Joo tosiaan asustelen pihtiputaalla ja haluaisin aloittaa vapaaottelun harjoittelun BJJ:tä takana kohta vähän päälle vuosi ja tosiaan pitäisi saada valmentajaa mielellään viitaasaarelle!!! voin maksaa bensoja ja vähän vaivan palkaa myöskin!!
Vaparia?
6
650
Vastaukset
- Flamer87
niin ja nyrkkeily tekniikkoja olen vähän käynyt lävitse suomen nyrkkeilyliiton järjestämän kurssin kautta sekä vähän kuntonyrkkeilyn kautta
- jp
Joo itteeki kiinnostas, ja pihtiputaalla kanssa asustelen... täällä vaan ei oo pahemmin harrastus mahdollisuutta tommoseen. Itelläki noin vuoden wingtsung kungfu pohjaa, elikkä aika suurta tekniikka muunnosta vaatis.
- flamer 87
jp kirjoitti:
Joo itteeki kiinnostas, ja pihtiputaalla kanssa asustelen... täällä vaan ei oo pahemmin harrastus mahdollisuutta tommoseen. Itelläki noin vuoden wingtsung kungfu pohjaa, elikkä aika suurta tekniikka muunnosta vaatis.
missä täällä sä asut
- stibudo
flamer 87 kirjoitti:
missä täällä sä asut
EIkö siellä Viitasaarella jo käy kaveri joka sitä vapariakin osais opettaa?
Ainakin joskus potkunetistiä lueskelin. Vai eikö se enään käy siellä? - flamer87
stibudo kirjoitti:
EIkö siellä Viitasaarella jo käy kaveri joka sitä vapariakin osais opettaa?
Ainakin joskus potkunetistiä lueskelin. Vai eikö se enään käy siellä?juu käy käy mutta on niin kiireinen että ei siitä ole oikeen apua
- MMAking89
flamer87 kirjoitti:
juu käy käy mutta on niin kiireinen että ei siitä ole oikeen apua
Kokkolassa, Vaasassa, Kuopiossa ja Jyväskylässä voi treenata vaparia. Miks et menis viikonloppusin niihin treenaamaan, niin saisit vaparikokemusta?
brasilianjutsu on ihan jees, mut ne kuntonyrkkeilyt kannattaa unohtaa ellei sit ihan kuntoiluna.
Thai tai potkis mukaan kuvioihin ja jutsua ja johonkin treenaan oikeesti vaparia. Omasta alotteesta ne vissiin on kaikille muillekkin paikkaunnille levinny ne lajit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473