Mikä vaatekauppa kauppakadulle?

minä vaan.

Mielenkiinnosta vain kyselen, tietääkö joku mikähän vaateliike avataan kemin kauppakadulle? Joku octopus clothing vai mikä se oli..? :) Minkälaista vaatetta siellä tarjolla..

26

3112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgkjhghj

Eli kauppakadulle avataan Octopussy Clothing keskiviikkona 17.3 klo 10.00. Tarjolla on erikoisempaa vaatetta sekä miehille että naisille. Kannattaa käydä tutustumassa.

• j&j....

että saadaan jotain erikoisempaa näiden markettien ja valtakunnallisten ketjujen lisäksi. Kyllä täällä todellakin on tarvetta erikoisemmille vaatteille ja ite olen yksi varmoista asiakkaista. Toki sillä varauksella, että liikkeestä löytyy eri tyylilajeja myös miehille, eikä pelkästään esim. goottivaatteita.

Mutta aika näyttää mitä tuleman pitää....

• jouten

tuotuja ja siellätehtyjä naisten ja miesten asusteita. Luulisin?

• oaeurb kebeb

kerro missä myydään suomessa tehtyjä muoti vaatteita ?

• harvassa on
        oaeurb kebeb kirjoitti:

kerro missä myydään suomessa tehtyjä muoti vaatteita ?

Marimekko ainaki:D mut ne maksaaki aivan älyttömiä..

• fsadfas

eikös se ollut joku tuontivaate liike jo monikulmassa, mihin se häippäs ?

Onnea kuitenkin yrityksen pitäjille, on hienoa että liikke tulee kemiin.

• Nimi-ERKKI

Jos kyseessä on joku erikoisempien vaatteiden kauppa, niin pysynee pystyssä sen 2 kuukautta, mitä Ozonekin aikoinaan. Ei Kemin kokoisessa kaupungissa ole tilausta millekään homosteluvaatekaupalle.

• KEMINPOIKA

onhan! mutta ku ei myydä homostelu vaatteita vaan jotain metroseksuaali hetero lunttuja.kemissä on kuule paljon homoseksuaalista voimaa! olisi ihanaa saada sellainen erikoisliike!!!

• 0911
        KEMINPOIKA kirjoitti:

onhan! mutta ku ei myydä homostelu vaatteita vaan jotain metroseksuaali hetero lunttuja.kemissä on kuule paljon homoseksuaalista voimaa! olisi ihanaa saada sellainen erikoisliike!!!

vai niin...tokko nuo aja tota moottoritietä ohi.

• käynyt jo
        0911 kirjoitti:

vai niin...tokko nuo aja tota moottoritietä ohi.

Kivan näköinen liike oli. Mutta kapia-alaisia vaatteita. Liekköhän tulee käytyä usein. Harmi sinänsä. Odotin paljon mutta jospa sinne tulis ei ihan noin erikoista vaatetta enemmänki. Onnea kuitenki

• hei :D
        käynyt jo kirjoitti:

Kivan näköinen liike oli. Mutta kapia-alaisia vaatteita. Liekköhän tulee käytyä usein. Harmi sinänsä. Odotin paljon mutta jospa sinne tulis ei ihan noin erikoista vaatetta enemmänki. Onnea kuitenki

Valikoimaa yritetään laajentaa kysynnän ja mahdollisuuksien mukaan, myyjille vaan toiveita ja vinkkejä :D Eikä kannata jättää käymistä vain yhteen kertaan koska uutta ja erillaista tavaraa pyritään tilaamaan usein.

• Joe-poika Singapore
        hei :D kirjoitti:

Valikoimaa yritetään laajentaa kysynnän ja mahdollisuuksien mukaan, myyjille vaan toiveita ja vinkkejä :D Eikä kannata jättää käymistä vain yhteen kertaan koska uutta ja erillaista tavaraa pyritään tilaamaan usein.

Olet varmaan liikkeessä töissä kun vastaat siihen malliin. Teille tekisi terää saada nettisivusto toimimaan, jotta voisi tutustua tuotteiinne parenmin. http://www.yelp.com/biz/octopus-clothing-san-diego-2 Tarkenpi utkailu osoittaa omistajan asuvan Suomessa http://www.taloussanomat.fi/yritykset/uudet/uusi-129155/?n=36

• Salapoliisiko?

• kdjklfaj
        Salapoliisiko? kirjoitti:

Kyse ei vain taida olla ihan samasta liikkeestä, joka on ensimmäisessä linkissäsi. :)

Ihanan näköinen liike oli tytöillä. Aika tyttömäinen, muttei se mua vaan haitannut yhtään. Varmasti ajan kanssa tästä kehittyy upea putiikki. Onnea rohkeudesta laittaa vaateliike ja ei ku peukut pystyyn.

• Joe-poika Singapore

Kyse ei vain taida olla ihan samasta liikkeestä, joka on ensimmäisessä linkissäsi. :)

Kukkaa mittää väittänykkää, mut ku firman nimen lätäsee Googlee nii tulee kaikkee muuta kui vaatekuvastoo tai jotai sellaisii? Tosa lisää ;) http://fi-fi.facebook.com/pages/Kemi-Finland/Octopussy-Clothing/10150114817060504?v=info
        Ookko muuten kokellu laittaa omaa nimees Googleen. Saatat yllättyä, itsestänikin löytyi tietoja jo vuodelta-75. On näköjään tullut tehtyä kaikenlaista, kaikkea en edes muistanu eikä nii väliksikään, mut Googlepa tiesi.

• Salapoliisiko?
        Joe-poika Singapore kirjoitti:

Kukkaa mittää väittänykkää, mut ku firman nimen lätäsee Googlee nii tulee kaikkee muuta kui vaatekuvastoo tai jotai sellaisii? Tosa lisää ;) http://fi-fi.facebook.com/pages/Kemi-Finland/Octopussy-Clothing/10150114817060504?v=info
        Ookko muuten kokellu laittaa omaa nimees Googleen. Saatat yllättyä, itsestänikin löytyi tietoja jo vuodelta-75. On näköjään tullut tehtyä kaikenlaista, kaikkea en edes muistanu eikä nii väliksikään, mut Googlepa tiesi.

Joten se listaa myös kaikki hakulauseen/sanan läheltä liippaavat sivustot. Niin ja kyllä olen Googlettanut itseäni ja aivan asiallista tietoa löytyy.

Sitten kun vähän mietit asiaa pitemmälle, niin kyseinen firma on vasta aloittanut, joten eiköhän ne kotisivutkin aikanaan tule. Pienen vaateliikkeen ei tosin kannata nettikauppaa alkaa harjoittaa, koska pitäs olla melkoisesti varastotilaa = rahat kiinni varastossa lojuvissa vaatteissa.

Malttia pojat malttia!

• koristekko

Joten se listaa myös kaikki hakulauseen/sanan läheltä liippaavat sivustot. Niin ja kyllä olen Googlettanut itseäni ja aivan asiallista tietoa löytyy.

Sitten kun vähän mietit asiaa pitemmälle, niin kyseinen firma on vasta aloittanut, joten eiköhän ne kotisivutkin aikanaan tule. Pienen vaateliikkeen ei tosin kannata nettikauppaa alkaa harjoittaa, koska pitäs olla melkoisesti varastotilaa = rahat kiinni varastossa lojuvissa vaatteissa.

Malttia pojat malttia!

tuntee itsensä maan matoseksi, kun tuohon kauppaan menee

• eri mieltä
        koristekko kirjoitti:

Sain kyllä ihan loistavaa palvelua, vaikka normityyppi olenkin. Lapsi löysi kauniin mekon - ihan normilapsi - ja todella hyvin palveltiin!

• Vanaha
        eri mieltä kirjoitti:

Sain kyllä ihan loistavaa palvelua, vaikka normityyppi olenkin. Lapsi löysi kauniin mekon - ihan normilapsi - ja todella hyvin palveltiin!

Vieläkö Sauvon Paula myy rättejä?

• .....!!!!
        koristekko kirjoitti:

Täytyy olla ihan erimieltä kanssasi ! Itse olen ihan tavallinen ja aika iso-kokoinen naisihminen ja sain kyllä todella loistavaa palvelua kun mekkoa olin ostamassa. Ja löytyipä jopa mekko johon mahduin sisällekkin.
        Vaikka en kyllä olisi heti uskonut että liikkeestä minulle mitään löytyisi, mutta aion vastaisuudessakin siellä asioida.

• karovaan
        käynyt jo kirjoitti:

mun pitäis huomenna mennä käymään tuossa liikkeessä niin voisko joku nopeeta heti kun vain ehtii niin kertoo mulle monesta moneen tuo on auki!!:DD
        kiitän.=)

• sooon-

vähän semmosta gootti juttua, ja lävistyksiä on tarjolla rutkasti ja halvalla. :D
      huulikorut esim. 6.80€ napakorut 10-13€ jos kiinnostaa jne.
      vaatteita on nuita metroja ja erilaisia mekkoja jne.

• antigootti

ne ei ollu mitenkään gootti juttuja.. Mutta kuka nyt mitenkin minkäkin määrittelee... Minusta ne oli lähinnä rockeja ne vaatteet. Tuntuu että jokainen musta tai muuten vain erikoinen vaate luokitelaan heti gootiksi. Itse olen lähinnä rokkari ja kyseisestä kaupasta jotain ostinkin, ärsyttää kaikenlainen gootittelu...
        Mut joo, lävärit oli ihan kohtuullisissa hinnoissa.

• mm
        antigootti kirjoitti:

ne ei ollu mitenkään gootti juttuja.. Mutta kuka nyt mitenkin minkäkin määrittelee... Minusta ne oli lähinnä rockeja ne vaatteet. Tuntuu että jokainen musta tai muuten vain erikoinen vaate luokitelaan heti gootiksi. Itse olen lähinnä rokkari ja kyseisestä kaupasta jotain ostinkin, ärsyttää kaikenlainen gootittelu...
        Mut joo, lävärit oli ihan kohtuullisissa hinnoissa.

Pitäs lähtä käymään sielläki jokupäivä ku serkun vaimo sen omistaa ^^

• 50´s

liikehän se on. Löysin itselleni sieltä sellasen fiftari-tyylisen mekon häihin, vaikka en oo mekkotyyppiä ja ne ei yleensä mulle sovi. Tytöt oli tosi asiantuntijoita ja neuvoa-antavia. :) Tulen asioimaan kyllä joskus tulevaisuudessa uudestaankin :)

• gw

Octopussy Clothing:issa on tosi paljon gootti asuja... ja muoti laseja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      779
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      722
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe