Seattimies pääsi samalla moottorilla mitä audeissakin on kuulemma melkein 50tkm, kuinka paljon olette omallanne ajaneet ja monesko moottori on menossa?
Monesko moottori menossa?
40
1571
Vastaukset
- audisti.
kolmas menossa audi a4
- pystyssä!
'
En enää muista, mikä automerkki se oli, mutta kuljettajat tervehtivät toisiaan tien päällä nostamalla kättä tietty määtä sormia pystyssä. Sormien lukumäärä osoitti sen, monesko moottori oli menossa.
Minusta VAG-dieselillä kulkevien autojen kuljettajat voisivat ottaa uudelleen käyttöön tämän vanhan hyvän tavan! - aikoinaan,
pystyssä! kirjoitti:
'
En enää muista, mikä automerkki se oli, mutta kuljettajat tervehtivät toisiaan tien päällä nostamalla kättä tietty määtä sormia pystyssä. Sormien lukumäärä osoitti sen, monesko moottori oli menossa.
Minusta VAG-dieselillä kulkevien autojen kuljettajat voisivat ottaa uudelleen käyttöön tämän vanhan hyvän tavan!ja kun sattuivat muuten kohtaamaan niin sanonta oli: Terve..monesko moottori.
Ihan hyvä tapa vielä nykyäänkin noudatettavaksi WV-yhtiön tuotteita omistaville.
Tosin taisi myös eräs tietty ja tunnettu japanilainenkin automerkki joutua korjaamaan ja vaihtamaan uusia moottoreita ropposiinsa jokunen vuosi sitten. - tehneet.
aikoinaan, kirjoitti:
ja kun sattuivat muuten kohtaamaan niin sanonta oli: Terve..monesko moottori.
Ihan hyvä tapa vielä nykyäänkin noudatettavaksi WV-yhtiön tuotteita omistaville.
Tosin taisi myös eräs tietty ja tunnettu japanilainenkin automerkki joutua korjaamaan ja vaihtamaan uusia moottoreita ropposiinsa jokunen vuosi sitten.Vaan NSU RO 80:n omistajat, taattua saksalaista laatua sekin.
- ja tässä
tehneet. kirjoitti:
Vaan NSU RO 80:n omistajat, taattua saksalaista laatua sekin.
on muutakin tietoa, eli "hyvä muuten kun moottori kestäisi".
http://fi.wikipedia.org/wiki/NSU
- Kauhia romu
Mun Audi kesti 60 km ja sitten poksahti itäsaksalainen Volkkarin mylly.
- palle ramstetti
Väärin tiedätte kaikki. Se on rättärin tervehdys. Kaksi sormea pystyssä ja siis toinen kone menossa;)
Kyllä palle tietää ...taas;) - Mitäpä se sitten
palle ramstetti kirjoitti:
Väärin tiedätte kaikki. Se on rättärin tervehdys. Kaksi sormea pystyssä ja siis toinen kone menossa;)
Kyllä palle tietää ...taas;)tarkoittaa jos ja kun jotkut näyttävät keskisormeaan, viimeksi noin teki joku Nissan kuski joka ajoi alinopeutta ja kun ohitin, niin eikö perkele nostanut keskisormensa pystyyn.
- sitä
palle ramstetti kirjoitti:
Kyllä palle tietää ...taas;)2 CV käsimerkki tulee luonnostaan laittamalla sormet tiettyyn asentoon. Ei liity mitenkään moottoreihin.
- miehelle
Kuules poika, setä hiukan valaisee sulle miten tää maailma pyörii ja mihinkä näitä ala merkkejä kuten Skoda ja Seat tarvitaan. Kattos kun moottori tai ylipäänsä mikä tahansa auton osa valmistetaan vag:n tehtailla tai
sen alihakijalla ne päätyy ensin Audien ja Volkkarien tehtaille, joissa priimaosat eroitellaan sekundoista, sen jälkeen sekundaosat jatkavat matkaa Skodan ja Seatin tehtaille. Se on toi kierrätys nykyään muodissa- Auto Unoion
On se vaan surkea auto tuo Audi, jos ei hinata lavetin kyytiin kun on öljyt mäessä niin sitten laukeaa koko kone, se on sitä VAG "premiumia" se.
