Tota noin, jäi vähän se juttu kesken ku pitäs saada massaa, mutta ei lihasta eikä läskiä. Sitte noi ranteetki pitäs saada paksummiks.
Kuin kauan tomooseen niinku menee aikaa ja millasii liikkeit ja milää painolla mä teen? Mullon salimatkaa 30km ja pyörällä pitää kulkee ku ei varaa dösään vaikka käyn töissä ja palkka on hyvä. Toisek vanhemmat ostaa aina vaan makeita safkoja ja mulle ne sano etten mä saa ostaa mitään, ei mul kyll oo rahaakaan.
Siis pllide tehkää hei joku mulle ohjelma jolla mä saan massaan mutta ei läskiä eikä lihasta.
Jarex tässä terve!
Jarex
1
139
Vastaukset
- raipat
Moi Jarex,
voisit menna katselemaan pakkikselle ja siellä treeni osiolle...siellä on paljon kohtalotovereita ja hyviä vinkkejä treenaukseen ja ruokavalioon
PS. voin kyl alkaa sun personal raineriksi, mut velotus on sitte hulppeet 12 E per tunti plus alv (eli ei ihan köyhille jne). Oon auttanut Mikeekin monissakin jutuissa...kantanu kameraa, mut myös antanut sille iskuvinkkejä ja koutsannu niinku et mitkä lainit toimii ja mitkä ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434