Uusi yhtiö tulee välittämään uutta automaattista valuuttakauppaohjelmistoa.
100 eurolla voi rekisteröityä asiakasjärjestelmään ja saa salasanat informaatiosivustolle joka jakaa tietoa yrityksen toiminnasta.
Jokainen voi päätellä mikä ohjelmisto on kyseessä. Firma lienee ensimmäinen yritys joka saa käyttöönsä uusimman version siitä. Yritys siis myy ja välittää valuuttakauppaohjelmistoa.
Vaikka kehittäjä tiedetään valuuttakauppaohjelmiston omistaja on tuntematon. Tämä tuntematon omistaja saa kuitenkin palkkion jokaisesta myydystä tai liisatusta ohjelmistosta.
Mitä saa sadalla eurolla?
35
1439
Vastaukset
- Anoppisijoittaja
Vapautta, Veljeyttä ja Tasa-arvoa ja voimaa toteuttaa modernia verkostorakkauskäskyä:
Rahasta Lähimmäistäsi niinkuin Ystäviäsi! - 20+20
Miksi tavis-jäsenille ei anneta tietoa asiasta?
Mukaan pääsee vain puolustusrintaman jäsenet tai kutsutut. Suurin osa jäsenistä jää ulkopuolelle hienosta mahdollisuudesta. - kyllä tiedossa
Niin, oikeus vapautti Hannun nimenomaan kehittämään valuuttakauppaohjelmisto valmiiksi. Kysehän oli vain muutaman viikon työstä, joka jäi kesken kun Hannu vietiin vankilaan. Mutta tarkoittiko oikeus, että Hannu kehittäisi ohjelmiston valmiiksi jollekin yksityiselle firmalle? Nythän se ei hyödytä Wincapitan jäsenistöä mitenkään. Uudella firmallahan ei ole mitään tekemistä vanhan Wincapitan kanssa. Olet mielestäni harhajäljillä, kun väität ettei ohjelmiston omistaja ole tiedossa. Hannuhan luovutti kaikki oikeudet ohjelmistoon Wincapita-kassakirjan jäsenille viime syksynä. Jos uudessa ohjelmistossa on riviäkään vanhaa koodia, kuuluu WISH WC:n maksaa siitä WC-kassakirjan jäsenille.
- huhuja...
"Niin, oikeus vapautti Hannun nimenomaan kehittämään valuuttakauppaohjelmisto valmiiksi."
Luotatkohan liikaa näihin palstoilla esitettyihin tarinoihin.
Kerro missä kohtaa käräjäoikeuden päätöstä puhutaan jotain vapauttamisen syistä, etenkään mistään ohjalmistokehityksestä.
Siellähän vain todettiin, ettei vangittuna pitämiselle ollut enää riittäviä perusteita.
Ja tuo ohjelmiston luovutus, sekin perustui viihteelliseen kirjoitteluun mediassa.
Vai oletko jossain nähnyt verifioidun dokumentin luovutuksesta. - varmuudella.
huhuja... kirjoitti:
"Niin, oikeus vapautti Hannun nimenomaan kehittämään valuuttakauppaohjelmisto valmiiksi."
Luotatkohan liikaa näihin palstoilla esitettyihin tarinoihin.
Kerro missä kohtaa käräjäoikeuden päätöstä puhutaan jotain vapauttamisen syistä, etenkään mistään ohjalmistokehityksestä.
Siellähän vain todettiin, ettei vangittuna pitämiselle ollut enää riittäviä perusteita.
Ja tuo ohjelmiston luovutus, sekin perustui viihteelliseen kirjoitteluun mediassa.
Vai oletko jossain nähnyt verifioidun dokumentin luovutuksesta.Yli 200 jäsentä vaati Hannua luovuttamaan ohjelmiston oikeudet itselleen ja Hannu siihen myöntyi.
- muinainen "lähde"
varmuudella. kirjoitti:
Yli 200 jäsentä vaati Hannua luovuttamaan ohjelmiston oikeudet itselleen ja Hannu siihen myöntyi.
liittyy vapauttamisen perusteisiin?
Olisko mustaa valkoisella tai edes harmaata?
Ja taas viedään "halukkaita" kuin pässiä narussa:
http://sanomat24.fi/keskustelu/index.php?PHPSESSID=54ce45852b0d9c43550581ae0984e504&topic=1642.msg10570#msg10570
Miksi käytetään edelleen tuota firman nimenä, sehän piti muuttua "toivomuskaivoksi":
wish wc. - Win World
varmuudella. kirjoitti:
Yli 200 jäsentä vaati Hannua luovuttamaan ohjelmiston oikeudet itselleen ja Hannu siihen myöntyi.
Ensin he vinkuvat sponsoreiltaan rahojensa palautuksia, vaikkei niitä sponsoreilla olekkaan ja sitten he marssivat tekemään rikosilmoituksen ja vinkuvat rahojaan valtiolta kun heitä on petetty ja kun huomaavat, että tuskin sieltä mitään tippuu, niin taas vingutaan sitä kun eivät saa kutsua Espoon tilaisuuteen ja kuitenkin ovat jatkuvasti vinkuneet myös niin tienaukselle kuin suolipalstalle omia typeriä negatiivisia kirjoituksiaan ???
Ja nyt vinkujat ovat niin syrjittyjä jäseniä että.....?? Katsokaa peiliin vinkujat ja vinkukaa viimeinkin itsellenne.
Jo Wincapitan omalla foorumilla pyöri näitä ikuisia valittajia, jotka kääsivät myös kaiken päälaelleen.
Säälittävää porukkaa! - WINWAPINAA !
Win World kirjoitti:
Ensin he vinkuvat sponsoreiltaan rahojensa palautuksia, vaikkei niitä sponsoreilla olekkaan ja sitten he marssivat tekemään rikosilmoituksen ja vinkuvat rahojaan valtiolta kun heitä on petetty ja kun huomaavat, että tuskin sieltä mitään tippuu, niin taas vingutaan sitä kun eivät saa kutsua Espoon tilaisuuteen ja kuitenkin ovat jatkuvasti vinkuneet myös niin tienaukselle kuin suolipalstalle omia typeriä negatiivisia kirjoituksiaan ???
Ja nyt vinkujat ovat niin syrjittyjä jäseniä että.....?? Katsokaa peiliin vinkujat ja vinkukaa viimeinkin itsellenne.
Jo Wincapitan omalla foorumilla pyöri näitä ikuisia valittajia, jotka kääsivät myös kaiken päälaelleen.
Säälittävää porukkaa!Muista hoitaa oma osasi WinCaput rikoksen selvittämisessä ja tee rikosilmoitus WinCaputissa hääränneitä Plontzo-Pluntzureita kohtaan.
Se varmistaa sinulta kusetetuille rahoille hyvän koron ja rahojen palutumisen takaisin omaan taskuun.
Plontzolle se aiheuttaa kovaa WinWapinaa ja 20. vuoden ulosottokirteen!
Hopi, hopi poliisiasemalle kaikki " mattimyöhäisetkin " !
Ps.
Tähän uuteen kusetukseen ei kannata sijoittaa edes sitä 100 euroa. - selvää.
Win World kirjoitti:
Säälittävää porukkaa!Minä en ole mikään vinkuja vaan jäsen siinä missä sinäkin. Älä sinä rupea minua yhtään nimittelemään. Mikä minun kirjoituksessani sinua niin kiusasi? On selvää, että Hannu luovutti meille jäsenille oikeudet ohjelmaansa. Jos WISH WC käyttää ohjelmistoa, jossa on meidän koodiamme, on itsestään selvää että maksavat meille lisenssimaksua ohjelman käytöstä.
- kohti aurinkoa..
selvää. kirjoitti:
Minä en ole mikään vinkuja vaan jäsen siinä missä sinäkin. Älä sinä rupea minua yhtään nimittelemään. Mikä minun kirjoituksessani sinua niin kiusasi? On selvää, että Hannu luovutti meille jäsenille oikeudet ohjelmaansa. Jos WISH WC käyttää ohjelmistoa, jossa on meidän koodiamme, on itsestään selvää että maksavat meille lisenssimaksua ohjelman käytöstä.
Oletko sitten saanut kutsun E-areenalle ja jos olet niin oletko satkun maksanut ja myös saavut kuuntelemaan missä
mennään? Mitä täälä kyselet?
Jos et taasen ole saanut kutsua, niin minulla on omat epäilyt "rakentavasta toiminnastasi".
Jos olet saanut kutsun ja et halua paikalle tulla ja satasta maksaa, niin se on sinun valintasi ja se siitä.
Minä olen satkun maksanut mielelläni ja menen myöskin tilaisuuteen erittäin suurella mielenkiinnolla.
On myöskin paljon jäseniä, jotka ovat maksun maksaneet mutta eivät syystä tai toisesta pääse tulemaan tilaisuuteen, mutta haluavat näin itsensä järjestelmään mukaan. (esim. vaimoni ja poikani)
ps.elämä on täynnä valintoja sekä hyviä, että huonoja, mutta molemmat valinnat edellyttävät rehellisyyttä myös itseään kohtaan. - AdaFlink
kohti aurinkoa.. kirjoitti:
Oletko sitten saanut kutsun E-areenalle ja jos olet niin oletko satkun maksanut ja myös saavut kuuntelemaan missä
Jos et taasen ole saanut kutsua, niin minulla on omat epäilyt "rakentavasta toiminnastasi".
