WANTED
Heips!
Tahtoisin löytää sinut joka olit kyseisellä risteilyllä viime viikonloppuna. Tulit la 27.2 Atlantis-baarissa
istumaan eteeni useamman biisin ajaksi tanssilattian ollessa edessämme ja kun ensimmäinen hidas biisi tuli - hait tanssimaan ja minä "ääliö" kieltäydyin kohteliasta elkeestäsi, enkä oikeastaan tajunnutkaan asian kokonaisuutta kuin jälkikäteen.
Jäit mieleeni ja haluaisin pyytää anteeksi käytöstäni.
Sinulla oli musta paita, jossa jokin pieni teksti olikohan punaisella rinnuksen kohdalla. (jos oikein muistan)
Minulla oli selkä paskana ja toimin virallisena "tyttöjen käsilaukku vartijana" ;)
Otathan yhteyttä... (jos vielä uskallat pyytää ;) ja Anteeksi!
WANTED Risteily 26-28.2.2010 Silja Serenade sinä kalju mies ;)
zriders79
0
1104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417467Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393901Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172178Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261477- 431453
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907