Audi onkin Porsche, moottoritkaan ei hajoa kuten Skodassa.
Audi ei ole Skoda
25
491
Vastaukset
- tekinennero
Eikä Skoda ole kuin volkkari. Helkama-autossa tietämättömyys ei ole hyve niinkuin vw-audi-seat autossa .
- voit.....
tarkistaa autojen korjaamolle takaisinkutsut ja syyt http://www.ake.fi/ake/akerecall/Haku.aspx
- Tietäjä....
koska logo on eri. Muuten täysin sama.
- Porsche2010
Vain logo on eri. Juuri näin.
- eirvikog
Kiitos oikein paljon loistavasta vihjeestä :D
Tulisitko sinäkin mukaan. Mitä jos lähdettäisiinkin yhdessä testaamaan? (Olen tosin jo kerran Mensassa ns. älykkyyttäni testannutkin, mutta voin kyllä ihan hyvin lähteä vielä "jatkokurssillekin") - hoogansson
eirvikog kirjoitti:
Kiitos oikein paljon loistavasta vihjeestä :D
Tulisitko sinäkin mukaan. Mitä jos lähdettäisiinkin yhdessä testaamaan? (Olen tosin jo kerran Mensassa ns. älykkyyttäni testannutkin, mutta voin kyllä ihan hyvin lähteä vielä "jatkokurssillekin")Mennäänkö invataksilla?
- listaa
ja myös porcshen lisäksi konserniin kuuluvat Lamborghini, bentley, bugatti, ovat myös sama asia kuin audi.
Kun skodakin on joidenkin mielestä sama ,kuin audi- seemannen
Jos Audi olisi parempi kuin Skoda niin sen pitäisi arvonsa paremmin...vai mitä?
Onko näissä autoissa ollut 2000 euron ero uutena v. 2006. Ei, pikemmin 20,000e
Audi A4
(1.9) 1,9 TDI FARMARI HUIPPU YKSILÖ 1 OMISTAJA MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJA 2006 155000 17990 €
Skoda Octavia
(1.9) Combi 1,9 TDI 77kw 2006 147000 15800 E
Eli, ei tyhmemmällekkään pitäisi olla epäselvää että Skoda pitää arvonsa paremmin. - 34544
seemannen kirjoitti:
Audi A4
(1.9) 1,9 TDI FARMARI HUIPPU YKSILÖ 1 OMISTAJA MERKKILIIKKEEN HUOLTOKIRJA 2006 155000 17990 €
Skoda Octavia
Eli, ei tyhmemmällekkään pitäisi olla epäselvää että Skoda pitää arvonsa paremmin.Käytännössä kuitenki skodaan verrattuna tuosta audista mahdollista saada selvästi parempi hinta myydessä, kuin nuista esimerkeistä voi päätellä.
Kauppasin edellisen yli 10vuotiaan audin aika mukavalla summalla. Ihan itekin ihmettelin, miten helposti sai myytyä hyvään hintaan, vaikka oli paljon ajettukin. Luulin, että ois ollut vaikeempi myytävä. Oli kyllä siistissä kunnossa. - seemannen
34544 kirjoitti:
Käytännössä kuitenki skodaan verrattuna tuosta audista mahdollista saada selvästi parempi hinta myydessä, kuin nuista esimerkeistä voi päätellä.
Kauppasin edellisen yli 10vuotiaan audin aika mukavalla summalla. Ihan itekin ihmettelin, miten helposti sai myytyä hyvään hintaan, vaikka oli paljon ajettukin. Luulin, että ois ollut vaikeempi myytävä. Oli kyllä siistissä kunnossa.Uskon kyllä. Moni on valmis maksamaan nimestä... käytettynäkin. Se aineen maine ja ympäristön paine pistää maksamaan.
Nämä esimerkit oli muuten oli otettu Nettiautosta . Mahdollisimman identtiset. Paitsi että Audissa oli vielä NAVI ,ym,ym kilkkeitä. - Räsäääää
seemannen kirjoitti:
Audi A4
Skoda Octavia
Eli, ei tyhmemmällekkään pitäisi olla epäselvää että Skoda pitää arvonsa paremmin.Nykyään Skoda pitää arvonsa jo paremmin.
Ja mitä kalliimpi Audi, niin sitä huonompi sijoitus. - fgdfg
Räsäääää kirjoitti:
Nykyään Skoda pitää arvonsa jo paremmin.
Ja mitä kalliimpi Audi, niin sitä huonompi sijoitus.Kalliimmissa autoissa yleensä muutenkin enemmän putoaa arvo vanhemmiten, joten ei suoraan voi verrata.
Käytettynä hintaerot tasoittuvat ajanmyötä.
Mutta eihän autoa sijoitukseksi hankitakaan, vaan ajoon.
Paitsi jotkut erikoisemmat, joissa arvo pikemminkin vanhemmiten nousee.
- jikow
Niinpä, ja Ferdinand Porsche oli tsekkiläinen.
- Audineiti-91
Audin erottaa Skodasta vain ulkonäöllä ja merkillä, muuten kaikki on samaa :) Mutta Audi voittaa Skeidan 6-0, kyllähän sitä kelpaa katella ;)
- bynumi,bynum
Onko Audi Skoda?
Selection Votes
Ei ole 63% 225
On se 37% 132
357 votes total- määääääääääääääää
Jo ajatus asista on Audistille ahdistava? Koska Skodassa, Seatissa, Wolkkarissa on sama kone, laatikko ja muu perus teknikka. Kaikki nämä on hyvää laatua. Mutta miksi Audi maksaa niin paljon enemmän? 2 tonnii per rengas ja vähän parempi sisustus, ai niin ja se imago.
Audi on hintansa veroinen auto sille joka haluaa sen imagon. - 123456yuhgf
määääääääääääääää kirjoitti:
Jo ajatus asista on Audistille ahdistava? Koska Skodassa, Seatissa, Wolkkarissa on sama kone, laatikko ja muu perus teknikka. Kaikki nämä on hyvää laatua. Mutta miksi Audi maksaa niin paljon enemmän? 2 tonnii per rengas ja vähän parempi sisustus, ai niin ja se imago.
Audi on hintansa veroinen auto sille joka haluaa sen imagon.Skodaan, Volkkariin tai Seatiin saa 3.0 TDI moottorin nelivedolla ja automaatilla farmari tai vaikka coupe koriin? Entäs mihin muuhun kuin Audiin saa 2.5 TFSI moottorin? Kerro nuo nyt aluksi niin jatketaan sitten.
- sdgfsdgsgfd
123456yuhgf kirjoitti:
Skodaan, Volkkariin tai Seatiin saa 3.0 TDI moottorin nelivedolla ja automaatilla farmari tai vaikka coupe koriin? Entäs mihin muuhun kuin Audiin saa 2.5 TFSI moottorin? Kerro nuo nyt aluksi niin jatketaan sitten.
Tekeekö se audimiehen autuaaksi että audiin on vähän kattavampi moottorivalikoima.
PS. Ehkä vuosisadan typerin perustelu sulla. - ........
sdgfsdgsgfd kirjoitti:
Tekeekö se audimiehen autuaaksi että audiin on vähän kattavampi moottorivalikoima.
PS. Ehkä vuosisadan typerin perustelu sulla.kumottiin se että noissa kaikissa merkeissä on muka samat moottorit. Et osannut vastata kysymykseen joten olet vain pelkkä paskaa jauhava provopelle.
- .................
........ kirjoitti:
kumottiin se että noissa kaikissa merkeissä on muka samat moottorit. Et osannut vastata kysymykseen joten olet vain pelkkä paskaa jauhava provopelle.
Vittu että olet typerä. Se että pariin malliin on eri koneet ei vielä kerro mitään. Skodakuskeja varmaan vituttaa kun autoa verrataan Audiin onhan Skoda pessyt sen joka vertailussa. Ainakin minun Diesel Audin lohkossa on VW merkit..
- -------
................. kirjoitti:
Vittu että olet typerä. Se että pariin malliin on eri koneet ei vielä kerro mitään. Skodakuskeja varmaan vituttaa kun autoa verrataan Audiin onhan Skoda pessyt sen joka vertailussa. Ainakin minun Diesel Audin lohkossa on VW merkit..
Kerro mihin Skodaan saa esim. nämä moottorit: 2.0 TFSI (uusi versio), 2.5 TFSI, 3.0 TFSI, 4.2 V8, 5.2 V10, 5.0 TFSI, 6.0 W12, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI. Ai ei saa yhteenkään? No niinpä.
- miks näin
------- kirjoitti:
Kerro mihin Skodaan saa esim. nämä moottorit: 2.0 TFSI (uusi versio), 2.5 TFSI, 3.0 TFSI, 4.2 V8, 5.2 V10, 5.0 TFSI, 6.0 W12, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 TDI. Ai ei saa yhteenkään? No niinpä.
tossa skoda liikkeessä konepellin alle(2.0TDI)...huvittavaa kun audin "renkaat" näkyivät joka letkussa ja osassa....samat osat -eri hnta-jokin mättää pahasti!!!
- siksi näin
miks näin kirjoitti:
tossa skoda liikkeessä konepellin alle(2.0TDI)...huvittavaa kun audin "renkaat" näkyivät joka letkussa ja osassa....samat osat -eri hnta-jokin mättää pahasti!!!
moottori määrittelee koko auton? Logiikallasi on sitten sama ostaako Opel Omegan 2.5 dieselin vai BMW 525d:n tai MB E:n tai Chrysler 300C:n. Huvittaa kun olet niin pihalla kaikesta!
- AudiRSman
siksi näin kirjoitti:
moottori määrittelee koko auton? Logiikallasi on sitten sama ostaako Opel Omegan 2.5 dieselin vai BMW 525d:n tai MB E:n tai Chrysler 300C:n. Huvittaa kun olet niin pihalla kaikesta!
Ei ole niin sekaisin kuinToyotero.
- ihan sama mulle
mä oon niin näyttä tätä ikuista jankkaamista samasta aiheesta.
Ihan sama mulle. Olen siis Audi-mies, kolme Audia, yksi Passat kokemusta VW:n pelistä,
ei kokemusta Skodasta eikä Porschesta eikä muista.
Jos jotain pikkusieluista lämmittää ajatus että mun Audi on ihan sama kuin
joku Skoda niin siitä vaan, ihan sama mulle.
Kaikki järkevät oikeasti sen tietävät että näinhän asia ei toki ole
mutta jokatapauksessa ihan sama, koska tiedän millä haluan ajaa ja millä en halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462