Jos olet saanut kutsun ja et halua paikalle tulla ja satasta maksaa, niin se on sinun valintasi ja se siitä.
Minä olen satkun maksanut mielelläni ja menen myöskin tilaisuuteen erittäin suurella mielenkiinnolla.
On myöskin paljon jäseniä, jotka ovat maksun maksaneet mutta eivät syystä tai toisesta pääse tulemaan tilaisuuteen, mutta haluavat näin itsensä järjestelmään mukaan. (esim. vaimoni ja poikani)
ps.elämä on täynnä valintoja sekä hyviä, että huonoja, mutta molemmat valinnat edellyttävät rehellisyyttä myös itseään kohtaan.... todellakin hurlum-hei-maksun, vaikkei saavukaan paikalle? Onko se VIP-status todellakin niin tavoittelemisen arvoinen?
Kyllä ootte hullua sakkia.
Ja mitaan ette voi... - asiasta.
kohti aurinkoa.. kirjoitti:
ps.elämä on täynnä valintoja sekä hyviä, että huonoja, mutta molemmat valinnat edellyttävät rehellisyyttä myös itseään kohtaan.En vain ymmärrä miten tuo Espoon tapahtuma liittyy Wincapitaan. Käsittääkseni ei yhtikäs mitenkään. Kysehän on aivan eri organisaatiosta. Minua kiinnostaa, milloin saan pääomani ja tuottoni siitä Wincapitasta jonka jäsen olen, ei mikään täysin uusi firma samalla nimellä. Jos tuo uusi yritys käyttää ohjelmistoa, johon myös minä olen saanut oikeudet, pitää siitä saada maksamattakin selko.
- AdaFlink
selvää. kirjoitti:
Minä en ole mikään vinkuja vaan jäsen siinä missä sinäkin. Älä sinä rupea minua yhtään nimittelemään. Mikä minun kirjoituksessani sinua niin kiusasi? On selvää, että Hannu luovutti meille jäsenille oikeudet ohjelmaansa. Jos WISH WC käyttää ohjelmistoa, jossa on meidän koodiamme, on itsestään selvää että maksavat meille lisenssimaksua ohjelman käytöstä.
... huomio sulla.
Ja mitaan ette voi... - PETOS....
selvää. kirjoitti:
Capita pettää aina.
Jos Hannu on saanut valmiiksi jo jäsenistölle LUVATUN uuden ohjelmiston, niin petos on siinäkin kohtaa, jos hän antaa (myy) sen erilliselle yhtiölle, jolla ei ole mitään velvoitteita nettiklubia kohtaan. - aurinko paistaa
asiasta. kirjoitti:
En vain ymmärrä miten tuo Espoon tapahtuma liittyy Wincapitaan. Käsittääkseni ei yhtikäs mitenkään. Kysehän on aivan eri organisaatiosta. Minua kiinnostaa, milloin saan pääomani ja tuottoni siitä Wincapitasta jonka jäsen olen, ei mikään täysin uusi firma samalla nimellä. Jos tuo uusi yritys käyttää ohjelmistoa, johon myös minä olen saanut oikeudet, pitää siitä saada maksamattakin selko.
Että oletko saanut kutsun Espooseen? Miksiköhän?
No WinCapita private clubista voin kertoa sinulle, että minkäänlaisesta rahaliikenteestä on turha puhua mitään,
ennen kuin asia on juridisesti käsitelty pääjutun osalta. Luulisi sinun itsekin tajuavan, että sitä ennen rahojen vinkuminen antaa sinusta vain hyvin yksinkertaisen jäsenen kuvan.
Se mitä sinun mielestäsi pitää ja mitkä ovat sinun oikeutesi, niin siinähän vingut, sillä kyllä maailmaan merkityksetöntä vikinää mahtuu ja täälä suolipalstalla sinulle ei selvitellä mitään merkittävää tietoa. - siinähän värisette!
PETOS.... kirjoitti:
Capita pettää aina.
Jos Hannu on saanut valmiiksi jo jäsenistölle LUVATUN uuden ohjelmiston, niin petos on siinäkin kohtaa, jos hän antaa (myy) sen erilliselle yhtiölle, jolla ei ole mitään velvoitteita nettiklubia kohtaan.Uusia rikosilmoituksia!;)
- värinää,
siinähän värisette! kirjoitti:
Uusia rikosilmoituksia!;)
Uusi yhtiö siis ryhtyy varastettuun tavaraan.
Olisi siinäkin kunniakas alkutaival yhtiölle. Ilmoitus jo ensi metreillä. - huomasitko?
värinää, kirjoitti:
Uusi yhtiö siis ryhtyy varastettuun tavaraan.
Olisi siinäkin kunniakas alkutaival yhtiölle. Ilmoitus jo ensi metreillä.Varastettuun tavaraan ryhtyminen onkin se kaivattu peruste WISH WC:n käsittelyyn tällä palstalla. Toivottavasti Uralin on pannut tämän keskustelun merkille.
- naurattaa niin...
huomasitko? kirjoitti:
Varastettuun tavaraan ryhtyminen onkin se kaivattu peruste WISH WC:n käsittelyyn tällä palstalla. Toivottavasti Uralin on pannut tämän keskustelun merkille.
..epäily on tullut oikein suolimuro-oikeuden päätöksellä, niin senhän on tosi pätevä!;) Voi helevata sentään näitä äidin pieniä suolimuronössöneniä. Hehehee!
"Varastettuun tavaraan ryhtyminen onkin se kaivattu peruste WISH WC:n käsittelyyn tällä palstalla. Toivottavasti Uralin on pannut tämän keskustelun merkille." - 15+5
siinähän värisette! kirjoitti:
Uusia rikosilmoituksia!;)
EIKÖS SE HANNU-SETÄ LUVANNUT 200-300 JÄSENELLE JOTKA YMÄRSIVÄT VAATIA SITÄ OHJELMISTOA VIIMME VUODEN PUOLELLA.
NIIN HANNU-SETÄ SANOI NÄIN, ETTÄ JÄSENET OVAT OIKEUTETULLA ASIALLA VAATIESSAAN OHJELMISTOA KÄYTTÖÖNSÄ KOSKA ON JOKSEENKIN TAPAHTUNUT K.A.T.K.O.S. L.u.p.i.n TOIMINNASSA.NII OVAT OIKEUTETTUJAN OHJELMISTOON JA ONHAN ME SIITÄ MAKSETTU MINULTAKIN SE KATOSI TIETOKONEEN RUUDULTA BITTIAVARUUTEEN VAIKKA MAKSOIN SIITÄ 3000EUROO.
- AdaFlink
... hihhuleiden hurmoksellista hehkutusta siitä, kuinka uusi pulju tulee olemaan alansa mahtavin maailmassa (tai sitähän se jo kuulemma on)ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Siis juuri sellaista, mitä sinä haluatkin kuulla. Saat pään silitystä ja ymmärrystä. Saat vuodattaa onnenkyyneleesi jonkun paidan rinnuksille ja nyhkästä nekkusi jonkun solmioon. Ja tietty tyttelit voi heitellä kosteita pikkareita pääjehujen jalkoihin, kuin konsanaan entimuinoin. Saat kuunnella, että kaikki "vasikat" joutuvat ikuiseen kiroukseen, jos he eivät peru rikosilmojaan. Sinua prepataan toimimaan pääjehujen haluamalla tavalla. Sinua kehoitetaan jo nyt aikaisessa vaiheessa kokoamaan sellaisia henkilöitä verkostoosi, keillä on rahaa. Saat tarjouksen, josta et voi kaiken kuulemasi mukaan kieltäytyä. Ja taas kerran sinä annat rahasi keikareille, eli et ole mitään oppinut.
Siis sellaista fanaattista hölyn pölyä.
Ja mitaan ette voi...- Ei jymmärrä
Niimpä, siis ihan täysin käsittämätöntä, että tällainen on mahdollista, ja että jotkut edelleen tähän uskovat.
Mikä ihme ihmisiä vaivaa, eikö ne mitään näe, eikä tajua..............
Minusta kyllä viranomaistenkin pitäisi jo heti tohon puuttua. - mä oon syytön!!
Ei jymmärrä kirjoitti:
Niimpä, siis ihan täysin käsittämätöntä, että tällainen on mahdollista, ja että jotkut edelleen tähän uskovat.
Mikä ihme ihmisiä vaivaa, eikö ne mitään näe, eikä tajua..............
Minusta kyllä viranomaistenkin pitäisi jo heti tohon puuttua.juonena, ollaan aloittavinaan jotakin, viranomaiset estää toiminnan. Sitten päästään kiljumaan, että me oltais palautettu rahanne, mutta viranomaiset estivät. Anteeks nuo kirotusvirheet, luulin jo, että viranomainen on yhdyssana.
- vedätystääää
Sillä ei saa UUDESTA WINCAPITASTA edes PASKAA.
Rahat menee paulin ja handen kassaan ja koskaan
et saa mitään akaisin.- 13+8
Sitten minä jummartaisin tämän 100 euron maksun jos ens ooteltas Handen oikudenkäynti,mitä se tuo mutta kauheella kiireellä maksa tilille...........iban goodi jne. ei hyvääpäivää on se iso raha jos 10.000 jäsentä maksaa 100 eur???????????????????????????????????????????????????????? paljonko se tekeekään??
- Asjantuntia
13+8 kirjoitti:
Sitten minä jummartaisin tämän 100 euron maksun jos ens ooteltas Handen oikudenkäynti,mitä se tuo mutta kauheella kiireellä maksa tilille...........iban goodi jne. ei hyvääpäivää on se iso raha jos 10.000 jäsentä maksaa 100 eur???????????????????????????????????????????????????????? paljonko se tekeekään??
Pojat ovat miljoonaa vailla. Eivät taida enää pienempää rahaa tunnistaakaan.
Mutta eiköhän nyt tuo sentään löydy uskollisten taskusta?
- Mitäkö sillä saa? No
selkeesti kutsun mukaan: Pääsylipun hinta tilaisuuteen on 100 euroa. Lipun maksaminen oikeuttaa rekisteröitymisen tilaisuudessa WinCapitan VIP-asiakasjärjestelmään, joka jakaa informaatiota yhtiön toiminnasta.
Eli suomeksi: sillä pääsee sähköpostilistalle, jolla jaetaan tietoa yhtiön toiminnasta. Yhtään mitään muuta sillä ei luvata saatavan. Ei kai tuo ole niin vaikeaa tajuta?- 16+14
ai oikenko kutsun mukaan! minusta toi puollustusrintaman kanava voisi ajaa saman asian,ja ei maksa mitää.
- jespers
16+14 kirjoitti:
ai oikenko kutsun mukaan! minusta toi puollustusrintaman kanava voisi ajaa saman asian,ja ei maksa mitää.
Halvinta taitaisi olla kuitenkin hakea tiedotteet KRP:n sivuilta.
Olisi jännä tietää kuka on asiantuntija tuossa valuuttakauppaa käsittelevässä osiossa. Yleensä asiantuntijoita hehkutetaan etukäteen nimellä kaikissa tilaisuuksissa, joten mielenkiinnolla odotellaan. - treempeeree
jespers kirjoitti:
Olisi jännä tietää kuka on asiantuntija tuossa valuuttakauppaa käsittelevässä osiossa. Yleensä asiantuntijoita hehkutetaan etukäteen nimellä kaikissa tilaisuuksissa, joten mielenkiinnolla odotellaan.lienee vyölaukkumies eli "miljardi kassassa rahaa" alkanee hehkutus. On muuten tosi hyvä tuo idea pitää barona areenalla tuollainen seminaari, tämän WC2:sen liikevoitto yhdeltä iltaa lienee 100 000,- euroa, aika hyvin firmalta joka on pari viikkoa sitten perustettu. Tästä vaan jatkoa, onhan noita jäähalleja muuallakin, ja tyhmiä tunkkeja. Miten olis WC2 World Tour 2010, Espoo-Helsinki-Kouvola-Lahti- Hämeenlinna-Pori-Rauma-Konnevesi-Laukaa-Oulu-Rovaniemi-Joensuu-Lappeenranta-Suonenjoki (kunnantalolla)-Tukholma-Oslo (moikataan paria frendiä)-Köpis-Pariisi-Barcelona-Milano-Moskova-New York-Boston-Delhi-Sydney-Tokio....
- 8+8
jespers kirjoitti:
Olisi jännä tietää kuka on asiantuntija tuossa valuuttakauppaa käsittelevässä osiossa. Yleensä asiantuntijoita hehkutetaan etukäteen nimellä kaikissa tilaisuuksissa, joten mielenkiinnolla odotellaan.Luulis sen olevan itse Hannu-setä puhumassa treidauksesta,vaan uskaltako nenäänsä näyttää julkisilla estraadeilla.
- 17+9
saa syylän perseeseen.
- 30
estää pääsyn Espooseen TAAS taas ne rahasuvut !!TIEDETÄÄN
- Ainakin täälläpäin
30 kirjoitti:
estää pääsyn Espooseen TAAS taas ne rahasuvut !!TIEDETÄÄN
kuppi kahvia.
- unaasi
mistä h*lvetistä näitä aaseja riittää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826391- 353501
- 443098
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402292Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212087
- 1902022
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401652
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241618