Juttelin MArtti Fagerin kanssa

Markku Ahdeoja

vanhempi konstaapeli MArtti Fager oli äsken Salon poliisin palvelupäivystyksessä.

Hän sanoi minulle jumalauta. Sitten hän pahoitteli sitä kun kirosi minulle.

Hän totesi sanoneensa Salon poliisiaseman edessä niinkuin ajatteli.

hetken keskustesteltuamme hän heitti luurin kiinni.

Aina niin kohtelias Martti

13

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

sitä saa mitä tilaa

• 11+7

Kerropa mitä asiaa sinulla oli. Ethän toki ihan turhaan soittanut vain suuta?

• Markku Ahdeoja

Kysyin kuka teistä lähetti minulle tappouhkauksen MArtti.

Kuka teistä halusi tappaa minut virka-aseella. Sitä minä kysyn niin kauan kunnes tekijä löytyy.

Tutkinnajohtaja on kihlakunnansyyttäjä Heli Haapalehto valtakunnansyyttäjänvirastosta.

Toivon mukaan syylliset napataan äkkiä kiinni.
        Toisen ihmisen uhkaaminen tappamalla on vakava teko, joka pitää selvittää.

Siinä oli virka-ase ja pamppu, jotka ovat poliisin työkaluja. Niillä minut haluttiin päästää päiviltä arvon Salon poliisit. Kuka oli nimimerkki Iiro Karhula?

Kun nyt puhun tästä asiasta, niin sitä ei ole kommentoitu.

Ne kirjoitukset ovat loppuneet, joissa uhattiin minun henkeäni ja terveyttäni.

Olemmeko jo jäljillänne?

Ketkä ne olivat ja johtaako jäljet oikeisiin poliiseihin.

Poliisin ammattiin liittyy kovahermoisuus. Jos ei hermoja kykene pitämään, niin on parempi vaihtaa ammattia.

• 3+6
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

Kysyin kuka teistä lähetti minulle tappouhkauksen MArtti.

Kuka teistä halusi tappaa minut virka-aseella. Sitä minä kysyn niin kauan kunnes tekijä löytyy.

Tutkinnajohtaja on kihlakunnansyyttäjä Heli Haapalehto valtakunnansyyttäjänvirastosta.

Toivon mukaan syylliset napataan äkkiä kiinni.
        Toisen ihmisen uhkaaminen tappamalla on vakava teko, joka pitää selvittää.

Siinä oli virka-ase ja pamppu, jotka ovat poliisin työkaluja. Niillä minut haluttiin päästää päiviltä arvon Salon poliisit. Kuka oli nimimerkki Iiro Karhula?

Kun nyt puhun tästä asiasta, niin sitä ei ole kommentoitu.

Ne kirjoitukset ovat loppuneet, joissa uhattiin minun henkeäni ja terveyttäni.

Olemmeko jo jäljillänne?

Ketkä ne olivat ja johtaako jäljet oikeisiin poliiseihin.

Poliisin ammattiin liittyy kovahermoisuus. Jos ei hermoja kykene pitämään, niin on parempi vaihtaa ammattia.

Soitit siis ihan turhaan vain soittaaksesi suutasi. Ei ihme ettei heitä kiinnosta kuunnella. Turha ihmetellä miksi laittavat luurin kiinni.

• mie vua

Ei jumakeuta! Et kai sä huvikses soittele poliisille ilkkuakses sit täällä ku niil ei oo yhtä hyvät hermot ku sulla? Ja tää tekniikka haistattaa pitkät! 5 9 ei oo muka 14?

• Markku Ahdeoja

Kysyin kuka heistä lähetti minulle tappouhkauksen

Kyllä se pitää selvittää

• juuuuuu...tottakai..

Kysyin kuka heistä lähetti minulle tappouhkauksen

Kyllä se pitää selvittää

sulla vaan on paha itkeä mistään tappouhkauksesta kun sua ei kukaan ota todesta...ei edes sun sukulaiset niin mites luulisit käyvän sellaisten kanssa jotka eivät edes tunne sua:) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...vittu että sä oot sekaisin!!!!! Mun pitäs ryypätä pitkään ennenkun oisin samalla tasolla....