- asdfadfdadfa
"Audien ja Volkkarien tehtaille, joissa priimaosat eroitellaan sekundoista, sen jälkeen sekundaosat jatkavat matkaa Skodan ja Seatin tehtaille"
Tää on se audimiesten keskuudessa esiintyvä urbaanilegenda jolla ei oo todellisuuden kanssa mitään tekemistä. - hannu hanhin...
seat exeo on kasattu 70%audin palikoista.ks netistä asiasta enempi.Menossa 5des moottori ja moneskohan kymmenes korjauskeikka.
- Tervehdys.
Saksalaiset ovat harrastaneet omia tervehdyksiään jo ennen Audia ja NSU:takin. Tässä yksi-> http://bennettkids.homestead.com/files/heil_hitler.JPG
- koköpo
Tuolla jäbällä siis viides moottori menossa?
- Tervehdys.
koköpo kirjoitti:
Tuolla jäbällä siis viides moottori menossa?
Näin minäkin sen ymmärsin.
- marskinsauva
Tervehdys. kirjoitti:
Näin minäkin sen ymmärsin.
Aatulla käsi tärisi loppua kohti;)
Japsien tervehdys on harakiri.
Mister Tojodalla se lie ollut lähellä.
Muuten nostan hattua äijälle joka sanoo "jokaisessa toyotassa on minun nimeni"
nm. Vag.kkarin kaasupoljinta odottava......... - siitä peräisin
Tuo tervehdystapa on siitä kun kuljettaja kokeilee puhaltaako klonksvagenin lämmityslaite lämmintä
- kjuytgrf
Toistaiseksi korviini ei ole kantautunut mitään moottoririkkoja, silti en hetkeäkään epäile etteikö niitä olisi tapahtunut.
Tiedän silti tapauksia joissa huonon käynnin yms. syyksi on paljastunut vesi imupuolen putkiviidakossa.- vag harrastelija
Passat -98 tdi ahu, 800 tkm, alkuperäinen moottori.
Seat cordoba -98 ahu, 390 tkm, alkuperäinen moottori, laitettu ilman lohkoa -38 c käyntiin, ei oireita...kulutus 4,2l / 100km
passat -00 atj , 300 tkm, alkuperäinen moottori
seat cordoba -99 ahu, 480 tkm ja 250 hp / 500 nm, alkuperäinen moottori.
audi a4 -06 1,9 tdi (moottorikoodia en muista) 330 tkm , alkuperäinen moottori...
On nämä niin huonoja.... - Galileo.
vag harrastelija kirjoitti:
Seat cordoba -98 ahu, 390 tkm, alkuperäinen moottori, laitettu ilman lohkoa -38 c käyntiin, ei oireita...kulutus 4,2l / 100km
audi a4 -06 1,9 tdi (moottorikoodia en muista) 330 tkm , alkuperäinen moottori...
On nämä niin huonoja....Joo ja mulla on miljoona kilometriä ajettu Lada.
- Merkkiuskoton
On nämä niin huonoja....Jos volkkarin TDI:llä ajaa 800tkm niin siihen saa tehdä jo pari koneremonttia. Itsellä tutuilla noita 1.9TDI moottoreita ja viimeistään 450 tkm kohdalla on tehty moottoriremppa. Volkkarimies nyt tietenkin laskee tämän "huolloksi" eikä remontiksi, juuri niin kuin nämä mun tututkin. Nauranut monta kertaa noita volkkarimiesten juttuja kun Turbon vaihtokin rinnastetaan sulakkeen vaihtoon, autossa siis ei ole ollut mitään vikaa jos joku kysyy.
Minä ainakin lasken koneremontiksi kaikki mitä ei normaaliin huolto-ohjelmaan kuulu. - eli sulle
Merkkiuskoton kirjoitti:
Jos volkkarin TDI:llä ajaa 800tkm niin siihen saa tehdä jo pari koneremonttia. Itsellä tutuilla noita 1.9TDI moottoreita ja viimeistään 450 tkm kohdalla on tehty moottoriremppa. Volkkarimies nyt tietenkin laskee tämän "huolloksi" eikä remontiksi, juuri niin kuin nämä mun tututkin. Nauranut monta kertaa noita volkkarimiesten juttuja kun Turbon vaihtokin rinnastetaan sulakkeen vaihtoon, autossa siis ei ole ollut mitään vikaa jos joku kysyy.
Minä ainakin lasken koneremontiksi kaikki mitä ei normaaliin huolto-ohjelmaan kuulu."Minä ainakin lasken koneremontiksi kaikki mitä ei normaaliin huolto-ohjelmaan kuulu"
vaikkapa polttoaineen paluuletkujen tai laturin vaihto on sama asia kuin koneremontti. - kjönlkjlkn
eli sulle kirjoitti:
"Minä ainakin lasken koneremontiksi kaikki mitä ei normaaliin huolto-ohjelmaan kuulu"
vaikkapa polttoaineen paluuletkujen tai laturin vaihto on sama asia kuin koneremontti.Tuskin se ihan sitä tarkoitti, minä ainakin ymmärsin että moottoriin kohdistuvaa huoltoa
- ja korjataan
Merkkiuskoton kirjoitti:
Jos volkkarin TDI:llä ajaa 800tkm niin siihen saa tehdä jo pari koneremonttia. Itsellä tutuilla noita 1.9TDI moottoreita ja viimeistään 450 tkm kohdalla on tehty moottoriremppa. Volkkarimies nyt tietenkin laskee tämän "huolloksi" eikä remontiksi, juuri niin kuin nämä mun tututkin. Nauranut monta kertaa noita volkkarimiesten juttuja kun Turbon vaihtokin rinnastetaan sulakkeen vaihtoon, autossa siis ei ole ollut mitään vikaa jos joku kysyy.
Minä ainakin lasken koneremontiksi kaikki mitä ei normaaliin huolto-ohjelmaan kuulu.Ovatpa romuja, kun kestävät vain puolimiljonaa kilometriä ennen remppaa ;-) Siihen olisi joutunut ajamaan jo n. 3-keskivertoautoa loppuun !
- ghsdgsgd
ja korjataan kirjoitti:
Ovatpa romuja, kun kestävät vain puolimiljonaa kilometriä ennen remppaa ;-) Siihen olisi joutunut ajamaan jo n. 3-keskivertoautoa loppuun !
Joo kyllä volkkarin moottorilla ajaa puoli miljoonaa ku kerran vaihtaa pumppusuuttimet ja pari turboo muuta pientä.
- ainakin 500000
On nämä niin huonoja....Joskus vuosikymmeniä sitten ajettiin diesel-golfeilla iltapäivälehtiä ympäri Suomea. Kilometrimäärät olivat ihan mielettömiä.
- valitettavasti
osta vaan Seatti, jos sulla riittää massi siihenkään.
- sghjjjds
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=322.0
Samaa vikaa on siis ihan normaaleissa turbomoottoreissa jos vag areenan jätkiin voi luottaa.- afsafasfas
Olipas komeeta kuravelliä.
- uunoja liikenteessä
Et tainnut huomata että kyseiset ongelmat koskevat Skeidaa, VW:tä ja Seatia? Kiihkossasi et ymmärtänyt että Audissa on tekniikka erilainen ja esim. koneen sijoittaminen poikittain (VW, Skeida, Seat) tai pitkittäin (kuten Audi) vaikuttaa muuhunkin kuin nelivetotekniikkaan (visko, torsen, haldex). Otappa selvää mitä tämä tarkoittaa esim. huohotinputkien tai välijäähdyttimen jäätymiseen? Sitten laitat uudelleen ne linkit jotka koskevat Audia.
- suomikateusfoorumit
uunoja liikenteessä kirjoitti:
Et tainnut huomata että kyseiset ongelmat koskevat Skeidaa, VW:tä ja Seatia? Kiihkossasi et ymmärtänyt että Audissa on tekniikka erilainen ja esim. koneen sijoittaminen poikittain (VW, Skeida, Seat) tai pitkittäin (kuten Audi) vaikuttaa muuhunkin kuin nelivetotekniikkaan (visko, torsen, haldex). Otappa selvää mitä tämä tarkoittaa esim. huohotinputkien tai välijäähdyttimen jäätymiseen? Sitten laitat uudelleen ne linkit jotka koskevat Audia.
Taitaa vain köyhiä vituttaa, kun ei ole varaa ostaa ilman rahoitusta / velkaa edes sitä ladaa.
Mites muuten kun tuossa pihassa on auto jolla on ajettu 1,3 milj km, eikä se ole toyota, merssu,voorti, ei vag eikä ranskis. Pakettiautosta kyse. On muuten originaali moottori, eikä ole avattu. kylläkin kaikkea koneen ympärille on uusittu. Ja vie jopa vähän öljyä.
Kun tulee lukemaan kyseisistä autoista mielipiteitä suomi24:n "laadukkailta" palstoilta, kaikki haukkuu kyseisen auton kestämättömäksi ja erittäin huonoiksi...
Voisiko olla mahdollista että täällä ei yksinkertaisesti kukaan narise omasta merkistään?
