Missähän pääkaupunkiseudulla voisi harrastaa tanssi improvisaatiota/tanssia jossa omat sisäiset tuntemukset määräävät liikkeet?
tanssi improvisaatio
8
323
Vastaukset
- reativiittisuus
No eikö sellaista voi harrastaa vaikka kotona? Jos sisäinen tuntemus määrää liikkeet niin ei kait siihen muita tarvitse.
Vai pitäisikö improvisaatio olla ohjattua?
Ei tartte suuttua, asian ristiriitaisuus vain herätti kysymyksen. Vähän sama kuin että luovuutta ei voi opettaa koska uuden luominen ei voi olla systeemin osa. Silti sitäkin joku väittää opettavansa. - Tuo esiin opiksi
Erittäin hyvä kiinnostus sillä sitähän tanssin tulisi olla. Ajattelen myös ettei kyseistä tarvitse oettaa muuten kuin myöntää ja vahvistaa sekä rohkaista uskomaan itseensä että on ihan oikein ja luvallista tuntea musiikin vaikutus sekä antaa sen tulla näkyviin. Siitähän on kyse.
Täällä me sitä tehdään ja koska päälaupungin alueella on kai totuttu että kaiken on maksettava niin kai tuokin on "opetettava".
Soitossa se on sama asia kun soittaa korvakuulolta ja hio absoluuttista kuulemiskykyään. Tanssissa se on uskallusta tanssia pelkäämättä tehdä virheitä ja pysyä määrätyssä "muka oikeassa". Tanssiharjoittelut ovat heille jotka eivät tiedosta omaa sisäistä tanssijaa vaan tahtoo opetuttaa itsestään massasuorittajia. - tanssilavoille
Mene tanssilavoille. Siellä saa jokainen tanssia ihan miten haluaa.
- Improvisoimaan?
Siis tanssilavoillako jokainen saa tanssia miten haluaa?
Ehkä miehet saavatkin. Naiset suurimman osan iltaa eivät saa edes valita, mitä kappaletta kenen kanssa tanssivat ja tanssivatko ollenkaan. Naisten tunnin aikana on tanssittava koko rahan edestä, miestenhaulla hymyiltävä hampaat irvessä ja esitettävä että on niiiin hauskaa, vaikka on seisottu turhaan rivissä jo toista tuntia.
Kyllä siinä sielu lepää ja mieli rentoutuu! - Ongelmat pois
Improvisoimaan? kirjoitti:
Siis tanssilavoillako jokainen saa tanssia miten haluaa?
Ehkä miehet saavatkin. Naiset suurimman osan iltaa eivät saa edes valita, mitä kappaletta kenen kanssa tanssivat ja tanssivatko ollenkaan. Naisten tunnin aikana on tanssittava koko rahan edestä, miestenhaulla hymyiltävä hampaat irvessä ja esitettävä että on niiiin hauskaa, vaikka on seisottu turhaan rivissä jo toista tuntia.
Kyllä siinä sielu lepää ja mieli rentoutuu!Kaikki saavat tanssia lavoilla ja niin paljon kuin haluaa. Jokainen nainen ei totta ihmeessä saa valita ja määrätä itselleen kaikkea eikä toisille vaikka kuinka se sisäinen diktaarrori sieltä nostaiskin päätään. Tanssilavoilla on onneksi vielä jotenkin kunnioitettava muidenkin olemassa oloa. Mutta tanssia saa jokainen. Missään ei sanota eikä kukaan kiellä ettei nainen saa tanssia täällä!!
Myös kuvaus että naisten tunnilla on "pakko tanssia" ja raha mikä on lipusta maksanut on "hanittava" takaisin. ! Voi pyhä sylvi mikä asenne. Kun vielä hymysi paljastat irvistyksekseksi ei ihme että vuodatukselle tulee lopullinen hiiva.
