihin uskon?? En ainakaan jumalaan, minua ei saa kirveelläkään kirkkoon vaaan luultavasti palan siellä??? Olen Ateisti, pakana enemmän noita, joku on joskus sanonut että olen entisessä elämässäni ollut noita..Olen tehnyt jotain todella pahaa ja siksi minut olisi lähetetty tänne takaisin hyvittämään jotain yhteiskunnalle oiskohan tämä sitten sitä jotain!!

uskon toki uudelleen syntymiseen ja siihen että Susi on henkimaailman eläin, suojelija ja minun johdattajani..Olen persoonallinen..mutta myös laumassa viihtyvä vaikka myös mielelläni yksinkin viihdyn ja pakenen välillä erämaahan vaeltamaan!!

Ilves jo onkin tiällä. Minäkin viihdyn hongan latvassa.

• ratkennut
        Heli.Ilwes kirjoitti:

Ilves jo onkin tiällä. Minäkin viihdyn hongan latvassa.

juomaan?

• wolf-74
        ratkennut kirjoitti:

juomaan?

Riippuen kuka kysyy ja missä kysyy, olenko minä ratkennut juomaan?? En ole!! VÄLILLÄ ON TAI OIS KYLLÄ KIVA KÄYDÄ MYÖS BAARISSA MUT HYVÄSSÄ SEURASSA!! Niin kaikille selväx et minähän oon alkoholisti ja voin ratketa koska vaan joten en alkuunkaan leiki sillä asialla!!!

• juomisviesti
        wolf-74 kirjoitti:

Riippuen kuka kysyy ja missä kysyy, olenko minä ratkennut juomaan?? En ole!! VÄLILLÄ ON TAI OIS KYLLÄ KIVA KÄYDÄ MYÖS BAARISSA MUT HYVÄSSÄ SEURASSA!! Niin kaikille selväx et minähän oon alkoholisti ja voin ratketa koska vaan joten en alkuunkaan leiki sillä asialla!!!

oli tarkoitettu Helille, koska sen viesti oli niin utopistinen... Muutenkaan ei täällä kannata provosoitua toisten viesteistä, mistä kukaan voi tietää onko joku uskovainen tai juoko alkoholia tms.

• wolf-74
        juomisviesti kirjoitti:

oli tarkoitettu Helille, koska sen viesti oli niin utopistinen... Muutenkaan ei täällä kannata provosoitua toisten viesteistä, mistä kukaan voi tietää onko joku uskovainen tai juoko alkoholia tms.

Olen hieman mietiskellyt tämänkin päivän aikana tätä minun naisellisuus viettiäni ekäpä se juuriaan myöten on niin että naisille on tehty niin paljon kauniita asuja ja vaatteita joita ei ole meille miehille suvaitsuttu antaa on ymmärrettävää ja hyväksyttävää jos nainen pukeutuu seksikkäästi, meikkaa ja laittautuu upeaksi! Mutta heti tässä yhteiskunnassa ollaan tuomitsemassa jos mies meikkaa, sehän saa biologisetkin naiset juoksemaan karkuun vaikka etenkin minä haluaisin kavereita, liikkumaan kanssani luontoon, retkeilemään, harrastamaan rinkkamatkailua, lähtemään kanssani festareille, kiertämään baareihin ja ennen kaikkea pitämään yhdessä estottomasti hauskaa, enkä muuten tarkoita seksiä?
        Ehkäpä minä teen sellaisen rohkean vedon, eli pukeudun ristiin! Osaksi mieheksi, osaksi naiseksi, mutta selkeästi oon kuitenkin mies ja voihan mieskin meikata, ei silmämeikkiä oo kukaan kieltänyt tai käyttämästä kynsilakkaa!! -80 luvulla Neumann ja muut dingo yhtyeen miehet meikkasivat esiintymistä varten useinkin, eikä sitä kukaan vieroksunut...Jospa alkaisin etsiä ikään kuin uutta tyyliä, vanhan tyylini paikalle, nuorekkaan trendikästä kuitenkin rentoa ja ajatonta josko sekoittelisin eräällä tavalla musiikki maailmaa, oon rockhenkinen joten panostan suurimmaksi osaksi rock tyyliin, laitetaan pieni vivahde punkkia, metallia, heavya mukaan, voisipa siitä syntyä jollekkin aika namipalan näköinenkin mies!! Miltäs kuulostaa teistä??

• sallitaan
        wolf-74 kirjoitti:

Olen hieman mietiskellyt tämänkin päivän aikana tätä minun naisellisuus viettiäni ekäpä se juuriaan myöten on niin että naisille on tehty niin paljon kauniita asuja ja vaatteita joita ei ole meille miehille suvaitsuttu antaa on ymmärrettävää ja hyväksyttävää jos nainen pukeutuu seksikkäästi, meikkaa ja laittautuu upeaksi! Mutta heti tässä yhteiskunnassa ollaan tuomitsemassa jos mies meikkaa, sehän saa biologisetkin naiset juoksemaan karkuun vaikka etenkin minä haluaisin kavereita, liikkumaan kanssani luontoon, retkeilemään, harrastamaan rinkkamatkailua, lähtemään kanssani festareille, kiertämään baareihin ja ennen kaikkea pitämään yhdessä estottomasti hauskaa, enkä muuten tarkoita seksiä?
        Ehkäpä minä teen sellaisen rohkean vedon, eli pukeudun ristiin! Osaksi mieheksi, osaksi naiseksi, mutta selkeästi oon kuitenkin mies ja voihan mieskin meikata, ei silmämeikkiä oo kukaan kieltänyt tai käyttämästä kynsilakkaa!! -80 luvulla Neumann ja muut dingo yhtyeen miehet meikkasivat esiintymistä varten useinkin, eikä sitä kukaan vieroksunut...Jospa alkaisin etsiä ikään kuin uutta tyyliä, vanhan tyylini paikalle, nuorekkaan trendikästä kuitenkin rentoa ja ajatonta josko sekoittelisin eräällä tavalla musiikki maailmaa, oon rockhenkinen joten panostan suurimmaksi osaksi rock tyyliin, laitetaan pieni vivahde punkkia, metallia, heavya mukaan, voisipa siitä syntyä jollekkin aika namipalan näköinenkin mies!! Miltäs kuulostaa teistä??

enemmän, ja kyllähän Dingoja haukuttiin jatkuvasti homoiksi ja transvestiiteiksi. Ei tavallista heteromiestä naisille tarkoitetut vaatteet ja asusteet kiinnosta kuin naisten päällä, mutta jos on tiitti tai homo tai naismainen mies, antaa palaa vaan.

• juomisviesti kirjoitti:

vuan uon mehtäkeikalla. Tiällä suap juosta jolokottoo.

• oon nainen

Sinä. Tiitti.

• jotain6

Jotenkin oleellista? Varmaan onkin. En minä pidä itseänikään ihan normi "pukeutujana".
      En minä osaa vastata muuta kuin ettet ihan "tavis" tiitiltä vaikuta. Eikä tarvitsekaan, jos
      minulta kysytään. Se että on jo "kolmevitonen", antaa ainakin luvan sinulle olla se mitä
      haluat. Ei tarvitse lupia kysellä. Toivon ystävien löytymistä, enkä mitään "onnenonkijoita"
      sinulle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8132
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5677
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      281
      5057
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4983
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3757
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2980
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      65
      2697
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2452
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      43
      2431
    Aihe