Onko kukaan käynyt jo haastattelussa? Kokemuksia? Ilmoittavatkohan ne sieltä mitään jos ei pääse edes haastatteluun?
s-päällikkö haku 2010
20
1939
Vastaukset
- aaaarrrrhhhhg
Ei oo tullu mitään tietoa, eivät vastaa myöskään sähköpostiin.. omituista. Luulis noin ison yrityksen ilmoittavan edes jotain.
- .
Joo, ei ole mitään kuulunut, eikö se tän viikon loppuun mennessä pitäis olla ohi eka haastattelukierros? Outoa luulin, että edes haastatteluun olisin päässyt, mut ei näköjään...Onko tietoa, onko jollekin jo haastattelukutsu tullut?
- -satu-
. kirjoitti:
Joo, ei ole mitään kuulunut, eikö se tän viikon loppuun mennessä pitäis olla ohi eka haastattelukierros? Outoa luulin, että edes haastatteluun olisin päässyt, mut ei näköjään...Onko tietoa, onko jollekin jo haastattelukutsu tullut?
Ei kannata varmaan vielä luopua toivosta:) mut soitettiin muistaakseni toissapäivänä haastatteluun. Ens viikolla on siis haastattelu, ihan tähän oman osuuskaupan toimialajohtajan puheille.
- jemmatin
-satu- kirjoitti:
Ei kannata varmaan vielä luopua toivosta:) mut soitettiin muistaakseni toissapäivänä haastatteluun. Ens viikolla on siis haastattelu, ihan tähän oman osuuskaupan toimialajohtajan puheille.
Ei vieläkään oo mitään kuulunut, ja luulin myös että pääsen haastatteluun. Omituista, että ovat sadulle soittanneet, nettisivuilla kun luki, että haastatteluun kutsutaan sähköpostitse. Ilmoittakaa heti jos saatte lisätietoa, pliis.
- s-päällikkö
kutsuivat. sitten tulee puhelu joko jatkohaastattelupaikasta tai sitten ei vastaus paikalliselta johtajalta.
- asdfasdfsdfaasdf
minut aikanaan kutsuttiin sähköpostilla.
- jepskukkuuhuu
asdfasdfsdfaasdf kirjoitti:
minut aikanaan kutsuttiin sähköpostilla.
ei ole vieläkään mitään kuulunut, kannattaa varmaan unohtaa koko homma. onko tietoa, että ilmoittavatko jos ei pääse haastatteluun?
- lalalallaa
jepskukkuuhuu kirjoitti:
ei ole vieläkään mitään kuulunut, kannattaa varmaan unohtaa koko homma. onko tietoa, että ilmoittavatko jos ei pääse haastatteluun?
Turusta ilmoittivat sähköpostilla, etten pääse edes haastetteluun. Hain myös toiseen paikkaan, sieltä ei ole kuulunut mitään eikä todennäköisesti kuulukaan, koska ollaan jo maaliskuussa. No se siitä, ei voi mitään :(
- s-päällikkö
lalalallaa kirjoitti:
Turusta ilmoittivat sähköpostilla, etten pääse edes haastetteluun. Hain myös toiseen paikkaan, sieltä ei ole kuulunut mitään eikä todennäköisesti kuulukaan, koska ollaan jo maaliskuussa. No se siitä, ei voi mitään :(
ei taida enää olla tosissaan toivoa ykkösvaiheeseen - tänään kutsuttiin 2. vaiheeseen. voi olla aika kova hiillostus nyt edessä.
- -helmio-
s-päällikkö kirjoitti:
ei taida enää olla tosissaan toivoa ykkösvaiheeseen - tänään kutsuttiin 2. vaiheeseen. voi olla aika kova hiillostus nyt edessä.
Minua kiinnostaisi tietää, minkälaiset haastattelut olivat ykkösvaiheessa ja miksei kakkosvaiheessakin, jos joku jo sellaisessa on ollut. Peruskamaa vai pistivätkö pahoja kysymyksiä?
- S-päällikkö
-helmio- kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, minkälaiset haastattelut olivat ykkösvaiheessa ja miksei kakkosvaiheessakin, jos joku jo sellaisessa on ollut. Peruskamaa vai pistivätkö pahoja kysymyksiä?
vaiheessa aikalailla normaali työhaastattelu ja melkein odotettavia kysymyksiä. Toisessa vaiheessa kykytestit ja psykologien haastattelut. Kovaa oli toisena päivänä, kun kokonainen päivä oli kaikenlaisia testejä testaavalta yritykseltä.
- JanneSipp
Ensimmäiseen haastatteluun tuli pyyntö noin kaksi ja puoli viikkoa sitten ja viime viikolla olin soveltuvuustesteissä Tampereella.
- mymmmeli
Myös tällä viikolla on järjestetty soveltuvuustestejä, itse en harmikseni edennyt sinne asti :(
- str
mymmmeli kirjoitti:
Myös tällä viikolla on järjestetty soveltuvuustestejä, itse en harmikseni edennyt sinne asti :(
Mitenhän tänä vuonna (2011), itsehän hain sinne, onko kellään tullut jotain vastauksia jo?
- Mikko1235
str kirjoitti:
Mitenhän tänä vuonna (2011), itsehän hain sinne, onko kellään tullut jotain vastauksia jo?
Olisi kiva kuulla, minkälaisia testejä haastattelussa joutuu käymään läpi?
- nainen 80->
Mikko1235 kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, minkälaisia testejä haastattelussa joutuu käymään läpi?
Hei Mikko,
Miten sait kutsun? Voinko kysyä asutko etelä-Suomessa, keski-Suomessa vai missä päin? - Mikko1235
nainen 80-> kirjoitti:
Hei Mikko,
Miten sait kutsun? Voinko kysyä asutko etelä-Suomessa, keski-Suomessa vai missä päin?Haastattelukutsu tuli sähköpostilla. Etelä-Suomen alueella asun.
- nainen vm.80>
Mikko1235 kirjoitti:
Haastattelukutsu tuli sähköpostilla. Etelä-Suomen alueella asun.
Minä asun pohjois-Suomessa ja joka päivä kyttään monesti sähköpostiani, että onko sinne tullut mitään ja tarkkailen muiden tilannetta näillä keskustelupalstoilla :) Olisi mahtava päästä koulutukseen ja ensiksikin edes haastatteluun. Jännittää. Maksaako koulutus muuten? Kun törmäsin jollakin sivustolla isohkoon summaan, tosin en ehtinyt lukea juttua niin tarkkaan, että olisi tarkemmin käynyt ilmi, että onko kyse juuri tästä koulutuksesta.
- ei maksa
nainen vm.80> kirjoitti:
Minä asun pohjois-Suomessa ja joka päivä kyttään monesti sähköpostiani, että onko sinne tullut mitään ja tarkkailen muiden tilannetta näillä keskustelupalstoilla :) Olisi mahtava päästä koulutukseen ja ensiksikin edes haastatteluun. Jännittää. Maksaako koulutus muuten? Kun törmäsin jollakin sivustolla isohkoon summaan, tosin en ehtinyt lukea juttua niin tarkkaan, että olisi tarkemmin käynyt ilmi, että onko kyse juuri tästä koulutuksesta.
Koulutus ei maksa mitään vaan tehtävään valitulle maksetaan palkkaa koko koulutusajalta.
- Päälliköksi
Haastatteluun valituille vastaavat puhelimitse tai sähköpostitse ne alueosuuskaupat, joihin olet hakenut. Osuuskauppakohtaisia eroja on paljon. Lisäksi itse haastattelut ovat erilaisia melkein jokaisessa AOK:ssa. Joissain on yksilöhaastattelu, joissain ryhmähaastattelut yms.
Ja kyllä koulutus maksaa uskomattoman paljon (työnantajalle) Jos pääset kyseiseen koulutukseen, sinusta halutaan tehdä päällikkö. Ei kukaan turhaa laita tuollaista summaa kouluttaakseen vaan pelkän duunarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462