• Markku Ahdeoja
        juuuuuu...tottakai.. kirjoitti:

sulla vaan on paha itkeä mistään tappouhkauksesta kun sua ei kukaan ota todesta...ei edes sun sukulaiset niin mites luulisit käyvän sellaisten kanssa jotka eivät edes tunne sua:) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...vittu että sä oot sekaisin!!!!! Mun pitäs ryypätä pitkään ennenkun oisin samalla tasolla....

Mitä mieltä olet puusopimuksesta minun blogissani.

Vai etkö osaa käyttää tietokonetta.

Voitko kertoa siitä vähän enemmän ja millä perusteella MAtti Jokinen ei ole tehnyt rikosta?

Millä perusteella lain mukaan voi myydä puuta ilman valtuuksia?

• 4+9

Mitä mieltä olet puusopimuksesta minun blogissani.

Vai etkö osaa käyttää tietokonetta.

Voitko kertoa siitä vähän enemmän ja millä perusteella MAtti Jokinen ei ole tehnyt rikosta?

Millä perusteella lain mukaan voi myydä puuta ilman valtuuksia?

Noista blogissasi olevista sopimuksista ei lainkaan ilmene onko myyjällä ollut tarvittavat valtuudet vai ei. Mitenkäs ne siitä näkyisivätkään?

Näin sivusta seuraava ei myöskään tiedä kenen metsästä puut on myyty. Onhan siinä kiinteistötunnus mutta eihän se meille mitään sano. Joo tiedän että seuraavaksi vakuutat että perikunnan metsästä on kyse mutta se on vain sinun vakuutuksesi.

Mutta olipa kenen metsä hyvänsä niin ei noista papereista mitenkään selviä onko myyjällä ollut tarvittavat valtuudet vai ei. Sen me tiedämme ettet vahingossakaan vie asiaa oikeuteen ...

• Markku Ahdeoja
        4+9 kirjoitti:

Noista blogissasi olevista sopimuksista ei lainkaan ilmene onko myyjällä ollut tarvittavat valtuudet vai ei. Mitenkäs ne siitä näkyisivätkään?

Näin sivusta seuraava ei myöskään tiedä kenen metsästä puut on myyty. Onhan siinä kiinteistötunnus mutta eihän se meille mitään sano. Joo tiedän että seuraavaksi vakuutat että perikunnan metsästä on kyse mutta se on vain sinun vakuutuksesi.

Mutta olipa kenen metsä hyvänsä niin ei noista papereista mitenkään selviä onko myyjällä ollut tarvittavat valtuudet vai ei. Sen me tiedämme ettet vahingossakaan vie asiaa oikeuteen ...

Vilkaise erikseen olevaa pusopimusta vuodelta 2003, jossa on mukana valtakirja.

Valtakirjassa on vain yksi allekirjoitus.

Lisäksi jokaisessa puukauppasopimuksessa pitäisi lukea valtakirja, jos on muitakin osakkaita.

Pankitili selviää Matti Jokisen kuulustelupöytäkirjasta, jossa sen todetaan olevan MAtti Jokisen.

Tutkinnassa pitää olla tarkkana.

Rikoksen tunnusmerkkien täyttymiseen.

Metsä on Jokinen kuolinpesän omistama.
        Pankkitili on MAtti Jokisen.

En voi nostaa syytettä ennekuin syyttäjä on tehnyt päätöksen. Ihan Suomenlain takia en voi vielä viedä sitä oikeuteen. Et näköjään osaa lainsäädäntöä. MInä odotan joka päivä syyttäjän päätöstä joka saa olla mikä tahansa.

Sen jälkeen voin nostaa itse syytteen, jos syyttäjä jättää syytteen nostamatta.

Rikostutkinta vaatii papereiden vertaamista ja lainsäädännön tuntemista. Kyseessä on talousrikos, jotka vaativat lukemista.

Ylinopeus, väkivaltarikokset ovat paljon helpommin havaittavissa. Eihän eduskunta talossa 10 vuoteen hoksattu, kun urheilukerhon kaveri varasti kymmeniä tuhansia ja itse nykyinen valtionvarainministerikin tutki niitä tilejä eikä huomannut mitään.

Asiakirjoja pitää verrata keskenään, koska MAtti Jokinenkin on ollut ihan hyvä. Vuoden 2003 puukauppasopimuksesta selviää alle kahdessa minuutissa oppikirjamainen kavallus.

Poliisit menevät heti jumiin, jos tarjoaa kahta paperia enempi, joita pitäisi verrata keskenään.

Siksi min tutkin talousrikoksia, koska se vaatii lukutaitoa :)

• 5+9

Vilkaise erikseen olevaa pusopimusta vuodelta 2003, jossa on mukana valtakirja.

Valtakirjassa on vain yksi allekirjoitus.

Lisäksi jokaisessa puukauppasopimuksessa pitäisi lukea valtakirja, jos on muitakin osakkaita.

Pankitili selviää Matti Jokisen kuulustelupöytäkirjasta, jossa sen todetaan olevan MAtti Jokisen.

Tutkinnassa pitää olla tarkkana.

Rikoksen tunnusmerkkien täyttymiseen.

Metsä on Jokinen kuolinpesän omistama.
        Pankkitili on MAtti Jokisen.

En voi nostaa syytettä ennekuin syyttäjä on tehnyt päätöksen. Ihan Suomenlain takia en voi vielä viedä sitä oikeuteen. Et näköjään osaa lainsäädäntöä. MInä odotan joka päivä syyttäjän päätöstä joka saa olla mikä tahansa.

Sen jälkeen voin nostaa itse syytteen, jos syyttäjä jättää syytteen nostamatta.

Rikostutkinta vaatii papereiden vertaamista ja lainsäädännön tuntemista. Kyseessä on talousrikos, jotka vaativat lukemista.

Ylinopeus, väkivaltarikokset ovat paljon helpommin havaittavissa. Eihän eduskunta talossa 10 vuoteen hoksattu, kun urheilukerhon kaveri varasti kymmeniä tuhansia ja itse nykyinen valtionvarainministerikin tutki niitä tilejä eikä huomannut mitään.

Asiakirjoja pitää verrata keskenään, koska MAtti Jokinenkin on ollut ihan hyvä. Vuoden 2003 puukauppasopimuksesta selviää alle kahdessa minuutissa oppikirjamainen kavallus.

Poliisit menevät heti jumiin, jos tarjoaa kahta paperia enempi, joita pitäisi verrata keskenään.

Siksi min tutkin talousrikoksia, koska se vaatii lukutaitoa :)

Tuosta blogistasi ei mitenkään näy niitä valtakirjoja joita et ole siihen liittänyt. Emme me tiedä onko niitä vai ei.

Mitä siitä kenen pankkitili on kyseessä. Oleellista on se minne rahat sitten menivät ja sitähän me emme näe.

Metsän omistajuutta emme myöskään näe noita sopimuksista (joo joo väität sitä ja tätä mutta se on vain väite).

Ihanko totta yksikään syyttäjä ei ole tehnyt päätöstä tästä ikivanhasta asiasta? Olethan jo ollut oikeudessakin usein. En usko sinua tässäkään.

Tosiasia on se että blogisi on täynnä väitteitä. Eikä muuta. Mutta turha sinun on netissä muuta väittää, vie asia oikeuteen ja näytä meille (ja muillekin). Ai niin, ethän sinä sitä tee ...

• liiteli
        5+9 kirjoitti:

Tuosta blogistasi ei mitenkään näy niitä valtakirjoja joita et ole siihen liittänyt. Emme me tiedä onko niitä vai ei.

Mitä siitä kenen pankkitili on kyseessä. Oleellista on se minne rahat sitten menivät ja sitähän me emme näe.

Metsän omistajuutta emme myöskään näe noita sopimuksista (joo joo väität sitä ja tätä mutta se on vain väite).

Ihanko totta yksikään syyttäjä ei ole tehnyt päätöstä tästä ikivanhasta asiasta? Olethan jo ollut oikeudessakin usein. En usko sinua tässäkään.

Tosiasia on se että blogisi on täynnä väitteitä. Eikä muuta. Mutta turha sinun on netissä muuta väittää, vie asia oikeuteen ja näytä meille (ja muillekin). Ai niin, ethän sinä sitä tee ...

Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?

• Lyyyra

'´¨m9
        09,öä'

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2519
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2507
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2175
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1887
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      103
      1739
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1185
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      916
    Aihe