Kyllä se kuulkaas arvoisat vippiveljet ja siskot niin on että olen vippaillut nyt säännöllisen epäsäännöllisesti kolmisen vuotta ja voin sanoa että varmaan lähes kaikki paikat on tullut koluttua. Vaikka kuina tällä palstalla haukutaan Pienlainayhdistystä puupääyhdistykseksi (tai ainakin yksi puupää niin tekee) niin voin kokemuksesta todeta ihan rehellisesti että monista muista paikoista on ollut lainan saannin kanssa ongelmia mutta yhdistytksen paikoista olen aina saanut. Palstan suurin mainostaja eli ainalaina on koko vippihistorian suurin kusettaja ja siksi sitä ei yhdistykseen ole huolitukaan. Antaa tulla vaan paskaa perään mutta totuus ei pala puupäässäkään!
Tosi asiaa!
8
433
Vastaukset
- 18+18
Se ainalaina ei ainakaan lisää arvostustaan pitämällä yllä vippiaiheisia blogeja tekeytymällä yksityishenkilöiksi.
http://www.vippikierre.com/2010/02/top-10-vippiaiheista-blogia.html - hehheehheeee
Olet oikeassa, olet varmasti markkinoiden suurin puupää, joka tulee tänne kehumaan hakeneensa lainaa joka paikasta. Sovit erinomaisesti puupääyhdistyksen mannekiiniksi, sulle voitaisiin oikeesti tehdä uusi tosi-tv-sarja "suurin puupää luuseri", mutta toisaalta se ei olisi reilua, koska voittaisit sen kuitenkin. Ole kuitenkin varovainen, kyllä puupää saattaa palaa tulessa.
- dilledall
hee, ettekö te tajua, että tää on kaikki sitä mainosta.
- ainalaina
dilledall kirjoitti:
hee, ettekö te tajua, että tää on kaikki sitä mainosta.
ainalaina.fi
- viduttaa
sitten mainostaa vippia.info ja lainahakemus.info -paskasivuilla, jonne houkutellaan googlemainoksilla,
jossa käytetään toisten firmojen laillista nimeä sekä alatyypiä "meiltä --- laina vaikka luottotietosi ovat menneet ym. sontaa- ainalaina rules
www.ainalaina.fi
- tää on ihan paras
ainalaina rules kirjoitti:
www.ainalaina.fi
:-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823