Olen nuori sinkkumies, mutta 30 lähestyy jo uhkaavasti. Mulla ei ole koskaan ollut kunnon parisuhdetta, millaisen olen aina halunnut. Joku tapailujuttu ja toinen lyhyt suhde on ollut - niistäkin on kauan.
Elämä on mennyt muuten melko normaalisti, mutta naisten kanssa ei ole synkannut/ollut onnea. Olen normaalin näköinen - joku sanonut joskus kivannäköisekskin. Olen vähän ujo, keskustelujen avaaminen tuntuu usein hankalalta. Sitten on joitain ihmisiä joiden kanssa keskustelu sujuu esim. siksi, että toinen osapuoli on sosiaalinen t. jokin aihe yhdistää.
Mulla on myös huonoja kokemuksia naisista. Enimmäkseen ne on "haluun olla vaan kaveri" -tilanteeseen päätymisiä, liian usein. Lisäksi on tullut vastaan useita naisia, jotka haluaa kertoa mulle ongelmistaan, ehkä kokevat mut luotettavaksi ihmiseksi, mutta eivät halua muuta mun kanssa.
Kaipaan vinkkejä, mitä minun kannattaisi tehdä, jotta näin ei kävisi? Mikä olisi hyvä tapa saada naiset kiinnostumaan yksinäisestä sinkkumiehestä?
Yksi kaverini ja äitini sanovat mulle "Ole oma itsesi", mut tällainen neuvo ei johda mihinkään. Miten omia ihmissuhdetaitoja voisi kehittää?
Vinkkejä Sinkkumiehelle?
21
1006
Vastaukset
- Kurree
Vähän haasteelliselta kuulostaa, mutta voisikohan hyvin pukeutuminen auttaa asiaa?
Entä kaverit, jotka voisivat esitellä sinulle uusia ihmisiä? - mutta miten
Niin, ei varmasti auta tuo omana itsenään oleminen. Tilannehan on se, että jokin sinulla ilmiselvästi menee vikaan. Koska olet kuitenkin ollut naisten kanssa tekemisissä ja pystyt saamaan heihin kontaktin, on oletettava, että tavassa jolla kontakti syntyy on jotain parantamisen varaa. Ja se parantamisen vara liittyy varmasti seikkaan, jonka itsekin mainitset eli tuohon kaveriksi päätymiseen. Kuinka siinä niin käy? Osaisitko kertoa yhtään tarkemmin. Yleensä ihmiset toistavat jotain toimintakaavaa ja sinun kaavasi näyttää johtavan kaveruuteen. Sinua siis pidetään luotettavana ja siksi sinulle aletaan kertoa vaikka mistä. Miksi? Millä tavoin synnytät luotettavan ihmisen vaikutelman. Eihän siinä mitään pahaa ole että ihminen tuntuu luotettavalta mutta kukaan ei halua tosiaankaan olla pelkästään luotettava. Jotenkin sinun pitäisi saada naisten mielenkiinto heräämään muullakin tavoin. Olet varmaan pohtinut enemmänkin kaveruuteen liittyvää ongelmaa, joten kerropas tosiaan vähän tarkemmin, mitä kaavaa uuteen tapaamaasi naiseen tutustuminen noudattaa (mistä ryhdytte puhumaan, missä tapaatte jne.), niin katsotaan josko joku neuvo olisi mahdollista antaa.
- Gary8
Ihan mielenkiintoisesti pohdit - kiva että aloit lähestymään ongelmaa asiallisten kysymysten kautta. Totta, ettei hyvää kuntoakaan saa olemalla oma itsensä, vaan se onnistuu paremmin aloittamalla lenkkeilyn tai muun urheilulajin. Henkinen kehitys onkin sitten haasteellisempaa.. Voi olla, että Luotettavan vaikutelmalla on jotain tekemistä ns. kuuntelijan roolin omaksumisessa. Se ei varmaankaan ole ainoa syy. Haluaisin kuitenkin mieluummin löytää itse suhteen kuin olla jatkuvasti toisen parisuhdeneuvoja.
Todellisuudessa en edes ole ihan kaikissa asioissa kilti - riippuu asiasta - mutta ehkä mun olemuksessa on jotain sellaista että teen sellaisen vaikutelman. Useimmat näistä naisista olen kohdannut Internetissä, mutta joukkoon mahtuu myös joku opiskelujen yhteydessä tai muualla tavattu nainen. Joidenkin kanssa olen puhunut myös puhelimessa - en kuitenkaan tehnyt kohtuuttomia laskuja. Jossain tapauksessa ehkä on ollut huonoa tuuria, että toisessa päässä on jotain tapahtunut kun on suunniteltu treffejä esim. tavannut sillä aikaa sattumalta jonkun muun. Olen ollut takavuosina useilla treffeilläkin, mutta mitä ihmeellisimpiä syitä on ollut sille ettei yleensä mikään ole alkanut - esim. toisella juuri päättynyt suhde ja huono mieliala sen osalta, kokee mielenkiintoa eksoottisempaan miehiin, liikaa etäisyyttä, ei halua sitoutua, ei tuntenut kemiaaa, Näennäisesti Hienosti mennyt tapaaminen, mutta - oli sopinut kaksi tapaamista perkkäisille päiville ja päätti jälkeenpäin valita sen toisen tms. - mulle tuntemattomasta syystä. - Gary8
Kaikkiin en ole tutustunut samalla tavalla, mutta tyypillistä on että ensin otan selvää että kuka t. millainen ihminen on kyseessä. Kerron samalla itsestäni - toinenkin joskus kyselee. Osoitan tietynlaista aktiivisuutta, en tiedä meneekö se joskus vähän yli. Sitten keskustelu jatkuu seuraavina päivinä, tai viikkoina, ei välttämättä joka päivä. Joskus t. useinkin näyttää löytyvän jokin molempia yhdistävä tekijä. Yleensä teen itse jossain vaiheessa aloitteen - joskus sattuu päinkinvastoin. En ole liian suorasukainen. Sitten joko tulee jokin este tapaamiselle - toisessa päässä onkin tapahtunut jotain - tai seuraa tapaaminen. Tapaamisista suurin osa on epäonnistunut vaihtelevista syistä. Tavallisempaa on, että naista ei kiinnosta ja hän sanoo haluavansa olla kaveri - joskus tarkoittaa sitä - joskus on vain kohtelias. Mulla on yksi-kaksi tällaista oikeaa kaveriakin. Joskus niinkin päin, ettei mua kiinnosta, jos kemia t. jokin ei synkkaa. Muutamia vuosia sitten pääsin ekasta tapaamisesta parissa tapauksessa eteenpäin ja jotain tapahtuikin, mut nyt siitä on aikaa. En tiedä miksi kävi näin. En ollut silloin olennaisesti itsevarmempi/epävarmempi kuin nykyäänkään.
- sfhrhgwsse
niistä ei ole mitään hyötyä tai siis käännä ne kaikki päinvastoin niin pääset ainakin lähemmäksi totuutta.
"Olen nuori sinkkumies, mutta 30 lähestyy jo uhkaavasti. Mulla ei ole koskaan ollut kunnon parisuhdetta, millaisen olen aina halunnut. Joku tapailujuttu ja toinen lyhyt suhde on ollut - niistäkin on kauan."
Naiset haluaa miehen joka on nussinut ympäriinsä tai ainakin räpeltänyt pari-kolme vakavaa suhdetta jotta hän olisi uskottava miehenä.
"Mulla on myös huonoja kokemuksia naisista. Enimmäkseen ne on "haluun olla vaan kaveri" -tilanteeseen päätymisiä, liian usein. Lisäksi on tullut vastaan useita naisia, jotka haluaa kertoa mulle ongelmistaan, ehkä kokevat mut luotettavaksi ihmiseksi, mutta eivät halua muuta mun kanssa."
Näitä riittää, naiset ottaa machoilevan mulkun joka on vittumainen mut silti niin ihana ja sitten avautuvat suhteensa ongelmista fiksuille kaverimiehille kuten sulle.
"Kaipaan vinkkejä, mitä minun kannattaisi tehdä, jotta näin ei kävisi? Mikä olisi hyvä tapa saada naiset kiinnostumaan yksinäisestä sinkkumiehestä?"
Ensin hanki itsellesi väkisin joku nainen ja teeskentele hänelle olevasi kiinnostunu. Sitten alat etsimään naista itsellesi näyttäytymällä baarissa naisesi kanssa. Varattu mies kiihottaa naisia koska naisten yksinkertaisen logiikan mukaan se että miehellä on juuri sillä hetkellä ketä tahansa normaalin näköinen nainen tarkoittaa että mies on muiden naisten mielestä kiinnostavampi kuin pitkään sinkkuna ollut mies. Naisilla ei käy mielessä että miehen sinkkuus voi johtua siitä ettei ole vastaan kävellyt kyllin tasokasta naista eikä siitä ettei mies kelpais naisille.
"Yksi kaverini ja äitini sanovat mulle "Ole oma itsesi", mut tällainen neuvo ei johda mihinkään. Miten omia ihmissuhdetaitoja voisi kehittää?"
Ei se johdakaan mihinkään jos et ole machoileva mulkku. "Ole oma itsesi" on kiertoilmaisu joka tarkoittaa "Jos olet machoileva mulkku, ole oma itsesi, se on kiihottavaa. Jos taas et ole macho, omana itsenäsi olet yhtä seksikäs kuin kirjahylly".- reipas_poikamies
Kamunaisella ei tee yhtään mitään normaali mies. Miksi haluta tie joka ei vie minnekkään ?
-"Omana itsenä olo" toimii varsin hyvin niille ytm:lle jotka ovat luonnostaan 98%:sti naisten mieleen. Muut joutuvat pinnistelemään naisen kiinnostuksen saamiseksi tavalla tai toisella. Näin siinä käy, kun ei herätä naisessa tarpeeksi kiinnostusta ja ihastusta ekoilla sekunneilla, jää sitten kamuksi vaikka homma hiukan etenisi jollain kohtalon oikulla.
Ujoudet joutuu alussa kyllä polkemaan suohon, jos meinaa muuta saada aikaan naisten kanssa. Ei se ole vaikeaa suoltaa sitä schitchattiä mitä muutkin sosiaalisesti korrektimmatkin puhuvat ;)
-Ei kantsi puhua "huonoista kokemuksista" muiden naisten kanssa aikaisemmin, totea vain että elämänsuunnitelmat tjs. eivät mätsänneet--> ei kunnon parisuhdetta. - pidän hyvist tavoist
löytyy kusipäämuija. mikäli niist on kiinnostunu.
äitiä naisist on kyllä turha etsiä, sen allekirjoitan.
suosittelen harrastusten hankkimist ja ulkonäön hoitamista. - M 81
"Ensin hanki itsellesi väkisin joku nainen ja teeskentele hänelle olevasi kiinnostunu. Sitten alat etsimään naista itsellesi näyttäytymällä baarissa naisesi kanssa. Varattu mies kiihottaa naisia koska naisten yksinkertaisen logiikan mukaan se että miehellä on juuri sillä hetkellä ketä tahansa normaalin näköinen nainen tarkoittaa että mies on muiden naisten mielestä kiinnostavampi kuin pitkään sinkkuna ollut mies. Naisilla ei käy mielessä että miehen sinkkuus voi johtua siitä ettei ole vastaan kävellyt kyllin tasokasta naista eikä siitä ettei mies kelpais naisille."
Tämä on niin totta. Yksi hyvä käyttötarkoitus, mihin AT naisia voi käyttää. Laitetaanhan ongellakin pikkukala syötiksi kun pyydystetään isompaa. Jos AT nainen suuttuu jätetyksi tulemisesta, moni muu nainen vain innostuu kun heille avautuu mahdollisuus ;)
Kesä tulossa ja kaikki.. nyt verkot vesille ja äkkiä - ------------
M 81 kirjoitti:
"Ensin hanki itsellesi väkisin joku nainen ja teeskentele hänelle olevasi kiinnostunu. Sitten alat etsimään naista itsellesi näyttäytymällä baarissa naisesi kanssa. Varattu mies kiihottaa naisia koska naisten yksinkertaisen logiikan mukaan se että miehellä on juuri sillä hetkellä ketä tahansa normaalin näköinen nainen tarkoittaa että mies on muiden naisten mielestä kiinnostavampi kuin pitkään sinkkuna ollut mies. Naisilla ei käy mielessä että miehen sinkkuus voi johtua siitä ettei ole vastaan kävellyt kyllin tasokasta naista eikä siitä ettei mies kelpais naisille."
Tämä on niin totta. Yksi hyvä käyttötarkoitus, mihin AT naisia voi käyttää. Laitetaanhan ongellakin pikkukala syötiksi kun pyydystetään isompaa. Jos AT nainen suuttuu jätetyksi tulemisesta, moni muu nainen vain innostuu kun heille avautuu mahdollisuus ;)
Kesä tulossa ja kaikki.. nyt verkot vesille ja äkkiäMitä ihme neuvoja. Siis mennään treffeille naisen kanssa josta ei oikeasti olla kiinnostuneita, niin että siinä sivussa voidaan iskeä muita naisia? Varmaankin aina matkalla pöydästä baaritiskille isketään joku uusi nainen ja vaihdetaan puhelinnumeroita, kaikki naisethan ovat heti saman tien aivan kiimassa kun näkevät että joku mies on baarissa NAISEN KANSSA!
Jos miehellä olisi niin paljon pokkaa että voi sysätä treffikaverin sivuun tuosta vain, niin tuskin tuottaisi vaikeuksia iskeä naista ihan kylmiltäänkään...
Heh heh... joo toimikaa ihmeessä näiden viisaiden neuvojen mukaan niin onnistutte >XD - 17 + 5 = ?
------------ kirjoitti:
Mitä ihme neuvoja. Siis mennään treffeille naisen kanssa josta ei oikeasti olla kiinnostuneita, niin että siinä sivussa voidaan iskeä muita naisia? Varmaankin aina matkalla pöydästä baaritiskille isketään joku uusi nainen ja vaihdetaan puhelinnumeroita, kaikki naisethan ovat heti saman tien aivan kiimassa kun näkevät että joku mies on baarissa NAISEN KANSSA!
Jos miehellä olisi niin paljon pokkaa että voi sysätä treffikaverin sivuun tuosta vain, niin tuskin tuottaisi vaikeuksia iskeä naista ihan kylmiltäänkään...
Heh heh... joo toimikaa ihmeessä näiden viisaiden neuvojen mukaan niin onnistutte >XDOlen mies ja vastaavassa tapauksessa minua ei kiinnosta nainen joka vaikuttaa varatulta.
Tuo on ihan kaupunkilegendaa, jotta naiset kiinnostusivat vain varatuista miehistä.
- Ainoa tapa onnistua
Ota ruma.
- Älä kaikkea usko
Varmaan pahin virhe minkä mies voi tehdä on kuunnella äitinsä parisuhdeneuvoja. Se äiti on sinua muutaman vuosikymmenen vanhempi, ei hän ajattele kuin ikäisesi nainen.
Haluatko sinä muka oikeasti äitisi ikäisen naisen? Jos et, niin älä usko hänen neuvojaan. Hän ajattelee asioista ja miehistä kuin ikäisensä nainen, ei kuten nuorempi nainen.
Keski-ikäisen naisen mielestä voikin olla hienoa jos mies on kiltti, huomaavainen ja turvallisen oloinen. Nuoremmalle naiselle se ei riitä, vaan tuollainen mies päätyy pelkäksi kaveripojaksi. Nuorempi nainen haluaa kiinnostua miehessä muustakin kuin siitä että se on "mukava" ja "kiltti". Miehessä täytyy olla jotain persoonallisuutta, miehen täytyy uskaltaa näyttää naiselle että on kiinnostunut hänestä, eikä vain vetää jatkuvasti turvallista kaverilinjaa.
Mietippä millaisesta miehestä se oma äitisi oli kiinnostunut kun oli 20-30v nuorempi. Tuskin samanlaisista miehistä mitkä nyt kiinnostavat.
Kuten joku jo sanoikin: Miehen kannattaa vain oma itsensä, jos kiinnostaa omana itsenään naisia. Jos ei kiinnosta, niin siitä omana itsenä olemisesta on pelkkää haittaa. Ensin täytyy vetää roolia jolla saa naiset huomaamaan itsensä ja kiinnostumaan omasta seurasta. Vasta sen jälkeen voi alkaa näyttämään sitä "omaa itseään" vähitellen.
Naiset ovat melko julmia miehiä arvottaessaan. Jos sinulla ei ole niitä tiettyjä piirteitä (itsevarmuus, pieni röyhkeys, hyvät puheenlahjat), niin suurin osa naisista ei näe sinua edes potentiaalisena kumppaniehdokkaana. Olet vain "ihan mukava KAVERI".
Älä siis kuuntele keski-ikäisen naisen neuvoja, jos olet kiinnostunut nuoremmista naisista.- nnainen
Nosta rimaa, älä hyväksy ketä naista tahansa. Mieti ensin millaisen naisen naluat ja etsi sitten vain sellaista. Yllätys voi tapahtua. Ne, jotka on liikkeelle asenteella "kuka tahansa kelpaa, jos vain huolii minut", se paistaa kauas.
- Gary8
nnainen kirjoitti:
Nosta rimaa, älä hyväksy ketä naista tahansa. Mieti ensin millaisen naisen naluat ja etsi sitten vain sellaista. Yllätys voi tapahtua. Ne, jotka on liikkeelle asenteella "kuka tahansa kelpaa, jos vain huolii minut", se paistaa kauas.
Hyvä kuulla välillä naisenkin kommentti asiaan. En ole koskaan ollut sellainen, joka kiinnostuisi melkein kaikista, mutten vaikein mahdollinenkaan - sijoitun jonnekin sille välille.. mahdollisesti joitain virheitä olen kuitenkin tässä asiassa tehnyt. Onhan toki mahdollista korostaa enemmän tiettyjä persoonallispiirteitä. Sellaisen oman piirin löytyminenkin on ollut mulle pieni haaste.
- 22N
Gary8 kirjoitti:
Hyvä kuulla välillä naisenkin kommentti asiaan. En ole koskaan ollut sellainen, joka kiinnostuisi melkein kaikista, mutten vaikein mahdollinenkaan - sijoitun jonnekin sille välille.. mahdollisesti joitain virheitä olen kuitenkin tässä asiassa tehnyt. Onhan toki mahdollista korostaa enemmän tiettyjä persoonallispiirteitä. Sellaisen oman piirin löytyminenkin on ollut mulle pieni haaste.
Älä lannistu, vaikka "sen oikean" etsintä voi kestää. Vaikutat kirjoittamasi perusteella fiksulta ja asialliselta tyypiltä, jolla varmasti on kysyntää. Totuus vain on, ettei kaikkien kanssa voi synkata. Sitten kun löytyy hlö, jonka kanssa kemiat oikeasti kohtaavat, niin se on menoa sitten. Pitää vain muistaa kulkea avoimin mielin - ja toisinaan juuri, kun ei liikaa yritä tai ketään etsi saattaa törmätä aivan ihanaan henkilöön.
- Gary8
22N kirjoitti:
Älä lannistu, vaikka "sen oikean" etsintä voi kestää. Vaikutat kirjoittamasi perusteella fiksulta ja asialliselta tyypiltä, jolla varmasti on kysyntää. Totuus vain on, ettei kaikkien kanssa voi synkata. Sitten kun löytyy hlö, jonka kanssa kemiat oikeasti kohtaavat, niin se on menoa sitten. Pitää vain muistaa kulkea avoimin mielin - ja toisinaan juuri, kun ei liikaa yritä tai ketään etsi saattaa törmätä aivan ihanaan henkilöön.
Optimistista palautetta. Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, jollaisia on toivottavasti paljon. Olen itseasiassa pari kertaa törmännytkin tosimiellyttävään naiseen, silloin kun en ole etsinyt, mutta sitten kävi jotain, tuli etäisyyttä t. toisen mielipide muuttui. 22N, oletkos itse löytänyt hyvää miestä?
- AnneliiV
Gary8 kirjoitti:
Optimistista palautetta. Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, jollaisia on toivottavasti paljon. Olen itseasiassa pari kertaa törmännytkin tosimiellyttävään naiseen, silloin kun en ole etsinyt, mutta sitten kävi jotain, tuli etäisyyttä t. toisen mielipide muuttui. 22N, oletkos itse löytänyt hyvää miestä?
Susta tuli rehellinen vaikutelma. Jos oot oikeasti kohtelias ja komea, niin kyllä sä naisen löydät!
- luomutyttö
Voi kunpa osaisin jotenkin auttaa, mutta se on hankalaa kun en tunne sua ollenkaan. Itse ainakin ottaisin kuvailujesi perusteella tuollaisen miehen mielihyvin. Olen todella kyllästynyt miehiin, joiden kanssa ei saa mitään kunnollista suhdetta aikaiseksi. Ujo ja ehkä herkkäkin mies kiinnostaa. Olen 25-vuotias nainen, eikä mullakaan ole kumppania, vaikka sellaisen niin kovasti tahtoisin. Olen aina pitänyt ulkonäöstäni huolta, olen hoikka, erittäin sosiaalinen, urheilullinen ja nättikin ja saan paljon huomiota, mutta se on vääränlaista. Kunnolliset miehet eivät vain kiinnostu musta, tai sitten eivät uskalla tulla juttelemaan, se on toinen vaihtoehto.
Tuo saamasi "ole oma itsesi" -neuvo saattaa ehkä kuulostaa typerältä, mutta se pitää paikkansa. Et voi tarjota kenellekään naiselle muuta kuin oman itsesi sellaisena kuin olet, ja sen pitää riittää, joten panosta siihen. Älä yritä esittää muuta kuin mitä olet, vaikka ihmissuhdetaitojasi voit tietysti aina kehittää. Mitkä ovat mielestäsi parhaita puolia/luonteenpiirteitä sussa? Yritä korostaa niitä ja keskittyä niiden kehittämiseen. Yleensä naiset etsivät suhteeseen mukavaa ja huumorintajuista miestä, jonka kanssa on helppoa ja turvallista olla. Ihmissuhdetaitoja ei oikeastaan voi parantaa muuten kuin kokemuksen kautta. Käy paljon eri puolella ja tapaa ihmisiä, niin ehkä opit sosiaalisemmaksi ja kasvatat tuttavapiiriäsi siinä samalla. Itseluottamus on myös todella tärkeää, koska naiset kiinnostuu miehestä, joka pärjää ja luottaa itseensä. Keskustelun aiheita ei kannata etukäteen miettiä liikaa, antaa sen mennä omalla painollaan. Ja jos naiset pitää sua vain kaverina niin ehkä olet katsellut väärän tyylisiä naisia, sellaisia jotka etsii jotakin jännittävää tyyppiä joka loppuen lopuksi osoittautuukin kusipääksi... Tämän enempää en osaa sanoa, kun en tiedä itsekään miten ikinä löydän hyvän suhteen... mutta kyllä se sieltä sitte aikanaan tulee vastaan kun ei liikaa etsi. :)- ATM tai ei
Minun ei varmaan pitäisi tähän keskusteluun sotkeutua, koska ei minulla ole mitään olennaista lisättävää sen kummemmin sinulle kuin ap:llekään, mutta teen sen silti aivan vain sen vuoksi, että haluan omalta osaltani kiittää tekstistäsi ennen kuin saat jonkin vähemmän kohteliaan kommentin joltain näiden palstojen vakiokirjoittelijalta. Noin ystävällistä ja aidon pohdiskelevaa kirjoitusta eivät naisseuran puutetta valittaneet miehet nimittäin usein ole saaneet luettavakseen. Et todellakaan ansaitse mitään epäasiallista nälvintää antamistasi ohjeista, mutta pahoin pelkään, että sellaistakin voi olla luvassa.
Jotta kommenttini anti ei jäisi pelkästään äsken sanottuun, lausun kuitenkin yhdestä asiasta jotain. Epäilet, että kunnolliset miehet eivät ehkä uskalla lähestyä sinua. Se varmaan pitää paikkansa. Yksi kunnollisen miehen tuntomerkki on se, että hänen kynnyksensä tunkeutua toisen elämään on hyvin korkea, mikäli hän ei ole varma siitä, että se tunkeutuminen on toivottua. Koska kuvailet itsesi nätiksi ja sosiaaliseksi ym. monet miehet luultavasti olettavat sinun olevan varattu - ja vain ne ei-kunnolliset ovat välittämättä siitä. Kunnollisille miehille on annettava hyvin selvä signaali, että heidän toivotaan lähestyvän, tai sitten heitä on lähestyttävä itse. En ole itse mikään esimerkillinen ohjeiden antaja ainakaan oman naismenestykseni puolesta, mutta joka tapauksessa toivotan sinulle onnea ja menestystä niin mies- kuin muissakin asioissa!
oletuksesta - luomutyttö
ATM tai ei kirjoitti:
Minun ei varmaan pitäisi tähän keskusteluun sotkeutua, koska ei minulla ole mitään olennaista lisättävää sen kummemmin sinulle kuin ap:llekään, mutta teen sen silti aivan vain sen vuoksi, että haluan omalta osaltani kiittää tekstistäsi ennen kuin saat jonkin vähemmän kohteliaan kommentin joltain näiden palstojen vakiokirjoittelijalta. Noin ystävällistä ja aidon pohdiskelevaa kirjoitusta eivät naisseuran puutetta valittaneet miehet nimittäin usein ole saaneet luettavakseen. Et todellakaan ansaitse mitään epäasiallista nälvintää antamistasi ohjeista, mutta pahoin pelkään, että sellaistakin voi olla luvassa.
Jotta kommenttini anti ei jäisi pelkästään äsken sanottuun, lausun kuitenkin yhdestä asiasta jotain. Epäilet, että kunnolliset miehet eivät ehkä uskalla lähestyä sinua. Se varmaan pitää paikkansa. Yksi kunnollisen miehen tuntomerkki on se, että hänen kynnyksensä tunkeutua toisen elämään on hyvin korkea, mikäli hän ei ole varma siitä, että se tunkeutuminen on toivottua. Koska kuvailet itsesi nätiksi ja sosiaaliseksi ym. monet miehet luultavasti olettavat sinun olevan varattu - ja vain ne ei-kunnolliset ovat välittämättä siitä. Kunnollisille miehille on annettava hyvin selvä signaali, että heidän toivotaan lähestyvän, tai sitten heitä on lähestyttävä itse. En ole itse mikään esimerkillinen ohjeiden antaja ainakaan oman naismenestykseni puolesta, mutta joka tapauksessa toivotan sinulle onnea ja menestystä niin mies- kuin muissakin asioissa!
oletuksestaKiitos mukavasta tekstistäsi. Olenkin tässä huomannut, että täällä palstalla voi olla aika omituista porukkaa ja epäasiallisia vastauksia ihan normaaleihinkin juttuihin...mutta en välitä siitä ollenkaan. :) en normaalisti kirjoittele tällaisille palstoille, mutta eksyin tänne sattumalta kun oli puutetta tekemisestä ja seurasta.
Kirjoituksessasi on järkeä, ja on mukavaa kuulla jonkun ulkopuolisen mielipide/ohje asiaan. Pitää tästä lähtien noudattaa neuvojasi miesten kanssa. Toivon myös sinulle onnea ja menestystä kaikissa asioissa! - Gary8
luomutyttö kirjoitti:
Kiitos mukavasta tekstistäsi. Olenkin tässä huomannut, että täällä palstalla voi olla aika omituista porukkaa ja epäasiallisia vastauksia ihan normaaleihinkin juttuihin...mutta en välitä siitä ollenkaan. :) en normaalisti kirjoittele tällaisille palstoille, mutta eksyin tänne sattumalta kun oli puutetta tekemisestä ja seurasta.
Kirjoituksessasi on järkeä, ja on mukavaa kuulla jonkun ulkopuolisen mielipide/ohje asiaan. Pitää tästä lähtien noudattaa neuvojasi miesten kanssa. Toivon myös sinulle onnea ja menestystä kaikissa asioissa!Luomutyttö, kertomasi perusteella vaikutat hyvältä tyypiltä. Mistäpäin olet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl261849Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma831681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864