Aloittajalla edelleen että, improvisoinnin ja rohkean tanssin tuottamiseen myös sopii tanssiapaikat.
noita yksilöpurkauksia ei pidä laskea miksikään sillä ne ovat jotain "sääilmiöitä". - Naisen ääni
Ongelmat pois kirjoitti:
Kaikki saavat tanssia lavoilla ja niin paljon kuin haluaa. Jokainen nainen ei totta ihmeessä saa valita ja määrätä itselleen kaikkea eikä toisille vaikka kuinka se sisäinen diktaarrori sieltä nostaiskin päätään. Tanssilavoilla on onneksi vielä jotenkin kunnioitettava muidenkin olemassa oloa. Mutta tanssia saa jokainen. Missään ei sanota eikä kukaan kiellä ettei nainen saa tanssia täällä!!
Myös kuvaus että naisten tunnilla on "pakko tanssia" ja raha mikä on lipusta maksanut on "hanittava" takaisin. ! Voi pyhä sylvi mikä asenne. Kun vielä hymysi paljastat irvistyksekseksi ei ihme että vuodatukselle tulee lopullinen hiiva.
Aloittajalla edelleen että, improvisoinnin ja rohkean tanssin tuottamiseen myös sopii tanssiapaikat.
noita yksilöpurkauksia ei pidä laskea miksikään sillä ne ovat jotain "sääilmiöitä"."Kaikki saavat tanssia lavoilla ja niin paljon kuin haluaa." Kerrohan viisas ihminen, miten? Minä haluaisin tanssia myös miesten haun aikana, myös polkkaa, masurkkaa, buggia ja lindyä. Tanssinko soolona?
Olen onneksi vielä nuori ja hoikka, naistentunnilla en saa pakkeja. Mutta ylipainoiset ja vanhemmat naiset eivät saa naistentunninkaan aikana tanssia niin paljon kuin haluavat.
Eikös ole nyt aikaa vihdoin laskeutua maan pinnalle ja myöntää tosiasiat? - vuorollaan
Naisen ääni kirjoitti:
"Kaikki saavat tanssia lavoilla ja niin paljon kuin haluaa." Kerrohan viisas ihminen, miten? Minä haluaisin tanssia myös miesten haun aikana, myös polkkaa, masurkkaa, buggia ja lindyä. Tanssinko soolona?
Olen onneksi vielä nuori ja hoikka, naistentunnilla en saa pakkeja. Mutta ylipainoiset ja vanhemmat naiset eivät saa naistentunninkaan aikana tanssia niin paljon kuin haluavat.
Eikös ole nyt aikaa vihdoin laskeutua maan pinnalle ja myöntää tosiasiat?Haluaminen tanssia ei tarkoita että voi edellyttää keneltäkään ehdotonta osallisuutta omaan haluunsa. Kaikilla tanssipaikoilla tosiaan saa tanssia niin paljon kuin haluaa. On totta että täytyy ottaa huomioon toisetkin ja toisten tarpeet eikä pelkästään omia.
Viisaana ihmisenä kerron että mikäli hauat tanssia silloin kuin haluat, sun tartee itse tehdä asialle jotain? Maanpinnalle on tosiaan aika laskeutua ja hyväksyä tosi asioita. Kai huomaat että vaadit paljoa ja etsit "syylllistä" ja jotain tahoa joka sinua palvoisi.
Monet ylipainoiset ns: ymmärtää yskän ja tajuavat ettei asia ole herran tähden kenekään syy ei tanssipaikan ei hakukäytännön ei miesten ei ajankohdan vaan yksinkertaisesti todellista elämää ettei kaikkea voi saada mitä itse unelmoi mutta saa paljon enemmän kun jaksaa tehdä toitä itse asian hyväksi.
- Tanssija II
Hei!
Itse myös etsin sellaista paikkaa, mietin jopa että saisikohan jostain vuokrattua jumppasalin itseäni varten. Kotona ei mahdu, tanssiin tarvitsee tilaa! Katso nämä: Tanssipaja Miilu sekä Zodiak, näissä itse olen käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965