Revontuli vai Martin Kievari?

JKL:n mies

Menisköhän lauantaina Revontulen isoon saliin Kari Tapiota kuuntelemaan vai lähtiskö sittenkin Martin Kievarin intiimiin tunnelmaan Marita Taavitsaista tuijottamaan? Siinäpä pulma. Mitäpä muilla mielessä?

16

1466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revoska

- Ehdottomasti

• humpparuusa

Revontuli

• Taina -63

...kuin suomen mäkimiehet.
      Minusta Kari Tapio on unohtanut täysin oikean ja uskollisen asiakaskuntansa.
      Esiintymiset tanssilavoillakin ovat kuin jotain konsertin jatketta.
      Suuri yleisö, mukaan lukien minä, haluaa kuulla ne hitit ! Ei pelkkää kantri-herätysliike-nuotioilta osastoa.
      Vaikka levy olisi juuri tullutkin, ei se tarkoita että kaikki ne uudet kappaleet olisi esitettävä.
      Tanssimaan ei KT iltaan kannata mennä, koska musiikki on siihen tarkoitukseen huonoa, ja kuunteleminenkin on vähän niin ja näin, koska ne monen mielestä parhaat kappaleet on kokonaan jätetty pois.
      Tästä seuraa väkikato, eikä edes seuraa tahdo enää löytyä siihen malliin kuin ennen.

Tulipa valitettua, mutta kun pännii...

• humpparuusa

Uteliaisuudesta minäkin tuonne lähden, kun en ole Karia ennen livenä nähnyt ja ystävät tahtoivat mukaan. Muuten olisin kyllä mennyt muualle

• ...
        humpparuusa kirjoitti:

Uteliaisuudesta minäkin tuonne lähden, kun en ole Karia ennen livenä nähnyt ja ystävät tahtoivat mukaan. Muuten olisin kyllä mennyt muualle

tanssin laita, oliko tanssittavaa musaa, Kari T. nimittäin tulossa Tulenliekkiin niin kannattakohan mennä??

• Tulenliekin ihanat M
        ... kirjoitti:

tanssin laita, oliko tanssittavaa musaa, Kari T. nimittäin tulossa Tulenliekkiin niin kannattakohan mennä??

Kari Tapiolla on tanssittavaa musiikkia !
        Tanssiaskeleet löytyvät jokaisen viejän makuun - huonommankin ;)

• humpparuusa
        ... kirjoitti:

Hyvin oli tanssittavaa musiikkia ja lattia aika täynnä. Yllättävän vähän oli esiintymislavan edessä faneja katsomassa. Hyvää tanssimusaa tuli myös kakkosbändiltä. Kiitokset ihanille tanssittajille.

• tans
        humpparuusa kirjoitti:

Hyvin oli tanssittavaa musiikkia ja lattia aika täynnä. Yllättävän vähän oli esiintymislavan edessä faneja katsomassa. Hyvää tanssimusaa tuli myös kakkosbändiltä. Kiitokset ihanille tanssittajille.

Elikkä kumpaankos tanssikengät vie ensi lauantaina, kun Revontulessa on Jani & Jetsetters ja Martin kievarissa Antti Ahopelto ja voimaorkesteri. Itse ajattelin että nuorempi väki suuntaisi Revontuleen mutta kuinkas on??

• kuka tietää
        tans kirjoitti:

Elikkä kumpaankos tanssikengät vie ensi lauantaina, kun Revontulessa on Jani & Jetsetters ja Martin kievarissa Antti Ahopelto ja voimaorkesteri. Itse ajattelin että nuorempi väki suuntaisi Revontuleen mutta kuinkas on??

kun Jani ja Jetsetters meikälle aivan uusi kokemus,eli millaista musaa soittaa.Onko nuorison orkesteri,vai löytyykö viisikymppiselle sopivaa tanssimusaa?

• JKL:n mies
        tans kirjoitti:

Ei kumpaankaan, vaan Viihdekeskukseen. Siellä seiintyy Tarja Lunnas & Rosso. Esiintyjät sinänsä minun näkökulmasta samalla viivalla, mutta Viihtari on niin lähellä, että sinne menen ilman muuta.

• tans
        JKL:n mies kirjoitti:

Ei kumpaankaan, vaan Viihdekeskukseen. Siellä seiintyy Tarja Lunnas & Rosso. Esiintyjät sinänsä minun näkökulmasta samalla viivalla, mutta Viihtari on niin lähellä, että sinne menen ilman muuta.

Ai viihtarissakin olisi tanssia tarjolla en ollutkaan huomannut. Jani & Jetsetters soittaa mukavaa tanssi musiikkia ainakin itse tykkään, uskon että sinullekkin löytyy tanssittavaa musiikkia, vaikka sinua nuorempana sanonkin. Pitääpäs miettiä tuota Viihtaria se tosiaan olisi lähempänä, mutta musiikkillisesti kyllä Revontuli vie voiton. Miehet mihin te suuntaatte?

tans kirjoitti:

Ai viihtarissakin olisi tanssia tarjolla en ollutkaan huomannut. Jani & Jetsetters soittaa mukavaa tanssi musiikkia ainakin itse tykkään, uskon että sinullekkin löytyy tanssittavaa musiikkia, vaikka sinua nuorempana sanonkin. Pitääpäs miettiä tuota Viihtaria se tosiaan olisi lähempänä, mutta musiikkillisesti kyllä Revontuli vie voiton. Miehet mihin te suuntaatte?

Kyllähän noilla kaikilla on tanssikelpoista musiikkia, mutta Jani & Jetsetters on minun mielestä jäänyt vähän yksipuoliseksi. Minkähän ikäiseksi minua arvelet?

tans kirjoitti:

Martin Kievarissa esiintyy kylläkin Hanna Talikainen.

• tans
        JKL:n mies kirjoitti:

Martin Kievarissa esiintyy kylläkin Hanna Talikainen.

Kiitoksia korjauksesta, olin katsonut väärin Martin Kievarin esiintyjän. Kuka tietää, nimimerkille vastasin tuohon, että millaista musiikkia jani&jatsetters soittaa hänen kyseltyään löytyykö viisikymppiselle tanssimusiikkia heidän ohjelmistostaan. En minä sinun (JKL:n miehen) iästäsi niin välitä, samapa tuo. Jokatapauksessa hyvin näyttäisi olevan tanssipaikkoja tälle lauantaille tarjolla, varmasti jokainen löytää suosikkinsa ja suuntaa sinne.

• kertokaa joku
        tans kirjoitti:

Oliko siellä porukkaa ja mimmoinen oli orkesteri ja tunnelma?Itse olin estynyt tulemasta,olis kuitenkin kiva tietää,riittikö sinne porukkaa.kun Viihatrissa oli Tarja Lunnas?

• tanssimassa
        kertokaa joku kirjoitti:

Oliko siellä porukkaa ja mimmoinen oli orkesteri ja tunnelma?Itse olin estynyt tulemasta,olis kuitenkin kiva tietää,riittikö sinne porukkaa.kun Viihatrissa oli Tarja Lunnas?

Revontulessa oli väkeä hyvin paikalla, myös tanssivaa nuorisoa. Enemmänkin olisi mahtunut, mutta tunnelma oli koko illan hyvä. Kaksi orkesteria tarjosi jokaiselle jotakin. Maija Muikku sitä perinteisempää esittäen lähes kaikki tanssilajit, tosin lattareita vähänlaisesti ja Jani rautalankaa, mukana myös vanhoja klassikoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2470
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe