vince on perseestä

WWF fani

Mä sanon että Vince on pervo kusipää joka tykkää kattoo Kelly Kellyä ja joitain huoria jotka ei osaa painia paskaakaan! Olen sitä mieltä että Katie Lea ja Natalya sais jo pistää mestaruus kuvioihin mut ei otetaan nainen joka nussii takeria. Aloin vihata Vinceä kun se pilas Litan ja Victorian urat. Mä olen todellinen nais painija fani ja arvostan niitä naisia jotka uskaltaa painia ne ansaitsee saman kunnioituksen kun miehetkin eli tasa arvoo peliin WWE. Mitä vittuu Cena tekee joka pääottelus ja saatanan Kofit sun muut Sheamukset ulos ja wrestlingalert on kans perseestä varmaan just aloittaneet painin kattomisen!

4

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILoveMiz

olen niin samaa mieltä kanssassi =)
      WWE Pitäisi olla painia ei mitään kauneuskilpailua

• JVDS

Vince sanoi sen itsekin, että bisnes on bisnestä ja mieskatsojan näkökulmasta ymmärrän hyvin, miksi WWE haluaa pitää näitä kellykellyjä rosterissaan ja John Cena = ratings. WA:sta olen täysin samaa mieltä ja suosittelen paikkaa nimeltä WrestlingLand :)

• Häh?

Oletko WA:sta tuota mieltä vain siksi, koska sait bannit spämmimisestäsi?

• JVDS
        Häh? kirjoitti:

Oletko WA:sta tuota mieltä vain siksi, koska sait bannit spämmimisestäsi?

WA:ssa aktiivisuus on siis spämmäämistä. Olenkin aina ihmetellyt, minne ne aktiivisimmat painikeskustelijat aina häviävät, kun porukkaa ei tunnu kiinnostavan itse painista puhuminen. Varokaa muuten jos keskustelijoiksi tuonne päädytte, niin olette suurin piirtein saman arvoisia kuin kilo paskaa nimimerkillä kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2166
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2065
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      25
      1945
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1367
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe