Maahanmuutajilla asiaa suomalaisille!

MikaR

Lähtekä suomalaiset vittu suomesta! http://img28.imageshack.us/img28/1055/laehtekaeaesuomalaisetv.jpg

Seitseman alle 10 v. mamua, jotka potkivat suomalaislasta: sanoivat naiselle
"Haista huora vittu, älä puutu meidän asioihin. Painu helvettiin!"
"Suomi on vapaa maa. Saamme tehdä mitä huvittaa"
näin he arvostavat meiltä saatua apua.

32

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dee kele

nehän paleltuis raukat tänne. Eihän ne osaa lämmittää talojakaan kuin polttamalla roskia sähköhellassa. Saiskohan yhtään mettää kaveriksi kaataan puita ja sitte pilkkoon ne haloiksi, oppisivat lämmityksestäki jottain, alusta alkaen

• oiöooyöug

saa tehä töitä ennen ku kansalaisuus on saatu? Pittää vaan yrittää huolehtia etteivät sitä ennen suutu ja lähe muihin maihin. Loppuu työvoima herroilta joskus :)

• Äänestäjä.

taisikin olla koko Muutos 2011-liikkeen ydin. Viiden pennin propagandaa apukoulutason kieliopilla.

• juuuuuuuuuuuuuuu

oot tienannu mutiaisilla. Avunantoa muka. Maailmanloppuun asti sillä nuo hylkiöt ei lopu, sikiävät nopiammin ku sinä kerkeet laskia

• MikaR
        juuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

oot tienannu mutiaisilla. Avunantoa muka. Maailmanloppuun asti sillä nuo hylkiöt ei lopu, sikiävät nopiammin ku sinä kerkeet laskia

saa tehä töitä ennen ku kansalaisuus on saatu? Pittää vaan yrittää huolehtia etteivät sitä ennen suutu ja lähe muihin maihin. Loppuu työvoima herroilta joskus :)

on tosi ääliömäistä yrittää saada maahanmuuttajalle nopeasti kansalaisuutta koska sen jälkeen kun kansalaisuus on saatu ei maasta enään käytännössä pystytä poistamaan vaikkapa esim törkeiden rikosten takia. miksi suosia rikollisuutta?

• MikaR

asioihin tulee muutos (Muutos2011)

tämä ei ole mitään propagandaa vaan totista totta mikä luo ajatuksia ja huolen aihetta ainakin minulle mitä täällä suomessa oikeen tapahtuu kansojenkeskuudessa.

• 88
        MikaR kirjoitti:

tämä ei ole mitään propagandaa vaan totista totta mikä luo ajatuksia ja huolen aihetta ainakin minulle mitä täällä suomessa oikeen tapahtuu kansojenkeskuudessa.

88

• eieieiei
        MikaR kirjoitti:

ei kaiki...

• Kyllästynyt kemiläin
        MikaR kirjoitti:

on tosi ääliömäistä yrittää saada maahanmuuttajalle nopeasti kansalaisuutta koska sen jälkeen kun kansalaisuus on saatu ei maasta enään käytännössä pystytä poistamaan vaikkapa esim törkeiden rikosten takia. miksi suosia rikollisuutta?

En ole itsekkään ns. "Rikollisten MAMUJEN" kannattaja, mutta tuo kun sanot, että miksi suosia rikollisuutta, se ei välttämättä kuulosta kovinkaan uskottavalta kun sinä sen sanot. Eikös sullakin ole niitä rikoksia aika paljon jo tilillä?

Mielestäni, suomen valtio voisi jo lopettaa kiintiö somaleiden ja irakilaisten ottamisen suomeen ja ottaa niitä oikeasti tarpeen ja heidän hädän perusteella.

• rtwe4524332434

etkö sinä huoranpentu pikkupili jo lopeta ?

• Unnah Anumemah

Kaikki joukolla 4 maaliskuuta kello 10-18 välisenä aikana kulttuurikeskukseen osoittamaan mieltään. Nyt on tilaisuus nähdä ne hekilöt jotka ovat nykyisen maahanmuuttopoliitiikan kannalla. Laulun sanat on hyvä opetella jo ulkoa,( en kyllä usko etteikö normi Kemiläinen osaisi) http://www.youtube.com/watch?v=ADilN0erl_k&feature=related
      Kaikki mukaan ja Suomi Suomalaisille soikoon.