Ja jos jollain on joku kalliimpi auto, kuin itsellä, niin aijai kun näkee konepellin olevan pystyssä jossain, vaikka joku lisäisi vain pissapoikaan nestettä...täällä siitä vaahdotaan koneremonttina...kun se oma pieni lompakko ja tili ei riitä muutakuin narinaan ja kitisemiseen.
Miten muuten voi olla että eräs, kuka täällä kehuu mersua täydelliseksi autoksi, omistaa 05 vuoden merssun mihin on vaihdettu ovia alta 200 tkm ja ei kerro sitä täällä?
Onko se auto nyt joku hemmetin pyhä asia, mistä ei voi sanoa negatiivista ? - oiyugvyt
suomikateusfoorumit kirjoitti:
Taitaa vain köyhiä vituttaa, kun ei ole varaa ostaa ilman rahoitusta / velkaa edes sitä ladaa.
Mites muuten kun tuossa pihassa on auto jolla on ajettu 1,3 milj km, eikä se ole toyota, merssu,voorti, ei vag eikä ranskis. Pakettiautosta kyse. On muuten originaali moottori, eikä ole avattu. kylläkin kaikkea koneen ympärille on uusittu. Ja vie jopa vähän öljyä.
Kun tulee lukemaan kyseisistä autoista mielipiteitä suomi24:n "laadukkailta" palstoilta, kaikki haukkuu kyseisen auton kestämättömäksi ja erittäin huonoiksi...
Voisiko olla mahdollista että täällä ei yksinkertaisesti kukaan narise omasta merkistään?
Ja jos jollain on joku kalliimpi auto, kuin itsellä, niin aijai kun näkee konepellin olevan pystyssä jossain, vaikka joku lisäisi vain pissapoikaan nestettä...täällä siitä vaahdotaan koneremonttina...kun se oma pieni lompakko ja tili ei riitä muutakuin narinaan ja kitisemiseen.
Miten muuten voi olla että eräs, kuka täällä kehuu mersua täydelliseksi autoksi, omistaa 05 vuoden merssun mihin on vaihdettu ovia alta 200 tkm ja ei kerro sitä täällä?
Onko se auto nyt joku hemmetin pyhä asia, mistä ei voi sanoa negatiivista ?oon tässä selaillu saikkupäivän iloksi näitä auto palstoja ja sä olit ensimmäinen jolla oli jotain järkevää sanottavaa.. onneksi olkoon, eikös olekkin mukavaa omata terve itsetunto ja normaalikokoinen penis :) mitä vittua sillä on väliä millä sitä ajelee, kunhan itse on tyytyväinen menopeliinsä.. täällä piisaa näitä on mulla rahaa huutavia pikkupoikia ihan tarpeeksi.
- 1600€:n audiskateus
oiyugvyt kirjoitti:
oon tässä selaillu saikkupäivän iloksi näitä auto palstoja ja sä olit ensimmäinen jolla oli jotain järkevää sanottavaa.. onneksi olkoon, eikös olekkin mukavaa omata terve itsetunto ja normaalikokoinen penis :) mitä vittua sillä on väliä millä sitä ajelee, kunhan itse on tyytyväinen menopeliinsä.. täällä piisaa näitä on mulla rahaa huutavia pikkupoikia ihan tarpeeksi.
Terveellä itsetunnolla varustettu ei käy kehumassa omia sepustuksiaan.
Mielenkiintoista sinänsä, toisella nimimerkillä teet tahallasi huolimatonta tekstiä ja toisella yrität nussia pilkkua, kaikesta päätellen omaat pitkän provoilutaustan.
- A4 -06
Mittarissa 147000.
- sghshsghsh
No sulla hyvin on mennyt, noita audin moottoreita on tupannu hajoilemaan pienemmilläkin kilometreillä, vaihdelaatikoista puhumattakaan.
- puheenjohtaja.
sghshsghsh kirjoitti:
No sulla hyvin on mennyt, noita audin moottoreita on tupannu hajoilemaan pienemmilläkin kilometreillä, vaihdelaatikoista puhumattakaan.
jaahas, Köyhäin&Kateellisten Itsetunnonkohotuskerho kokoontuu jälleen. Tänään ohjelmassa vähän premium-merkkien haukkumista, vieläpä niiden omilla foorumeilla. Sanotaa vaikka niitten autoja huonoiks ni niille tulee varmaan paha mieli.
- Audi RS6
Minulla on menossa kuudes moottori kun tykkää polkea sitä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560