• suomalaiset tyhmiä

muutaman kummenen vuoden päästä kun nämä ählämit ovat enemmistönä suomessa ja europassa, meidän valkoisten kohtalo on kova ,kylmää kyytiä niin kuin ruandassa ja jukoslaviassa

• 12 3wverv
        suomalaiset tyhmiä kirjoitti:

muutaman kummenen vuoden päästä kun nämä ählämit ovat enemmistönä suomessa ja europassa, meidän valkoisten kohtalo on kova ,kylmää kyytiä niin kuin ruandassa ja jukoslaviassa

saatana tero solet gay!

• Unnah Anumemah

• Sirpa dsjjsdkjd

tule Mika minun viereen niin ei tarvi kiroilla koko ajan ja mesota. Levitän sulle jalkani, saat itse levittää huulet sormillasi ja aloittaa ihanan nuolemisen...ethän lopeta ennen kuin tulen.

• Weeruska 1968

Tämä ei ole mikään opetuspalsta, kuitenkin tuollaiset jutut kuin sinulla, ystävä hyvä ,voi jättää omaan arvoonsa.
        Jokaisella , myös eri mieltä olevilla, on oikeus ilmaista mielipiteensä. Ja sivistynyt ihminen sekä lukee, että kuuntelee, myös argumentoi sivistyneesti; ottaen huomioon toisen siis vastapuolen mielipiteen kiihtymättä vaika se sotisi ts. olisi omaa vastaan. Luuletetko sinä, joka Mikaa nimittelet, olevasi häntä ylempänä jollain tavalla ?Vaikutan itse omalla tavalla eli äänestämällä , ja sanon oman mielipiteeni ihan päin näköä. Mikaa en ole vuosiin nähnyt, enkä varmaan tunnistaisikaan, koska on kasvanut pojasta mieheksi.Räkyttää täällä voi , se sallittakoon, mutta Mikalle siitä kaikki kunnia että esiintyy omana itsenään. Tässä en itse voi ; perheellisenä, ja virassa.Muuten kyllä. Päin pärstää.

• perässä tullaan
        Weeruska 1968 kirjoitti:

Tämä ei ole mikään opetuspalsta, kuitenkin tuollaiset jutut kuin sinulla, ystävä hyvä ,voi jättää omaan arvoonsa.
        Jokaisella , myös eri mieltä olevilla, on oikeus ilmaista mielipiteensä. Ja sivistynyt ihminen sekä lukee, että kuuntelee, myös argumentoi sivistyneesti; ottaen huomioon toisen siis vastapuolen mielipiteen kiihtymättä vaika se sotisi ts. olisi omaa vastaan. Luuletetko sinä, joka Mikaa nimittelet, olevasi häntä ylempänä jollain tavalla ?Vaikutan itse omalla tavalla eli äänestämällä , ja sanon oman mielipiteeni ihan päin näköä. Mikaa en ole vuosiin nähnyt, enkä varmaan tunnistaisikaan, koska on kasvanut pojasta mieheksi.Räkyttää täällä voi , se sallittakoon, mutta Mikalle siitä kaikki kunnia että esiintyy omana itsenään. Tässä en itse voi ; perheellisenä, ja virassa.Muuten kyllä. Päin pärstää.

http://www.youtube.com/watch?v=7X7t9A8ojfk&feature=related

• Paljon lukeva
        Weeruska 1968 kirjoitti:

että MIkalla on toisia profiileja joilla hän esiintyy toisten kaupunkien palstoilla ;)
        Mielenkiinnon kohteet on samat.

• df11
        Weeruska 1968 kirjoitti:

virassa ? gayclubin puheen johtaja ?

• tervetuloa suomeenki

• Nimi-ERKKI
        Weeruska 1968 kirjoitti:

Itse ainakin olen tämän MikaR:n yläpuolella ihmisenä jo pelkästään sen vuoksi, että en vihaa ihmisiä pelkän ihonvärin perusteella. Paljon mamuja enemmän minua ärsyttävät juuri nämä naurettavat white trash -skinit lapsellisine käytöksineen, väkivallan uhkineen ja pilottitakkeineen. Kaiken kaikkiaan huvittavaa porukkaa, ja tuntuvat vielä itse olevan ainoat, jotka eivät sitä huvittavuutta ymmärrä. Te tosiaankin teette sen itse.

• _repe_

Joko ÄrräMika on pakannut?

• tuppijuusto

sehän riippuu siitä miten isät ja äidit haluavat asioita käsiteltävän,ja lapsia kohdeltavan.mitä ennemmin asioihin puuttuu sen parempi.nämä ns.lakut on suomen valtion vastaan ottamia.sosiaalitoimi suojelee heitä.säälittää jossain mielessä opettaa omia lapsia kunnioittamaan vanhempia ihmisiä tai yleensäkin käyttäytymään. maailma menee eteen päin.toivottavasti tälläista ei satu minun kengän kärkeen.!!!!

• oivoi200000x

kyllä sen jo tietää kaikki tuon joka kirjottelee jatkuvasti mamuista ym.ulkomaalaisista joka palstoille kaikkea paskaa..selvä rasisti ollut jo pikku pojasta lähtien...ja mistähän ne juurtuu tuommoinen ajatusmaailma???lapsuus,sieltä ne kaikki lähtee....eikö sitä jo niin sanotakin..sääli..

• jihaaad

• MikaR

saattaapi olla että on pieniä rasistisia ajatuksia mutta elä huoli on sitä rasismia muissakin roduissa/uskonnoissa esim (islam mailman rasistisin uskonto) eikä minusta ole väärin ajatella oman rodun/kansan parasta. tahdon vain et suomalaiset saavat olla suomalaisia omassa maassa ja että valkoinen rotu joka koko maailman on rakentanut ei häviä täältä kokonaan. eniten huollestuttaa miten näiden islamistien kanssa tulee käymään ja miten meidän jälkipolvien elämä niiden kanssa sujuu. se mitä ite islamia (koraania) olen lukenut niin ei voi muuta sanoa ku että olemme idiootteja ku tuollasia vapaehtosesti tänne rahdataan ja paapotaan.

• nähty on!

ei rasismi tule välttämättä lapsuudesta. Itselläni ei ollut mitään tulijoita vastaan kuinnes kävin YK-joukoissa ja näin sen kurjuuden ja epäsorron josta nämä "pakolaiset" ovat lähtöisin. Sieltä pääsee lähtemään AINOASTAAN ne joilla on sen mittapuun mukaan hyvin asiat. Rikkaat ja rikolliset. Yleensä ovat vielä sama persoona! Moni väittää, että heitä vainotaan... vainotaanhan Suomessakin rikollisia poliisin toimesta, moni sanoo pakenevansa poliittista vainoa... ei Suomikaan katsoisi hyvällä pommeja, murhan suunnittelua tai väkivaltaista mellakointia.
        Ja suomi uskoo näiden moniosaajien tarinat! Ja moniosaajiahan nämä sankarit ovat, yksi firmakin on palkannut niitä lumen pudotukseen katoilta slouganilla "jätä lumenpudotus ammattilaisille"?

Ne sieltä pääsevät pois, muiden on pyöritettävä arkea ja hankittava leipä sille päivälle.

• Työtön jo 4 vuotta

Kyllähän se näin pitäs mun mielestä mennä että ensin suomen asiat kuntoon ja sit vasta alettas hyysään maahanmuuttajia tänne.

• mersu-mies

näin on.meillä on omissakin loisissa,ja työttömissä liikaakin taakkaa.voitas panna näitä omia toivoja samalla vaihto-oppilaaksi kun tulee mustaa jaskaa tilalle.näin lukumäärä pysyis kurissa.

• Unnah Anumemah
        mersu-mies kirjoitti:

näin on.meillä on omissakin loisissa,ja työttömissä liikaakin taakkaa.voitas panna näitä omia toivoja samalla vaihto-oppilaaksi kun tulee mustaa jaskaa tilalle.näin lukumäärä pysyis kurissa.

http://uutiset.msn.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Meissä kaikissa asuu pieni diktaattori/1135254840325
        Ehkäpä asiassa on jotain perää?

• Unnah Anumemah

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      114
      7874
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      149
      6607
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4725
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      100
      2224
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      149
      1855
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      28
      1699
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe